hcg uit urine ,wanneer?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by erlida, Dec 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Mijn verloskundige adviseerde mij dinsdag om over een paar dagen weer te testen ivm vmk.Ze zegt dat de test dan wel nega moet zijn.Ik ben alleen te vragen wat een paar dagen inhoud?2 dagen ?een week?Vorige maand met de vmk was de test al zo goed als negatief toen het bloeden begon,dus ik heb geen idee hoe dat eigelijk normaal hoort te verlopen.Iemand die hier een antwoord op weet?

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Als er tegen mij gezegd word over een paar dagen, denk ik aan een dag of 2 a 3..

In ieder geval veel sterkte met het verwerken van de vmk!

3. misa

misa Niet meer actief

Een paar dagen.. Mmm beetje vaag ja! Ik zou ook denken een dag of 3/4. Misschien de vk ff bellen?

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik heb toen pas weer getest toen het bloeden gestopt was
    dat was 6 dagen nadat het bloeden was begonnen
    die was toen ook nega

5. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    nou net maar even getest dan,want het bloeden is al weg sinds dinsdag.Nog steeds duidelijk posi test.Ik test zondag nog wel een keer.....

6. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Nou hier word ik echt kriegel van.....Had de vraag ook neergelegd bij vk op forum,en die zegt dat je tot 2 weken posi kan testen,maar,mijn testen worden niet lichter?Eerder duidelijker?Ik snap er werkelijk niets meer van....Ik krijg maandag een echo om te kijken of er nog iets achtergebleven is,maar dat lijkt mij niet omdat ik afgelopen dinsdag een mooie baarmoeder op de echo had....Ik ben echt in de war nu,ik wil gewoon een nega test,of in elk geval 1 die lichter word ipv van duidelijker...Dan kunnen we in elk geval verder,grrr.
    Moest het even kwijt....

7. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi meid,

wat een gekke situatie zeg.... zou het niet zo kunnen zijn dat je toch nog zwanger bent? als je testen alleen maar duidelijker worden kan dat toch niet anders zou je denken...? ik had in augustus een vroege miskraam met 5 weken en 3 dagen en mijn posi testen werden heel snel, met de dag lichter en na 3 dagen was ie al negatief...ben benieuwd wat je op de echo te zien krijgt...

8. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoe is het nu met je meid?

9. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Tja ik moet wachten tot ik maandag die echo krijg....heb wel weer een duidelijkere test in handen gehad vanmorgen....Ik snap er werkelijk niets van...Voor de vmk waren de streepjes amper te zien zo licht,en nu zo duidelijk.....Ben echt in de war en kan niet wachten tot het maandag is......Het is donderdagavond 2 weken geleden dat het bloedverlies begon,ik had al wel een nega test verwacht....

10. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    och meis, wat spannend dan he? je zou natuurlijk gewoon weer zwanger kunnen zijn?.. anders zijn die duidelijke testen niet te verklaren! Ik volg je in elk geval!

liefs

11. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Nee weer zwanger kan niet,we hebben door de stress,er ligt ook een dierbaar iemand op sterven en vriendin is bevallen met 32 weken,al sinds die donderdagavond,waarrop het bloeden begon, geen sex meer gehad.....tja fijn dat ik in elk geval mijn verhaal beetje kwijt kan hier,Thanks.

12. misa

misa Niet meer actief

Jee dat lijkt mij ook lastig en heel vervelend. Hou vol!!!
    Sterkte he!

13. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    nee...nou misschien nog zwanger dan? anders zou er echt geen hcg meer in je bloed kunnen zitten.. ik zou helemaal gek worden.. kun je de verloskundige niet eerder bellen? die moet toch ook met je eens zijn dat dit niet klopt?..

liefs

14. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Ja,dat is ze ook,daarom die echo maandag.Ze willen hem niet eerder doen omdat het maandag 2 weken na de laatste echo is.En als er dan wat zit,het ZEKER te zien moet zijn.Plus hij is al vervroegd,want ze had hem eerst na de kerst ingeplaned....Dat trek ik echt niet!!!!!!!!!Zit er alsnog niets dan word het denk ik naar de gyn voor onderzoek op bbz?Ik zou het anders ook niet meer weten......Ik ga er maar niet op googlen. Ondanks dat ik natuurlijk de hoop heb dat dit toch gewoon een gezonde zwangerschap blijkt te zijn,durf ik er eigelijk niet aan te denken.De teleurstelling zou te groot zijn dan.Maarja niets weten is ook niet alles....Het is in elk geval tergend slopend zo...Ik test nu ook pas vrijdag weer,want ik maak mezelf anders gek met kijken en testen......Maar aaaaaarrrrgggg wat zou ik nu graag een luikje in mijn buik willen!....Ik wacht rustig en nagelbijtend op maandag......

To be continued.................

15. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    erlida, ik wil je effe veel sterkte toewensen meid! Wat een moeilijke periode seg en dit met het eindejaar inzicht. Ik vind dat je echt heel sterk reageerd hoor. Ik hoop en duim met je mee dat in ieder geval! Kan me voorstellen dat je eindelijk een beetje zekerheid wil hebben!!

16. demi123

demi123 Bekend lid

Jun 29, 2007
    820
    0
    16
    soms verlies je bloed wanneer je bijvoorbeeld zwanger was van een tweeling en eentje red het niet. Dan heb je als het ware een miskraam van 1 kindje en de andere groeit wel verder

17. vita

vita Bekend lid

Jul 18, 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    he erlida, ik wil je even heel veel sterkte wensen, wat een moeilijke periode voor je zeg!dikke knuffel, liefs

18. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    nou meid, het blijft hoe dan ook spannend he?.. ik blijf je volgen en duim voor je dat er een gezond kindje in je buik groeit!!

liefs

19. Jollie78

Jollie78 Actief lid

Jun 26, 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Hé Erlida,

Ik was ook even aan het meelezen, maar dit is wel super spannend! Ik kan me voorstellen dat je graag wat duidelijkheid hebt en dan duurt het lang om tot maandag te wachten.

En je kunt wel van het minst goede uit gaan, maar als die testen postief blijven, dan hou je toch die hoop....

Nou, ik duim ook voor je. Laat je maandag even wat weten? Hopelijk zien we dan een mooie zwangerschapsbanner.

Hou vol!!

20. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Maandag post ik zeker even het verlossende bericht!Bedankt dat jullie zo meeleven,Doet me erg goed.....

Share This Page