Wie nog morgen testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 4days, 17 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jonibra

jonibra Niet meer actief

Hey Cossy,
    jeetje spannend hoor zo'n test.
    Ik zou gewoon nu nog even ergens een andere test halen.
    Hoor over clear blue plus enzo idd weinig negatieve verhalen.
    Zou niet meer wachten hoor. Maar ja mischien ben ik wel een heel ongeduldig typje.
    Jammer dat je niet om de hoek woont, heb hier nog 2 testen liggen;)
    @Taliaa... heb jij ook al getest?

Dit is mijn test:
    Bekijk bijlage 37244
    Yippie!!!:)

Ga hard voor jullie verder duimen...

Liefs mij

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    ik zie toch duidelijk een streepje...maar kan aan mij liggen hoor....
    op naar een nieuwe test dan maar????

succes dames

3. 4days

4days Niet meer actief

Gefeliciteeeeeeeeeeerd!!!!!!! :D

4. jonibra

jonibra Niet meer actief

Dank je wel!!!:)

Hoop dat jij vandaag of morgen ook zo'n mooie test hebt...
    Wanneer ga je opnieuw testen?

Liefs mij

5. 4days

4days Niet meer actief

Ik denk sowieso niet vandaag, ik zit pas 12 dagen na mijn ei he. Dus als een andere test nu negatief is zit ik nog te twijfelen... Ik denk dat ik 2 dagen wacht en dan dus op mijn NOD ga testen met een normale test. (hoewel ik eigenlijk totaal niet weet wanneer mijn NOD is maargoed, bij wijze van)

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    gefeliciteerd mama van 3 !!!!!

7. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Cossy: ik zie ook een streepje. Ik heb geen ervaring met predictor. Erg spannend voor je!

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    cossy ik zie ook een streepje, maar naar al die predictorverhalen zou ik zeker nog een ander merk proberen...

9. 4days

4days Niet meer actief

Ja dat sowieso... Ik ga op dit moment maar gewoon even nergens vanuit, en we zien wel.

10. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Spannnend hoor.. Succes Cossy :)

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb met Matcare en Sensitest getest, paar dagen vóór NOD en altijd zo'n vaag streepje. Ik zou op basis daarvan zeggen, duidelijk zwanger!!
    Maar ken die predictordingen niet :(

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    hier nega. maja, mn NOD is ook nog niet, vandaag was dag 28.
    @ooitmamavan3: gefeliiiiiiiiiiiii
    @Cossy, tja, ik had zo'n streepje als op de foto te zien is. maar als hij in het echt nog duidelijker is?? misschien toch nog een ander testje doen???:)

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    eigen merk van de apotheek ook vaag streepje elke keer en elke keer harstikke zwanger.
    ik zou eerlijk gezegd niet meer kunnen wachten hoor en als een gek naar de winkel/apotheek/kruidvat oid rennen om een test op te halen..... predictor is niet echt betrouwbaar helaas

14. 4days

4days Niet meer actief

Ik heb trouwens even op de site van predictor gekeken, daar staat dat de test ook positief aangeeft als er wel een bevruchting was, maar het eitje niet is ingenesteld. Zou dat niet het geval kunnen zijn geweest bij de dames die een 'vals positief' hadden?

Agja, ik ga er toch niet vanuit. Even afwachten of de andere test positief is...

15. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Cossy,

Bij een man kan geen bevruchting optreden .. ook de urine van een man gaf een positief resultaat!

En ik heb ooit (volgens mij in aug/sept) getest en simpelweg kraanwater gebruikt... ook ik kreeg net zo een streep als jij op je test hebt staan! En bevrucht kraanwater is volgens mij onmogelijk ;)

16. 4days

4days Niet meer actief

17. jonibra

jonibra Niet meer actief

@ Cossy... kom zeker over 2 dagen nog even gluren. ben benieuwd!!!
    Dat je het vol kan houden zeg... Ik zou allang naar de drogist gegaan zijn voor zo'n cleurblue test die je eerder kunt doen:)

@ Taliaa: Dank je wel:) hoop dat die van jou over een paar dagen dik positief is!!! (had zaterdag (6 dagen voor NOD) een test gedaan die 6 dagen ervoor kon maar die bleef ook spierwit;)

Liefs mij

18. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Jongens, mijn gynaecoloog zegt... een streepje is een streepje hoe vaag ook... je bent gewoon zwanger hoor cosy! alleen gaat het bij 20% binnen 5 weken nog fout dus het kan zijn dat je alsnog ongesteld wordt.... dat was bij mij helaas het geval!
    Maarrr als je positief test is de innesteling goed gegaan want pas bij innesteling wordt het hormoon afgegeven...
    dus in principe ben je nu zwanger alleen is de vraag of het positief doorzet... ik duim voor je Cosy!

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spannend Cossy! Je geeft hoop aan dames met een korte LF ;) Ik duim voor je en hoop dat een test van een ander merk een knalstreep geeft!

20. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0

Nou, dan heb ik zwanger kraanwater gehad ........ en was iemand's man (van hier op het forum) zwanger !!

2 medische wonders dus !!!!

Nee, ik geloof daar niet in .. zeker bij predictor niet!

Deel Deze Pagina