snappen jullie het?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bunchy, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.683
    516
    113
    dinsdagavond 1 december heb ik een vroege miskraam gehad, ik was toen 3 dagen zwanger, dus 4 weken en 3 dagen.
    maandag was de test nog licht positief, woensdag was er in de verte zelfs geen tweede streep meer te bekennen.
    het bloeden was te vergelijken met normale menstruatie, hield op zaterdag alweer op.
    de zaterdag daarna op 12 dec, dag 11 van cyclus vanaf mk, eerste ovulatietest gedaan ivm weeig gevoel in buik tot op heden maar steeds duidelijk tweede streepje te zien maar lang niet zo rood als de controle streep.
    Vandaag is dus dag 21 van mijn cyclus.. en tot op heden geen knallende ovulatietest, hij wordt ook niet donkerder. Wel had ik afgelopen week geregeld weeig, pijnlijk gevoel in baarmoeder... waardoor ik steeds dacht dat het een eitje was die bijna uit zijn voegen knapt...

wat nu? wat denken jullie van dit verhaal?

2. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    misschien toch zwanger????

3. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.683
    516
    113
    hoezo denk je dat? 11 dec naar gynae geweest. er waren geen sporen van vmk waarneembaar. bm slijmvlies was 6 mm, zag er goed uit

4. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Late eisprong, geen eisprong...bbz?
    Hou het wel in de gaten...mijn ei was deze cyclus ook veel later dan normaal..

5. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.683
    516
    113
    ja ik vrees ook voor geen ei of heel laat ei.. of heel mis toch hele vroege ovulatie?

6. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.683
    516
    113
    pff baal hier zo van...
    kan iemand me helpen?'

7. misa

misa Niet meer actief

He wat vervelend..! Er zijn meerdere mogelijkheden: hele vroege ei, hele late ei, geen ei, misschien toch zwanger?
    Heb je wel een ovutest gehad die in de buurt van positief kwam?

En heb je alweer een zw test gedaan? Zou ik voor de zekerheid tocht ff doen.
    Maar als ik het goed begrepen heb zei de gyn zei dus dat je geen vmk hebt gehad?

Succes he!

8. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.683
    516
    113
    jawel, hij geloofde direct dat ik het had gehad omdat ik symptomen had en een positieve test in handen..
    maar 1,5 wk later ging ik ps naar gynae en toen zag hiuj geen resten meer zitten gelukkig. het zag er allemaal rustig en schoon uit.
    baarmoederslijmvlies was 6 mm.

9. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    En als je nu een zw-test doet? Wat zie je dan?

10. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    Ik denk dat je cylcus even weer op gang moet komen. Het kan weer binnen 3 weken (dus 28 dagen zeg maar) na de mk. Maar het kan ook langer duren, heeft niets te maken met het al dan niet positief testen op HCG. Ik zou even geduld hebben, succes met afwachten!

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dit denk ik dus ook. Denk door de vmk dat je cyclus wat ontregelt is..

Deel Deze Pagina