@Bibi, ingewikkelde materie he!! ik meende dus idd dat het altijd 14 dagen was maar blijkbaar toch niet! Als je het gewoon niet vertrouwd een testje ertegenaan gooien!! Nou, ik sla deze ronde over geloof er echt niks van dat het gelukt zou zijn. Heb niet het gevoel dat ik een eitje heb gehad. Hij kan nog komen natuurlijk. Maar op een of andere manier heb ik er totaal het gevoel niet bij dat het deze maand raak zal zijn. Misschien is dat wat een gevolg van mijn dip van vandaag.....zucht.....ik denk teveel!
Denk dat mijn lichaam aan het ontpillen is...ofzo Gisteren bruinverlies. licht roze altijd teken start ongi. Nu de hele dag niets, alleen heel iets roze slijm met afvegen... Dus afwachten wanneer me ongi nu wel komt. Heb geen ongi klachten meer helemaal niks gisteren en eergisteren wel...
Goedemorgen dames! Hier alles ok! Hoop dit weekend op ongi zodat ik juist zat met mijn ei een 14 dagen geleden. Ben blij dat we er eindelijk in gaan vliegen!!! Heb gisteren ook gehoord dat mijn vriendin opnieuw zw is. Hadden vorige keer alles samen: beginnen voor eerste, even gestopt (zij voor de trouw, wij voor het werk...), dan opnieuw samen begonnen en gelijk mmm in gegaan! Toen samen zwanger! Nu is ze opnieuw zw zonder mmm!!! ER IS HOOP! Bibi, jij houdt het echt wel spannend hoor, amai! Doe maar vlug nog een testje!!! Dan krijg je wat zekerheid! Laat maar vlug iets weten Ilse, welkom en veel succes! t Klinkt in ieder geval al veelbelovend! Klevkin, wat jammer! al moet ik zeggen dat ik de keer dat ik zw was gewoon ongi klachten had! s Avonds zei ik nog, dit keer is het echt niets, wordt ongesteld. s Anderendaags kregen we een positieve bloeduitslag!!! Guusje, nog even en je ongi zal er wel aankomen! Dan kan je echt starten! (zijn we misschien gelijk)
Goede morgen! Net testje gedaan en ik heb er een vraag over dus hier is ie: Bekijk bijlage 68637 De vraag is of de test wel goed is? De controlestreep stond de vorige keer veel meer naar het midden van het schermpje, nu was ie niet goed te zien. En de vorige keer kreeg ik helemaal geen teststreep, maar een wit scherm en nu is die streep er duidelijk wél. Hoop dat jullie het nog snappen en me kunnen helpen. Ik lees straks even bij hier.
@ Bibi. Ik zou er geloof ik nog een testje op wagen. Dit vind ik helemaal niet duidelijk... Wat is die knalroze streep aan het begin en die witte streep aan het einde... Succes. Ik duim voor je!
Bibi, dit is geen goede test volgens mij. De controlestreep moet echt verder naar het midden staan lijkt mij.... Zou het toch nog een keertje proberen...
Ok, dank je wel. @ Jolijn; doe roze streep is de controlestreep, zo moet de andere streep er ook uitzien en dan ben je zwanger. Ga denk ik een CB digitaal halen dan staat er gewoon zwanger of niet zwanger, lijkt me en stuk duidelijker.
Denk ook dat dit geen goede test is, bibi! Als er geen teststreep verschijnt is de test niet gelukt, maar deze zou ik eerlijk gezegd ook niet betrouwen... Mss een digitale halen ja, dan weet je t zeker!
NOD: +- 01-5: Jenna09 (laatste oefenronde! 2e kindje) 10-5 : kipkip (1e ronde, 2e kindje) 11-5 : Klevkin (1e ronde, 2e kindje) +- 12-5: Jolijn2008 (laatste oefenronde!) 15-5: Cherie (1e ronde 3e kindje) 20-5: Fransa (2e ronde, 2e kindje) 21-5: Bibi26 ( 2e ronde, 1e kindje) 25-5: Robertha (oefenronde) Anders: 03-05 : Guusje44 Opgewekte ongi en daarna beginnen met spuiten. Waarschijnlijk 14-05 eerste FM Gewoon wat dichterbij gezet, stond al zoveel pagina's achter!! En ik hoop morgen of binnen een paar dagen '1e ronde' te kunnen zetten
@ Bibi, ik zou die test ook niet vertrouwen. Het ziet er niet uit zoals zou moeten. Dan idd maar de CB digitaal halen. @ Jenna, spannend bijna de eerste ronde. Heb je al het idee dat je ongi eraan komt?
Bibi de strip zit te ver op zij.. had je dan naast die dikke wel een lichte streep?! Ik zou sowieso nog een testje doen. maar dan zou de streep wel heel vaag zijn. vraag ik me af of CB wel positief test nu. Succes meid. Ik zou gewoon een CB en nog een kruidvat doen!
@ bibi; ik heb alleen cb digitaal gebruikt bij mijn vorige zwangerschap... heb geen ervaring met deze testen , maar weet wel dat dit niet is zoals zou moeten...
Dank je wel allemaal. Heb ik weer zeg. Misschien ook maar geen andere test meer doen en gewoon afwachten. Zo schiet het niet op. @ jenna; wat leuk dat je vriendin ook weer zwanger is! Nu jij nog, zou natuurlijk super zijn als jullie weer samen kunnen genieten! Hier is momenteel ook echt iedereen zwanger. Gun het iedereen van harte, maar ben toch wel een tikkie jaloers af en toe. @ Ilse; welkom hier en succes met zwanger worden! @ Klevkin; jammer van deze ronde, maar wie weet, een klein kansje is er altijd wel hè.
@Ilse, welkom hier! @Bibi, het lijkt mij toe dat de teststrip verschoven is. Maar er is geen tweede streep, dus ik zou zeggen niet zwanger. Maar voor de zekerheid kan je een tweede test doen. @Mijn bui, hij is nu al weer wat over hoor we zijn lekker aan het klussen geweest (en dan bedoel ik het echte werk ) in de slaapkamer. Alle behang is er nu af, het plafond is geverfd en de plintjes. Morgen de plintjes nog een keer dan behangen en vloer leggen. Kunnen we dan naar de ikea voor nieuwe meubels! En ik heb nog steeds het gevoel dat het deze ronde gewoon niks wordt het is jammer, maar goed. Het is de 1e nog maar ben er niet meer zo blue om in elk geval! Nou ik zit nu op het werk, en er is niks te doen. alle clienten zijn zowat weg dus vandaar dat ik hier omstruun haha.
Heb nog een pendel gevraagd, ben benieuwd. Ben er echt teveel mee bezig op het moment, maar kan het niet loslaten... @ Klevkin; je hebt het lekker rustig zo zeg. Maar dan gaat de tijd wel langzaam, of niet? Of zijn de cliënten inmiddels terug?
Hallokes, Bibi en ben je er al uit wat je gaat doen? Klevkin, toch de moed erin houden hoor! Hier! Denk nu echt dat de ongi eraan komt... Ben nogal humeurig (lees: chagrijnig) Maar kan me eigenlijk goed inhouden tegen de mensen rondom me, gelukkig! Maar binnenin ben ik één brok nerveusiteit, en dat wijst wel op aankomende ongi! Ben benieuwd!
Bibi, iedereen zegt altijd maar dat je moet loslaten, maar dat is verdomd moeilijk hé. Hier hoop ik het wat meer los te laten als de vorige keer, doordat ik nu drukker bezig bent met mijn zoontje en fulltime job. Vorige was het moeilijker omdat ik toen ook meer tijd had om erover te piekeren...
Hello! Kom me ook weer even melden. Ik lees nog altijd overal en nergens een beetje bij, maar heb zelf niet zoveel te melden Dat komt omdat we nog maar aan het oefenen zijn en in nog steeds op zoek ben naar een ei, zodat ik zeker weet dat ik die wel heb... Dat wordt toch nog een ander testje Bibi! Deze lijkt me niet goed... Klevkin tevreden met het resultaat tot dusver? @all: vraag me af hoe iedereen over zijn lijf denkt na de eerste bevalling (en eventueel bv). Nu ik helemaal geen bv meer geef, zijn mn borsten (die voorheen een mooi C waren) nu véél slapper geworden:x. Zou dat nog goed komen? (behalve bij en na een volgende zwangerschap) De rest is in principe nl nog wel te trainen, maar die niet... Ach ja we zullen wel zien.... Moet me toch ergens druk om maken Allemaal een leuke koninginnendag gehad? Voordeel van het niet zwanger zijn en geen bv geven: alcohol mag! Daar geniet ik nu dus van. Elk nadeel heb zn voordeel toch? Tot morgen!