Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    @Bibi, spannend seg!! Ik weet niet wanneer de innestelling precies plaatsvindt, dus kan je niet onmiddellijk helpen eigenlijk!! Nu maar hopen op goed nieuws binnenkort!
    Bibi, ben je trouwens de enige samen met Fransa die al voor écht bezig is deze maand? Spannend, spannend!! De rest denk ik dat allemaal aan het wachten is op ongi, afspraken met mmm, mei...?

@Robertha, :$ een sinaasappel!!!! Amai, die ei-pijnen en ongipijnen worden dan erger dan een bevalling...:D
    Enne... Wat een symptomen seg... Inderdaad, moest je aan t proberen zijn zou je beginnen denken dat...
    Vanaf wanneer wilden jullie weer precies beginnen voor een tweede?

Hier zijn we net de zapp gaan afhalen! Wel praktisch zo op het eerste zicht. Gemakkelijk in en uit te plooien en niet zo groot. (wat een verschil met de speedi die ingeplooid is!)

2. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Bibi, we proberen onze lijven zo goed mogelijk te begrijpen, maar dat lukt helaas niet altijd. Ik hoop zo voor je dat het snel raak is!
    Jenna, ja ik wordt gek van die symptomen! Hoop niet dat het elke cyclus zo wordt... Wij willen vanaf juni ongeveer gaan beginnen. Ik heb er al zin in! Mn vent vindt al die kwaaltjes wel lachen, maar wil ondertussen toch echt van de zomer pas beginnen;)

3. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Robertha, ik geloof dat je gek word! Is ook niet leuk dat onze lichamen ons zo voor de gek houden hé!! Op het laatste weet je niet meer wat je van jezelf moet geloven en waar je beter niet even in gelooft...:) Nog maar een paar maandjes geduld tot de zomer! We kwebbelen er ons hier wel door!

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ha, weekend! Lekker hoor, morgen weer tennissen en zondag de verjaardag van ons poppetje vieren. Ze had vandaag uitgedeeld op de creche en een mooie muts op en een kadootje uitgepakt. Leuk hoor.

Marloes, goed je best gedaan op je reactie :) Nee, het spiraaltje verwijderen deed absoluut geen pijn.

Ik moet wel lachen om al die verschijnselen die we voelen. Ik weet niet of ik het hier al verteld had maar ik heb ongeveer 2 1/2 jaar iedere maand gedacht iets te voelen en die maand dat ik zwanger raakte voelde ik helemaal niks. Ik zat iedere maand ook mijn borsten te bestuderen omdat ik dacht dat die wel moesten veranderen en dacht dan ook altijd wat te zien en...tijdens de zwangerschap heb ik geen verandering gezien, haha!

Wel spannend wordt het dus de komende tijd voor sommigen. En inderdaad we kletsen hier de tijd wel vol. Maakt in ieder geval de wachttijd wat dragelijker.

Klevkin; hoe slaapt je meisje nu? Ons poppetje heeft vandaag bijna 2 uur geslapen op de creche dus dat is wel weer redelijk. Alleen vanavond ging ze constant zitten en zich optrekken in bed (voorheen bleef ze nml gewoon liggen). Uiteindelijk is ze zittend in slaap gevallen, met haar hoofd tussen haar benen (ja ze is heel lenig, haha)

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Kipkip; dat kan het bij mij ook zijn ja, steeds maar hopen dat je een steek voelt in je buik en kijk ook elke keer of ik wat zie aan mijn borsten, erg zeg, haha. En wat ze zegt, je kunt ook zwanger zijn zonder wat te merken. Maar goed, zit inmiddels op dag 24 dus het schiet al aardig op.

@ Jenna; denk het wel ja, dat alleen Fransa en ik al 'echt' bezig zijn. Maar voor de rest begint het ook al op te schieten, toch?

6. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier is de vakantie bijna om... Maandag opnieuw beginnen! Maar heb wel super genoten van mijn twee weken met J!! Heerlijk.
    Maandag een stagiaire in school... pfff... Niet zo leuk want ze is niet zo geweldig goed...:) Ze is nog al bij ons stage komen doen en dat is toen deftig tegengevallen! Nu begint ze ook niet goed eigenlijk. Hadden afgesproken dat ze me haar lessen mailde in de eerste vakantie week, gisteren (inmiddels een week te laat) heb ik zelf maar contact opgenomen want had nog steeds niets doorgekregen... pfff... En dan komt ze nog 4 1/2 week... Ga blij zijn als ik de klas weer zelf in handen heb!!

@Kipkip, cadeautjes uitpakken. Tof hé! Ik keek er meer naar uit dan wat anders :p Al die toffe spulletjes!
    En die verschijnselen... hier ook zo eentje. De dag dat ik moest bloed laten trekken (12 dagen na IUI) kreeg ik ongikrampen, niet normaal! Dacht dus dat het die maand zéker niets ging zijn, en ook hier... net toen zwanger!!

@Bibi, ja dacht al dat jullie twee de enige waren, maar inderdaad het komt voor iedereen dichtbij!! Denk trouwens dat hier een ei zit aan te komen (wit slijmverlies enzo :) sorry). Dan zou het weer een mooi 'korte' cyclus gaan zijn van rond de 30-35dagen... En dan...gogogogogogogo!!!!!!!!

7. Fransa

Fransa Niet meer actief

Robertha, lang leve het ontpillen. Ik heb me ook een paar dagen moe en misselijk gevoeld. Maar ja, geen ongesteldheid of zwangerschap te bekennen natuurlijk.

Nu eigenlijk geen kwaaltjes dus ik wacht 'rustig' af tot volgende week... Ach ja, genoeg te doen volgende week dus het is denk ik zaterdag voor we het doorhebben :)

Gelukkig had m'n zus omgeboekt gisteren want het was dit weekend toch niets meer geworden. Nu even een kurk op die vulkaan regelen zodat ze over 3 weken hier gewoon probleemloos kunnen komen. Het is overigens wel te doen met de auto maar dan ben je 9 - 10 uur onderweg. Dan is vliegen toch wel wat vlotter...

We hebben gisteren een rugdrager gekocht voor zoonlief. Eentje van Deuter. Zijn er helemaal happy mee en gaan deze dan vanmiddag ook gelijk maar uittesten. Even lekker wandelen in een wijngebied niet al te ver hier vandaan. Tis mooi weer dus dat komt helemaal goed :)

Zoonlief heeft vannacht trouwens belabberd geslapen. En wij dus ook :(. Van 3 tot half 5 was hij ongeveer wakker. Uiteindelijk is hij wel in slaap gevallen maar we waren alle 3 hartstikke gaar vanochtend. En denk je dat hij wilde slapen zonet; no way! Maar uiteindelijk is hij na bijna een half uur jammeren toch in slaap gevallen. Maar we zijn een half uur verder en meneer is al weer wakker hoor ik...
    Zal hem uit bed gaan plukken...

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Jenna; dat zou fijn zijn als je cyclus weer zo mooi is. Kun je eindelijk aan de slag! Nu maar hopen dat je snel van je volgende zwangerschap kunt gaan genieten. Het is je gegund hoor!
    Over die stagiaire; dat is wel slecht ja, als ze haar lessen niet op tijd door mailt. Ben zelf ook stagiaire dus ik spreek uit ervaring, haha. ;) Ik mail mijn lessen altijd op donderdag of vrijdag naar mijn mentor en die zijn dan voor dinsdag. Dan kan zij nog even kijken of ik iets moet aanpassen en dan heb ik daar zelf ook nog tijd voor. Succes ermee van de week. ;)

@ Fransa; vervelend dat jullie niet goed geslapen hebben. Lekker even de natuur in vanmiddag doet je vast goed, even opladen in het zonnetje. :)

9. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Jenna. Vervelend zeg de situatie rond je vaders hart... 'gelukkig' vinden de artsen het plaatsen van een bypass een 'standaard' ingreep. Dan hebben ze er wel ervaring mee. Zou vervelender zijn wanneer de artsen zich druk zouden maken over de ingreep. Maar een hart-probleem is voor de familie en zeker de patiënt altijd erg vervelend en pittig. Heel veel sterkte in ieder geval!

Ik heb in het verleden wel een spiraaltje gehad, maar daar had ik steeds heel veel buikpijn van. Nu heb ik ook vleesbomen, dus wellicht dat het daar iets mee te maken heeft. het verwijderen zelf voel je helemaal niet. Ik heb toen het spriaaltje laten verwijderen en heb toen korte tijd de pil geslikt. Daarna was ik in ronde 1 zwanger, maar helaas werd dit een MA. Daarna hebben we 6 maanden moeten wachten tot we zwagner waren van onze dochter.

Nu heb ik ongeveer een jaar de pil geslikt. Heb eigenlijk nooit veel gemerkt van ontpillen (en is nu toch de 3e keer...). maak me er ook niet zo druk om... Maar zou super vervelend zijn als mijn lichaam erg van slag zou zijn na de pil...

Dochterlief heeft vandaag wel 1/2 uur geslapen! dus die was super moe en ligt nu heerlijk uitgeteld in bed!

Nu hebben wij ook ff rust! Heerlijk genieten van onze vrije avond!

10. Fransa

Fransa Niet meer actief

Jenna, zou idd wel fijn zijn als je cyclus een beetje op regel blijft. Is wat gemakkelijker he...
    En zo'n stagiaire klinkt niet echt gemotiveerd zeg. Tsjonge. Je zou toch denken dat iemand die voor dit vak kiest wel gemotiveerd is. Maar blijkbaar niet dus....

Jolijn, hebben die vleesbomen ook nog invloed op je vruchtbaarheid? Wanneer gingen jullie er nu precies voor? En lekker hoor, zo'n rustig avondje. Geniet er van!

Wij hebben vanmiddag heerlijk gewandeld. Zoonlief vond het geweldig in de rugdrager. En wij hebben lekker genoten van het zonnetje en de omgeving. Even de accu weer opgeladen. En nu maar hopen dat hij vannacht wat rustiger slaapt. Het was wel weer drama om in slaap te vallen. Eerst ging dat probleemloos. Maar tis nu brullen geblazen en het kost wel een half uur eer hij slaapt. Echt, dat kennen we niet van hem. Hopen dat het een periode is waar hij doorheen moet....
    Kan misschien wel komen omdat hij sinds deze week op z'n buik slaapt. Hij brengt z'n wakkere tijd momenteel bijna alleen nog maar op z'n buik voor en 's nachts is de zij of rug ook geen optie meer. Denk dat hij daardoor ook wat onrustiger is omdat hij het niet gewend is natuurlijk... Heb de dekentjes al uit bed gehaald want hij draait alle kanten op. Nu nog wat warmer aangekleed onder z'n slaapzak en hopen dat het op deze manier beter gaat...

11. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, op aanraden van Jenna kom ik hier even kijken :).

Het was de bedoeling om 1 mei te beginnen, onderstaande cyclussen zijn geen kluscyclussen maar gewoon voor mezelf om bij te houden.

Zie wat er gisteren is gebeurd *in LOVE*

12. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hoi Beebiej, welkom hier! :)
    Wat fijn dat jullie toch al een beetje aan de klus zijn gegaan zo onverwachts. ;) Geniet er maar van, het is allemaal zo heerlijk spannend.

Hoe is het met de andere dames? Vandaag weer zo'n heerlijk zonnige dag hè. Straks lekker met een boek in de tuin. 8)

13. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey Beebiej, spannend onverwachts toch aan de klus.

Hier gaat alles goed, ik begin de spanning echt te voelen voor dinsdag.

14. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Goeie morgen :)

Mag ik hier ook mee praten??? wij gaan vanaf aankomende woensdag stoppen met de pil!!!!!!! Ben er zo blij mee :)
    Wij gaan trouwens voor ons tweede kindje.

liefs Esther

15. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Welkom Madelief! Leuk zeg dat jullie ook gaan stoppen met de pil, ik hoop dat het snel raak is voor jullie!

16. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    dank je :) Ja ik hoop het ook, voel me nu al weer helemaal blij hahahaha

liefs Es

17. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier een heerlijke avond gehad gisteren! Mijn ouders en mijn schoonmoeder zijn gisterenavond hier geweest. Gezellig samen gebarbecued! Echt gezellig samen was het!

Voor de rest denk ik dat mijn ei er echt wel aankomt of net erdoor is! Deze morgen weer steekjes... Dus aanstippen in agenda en kijken of t kan kloppen! En dan zal dat het laatste verloren eitje geweest zijn! Het volgende wordt bestormd met zaadjes!!!!:D:D:D

Beebiej en madelief!!! WELKOM!!! Veel succes met het zwanger worden! Hopelijk zo snel mogelijk hé.
    Beebiej dat klonk echt wel gezellig romantisch daar bij jullie! Misschien wel van de eerste keer raak!! Ik duim in ieder geval al mee!
    Madelief, veel succes met de laatste pil! Hopelijk is je cyclus niet te veel van slag en kan je er onmiddellijk mee beginnen!

Jolijn, niet echt een plezierig verhaal hé, jou vorige pogingen! Hopelijk gaat het nu een beetje sneller zonder al die ellende erbij!
    Bedankt trouwens voor de steun! Volgende week weten wanneer hij geopereerd wordt.

Fransa, ja we hebben al van vorige de indruk dat het haar niet echt veel kan schelen! Maarja, laatste jaars en die hou je niet meer zo gemakkelijk tegen hé... Die komen er meestal toch wel door:(.
    Tof hé zo een drager! Wel zwaar op de rug maar je hebt niets in je handen dus dat is wel tof als je heuvelachtige wandelingen maakt hé!

Bibi, hier alles ok!! Gaan dadelijk ook lekker genieten van het weer, want ook hier is het super vandaag!!

Guusje, niet tof hé zo'n afspraak! Maar hopelijk weet je snel iets meer, dan weet je ook weer waar je staat en wanneer je eraan kan beginnen! Veel succes!! Ik gun het je van harte!!!!

Voilà, weer even bij!! Nu ga k me klaar maken en dan met de hond naar de les!

Doei

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Madelief; welkom hier! Veel succes alvast met wachten en klussen voor jullie tweede wondertje!

@ Jenna; gezellig hè, bbqen. Ik hou daar ook zo ontzettend van! Heb net al ongever anderhalf uur in de zon gezeten, zalig.
    Wat fijn dat je ei er is/net geweest is! En inderdaad, laat dat volgende ei maar eens flink schrikken met een aanval van zaadjes, haha. :D

19. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk zo'n BBQ Jenna, wij gaan zo heerlijk een stuk fietsen, wat een weer is het he!

En vanmorgen werd ik weer verrast door vriendlief, hahahah hij krijgt er nog zin in whahhaa :D

20. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Alle nieuwe meiden! Welkom!

@ Fransa. De vleesbomen hebben gelukkig geen invloed op de vruchtbaarheid. Wel op de ligging van het kindje. Onze dochter lag in stuit, zeer waarschijnlijk door een vleesboom vlak bij de opening. En de gyn zou het helemaal niks verbazen dat bij een volgende zwangerschap er weer sprake is van een stuit.
    Wij gaan vanaf half mei er weer voor. We wachten even een cyclus af om mijn lichaam weer op te laten starten zeg maar... Dit is dag 5 van mijn cyclus (was altijd 28 dagen).

Wat een heerlijk weer zeg! Dochterlief ligt op 1 oor. Straks ff lekker op de fiets weg!

Fijne zondag allemaal!

Deel Deze Pagina