Nou ik vind het al niet meer zo spannend. Helaas vanochtend geen temperatuurdaling ivm innesteling. Toch weer een soort van teleurgesteld terwijl dit de 1e ronde is en we vorige keer maar liefst 30 rondes hebben moeten wachten. Op de een of andere manier geloofde ik toch nog in een wonder. Over hier je "ei" kwijt kunnen; daar kan ik me helemaal in vinden. Ik zie het helemaal niet zitten om anderen daar "mee lastig te vallen" en vind het fijn om het hier te doen omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Zelfs mijn man weet niet dat ik echt had gehoopt dat het in 1 x raak zijn. Ik had zelfs nml al uitgerekend dat het dan geboren zou worden omstreeks de sterfdag van mijn vader . Ik heb mezelf beloofd dat ik me het alleen deze keer zal aantrekken als het niet is gelukt en de volgende maanden ga ik me er minder van aantrekken en gewoon zien hoe het loopt. Ten slotte ligt er al een groot wonder nu boven in haar bedje heerlijk te slapen waar we heel dankbaar voor zijn. Thanks for reading!!!
beterschap mimi Guusje ik hoooooooop dat je je ei iig eerder hebt dan dag 30! en jenna ook al ongi! ja.. we zijn er bijna allemaal mee bezig leuk leuk.. Bibi.. bij mij duurt t meestal 3 dagen nadat het de afscheiding veranderd.. voor ik een positieve test krijg. Dus.. ff doortesten. ben moe dus duik mijn mandje in doeg doeg
hi bij mij was het dus duidelijk te veel laptop en te weinig energie. Heb net geholpen met de achter tuin, martin en mijn vader hebben een boom wat kleiner gemaakt, van 7 meter naar 1.70 meter. en martin en ik hebben samen de blauwe regen drastisch gesnoeid. dat wou wel. ben nu wel een broodje aan heteten hoor, ben al de hele dag aan het eten.. en blijf honger houden.. raar lijf.. kipkip: blijft moeilijk he als het niet zo gaat als dat je gehoopt had. rustig aan meis..
kipkip, geef de hoop toch nog maar niet op! Het kan nog altijd hé! Hier ook wel één die een heel hoge hoop heeft dat het van de eerste keer zou kunnen lukken... Vorige keer mmm en toch is er iets in mij dat zegt 'wie weet'... Mag eigenlijk niet hé, maar stiekem!! Denk dat het hier komt doordat mijn cyclus en ei nu duidelijkheid geeft, mijn vriendin die heel snel spontaan zwanger is geraakt, mijn schoonzus die ronde 1 raak had... Tja dat geluk mag bij ons allemaal ook wel eens passeren vind ik *ego ego ego*!!
Dat mag best hoor Jenna! Wel leuk om nu weer "echt" aan de slag te kunnen. Kipkip, *knuffel* het kan nog steeds hoor. Anders had het misschien zo moeten zijn en is het de volgende ronde gewoon raak! We wachten allemaal in spanning met je af.... *ego*Ondanks dat we nog niet voor met serieuze werk bezig zijn heb ik nu rond mijn ei (een dezer dagen) het gevoel dat ik een kans misloop. Stomme gevoelens!:x Hoop dat we snel ook aan de gang kunnen...*ego* Lekker een vrij dagje vandaag dus ga mn meisje uit bed halen en lekker van haar genieten. Tot straks!
@ Kipkip; ook van mij een dikke knuf! Het blijft altijd moeilijk want een heel klein beetje hoop heb je altijd ook al is het tegen beter weten in. @ ego; ik denk dat we allemaal stiekem elke ronde hoop hebben ook al 'weten' we al dat het niet zo is. En dat je ook elke keer teleurgesteld bent als je ongi komt. Volgens mij is dat heel normaal hoor. En ik ben denk ik nog erger dan jullie... Omdat ik dus denk dat mijn ei eraan komt wil ik steeds klussen. Vriend wilde gister avond en vanochtend niet en heb daar echt even om lopen janken. Misschien overdreven en misschien komt het wel door het stoppen met de pil, verandering in hormonen. Maar ik wil het zó graag en dit zou de eerste ronde kunnen worden dat we er écht voor gaan en ik wil die kans niet laten schieten. Sorry voor de dames die de vorige keer zo ontzettend veel moeite hebben moeten doen, misschien klinkt dit voor jullie wel zwaar overdreven en verwend, maar zo voel ik het nu eenmaal...
Bibi, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Ik denk dat we allemaal met dezelfde gevoelens zijn begonnen. We willen allemaal graag een kindje en hopen allemaal dat dit niet te lang gaat duren. De ene heeft dit geluk wel en anderen hebben gewoon iets meer tijd nodig, maar uiteindelijk willen we allemaal dat onze wens in vervulling gaat. Dus schrijf je angsten en onzekerheden lekker van je af, dan ben je het lekker kwijt en kun je weer met goede moed verder.
he meiden, Als je eenmaal het besluit genomen hebt. Denk ik dat geen vrouw op de wereld dan niet alles er aan wil doen om het te laten slagen en hoopt dat het de eerte x raak is. Zou het juist raar vinden als dat niet zo is, want dat zou betekenen dat je het niet echt wil. Hier al 10 km gefietst, 5 naar winkels en weer terug, met colin voorop natuurlijk.Wel een muts op en majo aan want het is nog een koude wind. Even boodschapjes gedaan en 2 lekker bekjes gehaald, daarvan heeft colin ruim een halve in zijn buik en ik de rest. nu colin zo naar bed, hij is er aan toe is moe en ik ga even lekker op de bank hangen met een boekje.
Hallow! Hier net terug thuis. (woensdag namiddag is vrij in belgische onderwijs, weet niet of dat bij jullie ook zo is...) Hoor net van mama dat J nog niet geslapen heeft voormiddag Heeft echt last van zijn tandjes blijkbaar. dadelijk brengt ze hem naar hier, ben benieuwd. Robertha, het is je echt zo door die periode sleuren hé. Ik ken dat gevoel van de laatste maanden, wel willen en toch nog niet... lastig hé. Kom maar lekker hier kletsen, dan kletsen we je er wel door Bibi, mannen ook hé. ze hebben altijd zin, en dan net niet! Inderdaad niet voor excuseren!
thanks Jenna! Hier zijn de kids idd ook vrij op woensdagmiddag, maar vandaag zijn alle kinderen vrij omdat het bevrijdingsdag is. Ken je dat? Goed idee Mimi! Ga zo ook de Wij Jonge Ouders pakken (die is net binnen) en op de bank zitten. Heb ook al genoeg gedaan voor vandaag Bibi, dan herken ik heel erg. Voor mijn dochter had ik dat ook. Wilde het zo graag dat mn cyclus spontaan nog langer werd. Zal niet zeggen dat je het moet laten rusten want dat heeft toch geen zin. Je leert er wel mee omgaan.... Ook over het "klussen"; mn man wilde idd erg vaak maar als ik dan (perse) wilde dan was er teveel druk en wilde/kon hij niet meer. Heb me voorgenomen om deze keer niks te zeggen over wanneer ik vruchtbaar ben. We zullen zien hoe dat werkt... Liefs
@ iedereen; dank je wel dat jullie zo begripvol zijn! Maar weer eens het bewijs hoe fijn dit forum is. @ Robertha; heb me ook al vaak voorgenomen om niks meer te zeggen over wanneer ik vruchtbaar ben, maar dat lukt nog niet zo goed. En het laten rusten wil ook al niet lukken inderdaad. Nou ja, we zien wel hoe het loopt. Doe mijn best om vriendlief niet teveel aan zijn hoofd te zeuren in elk geval. Ben vandaag ook weer gewoon rustig aan dagje thuis. Morgen ook nog vrij en dan vrijdag werken. Ga zometeen denk ik even verder met een digitaal fotoalbum wat ik aan het maken ben. Van de zomervakantie vorig jaar dus dat wordt tijd.
Mannen, tegendraads hé! Maar denk dat ze dat van ons ook vinden... hihi Bevrijdingsdag? Nee dat hebben we hier niet. Wat vieren jullie dan precies? Is dat zoals bij ons wapenstilstand? Dat is de dag dat de oorlog eindigde (11 nov)
Daar kun je het inderdaad mee vergelijken Jenna. Het is de viering van de bevrijding van Nederland na de tweede wereldoorlog. Maar sinds een aantal jaren is het eigenlijk een herdenkingsdag voor alle slachtoffers van oorlog en geweld.
Zo zeg, wat schrijven jullie toch veel met zn allen... Ben een paar dagen niet geweest en moet gelijk pagina's bijlezen. Maar de visite is weg dus kan weer even Wel krijgen we vrijdag weer visite en ben ik dus weer even een paar dagen wat minder aanwezig. Hier nog niet echt tekenen van een naderend ei. Heb wel al een paar dagen crèmige afscheiding en zo begon het vorige maand ook. Dus misschien dan toch wel.... Deze dagen maar even goed aan de klus. Is nog niet echt veel van gekomen met 3 gasten in de kamers naast je en je eigen kind op de kamer. Maar heb m'n ei nog niet gemist en het is maar de vraag of ik deze ronde wel gewoon een normale cyclus heb. We shall see. En oh ja, ik denk idd dat we allemaal elke ronde heel hard hopen dat het raak is. We stoppen volgens mij niet met de pil om vervolgens relaxed af te wachten tot het wonder gebeurd. Zo zitten wij vrouwen nu eenmaal niet in elkaar... Ik ben overigens ook gewoon weer ongeduldig terwijl ik nu zelf ook weet dat het best even kan duren. We hebben wel gezegd dat we met elke ronde minder dan de vorige keer blij zijn. Dus even nog niet zo heel veel stress hier...
Hoi Fransa, is het leuk geweest met het bezoek? Je schoonouders waren het geloof ik hé? Dan is het inderdaad niet eenvoudig om er maar op los te klussen hé! Inderdaad, als we er voor willen gaan zouden we willen dat het meteen zo is hé. Onbewust reken je toch al eens uit. 'Moest het deze maand raak zijn dan beval in de maand x...' Of ben ik de enige die dat doet???
Thanks voor de lieve reacties! Ben net terug van bevrijdingspop, moet nml morgen weer werken. Was erg gezellig. Jenna, inderdaad reken ik het ook uit en dat zou eigenlijk niet moeten. Op het moment dat ik er niet meer bezig was gebeurde het. Maar toch he??? We zitten maar raar in elkaar. Je kunt ook niet zomaar tegen jezelf zeggen, stop met ermee bezig zijn!?
Hier ook eentje die zwanger werd in een maand dat ik er niet zoveel mee bezig was... Mijn schoonvader kreeg toen een beenmergtransplantatie en we gingen heel vaak naar het zh. Na de IUI van die maand had ik het te druk met zh bezoeken naar mijn schoonvader. die maand was het zover!
haha ik ook hoor.. ik ben 23 januari uitgerekend als het raak is. hihi Jenna: da's best heftig zeg. nu alles goed met je schoonvader??
Helaas is hij in oktober 2008 gestorven. De mensen die beenmergtransplantaties krijgen zijn heel vatbaar voor allerlei bacterien en virussen. De transplantatie op zich is toen heel goed geslaagd, maar de ziektes die hij erdoor kreeg zijn hem fataal geworden. Hij heeft J nooit gekend. Ik was dacht ik 28weken zwanger toen hij stierf. Oef ik ben niet alleen die dat doet dan... 8) Moest ik zwanger zijn zou het rond 6 februari zijn... (Verjaardag van J zijn meter, mijn schoonzus) hihi, we mogen toch dromen hé!