Wie nog problemen met ios 8.1?

Discussion in 'De lounge' started by sydneys, Nov 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier alleen last op de iPad mini. Ding is in eens zo traag geworden. Typen gaat een stuk minder.
    Maar op de iPhone, andere iPad en imac nergens last van.

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier last van een hele trage ipad en slechte wifi verbinding ook de iphone heeft slechte wifi verbinding.
    Ik moet geregeld op 4g overschakelen wil ik iets kunnen bekijken of openen..
    Hopelijk komt er snel een betere update!

3. Mamayo

Mamayo Bekend lid

Sep 18, 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    #43 Mamayo, Nov 2, 2014
    Last edited: Nov 2, 2014
    Ooooooo, dat heb ik ook op mn IPhone 4s!!! Dacht ook al dat het aan mij lag. En veeeel problemen met wifiverbinding. Klapt er om de haverklap uit :(. Man (ICT-er) heeft al van alles geprobeerd, maar met weinig/geen resultaat (harde resert, opnieuw installeren etc). Heeft trouwens op z'n eigen 4s en op de IPad geen problemen.

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Mijn man heeft er met zijn ipad ook heel erg last van. Ik ben zoo blij dat hij snel ge-update had en die bij mij pas een paar dagen later binen kwam. Ik heb de mijnde dus nog steeds niet ge-update.

5. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Heel slim van je ;)
    Ik had de hoop dat het met 8.1 verholpen zou zijn maar helaas..

6. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

May 21, 2013
    5,119
    193
    63
    Somewhere out there
    Jaaaaa, mijn i-padje doet weer normaal. Ik heb de instellingen hersteld via 'Instellingen', 'Algemeen', 'Stel opnieuw in' en daarna 'Herstel alle instellingen'. Daarna wel weer het wachtwoord van de wifi in moeten vullen, maar hij gaat weer als een speer!! :D

Share This Page