Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Jenna, dat herken ik idd ook van dat "niet zo vrolijk zijn". Over een paar dagen weer over;)

2. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    @Robertha ;) ik kan niet wachten tot het klaar is ;) maar nu zijn het een stel kale muren met vaag bruine plinten en een strak wit plafond en een oerlelijke kurkvloer op de grond :) vraag me over 3 dagen nog eens :p dan is het hopelijk in elk geval behangen en voorzien van een nieuwe vloer haha.

@jenna, dank je wel :D ik houdt de moed er wel in hoor :) voor de volgende ronde. het is wat dubbel bij mij omdat mijn man wel toegestemd heeft, maar ik proef dat hij minder enthousiast is dan bij de eerste. Want toen "kluste" hij met plezier met mij om de dag en nu heeft hij al opmerkingen met 1 keer in de 3 of 4 dagen. En hij klaagt helemaal niet dat ik nu even niks aangeef.

@bibi, het is gewoon moeilijk om iets los te laten wat je zo graag wilt. Zeker bij een eerste. Ik zou je haast het advies geven om er gewoon in mee te gaan en het niet te verzetten. Je zult zien dat je ook overal zwangere vrouwen gaat zien, of misschien al ziet. Dat je overal pasgeboren babys ziet. Je kunt het toch niet tegengaan. Je bent er gewoon mee bezig en je ertegen verzetten verergert het waarschijnlijk alleen maar.
    Enneh, ja de dag gaat erg traag! heb mijn "voor het slapengaan" boek al uit helaas......dus weet niet wat ik nu voor het slapen gaan moet lezen :(. Op zich ook wel eens lekker hoor, een relaxt dagje toch :)

@Lijf na bevalling, ik kan er geen zinnig woord over zeggen omdat ik bijna 50 kilo ben afgevallen, daardoor is mijn lichaam toch al anders......behalve dan dat de seks anders aanvoelt van binnen.....hebben meer dat???

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

#443 mimi83, 30 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2010
    Goedenavond meiden,

Ik zou graag hier willen meekletsen.

Ik ben kim (mimi is ook prima) en ben mama van een knappe knul van 13 maanden genaamd Colin. mijn man, ik en colin wonen samen met onze hond en 2 katten in een klein dorpje in de noordkop van noord holland.

We hebben vorige week besloten om voor een tweede te gaan, precies optijd aangezien ik maandag mijn eisprong heb..:D
    Bij colin heeft het maar 3 maanden geduurt voor het raak was, heb 2 x tussendoor en 1 x voor colin 3 vroege miskramen gehad, 5, 7 en 4,5 week.
    En hoop dat niet nog eens te krijgen. Ik voel een zwangerschap erg vroeg vanwege mijn bekkenpijn, maar test pas laat positief.. rond 5 weken.

zal zo eerst even een banner maken en me dan op het lijstje zetten , als dat goed is?

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

NOD:
    +- 01-5: Jenna09 (laatste oefenronde! 2e kindje)
    10-5 : kipkip (1e ronde, 2e kindje)
    11-5 : Klevkin (1e ronde, 2e kindje)
    +- 12-5: Jolijn2008 (laatste oefenronde!)
    15-5: Cherie (1e ronde 3e kindje)
    17-5: Mimi83 (1e ronde, 2e kindje)
    20-5: Fransa (2e ronde, 2e kindje)
    21-5: Bibi26 ( 2e ronde, 1e kindje)
    25-5: Robertha (oefenronde)

Anders:
    03-05 : Guusje44 Opgewekte ongi en daarna beginnen met spuiten. Waarschijnlijk 14-05 eerste FM

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Robertha die borsten worden nog wel beter! duurt 6 maanden na de bv voor je weer vetweefsel aanmaak. wat weg is gegaan. Als ik een bh heb ik ook weer echt zoiets van ... zoooo!!! in een shirtje:D they are back! :p
    maar zonder is het natuurlijk wel iets minder ferm dan het was.. maar mag niet klagen ;)

Jenna.. nou sterkte met je ongi.. heel herkenbaar. ben de afgelopen 2 keer echt mega down geweest voor en met mijn ongi.. t was gewoon TE erg.. aan de andere kant voel ik me de rest van de tijd beter dan met de pil.. maar PMS is wel nog aanwezig helaas.

Klevkin. klinkt super leuk joh! wil wel foto's zien straks:D

Mimi welkom! hoop dat je idd niet nog eens die mk-en hoeft mee te maken.

bibi .. ik zie 2 strepen op de test.. de test streep zou dan WIT moeten zijn.. maar buiten dat om staan ze veeeeelste ver uit elkaar.. dus.. test niet goed.;)

hier gaat het goed mijn ei is in aantocht! heerlijk bedje verschoont hahaha:D ligt toch wat lekkerder :p

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

goedemorgen,

Nog even snel voordat ik naar mijn werk ga..;)

@bibi: Ik zou nog een test doen, denk ook dat deze niet goed is.

@ cherie: dank je wel . Nee daar heb ik er genoeg van gehad , doe nu maar weer een gewone zwangerschap..:D.
    Bedje verschoont:):) Succes he vandaag, mogen ze maar goed zwemmen.. hihi

@kelvkin: lekker als een kamer zover is dat je bijna kan gaan inrichten.. bij mij voelt het inderdaad ook anders van binnen, ben er nu wel aan gewend hoor , maar weet nog dat het minder snel irriteerde en jah anders voelde.. Vind het zo ook goed hoor..

@jenna: hoe is het met het humeur??:)

@robertha: ik heb bij colin 2 dagen zelf (geprobeeert) te voeden en 2 weken gekolfd, dus wat dat betreft ligt het heel anders, maar in mijn geval zijn ze wel anders gebleven. Ze zijn wel weer iets beter geworden als 2 maanden na de bevalling. Maar ik heb een dd cup dus zijn toch al groot8) en hangen zoizo al een beetje. Mijn "probleem" is mijn tijgervel buik. Ik heb over mijn hele buik striae en niet zo'n klein beetje ook.Maar goed dat hoort er ook bij en ik ben er wel aan gewend, al zal ik het altijd jammer vinden dat het geen glad velletje meer is..

nou hier hebben we verder al aardig "geklust" hihi, zovaak dat mijn onderkantje nu beurs is:(.. maar goed vanavond weer denk ik en maandag natuurlijk..hihi..gelukkig is manlief erg makkelijk. 1 x aanraken en hoppa..hihi...:D

7. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    @Kim, welkom hier :D en ook veel succes!! Het voelt bij mij een beetje negatief anders. het doet soms pijn als mijn man voor mijn gevoel te diep gaat of verkeerd zit. Dus ik ben er niet zo blij mee. Maar goed :) misschiend at het na een tweede wel weer heel anders is ;) (daar hoop ik dan maar op :))

@Cherie, fotos kan geregeld worden :) maar dan wel via pm :p want als vrienden het zien hier en herkennen weten ze dat we weer bezig zijn haha.

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Mimi; welkom hier en veel succes met zwanger worden! Hopelijk is het snel raak en gaat alles goed.

@ Jenna; hoe is het nu meid? Nog steeds een beetje chachie? Ik herken dat ook hoor. Een paar dagen voor mijn ongi heb ik een behoorlijk kort lontje. ;) Dat was tenminste zo toen ik aan de pil was, de laatste keer heb ik er niks van gemerkt.

@ Klevkin; ik heb ook wel momenten dat ik denk, ach wat, laat mij lekker met baby's bezig zijn! Maar word soms een beetje moe van mezelf, hihi. :) Maar ik kan het toch niet laten dus het is gewoon zo. Ga straks ook een thermometer halen. Ben véél te benieuwd naar mijn eitje en dan vertrouw ik tempen meer dan testen. Wel vreemd dat jouw temp steeds zo laag is. :(

9. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    raar is dat he :S ik snap er geen drol van.........dus kan op die manier mijn ei niet eens spotten :) vandaar ook mijn idee dat ik hem niet krijg deze cyclus :)

10. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    oh! ik zal me trouwens aan gaan kleden zit nog steeds in mijn pyama :$ en mijn collega komt me over 10 minuten aflossen hehe.

11. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi dames,

hier nog steeds erg chagrijnig... Sta echt op ontploffen!! Echt een rotgevoel, maar ongi is er nog niet door... Hoop echt dat ze eraan komen want dit is 'klote' om het met een vies woord te zeggen!
    Maarja maar erdoor!

Welkom Mimi, veel succes met zwanger worden en hopelijk een kleintje dat zich heel goed vasthoudt aan mama!

Klevkin, idd foto's foto's foto's!!! En idd best niet hier rechtstreeks neerplanten maar via mail ofzo.
    enne 50 kg afgevallen, amai dat is een hele hoop hé!

robertha, had je al gemist hiero! Blij je nog eens te horen! Hoe is t trouwens met je paard, heb je daar al nieuws van?

Lijf na bevalling: Hier eigenlijk net hetzelfde als ervoor! Ben één van die gelukkigen. Maar moet zeggen dat ik nooit een platte buik heb gehad, maar nu is het zeker niet erger geworden. Een paar striemen maar die zitten zo laag dat je ze met een onderbroek aan niet ziet. Ze zijn eigenlijk ook niet zo goed te zien omdat ze zo klein zijn, zo weinig en zo licht. borsten... Tja... Heb D of E cup dus van strakke borstjes kan ik niet mee spreken. Niet dat het echte hangers zijn zeg maar;) Maar met een stevige bh is het allemaal heel netjes!

12. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Nieuwe dames Welkom!!!

klevkin... bewonderenswaardig hoor -50 kg!!! Petje af!

Mijn lijf is na mijn zwangerschap wel iets minder strak, maar ben 2 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap (was -9 kilo toen Jolijn 3 maand was...) Ik heb geen striae gelukkig, wel minder stevige borsten, maar nog wel dezelfde cup. Ik mag dus helemaal niet klagen en dat doe ik dan ook niet! Heb wel een keizersnede gehad dus een mooi litteken wat me herinnert aan mijn zwangerschap...
    Jolijn voelt soms aan het litteken als ik met haar aan het douchen ben, toch een bijzonder moment dan... Ga dan weer heel erg terug naar haar geboorte...

Verder alles rustig hier!

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Dag dames,
    Ben ook weer terug, we waren een paar dagen weg. Lekker een huisje in de bossen.

Mimi; welkom hier. Schreef jij toen ook niet mee bij de april mama's?

Ik ben nu lichter dan voor de zwangerschap, probeer wel weer wat aan te komen want niks past me meer. Maar op de een of andere manier wil dat niet echt. Borsten zijn wel wat slapper maar gek genoeg is mijn buik strakker dan ervoor. En gelukkig ook geen striae.

Ga maar vroeg het mandje in, heb weinig geslapen de afgelopen nachten.

14. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Welkom terug kipkip! Hopelijk is het een leuk uitje geweest!
    En vooral een vruchtbare vakantie!!!! Mijn duimen staan alvast gekruist voor je.
    Amai als je spullen je niet meer passen moet je toch wel een heel aantal kilo's lichter zijn als ervoor.
    Ik ben in gewicht precies hetzelfde als ervoor.

Jolijn, tof hé zo terug denken aan de bevalling. Of is dat bij een keizersnee misschien anders? Ik had een gewone bevalling en kan echt zo liggen dagdromen erover... *hmmm;)*

Ga nu ook mijn bedje inkruipen! Voor mijn doen is het nu al laat eigenlijk, ook al is het weekend.

Goedenacht!

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Goede morgen allemaal!
    @ Jenna; hoe is het met je vandaag? Beetje vrolijker inmiddels? Hoe gaat het eigenlijk met je vader?

@ Kipkip; welkom terug! Ga heel hard duimen dat er dit weekend iets moois is ontstaan voor jullie. :)

@ lichaam; als ik het zo lees zijn jullie allemaal nog behoorlijk tevreden met jullie lichaam na de zwangerschap, fijn! Ik ben heel benieuwd hoe dat bij mij zal gaan. Vind een zwangere buik echt heel mooi, maar ik hoop dat ik verder niet al teveel aan kom. Als dat wel zo is, dan is het zo, heb het er graag voor over, maar ik ben echt zó geen type voor de sportschool o.i.d. Dus dan heb ik het er niet zomaar weer af denk ik. ;)

16. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hallokidoki!

Met het humeur gaat het vandaag al weer beter hoor. Gelukkig. Maar mijn ongi is er nog altijd niet door... Maar zit nu begin de 30 dagen, dus het is nog niet abnormaal. We zullen wel zien.

Met papa gaat het ondertussen al weer een heel stuk beter!:D Morgen mag hij waarschijnlijk naar huis, joepie!!!

Hier aan het twijfelen of ik naar de hondenschool zou gaan of niet... Het regent zo met buien, ach we zien om kwart voor elf wel hoe het eruit ziet, dan zijn we nog op tijd.

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

ik schreef vorig jaar mee met de maart mama's , was eigenlijk 30 maart uitgerekend vorig jaar. Dus kan best zijn dat ik ook nog even met april mee geschreven heb, weet ik eigenlijk niet meer zo goed.

Heb een beetje blehh dag. Hoofdpijn, de pest in dat martin weer een de luilak uithangt en gister niets gedaan heeft in het huis of colin in bad ofzo.. soms kan ik daar zo kwaad over worden, ben moe.

Dus lees wel mee vandaag , maar zal waarschijnlijk niet zo gezellig zijn.Vanmiddag ijn opa en oma op bezoek , dus dat werkt ook lekker mee, want ik zal de puinzooi dus wel moeten opruimen.

Jenna: gelukkig gaat het goed met je vader..:)

18. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Jolijn klinkt heel lief hoe je dochtertje je aan het mooie moment van haar komst herinnert!
    Ik heb wel striea.. maar tis niet zo erg dat het me mega stoort.. tis nu nog niet naar wens.. maar als ik nog wat zou afvallen komt dat wel goed. tot mijn navel heb ik het. maar als mijn huid bij getrokken is zie je het nauwelijks..
    maar wat is zo'n buik slap!:S maar goed.. tis niet anders.

Kipkip.. jemig.. een strakkere buik! komt waarschijnlijk omdat je wat lichter bent. ;) Lekker hoor. en die boobies.. ach daar heb je bh-s voor:p

Bibi hoop dat het meevalt voor je.. Ik was ook enorm bang voor het aankomen.. maar ja.. ik kom wel mega veel aan tijdens de zw-schappen over de 20 kilo. maar dan heb ik binnen 3 maanden op 4 kilo na er ook af. na de oudste was ik het kwijt voor ik voor de jongste ging. helaas zitten er nu nog 4 teveel aan. maar t lukt nu gewoon niet. en ik heb zoiets van.. we gaan nu toch voor een 3de. t komt wel weer. (weeg nu trouwens 67kilo)

Jenna! fijn dat je humeur beter is. Misschien had je er wel last van omdat je zo in de spanning heb gezeten met je vader! wel erg fijn dat hij morgen waarschijnlijk naar huis mag.

Mimi.. zucht... mannen. Nu mag ik echt niet klagen hoor.. die van mij doet enorm zijn best.. maar sommigen dingen ziet hij gewoon niet.. maar aj.. dan moet ik dat maar zeggen..
    want tis bij hem geen onwil.

19. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Denk dat het mannen eigen is... Mijn mannetje doet wel veel, maar veel dingen ziet hij niet... Hij gaat rustig even wat voor zichzelf doen, maar ziet dan niet dat ik met ons meisje beneden zit en dus helemaal niks kan... En dat vind ik soms wel jammer, maar ach... als ik aan hem vraag om even iets te doen, dan doet hij het ook...

Denk wel met heel veel plezier terug aan de geboorte van Jolijn. De keizersnede op zich was niet geweldig, doordat de verdoving verkeerd zat! Hierdoor heb ik elke steek van de drie hechtingen gevoeld... Daarna nog een uur op de uitslaapkamer gelegen omdat ze de pijn er niet onder kregen... Maar ik zou het zo weer doen ondanks alles!!!!!

Wat fijn dat je vader al weer naar huis mag jenna!!!!

Wat een rotweer! Wordt hier niet echt vrolijk van... Dus dan maar wat in huis doen. Vanmiddag ff naar opa en oma, dus das wel gezellig!

20. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden,

Hier was ik ook weer even. Ik kan echt niet wachten tot mijn ongi er is, ik heb het gevoel dat ik op knappen sta.

Ik zal binnenkort weer wat actiever meeschrijven.

Deel Deze Pagina