Ik denk dat we ons teveel concentreren... Hebben jullie ladies niet ook dat gevoel? Iedere steek of symptoon kan duiden op een zwangerschap. Ik heb er last van!!! Na een jaar problemen te hebben met bloedverlies (nam daar nog 7 maanden de pil van tot 20dagen in een maand bl.verlies) is het deze maand Hallelujah!!! voorbij. Eindelijk een 'normale' cyclus. Begin van de maand regels, en daarna niks meer!!!!! Geklust rond mijn eisprong. En VOILA hier heb je het!!!!!!!!!!!!! De zenuwen, de gedachten, het piekeren, het hopen, het twijfelen. Zou ik of zou ik het niet zijn? Ohja ik heb symptonen, maar om mijzelf wat terug op de grond te duwen zoek ik verklaringen (wil niet te ontgoocheld zijn é als ze doorbreken) ja ik ben verdikt, maar dat ligt aan mij (wilde wat verdikken, omdat mijn borsten gekrompen waren, doordat ik eerder was afgevallen) maar mijn buik is toch zo opgezwollen, Maar hoe groot is de kans dat na het eitje mss bevrucht is dat mijn buik al gezwollen zou zijn? Ja ik heb het gevoel dat mijn borsten groter zijn, maar dat zal zijn omdat ik verdikt ben... Ja mijn darmen rommelen, maar ik zal wel iets verkeerd gegeten hebben toch Ja ik heb van tijd wel wat last van warmte opflakkering, maar ik zal gewoon teveel aan hebben. Ja ik krijg soms een steek precies, en had een raar gevoel tijdens sex, maar wie zegt dat dit niet is omdat de regels 2! weken later zouden komen En het belangrijkste is: ik heb het gevoel : ik ben zwanger. Omdat ik denk, als vrouw dat je u lichaam kent, en het voelt anders. Mijn wederhelft zegt: jij bent schijnzwanger. Mijn wederhelft is ook iemand die zegt als ik ziek ben ; ah het zit allemaal in uw hoofd! (terwijl ik de longen uit mijn lijf hoest, en denk dat mijn hersenen in moes veranderd zijn en uit mijn neus lopen ) DUSSSSSS.... Wil ik hier mee stoppen , met me zelf gek te maken!!!!!! Maar hoe? Ok nog 4 dagen en dan weet ik het antw. Maar als het negatief is, dan heb ik dit volgende maand toch terug niet?!? Soms denk ik, we maken het ons ook niet gemakkelijker door vaak (lees zo goed als dagelijks) de site ff te bezoeken. Maar ok, we lezen soms gewoon mee in de lounge,of spelen een spelletje mee... Zeg me dat ik niet de enige ben.... EN HET ERGSTE van al dit is: vandaag heb ik vraagt aan zp collega voor een pendel uit te voeren, en wat zei haar pendel AUGUSTUS 2011!!!! AAAARRRRGGGGHHHH Nog 4 dagen, nog 4 dagen, nog 4 dagen, nog 4 dagen.......... Sorry ben niet altijd zo hysterisch hoor, meestal merk je dit niet aan mij als je mij ziet, hou het allemaal binnenin voor mijn lieve medemensen van de zp pagina, lief niet Greetings of a 'mad' woman
Hahahaha zo herkenbaar!! Mijn man had het laatst ook over schijnzwanger hahaha. Ik voel ook vanalles! maar dat had ik de afgelopen maanden ook ! Ik dacht echt ik ben al 2 keer voor de gek gehouden, nu vertrouw ik nergens meer op. Maar ook nu weer zit ik ieder steekje, pijntje, misselijkheidje op te sporen in mijn lichaam!! En dan denk ik: Zie je wel, ik denk toch echt..... maar ja dat had ik vorige maand ook... Maar niet zo erg als nu toch?? Dus misschiennn..... WHAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH Wordt echt gek van mezelf!! Amen, dat moest er even uit Ga me ook maar eens verdiepen in dat pendelen!! Ben benieuwd wat er bij mij wordt voorspeld!
haha we zullen samen AAAAAHHHHHHHHHHH roepen!!!!! waarom zeggen mannen toch meteen, je bent schijnzwanger? ah dat is het juist natuurlijk, ieder gevoel dat we hebben zitten we erover na te denken, ja dat kan ik ook aanvinken aan mijn lijstje zwangerschapssymptonen...... ze zeggen altijd dat het best is om er niet teveel bij stil te staan, maar ik snap niet hoe dat gaat! mensen die beweren daar niet bij stil te staan, let me know how, ok mss na een tijdje dat je er wat gemakkelijker overheen gaat, maar toch.... laat me weten wat uw pendel zegt, maarja dat zijn dan weer dingen die voor gemengde gevoelens kunnen zorgen, maar dat ik toch merk dat ik daar ook onbewust wat rekening mee hou (die heeft dan of dan gependeld) wat mijn AAAAAhhhh gevoel mss nog maar versterkt.
Zo ik heb 2 mensen een verzoekje gestuurd om te pendelen! Nu hopen natuurlijk dat ze augustus zeggen, anders zullen ze wel ongelijk hebben (Hoop ik haha!) Ik weet gewoon niet meer of ik van alles voel omdat ik eraan denk, of dat ik het denk omdat ik het voel, of als ik iets voel dat ik meteen aan een mogelijke zwangerschap relateer terwijl ik het normaal misschien ook voel Snappie??? Kortom: weet eigenlijk niks meer
sorry, ik herken het niet. Ook bij mijn dochter nooit ovulatietesten gedaan, niet gevoeld of mn ei kwam, niks van dat alles. Gewoon de natuur zn gang laten gaan. Ik denk echt dat je jezelf gek maakt daarmee. Ik hou wel mn cyclus bij, maar dat is meer om te kijken wanneer het weer regelmatiger wordt. Maar dat is bij de zwangerschap van mn dochtertje ook niet geweest. Soms lees ik wel eens dingen hier (niet jouw verhaal hoor, ik vind dit nog niet zo extreem) dat ik denk: ik wist niet eens dat het bestond, hoe kun je daar allemaal mee bezig zijn Zegt het genoeg dat ik al ruim 9 weken zwanger was toen ik erachter kwam. Bij de eerste termijnecho was ik al 12 weken
Ik begrijp het wel, ik heb precies hetzelfde!!! Zucht.... ik word er zo moe van maar ik kan het gewoon niet van me afzetten. We zijn inmiddels beland in ronde 9 en nu begint het piekeren over of het wel of niet gaat lukken. Er komt geen einde aan helaas!!! Ik heb in het begin wel ovulatietesten gebruikt maar kwam er al gauw achter dat ik mijn ei maar al te goed voel (soms zeer pijnlijk). Mijn cyclus is vrij regelmatig dus ik weet precies wanneer het weer zover is! Als ik nou niks zou voelen dan was ik er waarschijnlijk ook niet zoveel mee bezig!!!!
hihihi wat moois is ons vrouwenlichaam toch! had ook zo van die dingen die aan de gang waren en had het eerst helemaal niet door, na een week zijn alle puzzelstukjes in elkaar gevallen en wss gisteren men ei gehad. jullie vriend verklaren jullie schijnzwanger, die van mij vraagt 1!! dag na men vermoedelijke ei: HEB JE AL GETEST JA TOCH?! god ik schoot in de lach zo een aandoenlijk gezicht van hoop en ik moest hem maar even uitleggen dat ie nog twee weken moet wachten op dat antwoord ocharme hij wist dat ik dacht men ei gisteren gehad te hebben dus vond het wel extra schattig om zijn snoet zo te zien. dus nog twee weken wachten dus en ondertussen zullen de (schijn)klachtjes wel weer tevoorschijnkomen hihi
hihi blijkbaar ben ik de enige niet. Het is bewonderenswaardig om te weten dat er toch dames zijn die niet gek worden van het piekeren, denk dat er veel ladies zijn die zoals jullie willen zijn!! Nu kan ik volgens mijn banner morgen testen... Dinsdag zou mijn ... moeten starten, dusja ben nu aan het twijfelen, denk niet dat ik geld zal uitgeven aan een testje morgen. Het is nutteloos om morgen te testen als ik bvb dinsdag 'ze' op bezoek heb. Ik weet niet zo goed wat te doen, mijn positief gevoel is echter al veranderd naar een negatief gevoel. vraag me niet waarom, ja... denk omdat ik gisteren en vandaag wat last had van .... tja van wat? iets in de buik zone pijn niet zo zeer, maar een ongemakkelijk gevoel. En denk ook wel dat het beter is om een beetje negatiever te denken dan te positief, niet? dan is de ontgoocheling serieus wat minder. Natuurlijk vraag ik me wel af, lukt het wel bij ons? want dag van vandaag hoor je zo vaak dat het moeilijk lukt bij koppels, en natuurlijk begint een mens dan te panikeren. Uiteraard moeten we rekening houden met het feit dat gemiddelde een jaar is dacht ik vooral men zwanger geraakt! Ah... Ik zou zo graag proberen om dit alles van mij af te zetten, maar door het feit dat ik naar mijn gedacht te lang heb moeten wachten, heb ik nu geen geduld meer, ik wist het zowiezo op voorhand, als ik stopte dat ik daar heel veel ging mee bezig zijn. Helaas wilde hubby wachten, dus hebben we gewacht. Nu helaas zei hij onlangs: ja ik had feitelijk niet zo lang mogen wachten.... Hubby was namelijk van de indruk dat "zijn zaad" "superzaad" is é! Jaja ik ging een maand later al zwanger zijn, terwijl ik hem toch probeerde te overtuigen dat het wss zo niet ging zijn, mijn gevoel zei namelijk altijd dat het ff ging duren bij ons, maarja MANNEN é Haha. Ik kan gewoon niet wachten om een mini exemplaartje te hebben van mijn hubby, hoop dat hij ook zijn zacht huidje zal hebben, wat god wat heeft mijn man een zacht jaja babyvelleke hihi. kan ik ons boeleke kussen en aandacht geven.... Ja ik verlang al lang... En iedere maand dat het niks is, is een maand dat ik nog moet verlangen Ja sorry voor mijn gezaag
Ik denk dat het normaal is dat men zich afvraagd of het wel zal lukken, ik heb dat ook van tijd hoor. We moeten proberen er niet zoveel bij stil te staan, maar dit is niet simpel i know. Uiteindelijk zal het wel lukken, de vraag is wanneer, ik denk dat je mijn mening zult delen als ik zeg, liever gisteren dan morgen Alvast veel succes en fun! niet vergeten: fun! genieten!
Ladyjade Het kan nog veel erger hoor. Ik heb hier zelfs met een paar dames wel eens een "verslaafd aan testen" topic gehad. Wij testten gewoon standaard vanaf een week na ons ei....heel erg... Ik heb heel veel geluk gehad dat ik beide keren snel zwanger was anders had het me een nog groter vermogen aan tests gekost. Maar er veel mee bezig zijn wil dus niet zeggen dat het dan moeilijker gaat, alleen gaat de tijd gewoon een stuk langzamer. Heerlijk dat sommige mensen gewoon de natuur zijn beloop kunnen laten gaan, maar zo ben ik gewoon niet. Ik heb me erbij neergelegd en ben blij dat ik op het moment even niet met testen bezig hoef te/wil zijn. Heb nu even mijn handen vol.
Heel herkenbaar!! En nog erger, hier gaan we voor de 3e en het is nog niet minder geworden... Wat ik doe (probeer) is afleiding zoeken. Gaan winkelen voor kleding, hardlopen, bezig zijn met een verbouwing (maar wordt een extra kinderkamer, dus denk ik daar weer aan).. Oh en zo min mogelijk hier op zp komen, dat helpt wel heel goed.
Ohnee zo erg, neen dat probeer ik wel te vermijden, want normaal kan ik vandaag testen, en ik wil niet! ik doe het niet ! Kost mij toch maar geld, en als die morgen door komen, is het weggesmeten geld, kan de centjes voor iets anders gebruiken, pas terug van een nieuw badkamer meubel te kopen (en als je bezig bent met bouwen/verbouwen weet je wel hoeveel dit ongeveer kost haha) Dus sla ik op mijn handen, en doe de moeite niet om naar de stad te rijden, de auto te parkeren en een test te halen Wachten tot morgen... MAAR als ik morgen nog niks zou hebben, ja dan zal ik mijn benen van onder mijn lijf lopen om die test te halen OEF ben blij dat het nog niet zo erg is bij mij, maarja het komt op hetzelfde neer é, je blijft er mee bezig. Ja zie dat je uw handen vol hebt, van harte gefeliciteerd met uw 2 kindjes!!!
Hihi zo min mogelijk op zp, ja da is zoiets dat gemakkelijker gezegd dan gedaan is é, toch rap ff kijken of er reacties zijn etc Probeer mezelf ook wel wat af te leiden, maar dan sta ik in de badkamer, met mijn handen op mijn buik zucht.... Ik probeer me zelf wel wat af te leiden, maarja je blijft er mee bezig. Tja dat wil dus zeggen, als ik ooooiit zwanger geraak van mijn eerste, dat bij mijn 2de het er niet zal op beteren, maar ja dat weet ik nog niet zo zeker, want het eerste zorgt toch voor wat afleiding? Met uw 2 kindjes, en verbouwingen, heb je toch niet veel tijd meer over om te piekeren ofwel
Op pendels moet je niet varen... Ik heb er ondertussen al 10-tallen gehad... en ben echt nog nooit zwanger geweest (al 26 maanden niet)
Uiteindelijk hou ik er ook ni veel rekening mee hoor, maarja een mens krijgt ff hoop natuurlijk, en vooral zie je reacties dat ze gelijk hebben. Het is speculatie op het einde van de dag. Tot mijn grote spijt zie ik dat het helaas nog niet mag lukken bij u. Veronderstel dat het met momenten moeilijk is om op deze site te zitten, natuurlijk zie je hier mensen die iets gelijkaardig doorgaan, maar toch zie je voldoende andere berichtjes... Het is jammer en oneerlijk dat het bij bepaalde mensen zo simpel is, en bij andere lukt het niet (meteen) Er zijn dan van die programma's op tv waar je van die kinderen (het zijn kinderen 13,14,15jaar) hebt, die zwanger zijn perongeluk. Ik haat het om erna te kijken, zoveel mensen hebben het moeilijk (ken helaas verschillende in mijn omgeving) en dan bij die hop! en het is van da! Weet niks over uw situatie, en zal ook niet doen alsof, maar als ik zie naar de mensen in mijn omgeving die ook problemen hebben gehad, die hebben allemaal een kindje (zelfs zwanger van een 2de) Dus ik hoop dat je ook dat geluk mag ervaren, en wens u veel sterkte, en veel geluk!! Dikke knuf
Hier nog eentje die niet kan ophouden met piekeren. Ben nu 7 dagen overtijd, en heb 3 negatieve testen achter de rug. Wel zwanger, niet zwanger, wel zwanger, niet zwanger....ik wordt er gek van. Als ik niet zwanger ben, laat dan die rode duivels maar zo snel mogelijk komen. Iedere keer dat ik naar de toilet ga, ben ik weer gespannen. Komen ze of niet....
Oei dat is wel echt heel vervelend, kan je dan niet naar de dokter gaan en bloed laten nemen? die kunnen dat toch beter testen, dan de testen in de supermarkt? Ja ik heb momenteel ook dat gevoel hoor, iedere keer denk ik iets te voelen, zou toch 6 keer per uur naar toilet willen lopen haha
herkenbaar herkenbaar herkenbaar!!!!!! en zie mijn pendels!!! ik had afgelopen weekend mijn ei en een pendelaarster zei dat ik al zwanger was of het een deze dagen zou worden..en dan in sept positief zou testen.. ik voel ook ineens van alles!!! zo stom... en ik probeer er echt niet mee bezig te zijn, maar ja, dat is makkelijk gezegd!!!
Whahhahahaha, ik lig helemaal in een deuk. Ik hoor mezelf gewoon denken.... dit had ik kunnen schrijven. Ik heb een mega lange cyclus. Oftewel 8!! weken. Dus ik heb eens in de 2 maanden (makkelijk gezegd) kans. 2 weken terug had ik dit gestuiter ook. EN jawel ook mijn man had het over SCHIJNZWANGERSCHAP! Mannen.... zucht. In ieder geval ik zou het vrijdag weten. Kom ik bij de drogist hebben ze een test die voreger kan testen. 4 dagen voor je het eigenlijk weet... dus jawel gekocht en.... negatief!! Hoe kan dat nou, ik voel het toch echt, bla,bla, bla. Nog geen 24 uur later menstruatie. Dikke tranen want waarom heb ik het zo verkeerd begrepen. Helaas dus wij kunnen weer klussen in oktober.... Man wat is dat lang wachten. Maar in de tussentijd, oefenen is ook leuk Dus ladyjade ik ken het zeker. @mara84, ook ik weet hoe het is om de "sprong" te voelen. Het heeft zo zn voordelen. Helaas de pijn is weer een nadeel! O ja, wij zijn in dec 2010 gestopt....
je hebt toch geklust hoop ik? anders kunnen ze nog lang pendelen Ik hoop voor u dat al uw pendels juist zijn!!!!!! Laat het alvast weten é