ik moet toch wat te doen hebben maar had na al dat geklets in het andere topic geen puf meer over om dit allemaal bij te lezen haha. En je denkt wel dat je het niet te spannend wil maken maar ondertussen!!
@ slofjes: Hier ook nog steeds niet gevonden. Had vroeger de bobux, maar vanaf het moment dat hij veel ging staan vond ik deze niet meer goed. Hebben totaal geen stevigheid en J zijn voetjes gingen helemaal schuin staan... Nu heeft hij echte sloffen, hoog op de hiel en met een ritssluiting... maarre... Hij presteerd het nog om ze uit te krijgen!! Nu doen we eigenlijk altijd de schoentjes aan... En s avonds sokjes met antislip. @ speelgoed van verjaardag: Als mensen aan ons vroegen wat ze moesten halen gaven we meestal tips voor duplo of zo, speelt hij nu al graag mee en daar doen ze nog jaren mee. Of dingen voor als hij wat ouder is. Zo heeft hij toen (januari) een zandbak gekregen voor de zomer. En ook een houten schroefbankje voor als hij anderhalf is. Dat staat nu allemaal weg! Ik zet ook altijd een drietal dingen op de speelmat en regelmatig zet ik dat weer in zijn speelkist en haal ik weer wat anders uit! Zo lijkt het alsof hij elke keer iets nieuws krijgt Hier voor de rest weinig te melden eigenlijk. Groetekes en tot morgen! @ Guusje!!! VEEL SUCCES MORGEN!!!!! Moest ik je niet meer zien hier voor je weg bent... Ik hoop dat je heel snel kan beginnen en dat je supersnel een posi bloedtest krijgt!!!!! VEEL SUCCES!!!
Bedankt Jenna, ik denk dat ik zo lekker m'n bedje opzoek zodat het snel morgen is. Ik heb om 9.50 uur de afspraak!
Succes Guusje! Over slofjes: Heb ik nog niet zoveel last van. Heb van die hele schattige (doch stoere) schoentjes voor mijn meisje en die houdt ze prima aan. Maar daar staat tegenover dat zij natuurlijk nog niet zo aktief is als die van jullie By the way: HOERA!!!! Ik ga naar de volgende ronde! Heb er naar mijn doen vrij lang op moeten wachten en er is geen eisprong geweest, maar dat is blijkbaar allemaal normaal als je bv hebt gegeven (of geeft natuurlijk) Ga het nu weer bijhouden zodat ik over een tijdje weet waar ik op moet letten @all; letten jullie nog ergens op bij het zoeken naar een leuke naam? Een betekenis of uit een bepaald land bijvoorbeeld? Onze namen zullen op de "y" eindigen (misschien dat iemand nu ook weet wie ik ben) omdat wij dat ook allebei doen en onze broers en zussen ook. Zo vernoemen we onze kids niet maar doen wel hetzelfde als onze ouders. Tot straks!
Succes Guusje, spannend zeg, maar mag ik vragen waarom je gelijk naar de gyn moet *bloos* ik weet je voorgeschiedenis niet. Super Robertha naar een volgende ronde. Hier wordt er vollebak geklust, maar om vanavond nou ook weer te moeten, is het niet een beetje overdreven om drie dagen achterelkaar te butsen ?
Super Robertha, de volgende ronde. Beebiej, wij zijn voor ons zoontje ook zwanger geworden dmv hormonen spuiten en de kans dat het zelf lukt is heel klein, dus de gyn heeft aangegeven dat we gelijk langs mochten komen als we wilden beginnen.
@ Guusje; heel veel succes vandaag!! @ Robertha; leuk idee zo van die namen. Ik kijk alleen maar of ik de naam leuk vind en of ie bij onze namen en natuurlijk de achternaam past. Heb wel gekeken naar namen met speciale betekenissen, maar heb liever gewoon een naam die mij (en mijn vriend) echt aanspreekt, betekenis of niet.
We zijn weer terug uit het zh. En zoals ik al verwacht had is de PCO in alle hevigheid weer terug. Mijn eierstokken zaten vol kleine blaasjes. Ik heb net bloed laten prikken en als daar niks vreemds uit naar voren komt, mag ik beginnen met de primolut om een bloeding op te wekken. Op dag 3 moet ik dan nog een keer bloedprikken en beginnen met spuiten. Op dag 12 heb ik dan weer de eerste echo.
Hallokes! Guusje, dat is zo een beetje gemengd nieuws hé! Spijtig dat de PC nog altijd heel hevig is. Maar toch goed nieuws dat je waarschijnlijk al snel met primolut mag beginnen! Dan ben je binnenkort in de eerste ronde!!! Hopelijk heb je geen tweede, derde... ronde nodig! Beebiej, als je zin hebt, gewoon klusssen hoor8)! Voor mannen zijn dat gouden tijden hé! Robertha, wat goed seg!!! Dan kan je nu beginnen afwachten hoe je cyclus vordert hé. Fijn fijn fijn. Wij kiezen ook gewoon een naam die we mooi vinden klinken en bij de rest past! Onze zoon heeft een naam die je nooit hoort. Maar klinkt wel mooi! Daar kijken wij naar. Enne... ik weet nu niet wie je bent hoor! Trouwens zijn er hier nog dames van Belgie of ben ik het enige Belgje bij dit clubje???
@ Guusje; in elk geval deels positief nieuws, toch? Hopelijk mag je snel aan ronde 1 beginnen! @ Jenna; hoe is het met je stagiaire? Mijn mentor was gisteren erg blij met mij want ze was haar stem kwijt. Dus heb lekker de hele dag gedraaid. Nog een vraagje; iemand van jullie die tijdens de zwangerschap witte vlokjes in de urine had? Ik heb dat namelijk nu. Heb het opgezocht en het kán duiden op zwangerschap. Dus dan heb ik nu 3 symptomen; als ik dan alsnog ongi word vertrouw ik mijn lichaam nooit meer denk ik.
Bibi!!!!!! SPANNEND!!!!!!! Ik heb ook al gelezen dat dat één van de tekenen is!!! Maar had het zelf niet. Wie weet... Wanneer ga je een testje wagen?? Wanneer verwacht je je ongi?? Met stagiaire gaat t nu. De lessen zijn goed en materiaal is in orde. Alleen onbreekt het wat aan enthousiasme en expressie. Maar voor de rest gaat het wel. Trouwens moest je op zoek zijn naar een 'buitenlandse' stageplaats... Altijd welkom! Marloes, hihi, nee dichtbij telt niet hé. Maar komt toch in de buurt!
@ Jenna; ja, het begint er hier nu toch wel echt op te lijken...Maar wil mezelf niet voor niks blij maken dus ik probeer mezelf voor te bereiden op mijn menstruatie die gewoon komen gaat; kan het alleen maar meevallen. Verwacht mijn menstruatie donderdag, dan zit ik precies op 4 weken. Weet je wat het is, als mijn klachten met mijn ongi te maken hebben dan kan die niet ver weg meer zijn, toch? Ik heb in elk geval nooit klachten gehad dus lijkt me sterk dat ze nu ineens een week aanhouden ofzo. Dusss, als ongi er zaterdag nog niet is dan word ik toch wel een beetje blij. En dan hoop ik dat mijn vriend ook niet meer kan wachten en dat we dan kunnen testen. Dus nog een paar dagen in spanning. Vanochtend schrok ik echt toen ik wakker werd. Ik krijg mijn ongi vaak 's nachts en als ik dan wakker word ben ik echt de weg kwijt, ik slaap dan ontzettend vast. Vannacht had ik dat dus ook, voelde me vanochtend niet zo lekker dus dacht echt even dat mijn ongi er was. Ik meteen kijken of er bloed in het laken zat, haha. Gelukkig nog niks te zien, hopen dat dat zo blijft. Fijn dat het met je stagiaire beter gaat. Ik ga niet zover van huis stage lopen hoor, kan mijn mannetje niet missen. En als er straks een beebje is blijf ik al helemaal in de buurt, hihi.
Oh bibi, ik vind het echt spannend voor je! Kan haast zelf niet wachten tot het weekend is... Hoop het echt voor je. En al die klachten seg, en anders nooit klachten... Wil je ook niet nodeloos blij maken, maar ben zelf eigenlijk heel nieuwsgierig!!! Moest het gelukt zijn, blijf je hier maar met ons meeschrijven hé! Mijn schoonzus was trouwens van de eerste poging zwanger. Zij beslisten de dag van de eisprong om er voor te gaan en twee weken erna... bam... een positest in handen!!! Ongelooflijk hé!! (Ook wel een beetje vervelend voor mij omdat wij zolang hebben gesukkeld... Begrijp me niet verkeerd: ik gunde het hun enorm hoor!!!! binnen twee maanden moet ze bevallen trouwens!) Fransa jij bent trouwens ook bijna aan je nod hé. Hoe zit het bij jou? Heb je al een vermoeden?
Er wordt al flink voor je geduimd, Bibi! Ik doe vrolijk mee Ik heb toch respect voor je Guusje. Je hoort wel dat je er alles voor over hebt, maar ik vind je toch een echte bikkel. Hopelijk is het snel raak zodat je niet zo lang hoeft te spuiten.. Ik kan idd weer op zoek naar een ei, marloes. Ik denk dat het nog wel even duurt omdat ik altijd al een cyclus van 35 dagen had. Ben daarom benieuwd hoe het nu is. Temp trouwens nu alleen ter info want wij gaan er vanaf juni "pas" voor. We shall see... Heb jij trouwens altijd al een langere cyclus? Zag het nl op ff Alles goed in France, Fransa? Liefs Ps. weet iemand of je menstruatie minder is als je geen eisprong hebt gehad? Thanks alvast!
Dank je Robertha, het is ook wel moeilijk, maar het is de enige manier voor ons dus het is niet anders. Ik hoop ook dat ik niet zo lang hoef te spuiten. En dat van die eisprong weet ik niet, daar heb ik geen ervaring mee.
Spannend Bibi, ik duim met je mee! Guusje, jammer dat je PCO helemaal terug is. Aan één kant wel fijn dat jullie er weer gelijk voor kunnen gaan. En ik hoop voor je dat het niet al te lang duurt want volgens mij is dat gespuit geen pretje... Robertha, ik heb eerlijk gezegd ook geen idee. Ik werd gewoon helemaal niet ongesteld toen ik geen eisprong had. Maar aan één kant klinkt het wel logisch. Je baarmoeder heeft ook minder af te breken dan toch... Hier in France is alles goed hoor De temperaturen zijn al goed en worden in de loop alleen maar beter. Momenteel voorspellen ze voor zondag 23 graden!! Nou, maar heel hard duimen dat dat iid zo is. Lijkt me heeeeeeeeerlijk!! Ik zit ook te wachten op m'n NOD. Denk niet dat ik zwanger ben hoor, want heb helemaal geen kwalen. Voel overigens ook nog geen ongesteldheid komen dus het kan hier echt nog alle kanten op... En bij de eerste keer zag ik het ook niet echt aankomen dus wat dat betreft.. Maar denk niet dat wij op de juiste momenten hebben 'geklust' deze maand. Iig niet zo lekker actief als Beebiej
@ Alle lieve dames; dank jullie voor het medeleven!! Inmiddels dag 28 en nog geen ongi te bekennen...Het is nu écht spannend! Gister avond weer misselijk geweest, had ook veel meer speeksel dan normaal. Nu nergens last van gelukkig. @ Jenna; dat is wel helemaal ongelooflijk ja, van je schoonzus! wat een geluk zeg. Natuurlijk snap ik dat je het ze gunt, maar het is dan wel even slikken, dat lijkt me logisch. Helaas is het bij iedereen anders en dat is zó oneerlijk...Hoop voor jullie dat het nu wél snel mag gaan! En natuurlijk blijf ik hier kletsen mocht ik echt zwanger zijn, veel te gezellie hiero.