Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    oh ja..

Kipkip en Fransa: aan het werk;) !!

2. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    haha dat is besmettelijk he! dat klussen :D en dan bedoel ik dit keer echt klussen :p niet "klussen" (hoewel dat ook wel besmettelijk is :p)

enneh, bedoel je niet klevkin aan het werk?? fransa is net begonnen met haar nieuwe cyclus :)

Haha, de zon is doorgeschoten naar het noorden hoor ;D hij schijnt hier nu wel!! :D

Nou! ik zal maar even aan de slag op de slaapkamer :) anders krijg ik mijn man echt niet zo gek en is mijn dochter straks alweer wakker!!

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    NOD:
    +- 01-5: Jenna09 (laatste oefenronde! 2e kindje)
    10-5 : kipkip (1e ronde, 2e kindje)
    11-5 : Klevkin (1e ronde, 2e kindje)
    +- 12-5: Jolijn2008 (laatste oefenronde!)
    15-5: Cherie (1e ronde 3e kindje)
    20-5: Fransa (2e ronde)
    21-5: Bibi26 ( 2e ronde, 1e kindje)
    25-5: Robertha (oefenronde)

Anders:
    03-05 : Guusje44 Opgewekte ongi en daarna beginnen met spuiten. Waarschijnlijk 14-05 eerste FM

Zo, mijzelf ook aangevuld met ronde en kindje. ;)

Net testje gedaan, mijn vriend was toevallig even thuis om te eten, maar helaas toch echt niet zwanger. Dus gewoon maar twee daagjes ongi geweest, wie wil dat nu niet?? :D Mag van mij altijd wel, maar de volgende keer (die hopelijk niet komt) zal het wel weer anders zijn.

@ Jenna; wat spannend dat je vader vandaag geopereerd wordt!! Ik duim voor jullie dat alles goed zal gaan!
    Gelukkig gaat het met de kleine man al wel wat beter. Er hangt van alles in de lucht denk ik, ben zelf ook hartstikke verkouden en op het werk ook veel zieken gehad de afgelopen weken.

@ Klevkin; fikse verbouwing bij jullie zeg! Jullie zijn wel lekker opgeschoten gisteren als ik het zo lees, dat is dan wel fijn hè.

@ Guusje; wat lastig dat je je zo rot voelt door de medicijnen. Ik hoop maar voor je dat dat snel over zal zijn.

@ Fransa; hoe was het bij de kinderarts?

4. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    @Bibi, ja! we krijgen een bijkeuken erbij aan, en een stukje uitbouw aan het woongedeelte. En zelf gaan we nu dan dus eindelijk de rest doen! Boven moeten alle kamers nog, en de tuin moet nog. Het behangscheuren was helaas niet zo'n goed idee :( mijn dochtertje werd er wakker van. Wilde ook niet meer slapen daarna, dus die ligt nu weer even ;) hopen dat ze weer gaat slapen.
    hehe en ook hier maar :) balen dat je test nega was! maar je weet het nu in elk geval zeker! En ja idd, je volgende ongi zal wel weer heel anders gaan :S die stomme lichamen van ons toch ook!

5. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Tja, heb niet voor niks maar 5 uurtjes geslapen...;). Nee hoor dat valt wel mee, ging er gewoon te laat in en ons meisje was wel even wakker maar een kwartiertje, het lag meer aan mij, kon de slaap niet vatten. Ja, vanochtend vroeg maar toen wilde er iemand eten en spelen :).

Mijn eisprong is altijd pas laat, zo rond dag 16-18 maar we zijn in de voorbereidende klusfase ;). We waren alleen van plan om aankomend weekend met een ander stel weg te gaan dus ik moet nog even bekijken hoe het dan moet met het echte kluswerk :D

Bibi, jammer hoor maar wel relaxt maar 2 dagen ongesteld. Zal volgende maand misschien wel anders zijn.

Ik ga maar eens even in het zonnetje (die hier inmiddels ook schijnt!) mijn oogjes sluiten. Tot later.

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Kipkip; stuur je dat andere stel gewoon even weg om eten te halen ofzo. Dan moet het wel vlug, maar wie weet zwemmen de zaadjes dan ook wat sneller. :p Wel lekker hoor, weekendje weg! Ik wil ook, maar die saaie kerel van mij wil niet. ;) Ach ja, thuis in de tuin kunnen we ook van het zonnetje genieten. ;)
    Zal denk ik wel dat mijn volgende ongi weer anders wordt. Wie weet komt mijn ei ook wel eerder deze ronde omdat ik maar zo kort ongi was...Ga het goed in de gaten houden!

7. Fransa

Fransa Niet meer actief

NOD:
    +- 01-5: Jenna09 (laatste oefenronde! 2e kindje)
    10-5 : kipkip (1e ronde, 2e kindje)
    11-5 : Klevkin (1e ronde, 2e kindje)
    +- 12-5: Jolijn2008 (laatste oefenronde!)
    15-5: Cherie (1e ronde 3e kindje)
    20-5: Fransa (2e ronde, 2e kindje)
    21-5: Bibi26 ( 2e ronde, 1e kindje)
    25-5: Robertha (oefenronde)

Anders:
    03-05 : Guusje44 Opgewekte ongi en daarna beginnen met spuiten. Waarschijnlijk 14-05 eerste FM

Zo, heb nog even toegevoegd dat het ons 2e kindje is waar we voor bezig zijn...

Jammer Bibi dat je test negatief was. Maar nu heb je iig zekerheid! Zo zie je maar dat je lijf je echt bizar voor de gek kan houden. Volgens mij had ik ook altijd de meeste klachten als ik niet zwanger was. Toen ik uiteindelijk wel zwanger was had ik echt helemaal nergens last van :(

Klevkin, jullie dus druk aan de klus. Het echte werk dan :D
    Klinkt goed! Succes met alle werkzaamheden....

Kipkip, slaapt jullie dochtertje bij jullie op de kamer dan het weekend? Dan wordt het een kwestie van heeeeeel zachtjes doen. Erop eraf zeg maar ;) Dat soort dingen zijn altijd wel irritant op zulke momenten. Ik zou wel ovulatietesten willen doen maar omdat m'n schoonouders komen laat ik dat nog maar een maandje achterwege....

8. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Oh ja, waarschijnlijk wel, daar had ik nog geen eens rekening mee gehouden. Ik zat alleen te denken dat we stil moesten zijn voor dat andere stel en hun kinderen. Nou ik weet niet of er dan van komt als zij idd bij ons op de kamer ligt :(

9. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi dames,

even kort reageren. Van mijn vader hebben we nog niets gehoord. Ze zijn van 15.00u bezig. Als ze klaar zijn telefoneren ze en mogen we op gaan! Al is het middernacht!

Zal zien of ik strakjes nog even de tijd vindt om te reageren.

10. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Oh wat spannend jenna!!! Duurt zo'n operatie altijd zo lang?? Het klinkt ook wel als langdurend zeg maar......

@kipkip!! oh lekker fijn zeg! een weekend weg! maar idd, wat mindere timing :)

11. Fransa

Fransa Niet meer actief

Jenna, Spannend! Duimen op een goede afloop!!

12. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Heb tijd gevonden om even kort te reageren. Met papa is alles voorlopig goed afgelopen. Om 21.30u gisteren mochten we even bij hem op bezoek, maar is geen lachertje met al die buisjes, kabeltjes, en piepjes van de machines...:( Nu hebben we al gehoord dat hij wakker is geweest deze morgen en al naar ons gevraagd heeft! Het zijn vier overbruggingen geworden ondertussen! Maar voorlopig is alles zoals het zou moeten zijn! oef!
    Dank jullie allemaal voor het medeleven, doet eigenlijk wel deugd!

Klevkin, ja blijkbaar duurt dat altijd zolang, maar elk uur leek gisteren wel een dag voor ons...

Jammer bibi van de nega test. Ik had toch nog hoop voor je! Dan weet je nu wel inderdaad of je nog alles mag eten enzo. Op naar de volgende ronde!!

Kipkip, jammer hé als je er op het juiste moment niet voor kan gaan! Maar misschien komt je ei wel net iets vroeger of iets later deze ronde, en is het toch niet verloren!

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Jenna, heel veel sterkte met je vader!! Gelukkig is alles goed verlopen, maar het is toch akelig om hem zo te zien liggen natuurlijk. Hopelijk komt hij er snel bovenop meid!

14. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Het gaat hier al wel stukken beter met hem! Gelukkig. Maar nu was ik deze middag even op bezoek (tss het werk door...) En nu werd ik daar zo misselijk! Emoties denk ik, nu is t al beter! Het gaat de goede weg op!

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Jenna; nog sterkte gewenst met je vader. Hopenlijk mag hij snel naar huis!

Hier weinig te melden, ga eerst even tennissen en daarna maar even aan de klus :) druk...druk...druk

16. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Wat een drukt hier! heb ff doorgelezen!

Klevkin leuk hoor nieuwe slaapkamer! zorgt voor goede sferen:D

Jenna! mijn hemel mijn harte klopte in mijn keel toen ik aan het lezen was.. maar pfff gelukkig is het goed gegaan! ik heb het vorig jaar ook gehad toen mijn vader een ongeluk had gehad. wij liepen in de stad. en ik viel bijna flauw! zag de ergste scenarios voor me. maar tis allemaal goed gekomen! sterkte nog!

Kipkip ook al aan de klus!!!:D hahaha gelukkig hebben wij dat allemaal 1.5 jaar terug gedaan:D maar wel leuk allemaal nieuwe dingen!

Bibi. aaah.. toch nega.. jammer hoor. maar hopelijk zal je er niet achter komen hoe de volgende ongi is ;)

Fransa slapen je sch-ouders op jullie kamer?
    kan je geen verstop plekje vinden?
    Ik heb dat een keer gehad.. had ik een ovutest gehad gewoon om mijn ei te spotten.. niet om m te gebruiken:D kreeg ik ineens visite dus snel de test gepakt en in mijn broekzag gedaan..
    maar later toen ik ze nog ff aan het afscheid nemen zeg maar:D had ik m blijkbaar gevonden dacht ik dat het een stukje plastic was waar ik mee aan het frunniken was.. dus ik check.. denk shit!!! dus gauw weer terug gestopt.. heb nooit wat gehoord dus vermoed dat ze het niet gezien hebben:D:D:D

17. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Dankjewel allemaal! Hier alles alweer een beetje beter! Ben wel blij nu.

Cherie, dat was even schrikken zeker:D! En was ie toen posi? Weet je dat nog?

Veel plezier kipkip, enne klus ze!

18. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hahahah eeeriljk gezegd? geeeeeeeen idee! :D

19. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!! Wat is het hier rustig!

Hier is alles okee, heb hoofdpijn en ben niet helemaal lekker. Heb gisteren wel geklust :) had wat dik draderige afscheiding, maar was maar eenmalig. Had gisteren ook een zeurderige pijn in mijn onderbuik. Maar kan net zo goed mijn darmen zijn geweest. Ik was gisterne sowieso niet zo lekker, ging smiddags bijna van mijn stokje :S.

@Jenna, mooi dat alles goed gelopen is!! En elk uur een dag, dat ken ik , dat gevoel.............het is zeker niet fijn. Ik hoop op een spoedig herstel voor je vader en dat je dit maar snel achter je mag laten!!

@CHerie :) ja, heb er gewoon zin in dat het klaar is allemaal (niet alleen de slaapkamer) we zijn nu al gestressed en we zijn nog maar net begonnen!

20. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Inderdaad, rustigjes hier! Maar daar zal het weertje wel voor iets tussen zitten hé.
    Heb net telefoon gekregen van de fotozaak en mijn doek is klaar!! Joepie, dadelijk met mannetje naar de stad en foto ophalen!! :D

Met papa trouwens nog steeds de goede richting uit!! Mag van inzo af, naar een gewone kamer!! Jihaa!!

Zo, ga nu J ophalen want die slaapt nog steeds!

Deel Deze Pagina