Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Guusje had je ongi er niet al moeten zijn dan!? jee.. sterkte ermee meid. snap dat je je er niet zo lekker van voelt. dus neem je tijd.

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Guusje; hoop dat je ongi snel komt zodat je je wat beter voelt en weer waar je aan toe bent.

@ Jenna; wat fijn dat je vader waarschijnlijk al naar huis mag!! Hopelijk is hij snel weer helemaal de oude. En fijn dat je weer wat vrolijker bent, al werkt het weer niet zo mee vandaag hè. :x

Ik ben ook vrolijk want ik heb dan toch eindelijk kaarten besteld voor het Royal beach concert dus ik ga Bon Jovi weer zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Heb heel lang getwijfeld vanwege de omvang van het evenement en de prijzen van de tickets, maar heb nu redelijk betaalbare kaarten. En daarvoor krijg je drie mega goede bands dus op zich een goeie deal. Hoop wel dat het die dag droog is anders is het wel echt zonde...

3. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hallokes!

Hier komt net het zonnetje er even door, joepie! Voor de rest de ganse tijd buien...:( Maar ach ja, dat moet ook hé!

Guusje, wat jammer voor je. hopelijk komt je ongi snel door zodat je je wat beter voelt!

Bibi, ben je grote fan van bon jovi? Dan is het de prijs wel waard hé, als het een goed concert gaat zijn toch.

Cherie, we wegen allebei evenveel!!:D Hier ook een met max 67 kilo op de schaal.

Mimi, hatelijk hé zo'n dag. Had ik dus gisteren en eergisteren last van, bah!

Mannen. Hier eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Jolijn eigenlijk. Ook een man die wel dingen doet als ik het vraag, en soms ziet hij zelf iets in huis. Enne... idd, dan gaat hij even boven iets doen voor zichzelf en beseft dan niet dat ik dan niet verder kan met hetgeen ik bezig was... Maarja hij bedoelt het niet verkeerd hoort!

4. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hallo!!!

Zo'n man heb ik ook;). Alleen vist hij wel vaak naar complimentjes als hij iets in huis heeft gedaan.

Mn paard krijgt morgen een scan en hopelijk is er dan een klein vruchtzakje met eventueel een vruchtje er in is te zien:D. Ben wel héél benieuwd! Ben trouwens nog niet aan het tellen geweest of we dan misschien samen uitgeteld zijn;). Dat zien we dan wel weer als het zo ver is;)

Snap het helemaal Guusje, we horen je vanzelf wel weer!

Ik kan het allemaal niet meer bijhouden:), er wordt zoveel geschreven. Zal er morgen een pen en papier bij houden, zodat ik niemand vergeet...

Bibi, zag dat je nog nega getest had. Aan de ene kant wel balen, aan de andere kant heb je een nette cyclus. Dat wordt weer klussen;). Het tempen vind ik wel fijn om inzicht te krijgen, weet je wat beter waar je aan toed bent. Ik heb ook zitten twijfelen om daar naar toe te gaan! Vond hem echt super in de Arena! Maar ben helaas aan het bezuinigen en dan is zoiets eigenlijk wel weer overbodig...

Jenna, fijn dat het zo goed gaat met je vader! Blijft hij nu onder controle bij de cardioloog?

Jolijn, geen trauma aan over gehouden, maar lijkt me toch echt niet "prettig". Ach ja, elke bevalling is anders, dus de volgende keer gaat het weer heel anders.

Cherie, striemen heb ik gelukkig niet (ben ik heel dankbaar voor) maar wel een hele slappe buik:(. Ben nu ik van de bv af ben ook echt bezig om mn lijn weer een beetje terug te krijgen. Ik woog voor ik zwanger was 66 kilo en nu 68,3 dus gaat de goede kant op. Maar ik ga toch proberen richting de 64 á 65 te gaan, dan zit ik wat strakker in mn vel.

@all, heb vanochtend niet getemp omdat dat weinig zin zou hebben, doordat we pas om 2 uur op bed lagen, ik alcohol op heb en dochterlief een paar keer wakker is geweest. Mn temp was de vorige dagen al wel laag voor mijn doen. Het zou toch niet zijn dat mn ei er al (bijna) aan komt:$? Dat zou wel heeeeeel super zijn. Zal morgen wel eens kijken...

Fijne avond nog!

Liefs

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    robertha! spannend met je paard joh! (je kan 2 tabladen openen.. is makkelijker met reageren:D hahah)

heel fijn dat je geen striemen hebt. wat ik zeg.. t valt me mee. ook de meeste die het zien zeggen.. ooh.. dat het zo netjes bij trekt. bij mij bleven de striemen ook vrij dun.
    maar ja.. Ik zou ook wel weer naar 62 terug willen. maar dat doen we of nu nog.. als het wat langer duurt.. of als de derde geboren is.. en alles is dan weer wat rustiger. nu laat ik het zo. geen energie om er nog wat tegen te doen.

Hoe lang ben jij dan Jenna? Ik ben 1,67 dus ook niet al te groot. heb nog kleding waar ik nu dus ook niet in kom. nou ja.. komt wel weer goed.

ooo bibi! super gaaf joh! ook wel fijn dat je kaarten voor een "redelijke" prijs hebt kunnen krijgen.

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Bon Jovi; ben niet een heel groot fan in de zin van alles sparen enzo, maar heb aardig wat cd's en ben al 4 keer eerder naar concerten van de mannen geweest. Was jij de laatste keer in de ArenA Robertha? Dat was echt gaaf alleen de ArenA heeft super slecht geluid. Ben ook een keer in Nijmegen geweest in het Goffertpark en dat was echt geweldig!

@ Robertha; spannend van je paard! Hoop dat er een klein veulentje op komst is, super leuk!

@ Tempen; heb inmiddels een thermometer, maar geen alcohol om te ontsmetten. Die moet ik nog halen. En ben nog behoorlijk verkouden en dan heeft het ook niet veel zin, toch?

7. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    @ bibi; Gaaf zeg! Bon Jovi!!!

@ cherie en Jenna; Ik zit ook op dat gewicht!

@ Robertha; spannend hoor morgen met je paard! Hoop dat er wat te zien is met de scan...

@ tempen; ik ben er nog niet mee begonnen. Wil ik volgende cyclus wel weer gaan doen. hebben jullie een thermometer met 2 cijfers achter de komma? die kan ik nl nergens vinden... Volgens mij maakt het niet uit als je verkouden bent wat temp betreft.

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

goeie avond dames,

Hier alweer een beter humeur..gelukkig. huisje is redelijk aan kant. Ben vanochtend gewoon naar boven gegaan en gevraagd of martin ook beneden wou komen, omdat ik anders nog sjachie ging worden.. was geen punt.. goh soms is vragen de makkelijkste weg he..:)

he niets in de tuin gedaan, wou pergola neerzetten en hekjes neerzetten, maar mijn ei is onderweg ik voel het in mijn rug en dat betekend geen zware dingen doen, ben nl. rugpatient dus mag hem niet over belasten.

Heb nu maar oude foto's gezocht voor in de lijstjes in de hal, we willen allemaal oude dorpsfoto's ophangen , we hebben net een nieuw huis uit 1935.worden allemaal foto's zoals deze.. Bekijk bijlage 69153

kipkip: strakkere buik.. ikke wil ook..8) hihi nou lekker toch..heb je lekker geslapen?

Bibi: je kunt er weinig over zeggen he, qua aankomen.. Maar ga er wel vanuit dat het rustig een jaar duurt voordat alle zwangerschapskilo's er weer af zijn. gaaf zo'n concert.. hoop me je mee dat het mooi weer is wanneer is het?

Jenna: en nog naar hondenschool geweest?

cherie: ja martin wil ook wel hoor alleen ziet het dus ook niet en kan daar zo afentoe niet tegen. Dat is dus ook de reden dat we morgenavond een afspraak hebben met een vrouw om 1 keer per 2 weken schoon te maken bij ons thuis..:D

jolein: oei verdoving niet goed...jee.. hoe was het bij opa en oma?

Robertha: samen zwanger .. hihi.. hop dat er wat te zijn is bij je paardje.. Ik open ook 2 schermen en dan lees ik bij de ene en reageer op het andere scherm, dat werkt het lekkerst vind ik.
    nee tempen heeft dan niet zoveel zin. Ik zie dat je inderdaad erg onregelmatig bent in je cyclus, hoop voor je dat ie dan aankomt.

guusje: en al ongi???

Vanochtend vroeg nog geklust, 5 de keer in 1 week, haha..het zonder condoom kunnen werkt erg goed op ons libodo..hihi hoop dat het effect heeft. morgen werken en daarna weer vrij tot vrijdag.

9. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hallow,

Net terug van het ziekenhuis en J in bedje gelegd. Wou zijn melk niet drinken, maar ik vermoed dat een opkomende kies daar iets mee te maken kan hebben. OF zouden het de koekjes zijn die hij van de verpleegsters heeft gekregen???;)

Robertha, spannend met je paard! Laat je ons gauw iets weten? Papa blijft inderdaad goed onder controle nu. Geeft wel een goed gevoel te weten dat ze er dan snel bij zijn moest er iets zijn.

Cherie, ik ben 1.72m. Ik kwam na een week terug in mijn kleding, had ik ook wel geluk mee! Maar het nadeel is dat je dan niets nieuws kan kopen;).

Mimi, ben inderdaad nog geweest, het regende de eerste vijf minuten, maar daarna is het tot het einde van de les droog gebleven gelukkig.

Tempen... Ga daar voorlopig niet meer mee beginnen. Heb vorige keer zolang getempd en kwam er toen niet wijs uit. Denk te beginnen met ovulatietesten. Wou eens bij etos gaan kijken daarvoor. Heeft iemand er ervaring mee?

10. Fransa

Fransa Niet meer actief

Wow, ben er even niet en zie wat er geschreven is. Pfff...

Nou ja, heb er even snel door heen gescrolled.

Nieuwelingen; welkom! Hopelijk is het gauw raak!!

Guusje, neem je tijd. Hoop dat het gauw beter gaat. En je dag is vandaag vast wel helemaal goed gemaakt met de winst van Twente :)

Hier de schoonouders op bezoek. Wel gezellig dus. Wel is onze CV-ketel stuk en zitten we al sinds zaterdagochtend zonder warm water. Het was hier zaterdag een feestdag (nou ja, dag van de arbeid maar dan werken de Fransen niet natuurlijk...) en het was moeilijk om iemand te krijgen. Dus hebben we maar besloten tot morgen te wachten. Hoeven we ook geen weekendtarieven te betalen....
    Verder ontplofte ons de magnetron blijkbaar en die missen we nu dus ook al. Tsjonge, het was ons dagje wel hoor zaterdag...
    En het weer zit ook al niet mee. Wat dat betreft....

De familie blijft tot en met woensdagochtend dus veel eerder kom ik denk ik niet langs....

En ik wacht op m'n ei. Hopen dattie komt deze week...

11. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi Fransa, veel pech precies! Maar ja ongeluk is geluk in de liefde. en hopelijk levert die liefde een mooi cadeautje op!
    Veel plezier met de schoonfamilie. (Hier in Belgie trouwens ook 1 mei dag van de arbeid)

12. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Zit ik net ijverig een heel bericht te typen, klik ik het per ongeluk weg.

Ik was in ieder geval gebleven bij Fransa; vervelend dat je ketel kapot is, magnetron is nog mee te leven. Kun je inmiddels alweer warm douchen? Veel plezier met de familie nog!

Robertha: is er al wat bekend van je paard? Hoe lang draagt een paard eigenlijk? Zou wel apart zijn, samen uitgerekend, haha.

Mimi: je naam kwam me zo bekend voor maar misschien noemde bij de april mama's zich iemand ook wel zo. Je hebt het druk gehad met klussen (5x in 1 week!)

Ik ben lekker bijgeslapen en dochterlief ook. Heeft gister 4 uur overdag geslapen en toen van 19 tot 8 uur. Fijn hoor. Alleen eten is nog steeds niet best, ze zit nml al op de -1 lijn. Ze zeggen altijd, als ze honger hebben eten ze wel, maar het lijkt alsof zij nooit honger heeft! Het is een kwestie van afleiden en eten geven maar uit zichzelf eet ze nooit.

Hier weer regenachtig maar maakt me niet zo veel uit. Lekker een beetje in huis rommelen en een paar wasjes draaien.

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Fransa; wat een pech! Toen ik alleen woonde zat ik in een huurhuis en die ketel was elke keer stuk. Zat ik middenin de winter in kou. :x Dat vond ik echt een ellende. Hopelijk is die van jullie inmiddels gerepareerd?

Ik heb al mijn pendels binnen! Ga er inmiddels wel een beetje vanuit dat het en jochie gaat worden. ;) En ergens deze zomer zal het wel raak zijn zo te zien. Ik hoop het zó!

14. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Bibi: je weet wel dat het percentage van de pendels dat uitkomt onder de 50% is? ;)

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Haha, ja Kipkip, i know. ;) Maar toch, ik ben er blij mee. :D En geloof wel in dit soort dingen. Met de maanden heb ik zoiets van dat kan nog alle kanten op, maar 4 keer een jongen lijkt me toch wel wat zeggen...Maar ik weet het, kan nog best een meid worden. Conclusie: geduld hebben! (jammer dat ik daar niet zo goed in ben ;))

16. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hallo,

Hier begint de ongi door te komen precies. Wel gek want heb nu zo een beetje bruinverlies... Heb ik anders nooit... Gek:(. Heb ook geen ongikrampen zoals gewoonlijk! Vreemd.

Kipkip, leuk dat het beter gaat met je meisje. Enne nachtrust is toch echt iets leuks hé!;)

Bibi, wie weet komt het wel uit! Ben nu zelf ook wel iemand die er niet echt in gelooft maar ja het is wel fijn om je aan vast te houden hé.

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Zo is het Jenna, het geeft je in elk geval een mooi uitzicht, anders weet je helemaal niks.
    Hoop dat je ongi dan maar snel door zet meis. Als het zo vaag blijft weet je nog niks.

18. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Jenna, spannend. Dan kan het echte werk beginnen.

Hier morgen dag 22 van de cyclus. Ben benieuwd. Toen ik zwanger was had ik op deze dag de innesteling en dook mijn temperatuur omlaag.

Ons dochtertje heeft de dwangmatige gewoonte om te gaan zitten in bed, ook in haar slaap. Regelmatig wordt ze 's nachts zittend wakker en gaat dan gillen, terwijl ze best terug kan naar lig. Ik weet niet wat het is, maar ze valt dus ook altijd zittend in slaap, ze laat haar hoofd dan tussen haar benen vallen en zo slaapt ze dan. Gek kind!

19. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    haha, kipkip, dat zal wel een gek gezicht zijn;). Ik heb wel vaker gehoord dat kinderen in de vreemdste houdingen kunnen slapen, maar dat lijkt me best ongemakkelijk.

Hoop dat het doorzet voor je Jenna. Dat had ik ook de laatste keer terwijl ik dat nog nooit gehad had. Uiteindelijk is het wel doorgezet, dus hoop het voor jou ook. Dan is je cyclus wel ok, niet?:)

Bibi, ik had ook nog iemand laten pendelen en er is weer sept uitgekomen. Heb nu voor 2x sept 2010, alleen 1x een meisje en 1x een jongen. En in juni 2012 van een jongen. Ben benieuwd, want de vorige keer waren ze niet uitgekomen. Toen had ik nov en dec 08, maar werd uiteindelijk feb 09. We shall see...;)

@all, m'n paard is niet dragend:(, maar er zat al wel weer een heel mooi ei dus morgen wordt ze weer geinsemineerd. Hopelijk is het dan wel raak. Vrouwen hebben ook follikelmetingen, mijn paard ook:D. Donderdag doen we dat nog een keer als het eitje dan nog niet gesprongen is.

By the way, ik zag vandaag (en ik ben al 1,5 jaar bij zp.nl:)) dat als je een bericht tikt bij meer opties, je alle laatste berichten verder onder op de pagina kunt vinden! Geen pen en papier of meerdere pagina's nodig:D

Liefs

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Haha Robertha, dat heb je snel uitgevonden. :p Grapje hè. ;) Ik doe het altijd op die manier want dan kan ik nog eens terug lezen anders kan ik nooit op iedereen reageren want dan vergeet ik de helft.
    Jammer van je paard, maar er is dus nog goede hoop. Hopelijk gaat het deze keer wel goed!
    En die pendels, ach, je weet het nooit. Het is in elk geval leuk dat ze zo dichtbij elkaar liggen. Maar goed, dat was bij jou ook en toen moest je toch nog langer geduld hebben. Ik ga er ook niet 100% van uit, maar stiekem hoop je wel dat er in elk geval één goed is, toch? ;)

Deel Deze Pagina