Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    OOO!! allemaal nieuwelingen!! leuk leuk.. welkom!
    druk weekend gehad.. zal zo ff bijlezen ;)

wilde ff mijn banner showen:D:D:D

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    JEe.. wat is er veel geschreven zeg..! ben ik al zo lang niet geweest?! *schaam*.. ga vanaf hier echt beter mee doen!

3. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey!!

Is soms even niet bij te houden he, cherie? Ik lees wel altijd mee, maar heb soms gewoon weinig te melden en soms klets ik maar een eind raak:)
    Mooie banner!! Ben jaloers;), nee hoor ik wacht nog even af....

Welkom trouwens voor degene die nieuw zijn! Iedereen van de zon genoten vandaag? Was heerlijk weer hier dus heb echt een hele lange wandeling gemaakt8).

Heb gisteren mn meisje voor het laatst bv gegeven:(. Ze had steeds vaker sneller honger dus heb snel afgebouwd en ze zit nu aan de fles. Heb ik het toch 5 maanden volgehouden. Het was genieten maar ze was echt toe aan meer voeding...

Effe update over mn paard (sorry moet ergens over kunnen praten;)). Haar ei was weg dus over ruim 2 weken gaan we een scan maken en kunnen we hopelijk een vruchtje zien:D. Tja als ik er zelf niet mee bezig ben, doe ik dat gewoon bij mn paard.

Weet iemand trouwens of borstvoeding invloed heeft op je temp en zo ja, hoe dan? Ik zal het bij tempkaartjes ook maar even vragen.

Fijne zondag!

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoi dames,

madelief welkom, gezellig dat je mee komt kletsen hier. Hoop dat eht snel raak is.

Guusje, snap je zenuwen wel hoor... is ook een grote stap, kiezen voor een 1e,2e ...... kindje.

wij zijn vandaag lekker gaan fietsen. een voorop bij mijn man, bij mij eentje achterop. en maar kletsen...

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Robertha ooo je meisje voor t laatst bv.. heerlijk dat je er van genoten hebt! en 5 maanden mooie tijd hoor!
    Nou spannend! horen we het over 2 weken wel van je paard he! :D
    wanneer van de zomer hebben jullie plannen ongeveer?

Marloes klinkt super! het was prachtig weer om te fietsen.
    Hoe zit het nu met jou tempkaartje? heb je het de laatste tijd niet meer bijgehouden?

Hier ook een heerlijk dagje gerelaxed..
    ik vind het zoooo spannend.. maar goed. tis de eerste maand. zullen maar nergens van uit gaan he.:D

6. Fransa

Fransa Niet meer actief

Hoi!

Hier was het ook al zulk heerlijk weer. Lekker met zoonlief langs het meer gewandeld. Erg relaxed. Lekker druk natuurlijk want iedereen ging er op uit maar hij had dus iig genoeg te kijken :)

Robertha, dus de allerlaatste bv is gegeven... Knap hoor dat je het 5 maanden hebt volgehouden. Ik heb bewust geen bv gegeven. Is gewoon niets voor mij. En achteraf is het een goede keuze geweest. Zoonlief heeft 1,5 dag in een ander zkh gelegen en hij was een klein hongerhalsje. En omdat ik een ks heb gehad kon manlief de eerste nachten voor z'n rekening nemen. Dus hier krijgt de volgende ook gelijk de fles...
    Maar vind het altijd echt superknap van de mama's die het doen en dan ook nog eens zo lang volhouden. Petje af!

Hier nog een weekje wachten voor we meer duidelijkheid hebben. Het liefst wordt ik ongesteld want zwanger ben ik volgens mij toch niet. Anders wordt het wachten wel heel lang hoor. Ben het nu wel een beetje zat. Nou ja, we bijten nog wel even weer door...

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    wat een lange cyclus heb jij Fransa! hoe weet je dat je volgende week dan ongesteld wordt? heb je ovulatie testen gebruikt?
    ben je deze maand al bezig voor een kleintje?

bij sommigen snap ik het verhaal nog niet helemaal.. sorry..:D

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Leuk hè Cherie, die banners!

Hoe is het met de rest? Lekker van de zon genoten dit weekend? Ik ben me toch bruin voor mijn doen, heerlijk!

Had het hier nog niet neergezet omdat jullie onderhand wel zullen denken daar heb je d'r weer, maar heb sinds zaterdag echt zeer gevoelige (pijnlijke) tepels. Gister was het echt heel erg, nu is het wat minder. Ook lichte misselijkheid dus het is wel spannend. Kan ook ontpillen zijn, maar ik heb nog nooit van m'n leven zere borsten/tepels gehad, herken dat niet van mijn ongi. En zit nu op dag 26 dus hoop stiekem héél hard dat mijn ongi niet komt deze week...

Fijne dag allemaal, moet deze week op maandag stage lopen dus ik ga zo weer naar de kids! :)

9. Fransa

Fransa Niet meer actief

Cherie, dit is mijn eerste cyclus nadat ik met de pil gestopt ben en volgens mij heb ik zo'n 1,5 week geleden m'n eisprong gehad. Tenminste, alle tekenen waren er naar. Geen ovulatietesten gebruikt overigens....

Bibi, het blijft spannend... Maar je had afgelopen week je eisprong toch? Moet je dus nog een weekje in spanning zitten ;)
    Succes met wachten!

10. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Bibi26: hier kan je juist dat soort dingen neerzetten, hoor!!! Wel heel spannend, ik duim voor je.

Gister een heerlijke verjaardag gevierd voor onze dreumes, ze is erg verwend en was heerlijk weer.

11. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Wat een weer he gisteren ben gewoon verbrand!

Bibi26 ik duim voor je!
    Wat zijn precies tekenen voor een eisprong *bloos* ?

Welke foliumzuurtabletten slikken jullie, ik gebruik Evisan.

En het klussen, gaan jullie er nou om de dag vol tegen aan :D ?

Met andere woorden, moet ik vanavond weer knallen gezien mijn banner :D :D :D ?

12. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Goedemiddag,

Hier is de gewone werkweek weer begonnen. Deed wel weer raar toen ik J deze morgen bij oma moest afzetten... :( (s maandags is hij bij mijn schoonmoeder) Straks dan ook nog net een lange vergadering voor ik terug kan... Maar posi is wel dat schoonmoeder middag gaat maken voor ons!! Hoef ik daar straks al niet meer aan te beginnen!

De steekjes hier zijn weer verdwenen dus denk echt dat ik in het weekend mijn eisprong gehad heb! Nog even afwachten op de ongi nu en dan er stevig invliegen!!!

Beebiej, wat goed dat je mannetje de smaak helemaal te pakken heeft!! Maarja zij zijn dan ook rap te overtuigen voor een partijtje hé :D
    Ik gebruik omnibiontapronatal. zit niet alleen foliumzuur in maar ook andere vitaminen. Kan je gebruiken bij kinderwens, zwangerschap en bv. Was trouwens nog maar een maand of vier gestopt ermee wegens de bv...

Jolijn, die vleesbomen gooien dan ook goed roet in het eten hé, hopelijk heb je bij een volgende er minder last van!!

Cherie, mooi banner!! Hopelijk wordt hij snel gevolgd door een andere en betere!! zwangerschapsbanner!!

Robertha, proficiat hoor!! Is niet gemakkelijk om te stoppen met bv hé. Ik was ook heel emo!! Maar ik had niet zelf beslist te stoppen, zoonlief heeft beslist... Weet niet of het invloed heeft op de temp...
    Goed dat je paard wat voor afleiding zorgt hé!

Bibi, alles neerschrijven wat op je lever ligt hoor!!! Daarom zijn we hier hé;) Wat we thuis niet kwijt kunnen, kan hier wel!
    En wat een kwaaltjes zeg!!! Hopelijk heb je goed nieuws binnenkort. Je kan volgens mij de eerste zijn!!! *duim*

Kipkip, leuke dag gehad gisteren! En geweldig weer gratis erbij!!! En veel toffe cadeautjes gesprokkeld?

Zo nu nog eten en terug naar t klasje!! Tot straks misschien!!

13. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ah Kipkip, is ze flink verwend? Vast wel? Mag ze gelijk met alles spelen of laten jullie ook nog wat achteruit liggen zodat ze de komende tijd regelmatig nieuwe dingen heeft om mee te spelen?

En iemand hier trouwens goede ervaringen met van die slofjes die niet uitgaan? Ben hard op zoek maar weet niet welke de beste zijn...

14. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Werkweken zijn stom he Jenna :D!
    Bah!

Slofjes? Wat bedoel je precies Fransa?

Ik zit 2 dagen voor mijn ei, maar heb ineens last van veel dun witte afscheiding, is dit normaal ????

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Bedankt voor het duimen dames! Als dat niet helpt weet ik het ook niet meer. ;)

@ beebiej; tekenen voor een epsoring zijn wat steekjes links of rechts onderin de buik en lichte afscheiding. Die ziet eruit als rauw eiwit en is zo goed als reukloos. Voor mij is het ook allemaal nieuw, maar die afscheiding en die steekjes had ik vorige week duidelijk, vandaar dat ik denk dat ik toen mij ei had.

@ Fransa; lastig hè, die slofjes. Ik kan je niet helpen, de baby's bij mij op het werk trekken ze altijd uit. Je hebt er wel die je hoog op kunt trekken net als kousen en die zijn op zich wel fijn.

16. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Argh! wat een boel om bij te lezen!! ik heb niet alles gelezen hoor!!

@alle nieuwelingen, welkom hier en veel succes!!! :D

@kipkip, hoe was de verjaardag van jouw meisje?? Was het bij jou ook zo druk?? Bij ons ging het het hele weekend door!! ongelofelijk, en ze is me toch verwend!!
    En ja, gelukkig slaapt ze nu weer aardig, heb haar het extra uurtje 's ochtends maar afgepakt :) dus nu gaat het wel weer okee ;) is ze alleen 's ochtends nog wat jengelig.

Hoe doen jullie dat met al het speelgoed?? Ik heb alles in een kist gestopt, en ze krijgt 1 of 2 dingen tegelijk. Als ze daar dan weer op uit gekeken is stop ik het weer in de kist en krijgt ze wat anders.

@Bibi, ja! Zulke dingen moet je juist vertellen hier! En ook hier duim ik voor je hoor!! :D ik zit gewoon ook in spanning voor je haha.

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Haha, jij bent ook overal Klevkin. :p Ik wil het niet te spannend maken voor mezelf, maar mijn lijf denkt daar dus anders over. Waren we maar alvast een weekje verder.

18. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    We hebben inderdaad wat speelgoed weg gezet. Oh ja, en ze had ook een 3+ kadootje gekregen dus die kunnen we over 2 jaar weer van zolder halen, haha.

Ze ligt nu alweer een half uur te slapen en vandaag heerlijk 4 uur overdag geslapen. Altijd fijn op mamadag! Morgen gaat ze weer naar het kdv en daar slaapt ze vaak maar een uurtje.

Ik hoor altijd iedereen over zijn eisprong, ik moet zeggen dat ik deze nooit voel, misschien toch even wat beter in de gaten houden. We willen namelijk nu wel meteen goed klussen. De vorige keer waren we er het 1e jaar namelijk niet echt mee bezig waardoor we vaak op het verkeerde moment klusten.

Bibi: hoe lang is jouw cyclus normaal dan?

19. Fransa

Fransa Niet meer actief

Kipkip, ik voel geen ei maar zie het wel aan m'n afscheiding. Redelijke goede indicatie ook lijkt me zo.

Babiej, klinkt goed. De dagen voor de ei is je afscheiding wittig en daarna wordt het doorzichtig. Even in de gaten houden dus!

En ik bedoel slofjes voor baby's. Mijn zoontje is een held in het uittrekken van sokken, slofjes, etc. Ben nu hard op zoek naar slofjes die gewoon lekker blijven zitten als hij er aan trekt. Heb op internet al een leuk merk gevonden; shooshoos. Hier in Frankrijk zijn de Robeez populair en in NL heb jij bijv. Bobux...

20. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Fransa Ik vond de zootjes geweldig toen onze dochter nog niet liep! Die zitten met klitteband vast aan de achterkant. Ook boumy vond ik prettig. Die bleven goed aan haar voeten zitten en kreeg ze ook niet makkelijk uit.

Deel Deze Pagina