Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Goed nieuws jenna!!! :D en ik heb wat gemist lol :D wat voor doek???

2. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Leuk Jenna, dat de foto klaar is. En gelukkig gaat het weer beter met je vader.

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    En, heb je de foto inmiddels Jenna? Leuk hoor! En fijn dat het goed gaat met paps, houden zo.

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Jenna: wat een fijn nieuws!

Hier alles goed, gister niet meer geklust. Vanavond maar weer een poging wagen...

Alleen ons meisje eet zo slecht de laatste paar dagen. Ze eet al geen brood, maar de ochtendpap en avondeten ging er altijd wel in. Nu heeft ze vanochtend maar 100 cc pap gedronken (ipv 240 cc) en vanavond kreeg ik er ook geen hap in. Irritant zeg, maar goed zal wel weer even een fase zijn.

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dat is vervelend Kipkip. Maar kan best een fase zijn inderdaad. Mijn ervaring is inmiddels dat kinderen echt wel gaan eten of drinken als ze honger of dorst hebben. Zit je dochtertje wel gewoon mooi op de lijn qua lengte en gewicht?

6. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Even een tijdje niet geweest. Druk met werk, huishouden, kind, enz, enz.

Jenna wat fijn dat het er zo goed uit ziet wat je vader betreft! Fijn dat het achter de rug is en het geeft denk ik wel vertrouwen dat hij nu goed opknapt tot nu toe! En ook al van de ic af!!! Super.

Wat vervelend Kipkip dat je meisje niet wil eten. Onze dochter deed dat ook als ze tanden kreeg... Gewoon geen brood en warm eten willen, terwijl ze altijd een goede eter is. Zolang ze goed drinkt...

Hier verder rustig. Volgens mij klopt m'n banner dat ik vandaag mijn ei heb gezien de 'symptomen'. Nu wachten op m'n ongi en dan kunnen we beginnen... vind het wel spannend hoor! Nu maar wat aan de strijk gaan doen... Ligt een aardige mount everest te wachten...:$

Fijne avond allemaal!

7. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Goedemorgen!

Dank jullie wel! Ja, t is inderdaad heel fijn te weten dat het in stijgende lijn gaat!

Klevkin, ik heb een tijdje geleden een fotoreportage laten maken van J. En nu hebben we het bestelde canvasdoek van 40*40 aangekregen!.

t Is echt prachtig!!! *droom* en J doet niets anders dan lachen en wuiven als hij voorbij het doek komt! Grappig

Jolijn, dan ben je nu officieel in de wachtfase! We helpen je er wel doorheen!

Kipkip, vervelend hé zo'n niet-eet-fase. Hier eentje die in het weekend ook niet goed wou eten. Nu al weer wat beter gelukkig! Maar hier begint het koppige er voor iets tussen te zitten denk ik. (is nu 15m) gisteren wou hij absoluut geen pap. Heb even boos gezegd dat mama het niet leuk vond en even zijn stoel omgedraaid. Daarna wou hij wel eten:$. Nu twijfel ik wel of dat toeval was, of als hij het echt begint te begrijpen!

Hier! Ik heb een vraagje...:) Worden jullie soms ook zo overmand door twijfels?? soms krijg ik het zo over me heen hé, echt vervelend. Begin ik te denken, is het wel goed om nu voor een tweede te gaan... Gaan we dat wel aankunnen... Het is nu al zo druk... Pffff, niet leuk die gevoelens. Maar moet zeggen dat ik dat bij de eerste keer ook wel had. Altijd maar twijfelen of we er wel goed aan doen! En dat terwijl ik aan de andere kant écht wel wil hoor!! Vervelend seg! Vorige keer is dat over gegaan toen ik daadwerkelijk zwanger was. Zijn er nog meiden of ben ik de enige??:)

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Goede morgen dames!
    @ Jenna; ik herkan dat wel hoor, die twijfels. Ben net bezig, maar dan lees ik bijvoorbeeld in een boek wat een proces het is om bevrucht te worden en dan denk ik 'jeetje, dat lukt toch nooit??' Of ik zie de bui al hangen dat we straks een jaar bezig zijn ofzo. De meeste tijd ben ik wel positief, maar ik heb dus ook af en toe van die gedachtes. Denk dat iedereen dat wel heeft, het is toch een ingrijpende verandering ook in je leven.

Ik zit trouwens te twijfelen om nog een test te doen. Als je leest in het topic 'jeeh, eerste ronde in maart/april 2010' zie je iemand die precies hetzelfde had als ik, behoorlijk veel bloedverlies op dag 1 waardoor ze dacht ongi te zijn geworden, maar de volgende dag was het al over. En zij is dus toch zwanger. Ik heb wel een nega test gedaan, maar sommigen testen schijnbaar pas heel laat posi. En ik heb geen ochtend urine gebruikt. Het is niet zo dat ik nu de hele maand ga testen hoor, maar ga zo twijfelen door al die verhalen. Mijn tepels zien er ook echt nog anders uit, maar verder merk ik niks. In principe is de tijd tussen je ei en je ongi 14 dagen, of niet? Want dan was dinsdag pas mijn NOD en dan zou het misschien kunnen dat ik nog niet genoeg hormoon had voor een posi test...Misschien morgen ochtend nog een testje. Zal wel niks uit komen, maar ja, die twijfel is ook niet fijn. ;)

9. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Jenna, hier ook die twijfels soms. Precies hetzelfde als jou, kunnen we eer 2 wel aan, hoe gaan we dat doen als we niet snel een nieuw huisje krijgen, hoe zou de oudste reageren. Maar dan denk ik maar dat er miljoenen mensen voor ons ook meerdere kinderen hebben gekregen en die is het ook allemaal gelukt.

@ Bibi, als je twijfelt zou ik zeker nog een test doen. Als hij positief is heb je heel veel geluk en als hij negatief is weet je ook waar je aan toe bent, want die onzekerheid lijkt me ook niks.

Hier begint mijn lichaam volgens mij eindelijk aan de Primolut te wennen en dat net nu ik nog maar 2.5 dag moet.

10. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    @Jenna, wat leuk zeg!!! :D ik wil dat ook nog eens doen :D maar mijn dochtertje is zo'n boemeltje :D maar wel erg fotogeniek!

@Bibi, je ongesteldheid komt altijd 14 dagen na je eisprong, dus als je eisprong later is gekomen, dan is je NOD ook later. Al die verhalen maken je natuurlijk ook onzeker. Dus als je twijfelt, gewoon weer testen, die 2,50 per test is ook geen ramp :)

@Guusje, dat is cru, maar wel fijn dat je nog maar 2,5 dag moet. Kan je mij uitleggen wat de primolut precies doet??

@Kipkip, dat heeft ons meisje ook gehad toen ze tandjes kreeg, maar ook wel eens met vlagen. Nu is mijn dochtertje met de zowel lengte als gewicht tegen de bovenste curve aan. Dus echt kwaad kan het niet als ze niet eet. Ze gaan vanzelf weer eten als ze hogner krijgen :)

11. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Klevkin, de Primolut zorgt ervoor dat mijn baarmoederslijmvlies groeit en als ik er dan mee stop krijg ik een onttrekkingsbloeding. Omdat ik op dag 3 van mijn cyclus moet beginnen met hormonen spuiten hebben we een uitgangspunt nodig.

12. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Op die manier, dus zoiets als met de pil, alleen dan om juist wel zwanger te worden. Je slikt het een bepaalde periode, en als je niet zwanger bent dan begin je op dag 3 weer met de primolut??

13. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    nee niet echt. De Primolut is echt alleen om een bloeding te krijgen zodat ik kan gaan beginnen met spuiten op dag 3. Ik wordt van mezelf namelijk niet ongesteld, omdat ik geen eisprong heb.

14. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Oh op die manier!!! nu snap ik het echt :) dank je wel voor je uitleg :)

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Guusje; dat is nog best ingewikkeld allemaal bij jou. Maar de vorige keer ben je ook via deze weg zwanger geworden, toch? Hopen dat het nu ook weer lukt en dat het lekker vlot mag gaan. :)

@ Klevkin; ja, is je ongi altijd 14 dagen na je ei? Want dan kan het nooit mijn ongi zijn geweest. Oh mijn god zeg, nu weet ik het helemaal niet meer, haha. :) Op dag 14 had ik namelijk zeker geen ei want ik heb in die week een aantal keer ovutesten gedaan en had ook geen andere afscheiding. Ik heb zelf ook weer een hele nieuwe theorie, let op; (ja sorry, ik haal me van alles in mijn hoofd nu :)) Ik dácht dat ik mijn ei had op dag 20, maar zeker weten doe ik het niet. Nu heb ik op dag 23 's middags en 's avonds behoorlijk wat buikpijn gehad. En daarna zijn de klachten begonnen, meteen op dag 24. Dus misschien was mijn ei op dag 23. En op dag 22 hebben we nog geklust. :) En als dat mijn ei was dan is morgen pas mijn NOD want dan zijn we pas 14 dagen verder. Dusss, morgen ochtend testje wagen! Zonder al teveel hoop, maar ik vind die ongi zo raar, dat kan haast geen ongi geweest zijn...

16. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    bibi dat wordt nog spannend dan!!!

jenna fijn dat het de goede kant op gaat met je vader

Guusje.. succes met de spuiten komende tijd! reageer je daar nog heftiger op dan wat je nu krijg?

Sorry dat ik er wat minder ben! het weer is zoooo lekker! heerlijk van aan het genieten zo lang het duurt.
    hier gaat alles verder soepeltjes.. zou zaterdag mijn ei moeten hebben. afgelopen cyclus perfect 28dg.. maar ik spot m nog niet. (nog geen vruchtbaar slijm dan ;)) dat had ik normaal nu wel gehad. nou ja.. dan maar paar dagjes later!

:D

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Cherie; op zoek naar je ei dus. Ik vind het lastig allemaal hoor, had niet verwacht dat het zoveel voeten in aarde zou hebben, dat zwanger worden. ;) Heb net nog nagezocht over een korte menstruatie en minder dan 3 dagen is in elk geval afwijkend, dit hoort niet. Dus of ik heb een afwijking óf ik ben toch zwanger. Dus wordt inderdaad nog even spannend.

Iemand trouwens het Handboek voor kinderwensers en twijfelaars gelezen van Mariël Croon? Als ik daar namelijk in kijk zou ik bij een ei op dag 20 een cyclus van 35 dagen moeten hebben. En bij een cyclus van 29 dagen (die ik dus dacht te hebben) kan ik mijn ei eigenlijk niet op dag 20 hebben gehad, maar op dag 15. :( Het wordt steeds ingewikkelder, haha. :D

18. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ja ik heb dat boek ook! maar t blijkt toch iets genuanceerder.. je ongi komt tussen de 9-17 dagen na je eisprong! 9 is het absolute minimum.. komt het wel eerder heb je een tekorte lf en dan kan het eitje niet innestelen.. dat is dus een probleem.

:D maar.. heb je nu helemaaal geen idee wanneer je ei was?! ik vond jou ongi wel heel kort.. want die was toch maar 1,5 dag?!
    ben benieuwd hoor.

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dácht dat mijn ei op dag 20 was, maar dat weet ik dus niet zeker. Dan zou de lf 10 dagen zijn dus net geen probleem gelukkig. We zien wel. Als de test nega is kijken we deze cyclus maar eens aan.

20. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    nee dan zou je een korte lf hebben. dat maakt dan op zich niet uit.. maar tis lastig als je het niet helemaal zeker weet. maar nog een testje wagen voor de zekerheid over een paar dagen kan geen kwaad

Deel Deze Pagina