Oh hihi, grappig! Pfff besef jij het al? Ik namelijk nog totaal niet... Wanneer heb je de eerste echo? Ik moet op 14 januari, dus dat is met 7,5 week. Wel fijn dat mijn vk dat redelijk vroeg doet. En met de feestdagen ertussen zal dat zo om zijn. Groetjes!!
gefeli! ben blij dat jouw posi test iets goeds betekende!!!!!! hier nog steeds alle testen negatief, vanochtend de laatste gedaan. ik hoop nu gewoon héél snel ongesteld te worden...
Nee besef het nog niet helemaal. Ben wel echt beroerd sinds ruim een halve week dus das minder. Maargoed we hebben 't er zo voor over! Ik mag waarschijnlijk 4 jan. Pas want 't is bij onze vk nu echt druk. Ik mag de 28e bellen of er nog eerder plek is. Ben jij de 29e uitgeteld? Mooie tijd he! Xx
Ik ben de 29e uitgeteld ja! Precies een maand erna was ik van Vince uitgeteld. (maar dan 2 jaar eerder ) Dus dat is ideaal, kindjes 2 jaar uit elkaar en toch geen risico dat ze op dezelfde dag verjaardag hebben. Wel minder dat je ziek bent hoor! Ik heb vooral ontzettend last van stemmingswisslingen... Word gek van mezelf, en mijn vriend ook. Verder heb ik een beetje rugpijn, een beetje buikpijn, een beetje hoofdpijn, maar dat is allemaal goed te doen. Ik kan we niet veel eten.