Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

Hier duidelijk een eisprong vandaag:).. alleen jammer dat het altijd zo'n pijn doet, het was ook nog eens mijn rechter eileider deze keer, dat doet altijd extra zeer.:(

ben erg moe dus van de pijn en werken, reageer morgen.;)

Fijne avond allemaal.

2. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Haha, vond mezelf ook heel snugger;)
    Dat hoop je idd;)
    Nu was ik in de maand dat ik voor het eerst tempte, een vroeg ei had en niet optimaal geklust had, zwanger geworden:$
    Alles moet maar net "toevallig" goed gaan. Je kunt er van tevoren niets van zeggen. Ik dacht juist bij deze maand dat er geen hoop was...:)
    Wel leuk dat ik iig 1 ei zie, al is het dan bij mn paard;). Kan ik er toch nog een beetje mee bezig zijn.

Mimi, wel fijn dat je ei gespot hebt. Jammer dat het zo pijn moet doen. Goed je best gedaan vor dit eitje?:);)

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Dat is nog eens handig dat je precies weet wanneer je eisprong is. Jammer inderdaad dat het pijn doet.

4. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi dames!!! GOED NIEUWS!!!!

Ongi is erdoor... Jihaaaa!!!! Dag 1 van ronde 1!! Klinkt geweldig hé:D.
    Begin dus echt wel zicht te krijgen in mijn cyclus, fijn om te weten, want heb dat nooit gehad. We kunnen er dus binnenkort invliegen;)!

Kipkip. Veel geluk dan in de wachtperiode! Enne laat die temperatuur maar dalen dan!
    Hier nog eentje die steevast een slaaphouding heeft. Op zijn buik met zijn knieen onder zijn buik ingetrokken! en dan s morgens rode knieen;). Gekje!

Robertha, idd mijn cyclus heeft een mooi vormpje tegenwoordig! Jammer van je paard meid, je keek er nog zo naar uit! Maar je hebt al weer een nieuwe kans. Dat gaat nogal snel bij een paard zeg! Ze weten dat ze niet zwanger zijn en een nieuw ei biedt zich al aan!
    Enne... als je onderaan die berichten op 'hier' klikt, krijg je een nieuw blad met het ganse onderwerp. Praktisch als je meer moet zien.

Mimi, heb je er zo pijn van, dat is ook geen pretje. Maar ja je kan er in ieder geval niet omheen dan. Veel klus-succes!

Groetjes

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he toch nog even.. goh verslavend.. nee helemaal niet.. hahahahaha

ja het is erg handig dat ik mijn eisprong zo goed voel, het is alleen wel erg jammer dat ik door de pijn dus ook geen zin in sex heb.
    Maar goed zin is te maken en zeker voor een goed doel...

We hebben vanavond een afspraak gehad met iemand die mijn huis schoon komt maken 1 x per 2 weken en evt. 1 x per week als het straks nodig is..
    Ze komt wel goed over. 18 mei komt ze s ochtends voor het eerst hebben we afgesproken, ben benieuwd of het ook bevalt.

Jenna : GEFELICITEERD... hihi hopenljk een goede duidelijke cyclus

6. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    NOD:
    10-5 : kipkip (1e ronde, 2e kindje)
    11-5 : Klevkin (1e ronde, 2e kindje)
    +- 12-5: Jolijn2008 (laatste oefenronde!)
    15-5: Cherie (1e ronde 3e kindje)
    17-5: Mimi83 (1e ronde, 2e kindje)
    20-5: Fransa (2e ronde, 2e kindje)
    21-5: Bibi26 ( 2e ronde, 1e kindje)
    25-5: Robertha (oefenronde)
    +-06.6: Jenna09 (1e ronde, 2e kindje)

Anders:
    03-05 : Guusje44 Opgewekte ongi en daarna beginnen met spuiten. Waarschijnlijk 14-05 eerste FM

Zo even aangepast. Kipkip, jij bent nu de eerste in de rij! We wachten af vol spanning!

7. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden, gisteren is mijn ongi ook doorgekomen! Dus woensdag bloedprikken en beginnen met spuiten. Eindelijk zijn we begonnen.

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

guusje .. lekker.. dan heb je inderdaad ook het idee dat er iets gebeurd..

9. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Yeee, Guusje! Op naar het klussen;). Hopelijk valt de "last" van de medicijnen mee... Heb je dan ook een vrij korte cyclus door de meds?

Hé, Mimi, verslavend? wat is dat?:D Wij zijn nog niet eens serieus bezig en ik ben hier toch wel elke dag minimaal 1x te vinden:). Gewoon leuk om te kletsen en anderen in de gaten te houden.

Begin het posten een beetje in de smiezen te krijgen:D.

Idd erg fijn dat we bij mn paard het ei al weer konden zien. Blijkbaar heeft een paard een cyclus van 3 weken in deze tijd van het jaar:$. Lekker makkelijk toch? Zo blijf ik lekker bezig (al is het niet bij mezelf;)). Hopelijk is dit ei een toppertje/blijvertje:p

Het zonnetje schijnt hier nu nog even en ik ben dus lekker vrolijk:D. Zal ook wel komen omdat ik nu in de "makkelijke" tijd van mn cyclus zit;)

Laterrrrr!

10. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey Robertha, makkelijk zeg dat een paard in deze tijd van die korte cyclussen heeft.
    Ik had bij de eerste met de medicijnen steeds pas rond dag 30 een eisprong, maar nu ben ik natuurlijk een keer zwanger geweest dus ik ben wel benieuwd hoe het nu gaat.

11. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Oh guusje, dan zijn we samen ongi! Fijn voor je hoor, nu weet je toch al meer waar je aan toe bent hé. En met de medicijnen toch pas op dag 30 een ei. Dat is niet fijn hé. Dan heb je toch nog een cyclus van rond de 40-45 dagen?? Niet leuk! Maar toch blijven hopen hoor! Vorige keer is het gelukt, dus nu zal het ook wel gaan hoor!! Zal in ieder geval straf blijven duimen!!!!

Robertha, op naar de volgende poging voor je paard! Tof zo korte cyclussen, heb je geen echte lange wachtperiodes.

Enne... idd verslavend hier hé. Kom nu ook steevast onder de middagpauze even piepen! Vind het gewoon tof dat iedereen hier in ongeveer hetzelfde schuitje zit en je begrijpt! In je omgeving kan je er niet zo echt over praten. Hier kan je je volledig laten gaan... Love you all:p!!!

12. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey Guusje! Ben ook heel benieuwd hoe lang het nu gaat duren dan, het kan natuurlijk weer helemaal anders zijn. We houden het in de gaten;)! Ik weet nu pas hoe het is om zo lang te moeten wachten (vorige cyclus 42 dagen) maar ik hoop voor je dat het nu gewoon korter is of.............in 1 keer raak:D:D!

Hay Jenna, Ik heb nu ook even tijd dus kwam weer even spieken:). Het lijkt helemaal goed te komen met de cyclussen!
    Ik zeg er natuurlijk ook niks over tegen de omgeving maar ben blij dat ik zo toch mijn "ei" kwijt kan:p.

Ik hou ook de temp-kaarten in de gaten in het topic over tempen en het is daar ook heel spannend!
    Ik ga weer wat doen!

Liefs

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

ik vind het ook erg fijn dat je hier alles kwijt kan.

Ben op het moment erg onzeker of het wel gaat lukken en verwacht ergens dat ik toch wel weer een mk krijg.. merk dat ik dat nog niet echt achter me gelaten heb.. pfff.. ben gewoon bang.

14. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden, ik vind het ook heel prettig dat ik hier mijn verhaal kwijt kan. Ik heb het wel aan mijn moeder moeten vertellen dat we weer begonnen zijn, ivm met oppas voor de kleine man, maar ik heb het idee dat ze niet goed weet hoe ze er mee om moet gaan. En echt vriendinnen heb ik ook niet aan wie ik het kwijt kan, dus dit is echt een forum waar ik mijn ei kwijt kan.

15. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ja guusje, inderdaad een aantal mensen moeten het dan wel weten! Vorige keer hebben wij vanaf het punt dat we de mmm ingingen ook gewoon tegen de mensen rond ons gezegd hoe het zat. Je bent het dan zo beu om te horen: 'wanneer gaan jullie er eens aan beginnen!! Zo lastig zeg.:( Dan heb je gewoon zoiets van 'We zijn al twee jaar bezig en moeten nu verder gaan, want het lukt niet!!!' Dan stopt het vragen ook gewoon!!!

Nu begint het verhaal weer opnieuw hoor: 'En komt er bij jullie een tweede en wanneer???! :x Maarja, t hoort erbij zeker?!

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

gelukkig hier die vraag nog niet... is maar goed ook want ik ben bar slecht in mijn mond houden over dat soort dingen en wil zo graag dat ik colin binnen kan laten lopen met een shirt..

IK WORD GROTE BROER!!:D:D:D

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Guusje en Jenna; 'gefeliciteerd' met jullie ongi! :D Fijn dat jullie nu in elk geval duidelijkheid hebben. Ik hoop dat het gauw voorbij is dan kunnen jullie aan de slag. ;)

@ Mimi; jij bent dus ook al verslaafd? :D Het is hier ook zó gezellig! Vandaag een dagje weg geweest en dan is het echt weer leuk om hier te komen lezen en kletsen.

Denk trouwens zelf dat mijn ei deze ronde mooi op tijd is. :) Heb last van mijn buik en ook weer eiwitachtige afscheiding. Heb al een testje gedaan. De teststreep was te licht voor een piek, maar wel duidelijk zichtbaar. Dus eitje, kom maar op!! :D

18. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Vangen bibi dat ei!!!!

19. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hihi ja inderdaad vangen dat ei .. bibi!!!

hier duizelig en moe.. ?? hoe dat nou weer kan..
    Nou goed even rustig aan maar..
    ga even stoppen met laptoppen.. hihi

20. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Misschien toch niet echt ziek aan het worden hé mimi? rust maar goed en dan zal het wel in orde komen!

Deel Deze Pagina