Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Bibi: jee, je houdt de spanning erin meid. Ik heb wel wat bloedverlies gehad tijdens de zwangerschap maar dat was bruin en niet rood en ik denk vanaf week 6 tot 8.

2. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    @Bibi, het kan zijn dat je een andere ongi hebt door het stoppen met de pil. Het kan echt rare dingen doen. Mocht je blijven twijfelen, dan kun je voor de zekerheid alsnog wel een test doen.

NOD:
    +- 01-5: Jenna09 (laatste oefenronde!)
    10-5 : kipkip (1e ronde)
    11-5 : Klevkin (1e ronde)
    +- 12-5: Jolijn2008 (laatste oefenronde!)
    21-5: Bibi26
    Anders:

03-05 : Guusje44 Opgewekte ongi en daarna beginnen met spuiten. Waarschijnlijk 14-05 eerste FM

Heb het lijstje even de boel op datum gezet :)

Hier alles rustig! voel me al veel beter dan gisteren. Verder is mijn meisje nu ook weer wat rustiger! En mijn mannetje en ik hebben gisteren een heerlijke avond gehad :p

3. Fransa

Fransa Niet meer actief

Niet veel tijd, maar iig even lijstje updaten:

NOD:
    20-5: Fransa (2e ronde)

Anders:
    03-05 : Guusje44 Opgewekte ongi en daarna beginnen met spuiten. Waarschijnlijk 14-05 eerste FM

Bibi, ik zou als ik jou was gewoon even een testje doen. Scheelt volgens mij heel wat onzekerheid en 'stress'. Het kan misschien zijn dat je zwanger was maar dat het niet goed is gegaan, alhoewel je dan normaal gesproken wel een erge(re) ongesteldheid hebt. Het kan ook zijn dat je niet zwanger bent (geweest) maar het kan net zo goed ook zijn dat je wel zwanger bent. Je lichaam kan raar reageren als je gestopt bent met de pil. Ik weet er alles van... Maar volgens mij kan een test dan het beste uitsluitsel geven....
    Een bloeding hebben in het begin van de zwangerschap is niet heel ongewoon. Toevallig laatst nog iemand gehoord die ook nog geen 2 dagen ongesteld was en zich erna nog steeds zwanger voelde. Test gedaan en zij was zwanger.
    Ik denk dus echt dat je het beste even kunt testen.
    Succes!!

4. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hallokes.

Het lijstje krijgt al mooi vorm! Tof om ons allemaal op een rijtje te zien!

Hier was het gisteren echt geweldig geweest. Heb me ziek gelachten eigenlijk. Maar lekker was het wel! Ze hadden echt hun best gedaan moet ik zeggen. Koud hapje, warm hapje, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht! Echt top om zo van een etentje te genieten in eigen huis en er niets voor moeten doen8). buiten vandaag dan de keuken op te ruimen... Er was gisteren echt een bom ontploft, maar ze hadden het meeste al wel zelf opgeruimd hoor.

Had verteld dat het met J gisterenmorgen beter ging, maarre... wou uiteindelijk s middags en s avonds geen groentenhapje eten:(. (krijgt buikpijn van fruit, vandaar twee keer groenten) Schreeuwde de boel bij elkaar als ik met eten afkwam... Hoop dat het vandaag beter gaat met eten want is toch niet fijn als ze niet willen eten hé. De koorts is in ieder geval niet terug gekomen!

Bibi, je houdt de spanning er inderdaad wel goed in! Als je twijfelt zou ik er gewoon een testje tegenaan gooien, dan heb je toch wat zekerheid! Is het trouwens goed gegaan met het dansen?

5. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    #365 Jenna09, 25 apr 2010
    Laatst bewerkt: 25 apr 2010
    Oh ja, bibi, ik meen ook een ergens gelezen te hebben dat bloedverlies bij innestelling bruin is en niet helderrood of roze, misschien dat je dan ook al wat meer weet...

6. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Oi dat hing in de lucht dat gedrag! Hier net zo!! Je hoefde de lepel maar op te tillen of het was brullen en schreeuwen!! Ze heeft ook 2 keer gespuugd gisteren. Wij vermoeden autoziek, want het was na een lange autorit.

Gelukkig heeft mijn meisje wel aardig wat bij te zetten :) dus maak me niet zo heel druk om het eten.

7. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ja inderdaad, zal in het stof van de vulkaan hebben gezeten misschien!8) Hier vandaag voorlopig wel goed gegeten oef! Hopelijk bij jou ook !

Hier aan t genieten van het mooi weer! heerlijk! heb net buiten gestreken al gooide de wind een beetje roet in het eten! acht ja...

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    bedankt meiden! Het dansen ging prima, heb echt genoten! :) Mijn familie kwam vanmiddag ook kijken en die vonden het erg mooi.

Ik doe waarschijnlijk morgen ook een test. Voel me alleen niet meer zwanger dus zal wel gewoon mijn ongi zijn denk ik, was echt helder rood. Ben alleen niet gewend dat het zo kort is. Voordat ik de pil slikte duurde het soms juist wel twee weken. Nu maar anderhalve dag en vandaag alleen een beetje bruin nog. Ga er niet vanuit dat ik zwanger ben, maar een test is wel fijn, weet ik zeker dat ik alles nog mag eten enzo. ;)

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    NOD:

15-5: Cherie (1e ronde 3e kindje)

Anders:

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    dacht dat ik mezelf er bij gezet had.. dus bij deze:D

Bibi fijn dat het allemaal goed gegaan was het dansen.
    Ff een testje just to be sure. maar idd het kan je gewone ongi geweest zijn. doordat je aan de pil was kan het zijn dat het baarmoederslijmvlies nog moet opbouwen.

Jenna! hahah heeeerlijk verwend door de mannen! nog gelukt met je keuken opruimen?:D ik moet zo ook nog ff aan de bak met opruimen. heb een offday niet zo zeer dat ik chagie ben. maar wel erg moe.

hier verder weinig te melden.. nog een paar dagen tot ei:D
    laters

11. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ja hoor, cherie, het is weer net of er is niets gebeurd.

Bibi, dat is misschien inderdaad het beste. Dan weet je het zeker hé, anders blijf je twijfelen en dat is echt niet leuk hé! toch veel succes met testen! (zal mijn vingers alvast kruisen want je weet toch maar nooit hé)

12. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    NOD:
    25-5: Robertha (oefenronde;))

Anders:

Heb niet zoveel tijd. Mezelf even op het lijstje gezet. Ben er morgen weer;)!

Liefs

Ps. heb toch niet veel te melden;)

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Goedemorgen dames,

Ben lekker vrij vandaag maar waar blijft het zonnetje nou? Was een korte nacht, 5 uurtjes slapen is echt te weinig voor mij. Ik hoop dat dochterlief zo nog even gaat tukken, kan ik ook nog even de oogjes toe doen.

14. Fransa

Fransa Niet meer actief

Hoihoi!

Hier nog iemand die lekker vrij is vandaag. En sorry Kipkip, hier schijnt het zonnetje wel.... Ik heb besloten dat we verder niets gaan doen vandaag behalve boodschappen doen. Het hele weekend al de hort op geweest en zoonlief heeft wel wat rust verdiend vond ik zo.

Jenna, dat was dus even een heerlijk avondje! Leuk hoor! En gaat het met zoonlief alweer beter?

Hier ook een paar dagen slecht gedronken. Maar vanochtend ging de papfles weer eens helemaal leeg. Hij hoest ook wel weer en had sinds vrijdag echt weer veel slijm. Vanmiddag even bij de kinderarts langs daarvoor. Maar ja, zoals je altijd zult zien was het vanochtend weer zo goed als verdwenen :(. Zul je altijd zien he... Hij is al ruim 5 weken op en af verkouden dus ik ben het wel zat. Ga daarom gewoon wel even heen om zeker te weten dat het niets is....

Bibi, ben benieuwd wat er uit de test gekomen is. Zekerheid is dan toch wel het fijnste he... En inderdaad, dan weet je ook gelijk of je alles gewoon mag eten ;). Leuk dat het dansen zo goed ging! Je moet ooit maar eens gaan vertellen wat het is :)

Verder alles goed met iedereen?

15. Fransa

Fransa Niet meer actief

Oh en Kipkip, ik neem aan dat jullie dit weekend wel druk zijn geweest.... ;)

16. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    NOD:
    10-5 : kipkip (1e ronde, 2e kindje)
    11-5 : Klevkin (1e ronde, 2e kindje)
    25-5: Robertha (oefenronde)

Anders:

Zo :D heb cherie even nagedaan en erachter gezet voor het hoeveelste kindje het is :) ben zo brutaal geweest om het ook maar voor jou te doen kipkip :D
    Oeh hoe was je weekend kipkip?? Lekker geklust??
    Hier wel hehe, vanavond ook lol :D

@Jenna, hoe is het met je zoontje?? Al wat opgeknapt?? Hoop het wel!!

@Bibi, mooi dat het dansen goed ging!! :D super hoor!! :D leuk is dat he, als familie het leuk vind!

@Fransa, goed plan hoor!! gewoon horen, ook al heeft hij nu geen last meer. Ze kunnen altijd tips geven enzo!!

@Zon, hier op het moment geen zon :) gisteren wel gelukkig!!

@Hier, volgens mij heb ik aan het eind van de dag een dikke lip kreeg een kopstoot (per ongeluk, we waren aan het stoeien) van mijn dochtertje, valt me nog mee dat ik geen tand door de lip heb! Zo hard was hij :S.

Wij hebben het gister met het mooie weer druk gehad. De mannen hebben de achtertuin aangepast voor de verbouwing, de vijver eruit, de overkapping weg gehaald. Vanochtend zijn ze begonnen met heien (hoe schrijf je dat?) en ze hebben en passant gelijk ook maar het raam van onze garage deur gesloopt (ongelukje!), gelukkig wordt dat op hun kosten vervangen .
    Ik heb gisteren de garage opgeruimt. Stellingkast in elkaar gezet en hij is nu eindelijk hoe ik hem grotendeels wilde hebben. Dus daar ben ik wel blij mee.
    Ook hebben mijn man en ik dan boven eindelijk de kamer die als onze slaapkamer bedoelt is leeg gehaald. We slapen nu nog op wat de toekomstige kamer van ons dochtertje gaat worden. De deur kan niet eens fatsoenlijk open omdat ons bed in de weg staat.
    Dus ik zal vanmiddag beginnen met behang trekken, kunnen we van het weekend beginnen met behangen en vloer leggen. Kunnen we een nieuw bed bij de ikea aanschaffen en dan eindelijk op onze "naar eigen smaak ingerichte" slaapkamer gaan slapen!! :D

17. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hallokidoki!

Met zoontje voorlopig weer alles een stuk beter, gisteren heeft ie toch al heel goed gegeten! Fransa, bij jou ook een slecht etertje in het weekend, hangt echt in de lucht want bij Klevkin was er ook al dat probleem! Fransa hoe oud was jou ukje weer?

Fransa, ja, misschien toch even naar de dokter om wat zekerheid.

Klevkin, goed aan de klus daar! Is altijd leuk als je dan een mooi eindresultaat krijgt hé! Enne... met een nieuwe slaapkamer zal het tweede kindje wel niet lang uitblijven hé!!!:D

Bibi, weet je al iets meer?

Kipkip, slaapt je dochtertje zo weinig s nachts? Is niet leuk hé. Hier eentje die tot negen maanden elke nacht orkest had. Was blijkbaar verborgen reflux. Sinds toen slaapt hij eigenlijk heel goed door. Ook nadat op 11 maanden de medicatie gestopt is.

Hier weinig te melden, alleen dat ik superzenuwachtig ben! Vandaag krijgt papa zijn overbruggingen! Rond 15.00u beginnen ze eraan! Ga blij zijn als we straks een positief telefoontje krijgen!

Ook even bijgevuld met kindje

NOD:
    +- 01-5: Jenna09 (laatste oefenronde! 2e kindje)
    10-5 : kipkip (1e ronde, 2e kindje)
    11-5 : Klevkin (1e ronde, 2e kindje)
    25-5: Robertha (oefenronde)

Anders:

18. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Jenna, heel veel succes met je vader! Ik duim dat alles goed zal gaan.

Hier weinig te melden, ik ben flink chagerijnig van de medicijnen.

19. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Hehe, idd jenna!! :D dan verblijven we met plezier op onze slaapkamer :p heb er al helemaal zin in!! en dat weet mijn man nog niet. Maar heb er mijn zinnen opgezet om hem dit weekend af te maken, zodat we er volgende weekend de nieuwe meubels in kunnen zetten en er kunnen slapen haha. Hij zal het wel weer veel te snel vinden :).

Mooi dat je ventje alweer opgeknapt is!! Denk dat het echt in de lucht hing met het slechte eten hoor!! Mijn dochtertje is ook weer aardig bij de pinken!

Wat spannend met je vader!! Laat je horen hoe het gegaan is?? Veel succes!

@Guusje, wat vervelend zeg! dat je dan ook nog last hebt van de medicijnen, het is voor een goed doel, dat wel, maar toch, ik hoop voor je dat het snel raak is! Dan ben je snel klaar met de medicijnen.

20. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hallo!

Guusje, wel erg vervelend. Hoe lang moet je ong spuiten? Wanneer moet je weer naar de gyn?

Klevkin, wat leuk! Nu krijg ik ook zin om onze slaapkamer aan te pakken;).

Jenna, laat maar weten hoe het gegaan was. Hopelijk gaat het goed en snel en is hij er zo weer bovenop!

Fransa, stuur dat zonnetje even verder deze kant op;)! Vandaag wat minder maar als het goed is wordt het donderdag ook weer wat mooier. En hopelijk ook droog weer met Koninginnendag! Is er in Frankrijk ook iets wat daarop lijkt?

Ik ga weer aan t werk!

Groetjes allemaal!

Deel Deze Pagina