Hallo, Wie heeft ook een cryo tp deze maand? Zelf zit ik op dag 11 van mijn cyclus en word ik opgevolgd wanneer de tp zal plaatsvinden. Zal een cryo teruggeplaatst krijgen van 4 dagen...heel spannend allemaal en hoop dat het meteen raak zal zijn . Na het overlijden van mijn zoontje in december is dit mijn grootste wens op dit moment,gewoon weer zwanger zijn want hij was zo gewenst en verlang heel hard naar een kindje van mezelf. Heel veel succes en hoop dat ook jullie snel gezegend zullen zijn met een wondertje. ❤️❤️❤️❤️❤️
Heel veel geluk gewenst met de tp!! Wat een verdriet dat je zoontje is overleden. Ik heb als alles goed is, tp medio maart. Moet nu wachten op menstruatie en dan met medicatie beginnen. Ben zo benieuwd of het gaat lukken.....
Dank u wel!ik wens jou ook heel veel succes en dat ook jij moogt gezegend zijn met een klein wondertje❤️
Heel veel succes en geluk morgen.dat je hier snel iets positiefs moogt plaatsen!❤️ Ik ben net geweest voor bn en fm maar mijn follikels zijn nog maar 10mm terwijl mijn bms al 7,3 is wat op zich wel goed is. Donderdag moet ik terug voor bn. Heel spannend allemaal maar ook wel heel bang