Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Guusje, wat goed!! Toch nog geluk... Goed voor je! Snel nemen die pil, dan binnen een paar dagen ongi... Dan ben je op dag 1 van ronde 1!! (Klinkt goed hé die ronde 1 *dagdroomt*)

Fransa, balen van je ongi, maar toch plezant te weten dat je cyclus er terug is! Veel succes in deze ronde! Hopelijk is Frankrijk binnen dit en negen maanden een burger rijker!!

Klevkin, genieten maar van deze korte periodes van rust. En dan is het zoveel te fijner om met ze te spelen als ze rustig zijn hé. Hier zijn de driftbuien steeds minder aan het worden hoor, nog even geduld!

Bibi, ik hoop dat jij het deze nacht ook droog gehouden hebt :D!!

Namen, ben ook nog héél erg blij met onze naam. Moet zeggen dat ik de meisjes naam ook super vond. Maar deze hoor je vaker en vaker tegenwoordig, dus ik denk niet dat ik hem hou voor de volgende keer. Ik heb graag een naam die je niet zo veel hoort, maar toch goed uit te spreken valt en in het geheugen blijft.

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Guusje!! super goed nieuws!
    Hopelijk is het gauw raak!

3. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Super Guusje! *danst met Klevkin mee* :D

Fransa, fijn dat het bij jou duidelijk is. Op naar een beebje in 2011!!

Welkom nieuwelingen;)! Heb het allemaal niet onthouden:) maar kletst maar lekker mee!

En? Bibi? Nog steeds in spanning...?:(

Hier saai wat betreft mn cyclus...

Ben net bijna 2uur(!) wezen wandelen met de kleine (naar het dorp, even winkelen en weer terug). Die laatst zwangerschapskilootjes moeten er nog af, dus probeer zoveel mogelijk bezig te zijn;)

Fijne dag nog!

4. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Cherie: hahaha ik zie dat je een jaar korter bij ZP bent maar wel al het dubbele van mij gepost hebt:)
    Dat laat wel zien dat ik tijdens mijn zwangerschap hier weinig ben geweest;)
    Zal het deze keer wel vol gaan houden!

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    lekker robertha! Ik hou ook van lopen. vind het heerlijk.
    Zwangerschapskilo's.. hm. ja de laatste willen er echt niet af:( maar goed.. dat zien we dan wel weer na een eventuele zwangerschap.

Bibi. hoe is de stand van zaken?:D

6. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hier ook nog niet alle zwangerschapskilo's kwijt, maar als ik nu toch weer aan de hormonen ga zal dat ook wel niet meer gebeuren. Dus net als Cherie zie ik het wel na de volgende zwangerschap.

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ben er eindelijk dames! :D Moest al om 7:00 beginnen dus had eerder echt geen tijd. ;) Nog steeds geen ongi te bekennen in elk geval! :) Dus dat is positief. Voel me ook helemaal niet alsof ik ongi ga worden. Voel me gewoon heel anders dan anders, maar weet niet of dat komt omdat ik zwanger ben of omdat ik er zo mee bezig ben. Zal even uitleggen waarom ik nog niet test; ik durf niet zo goed, maar mijn vriend wil ook nog niet. Hij wilde pas vanaf Juni voor een kindje gaan en ik heb behoorlijk lopen zeuren net zolang totdat hij overstag ging en we meteen al aan de klus gingen. :) Hij heeft het gevoel dat ik alles erdoor probeer te drukken. Vroeg net of ik morgen vast een test zou kopen, maar hij heeft zoiets van we zouden volgende week doen en nu wil jij alweer meteen, je draaft maar door de hele tijd. Kan het me op zich wel indenken, ik kan behoorlijk ongeduldig zijn...En mijn ongi kan nog komen dus een paar dagen wachten geeft ook meer zekerheid.
    Zo, dan weten jullie waarom ik jullie (en vooral mezelf :D) nog even in spanning laat. ;)

@ Fransa; goed dat je cyclus zelf op gang is gekomen! Hopen dat je menstruatie snel voorbij is, kun je aan de slag voor een klein wondertje!

@ Guusje; wat heerlijk dat jullie kunnen beginnen! Héél veel succes, ik duim voor jullie!

@ de andere dames; hoe is het ermee? Nog nieuws?

Ik duik zo even mijn bedje in. Vannacht om 2:00 wakker geworden. Was echt misselijk en mijn tepels deden ook weer pijn. De hormonen zijn in elk geval flink aan het werk...;) Vandaag lange werkdag gehad en de hele dag last van mijn keel dus voel me niet op en top. Ga lekker even rusten. Wie weet ben ik er straks nog en anders kom ik morgen middag weer langs.
    Fijne avond lieve dames!

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Guusje.. ik heb nog hoop dat ik nog wat kwijt raar.. kaar ik zie t wel. ga niet meer zo fanatiek aan de slag..

Bibi.. je maakt het wel spannend hoor. maar ik snap het wel. Hier is manlief eerder degene die eerder er voor wilde gaan dan ik ieder keer. maar dat komt omdat ik nog wel een controle freak kan zijn.:D

9. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Super Guusje dat je ook kunt beginnen. Nu allemaal snel een positieve test en Bibi is hopenlijk de eerste:) !

10. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Goedemorgen!
    ben er gisteren niet meer geraakt... Moest naar Kind en Gezin (cb in Belgie) mannetje weegt 11.240kg en 81cm groot :D. Heeft ook zijn laatste spuitjes gehad dus hoop dat hij vandaag niet ziek ervan wordt. Vorige keren heeft het goed gegaan, dus hoop nu op hetzelfde.

bibi, dat is nogal een reden hé. Mannen zijn meestal wat rustiger in zo'n situaties hé. Nog maar even geduld oefenen dan!

Hier voor de rest weinig te melden qua cyclus.

Wel gisteren gechoqueert geweest!!! wij hebben een hele toffe collega-kleuterleidsters-bende. Nu is er iemand nieuw bijgekomen vanaf midden schooljaar ergens. Dat is nogal een heftige, en ze wil zich koste wat kost vastbijten in onze school. Nu heeft ze al heel lang te horen gekregen dat ze volgend jaar waarschijnlijk geen uren kan krijgen omdat deze naar mensen moeten gaan met voorrangsregel! Ik ben deeltijds benoemd dus op zich kan ze mij niet wegduwen. (Weet je nog dat wij moeten stoppen vanaf we zwanger zijn) Nu vroeg ze me gisteren heel botweg... 'En wanneer gaan jullie voor een tweede?????' Ik heel gechoqueert!!! Zei echt dat dat pas zou zijn als ik er klaar voor was en dat het vorige keer twee jaar geduurd heeft eer het zover was!
    Wil gewoon mijn vervanging doen:$ en ik ben het nog niet eens:$ Wat een gepush!! Ze kan volgend jaar fulltime werk krijgen in een andere school maar zou het niet nemen omdat ik misschien zwanger zou kunnen zijn! Echt een heks!
    Sorry, maar moest even mijn gal kwijt!!!:)

11. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Jeetje Jenna, das echt heftig! Waar haalt ze het lef vandaan?:$
    Dat slaat idd nergens op... Hebben jullie ook een lange zomervakantie? Dat zou wel goed uitkomen, dan kun je het wat later vertellen als je dan zwanger wordt;).
    Wel een leuk vooruitzicht om zo lang verlof te hebben als je zwanger bent;).
    Nog steeds alles goed Bibi? Je bent op het moment de enige waar het echt spannend is dus leven we allemaal met je mee;)
    Hier weinig te melden..
    Ga zo lekker babyzwemmen met mn meisje en vanmiddag maar even een beetje winkelen (lees: aanbiedingen spotten;))

Fijne dag!

12. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Nou ja Jenna, wat stom van dat mens!

Robertha, veel plezier met babyzwemmen en shoppen!

Hier gaat alles zijn gangetje, ik begin al aardig last te krijgen van de medicijnen. Nog 8,5 dag te gaan.

13. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    @bibi, ook hier wachten we rustig af natuurlijk! en het weekend is toch zo voorbij ;)

@Jenna, wat een brutaliteit zeg!!! Ongelofelijk!!

Hier alles okee, hoofdpijn en zwaar verkouden, mijn meisje is gelukkig alweer wat beter. Dat scheelt wel, maar nu is ze weer aan het jengelen en zeuren om mama zucht............Verder is het trouwens een hele lieve meid hoor!! het wordt al beter, het is nu pas voor het eerst vanochtend dat ze zo doet.

14. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ja echt niet leuk hoor. Wij hebben gans juli en augustus vakantie! dit jaar gaat het super zijn omdat J nu al een leeftijd is dat we wat meer samen kunnen doen.
    Ja maar wij moeten het zeggen voor 12w... Maar vorige keer was ik in september 19 w maar moest ik 1 september gaan werken om toch doorbetaald te worden van het onderwijs. Had toen ook andere uren in school (van de gemeente) en deze heb ik niet betaald gekregen omdat ik te ver was. Maar waren maar 3 uren en het onderwijs waren er toen 19. Dus de keuze was snel gemaakt hé!

15. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    maar ik snapte het niet helemaal, als je zwanger bent moet je stoppen?? En dan krijg je niet doorbetaald???

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Nou dames, zoals jullie zien aan mijn banner nog geen beebje op komst...Maar ben er wel nuchter onder hoor, had er rekening mee gehouden. ;) En aangezien er hier dames zijn die al heel veel hebben door moeten maken voor een kindje ga ik niet lopen klagen. Ben allang blij dat ik nu weet dat ik een mooie cyclus heb. :) Net ovutesten gekocht van predictor (iemand hier ervaring mee??) dus deze ronde kunnen we gericht aan de klus! Mijn vriend wil dat nu ook dus niks staat ons in de weg.

@ Jenna; wat een gek mens zeg, die collega! Zoiets zou ik echt nooit in mijn hoofd halen! Niks van aantrekken, zo maakt ze zichzelf niet populair en aangezien ze toch al weg zal moeten kan ze jou niks maken. ;)

Hoe is het verder met iedereen? Lekker weekend weer! :) Zal weinig hier te vinden zijn, moet het hele weekend dansen. Ben alleen nog niet helemaal fit dus hoop echt dat ik niet ziek ga worden...

17. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    @Jenna, kan je het op je werk niet alleen aan je baas vertellen?? wij zijn hier verplicht om het aan de baas te vertellen, niet perse aan je collega's.

@Bibi, gewoon lekker verder voor de 2e ronde!! wat voor dansen doe je bibi??

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Mag ik dat een andere keer vertellen Klevkin? Het dansen wat ik doe is vrij onbekend in Nederland en wil niet dat iemand straks per ongeluk weet wie ik ben.(omdat niemand in de omgeving dus weet dat wij bezig zijn voor een beebje) ;) Of ik stuur je een privébericht, dat kan ook. :)

19. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey ladies!!

Wat een super weer!
    Ben tot de conclusie gekomen dat ik het erg leuk vind om jullie verhalen te lezen. Bij mij komt nu een soort gevoel van rust, omdat wij "het" ;) tegen de zomer pas weer gaan proberen, kan ik nu heerlijk genieten van onze kleine meid. Had ik eerst nog een gevoel dat ik zo snel mogelijk weer zwanger wilde worden, hoeft dat nu nog even niet van mij. Deze maanden eerst nog volop genieten van de kleine (voordat ik 's ochtends weer boven de wc hang en 's avonds om 8 uur op bed lig;) )
    Ga weer lekker naar buiten nu!:)

20. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    oh ja en Bibi, fijn dat het nu duidelijk is. Onze lijven kunnen ons behoorlijk voor de gek houden. Maar wel fijn dat je een goede cyclus hebt!
    Liefs

Deel Deze Pagina