Gewoon lekker blijven dromen meiden, hoort erbij. @ Fransa; was dat je bezoek die eerder niet konden komen vanwege de vulkaan? Dan zijn ze nu net op tijd geweest want er komt weer as aan hè. Fijn dat het gezellig was!
Goede morgen allemaal! Waar zitten jullie? Allemaal lekker druk zeker? Ik mag morgen weer aan het werk dus vandaag kan ik nog mooi een dagje hier rond hangen. Zometeen weer aan de studie en daarna poetsen en de boodschappen dus heb ook nog wel afleiding vandaag. Fijne dag allemaal!
he dames, Ik ben er ook weer, heb het heel druk gehad de laatste paar dagen met onze slaapkamer vandaag komen de meubels en dan kunnen we er van het weekend in slapen!!! heb er zo'n zin in!! Heb even vluchtig terug gelezen. @Guusje, gefeliciteerd met je ongesteldheid!!! super goed, nu kun je er voor gaan @bibi, wat je vertelde over het kunnen huilen bij de eisprong omdat manlief niet wilde.........dat had ik dus de afgelopen cyclus, en dat terwijl ik niet eens zeker wist dat mijn ei toen kwam. @Tempen, ik ben er weer mee gestopt. Misschien dat ik bij de 2e cyclus opnieuw begin, maar mijn temp was elke keer zo laag dat ik er echt geen touw aan vast kon knopen. Wat voor studie doe je bibi??? ik moet eigenlijk ook weer gaan studeren, maar kan me er totaal niet toe zetten . @Robertha, jammer van je paardje, hoop dat deze inseminatie wel aanslaat. En zo'n korte cyclus wil ik ook wel!!! Hier verder alles goed ben veel aan het denken..............niet fijn, resulteert bij mij ook weer in meer eetdrang, mijn man had me al gewaarschuwd en idd, vanochtend toch bijna een kilo zwaarder dan vorige week. Dus ben gelijk vandaag weer op de rem gaan staan. Goed op mijn eten letten, want het moet niet weer de verkeerde kant op. Zou het te maken kunnen hebben met mijn toch wel sterke kinderwens?? En dat terwijl ik zoiets had van, we zien wel wanneer ik zwanger wordt, ben in elk geval van de pil af waar ik niet aan wilde zitten. Maar nu zou ik het liefst al halverwege de zwangerschap willen zijn zeg maar :S. Heel apart!! Hoe is het met de rest!! Hier is het heerlijk weer, kan er alleen niet vna genieten want onze tuin is een puinhoop ivm de uitbouw en de meubels van de ikea komen, dus kan ook niet ergens heen helaas..
@ Klevkin; jij herkent zoveel van mij, echt fijn! Ik weet ook helemaal niet zeker wanneer mijn ei komt. Ben zelf behoorlijk overtuigd van vandaag, maar dat wil zeggen dat het veel eerder is dan vorige cyclus dus het kan ook zomaar gewoon wel pas volgende week zijn... Wat mijn studie betreft, zit in mijn eerste jaar van de Pabo. Eind volgende maand beginnen de examens dus rond die tijd ben ik ook aan de beurt en vóór die tijd moet dus alles klaar zijn. Ben wel al een heel eind hoor, maar even de laatste puntjes op de i zetten want ik wil dus echt niet zakken! (duh ) Het gaat wel heel goed hoor dus zal ook wel loslopen allemaal, maar ik wil altijd graag alles perfect hebben. Het weer is hier ook redelijk vandaag. Dacht al lekker de bossen in te gaan, maar vriendlief heeft geen zin. (ik klaag wel veel trouwens, hij is best leuk hoor ) Moet zo ook nog boodschappies doen en naar de bieb. En nog poetsen dus denk dat ik ook weinig van het weer zal genieten helaas.
Zo zit ik dus ook he!! Vind het zo fijn om dingen te lezen bij jou die ik herken!! dacht soms al dat ik de enige was met zo'n vent hahahaha en die zelf soms ook raar is Haha, klagen is makkelijker he!! Ik heb hetzelfde, voel vaak ook de neiging om idd toe te voegen dat hij ook heus wel lief is!! tja, anders bleven we natuurlijk niet bij ze Hoe gaat het met je ovutesten dan??? (en vind je vriend dat wel okee??? dat zou de mijne dus niet okee vinden, nu het bij hem ook niet zo'n haast heeft al helemaal niet!)
Die testen vindt hij gelukkig wel okey. Heb dat ook wel in overleg gedaan hoor. Anders loop ik steeds te testen en is hij kwaad of ik kan het niet vertellen en dan heeft het ook geen zin natuurlijk. Had alleen gisteren nog een lichtere streep dan dinsdag. Dus als ik op de testen af ga is er nog geen ei in zicht. Voel toch echt al een aantal dagen wat...Dus dit weekend ook nog gewoon klussen, just in case. En dan zien we wel. Je hebt trouwens pb terug.
Gewoon blijven klussen just in case!!! om de 2 dagen is altijd goed toch en ach, zo'n straf is het nu ook weer niet Haha, jij hebt ook pb terug En ja, dat is de reden waarom ik het niet doe. Ik weet gewoon nu al dat manlief het er niet mee eens wordt en dat het dan een "je doet maar" kwestie wordt en de zin bij hem nog minder wordt! Ach misschien dat we straks met de nieuwe slaapkamer er erg graag willen vertoeven haha.
Lekker gekletst hier. Mooi weer Hier is het al de hele tijd druilerig, dus je mag gerust wat van dat mooie weer naar belgie sturen!8) Dat is iets met de mannen hé, die net geen zin hebben als het moet. Ik denk dat ze dan iets aan ons gedrag voelen of zo... Ik moet zeggen dat ik ook wel merk dat ik rond de eisprong een groter libido heb dan normaal. (Normaal niet zo'n groot libido, maar met ei wel). Klevkin, wel moeilijk hé dat jij zou ovutesten willen gebruiken en mannetje niet... Waarom wil hij het liever nier? In verband met de druk die dan groter wordt of zo? Ben benieuwd hoe het hier eraan toe gaat gaan binnenkort. Met wel zeggen dat mijn man graag een tweede kindje wil, dus hoopd at hij er dan ook echt voor wil gaan op de dagen dat het moet...
Haha, ik heb wat van het mooie weer hier op de bus gedaan voor je jenna nee mijn man is voor de 2e wat minder enthousiast en zou het liefst nog wachten. Hij wil wel een tweede, maar dan meer om een brusje voor onze dochter dan dat hij echt nog een keertje een baby wil. Niet dat hij de baby minder welkom vind of er minder van zal houden, maar zo voelt hij het. En we hebben nogal een rumoerige tijd achter de rug met allemaal "problemen" en veranderingen. Hij voelt het alsof we nu net tot rust komen en daar wil hij graag van genieten. Hij is bang dat hij met een tweede meer van onze eerste zal missen in de ontwikkeling omdat dan alle aandacht naar de tweede zal gaan (wat niet klopt, maar goed, zo denkt hij erover). Ik had een aantal steekhoudende argumenten echter om nu al te stoppen met de pil (het niet aan de pil te willen zijn ten eerste al) en hij was het daarmee eens. Dus we gaan wel voor een tweede, maar het heeft voor hem geen haast. En bij de eerste hebben we ook geen ovutesten gedaan hoor het is meer van, het lijkt mij wel interessant, omdat ik nu ook graag zo snel mogelijk weer zwanger wil zijn (jemig dat klinkt raar). Dus heel erg vind ik het niet hoor, dat hij het niet zal willen. We doen het gewoon zoals de vorige keer .
Ja klevkin, mannen zien het nu eenmaal anders dan vrouwen hé. wel goed van je man dat hij het je allemaal verteld en erover praat. Hier een man die heel weinig praat over die dingen, dus dat is niet altijd gemakkelijk... Ik moet altijd maar aanvoelen enzo over verschillende zaken, niet alleen over kinderen. Ik zou wel graag met ovutesten aan de slag gaan om te weten of mijn ei ook echt is wanneer ik denk dat het er is... En of er uberhaupt wel een ei is eigenlijk. we gaan ook maar een half jaar proberen, als het dan niet raak is gaan we terug de mmm in. Wil ook niet nodeloos pogingen verspillen di keer, vorige keer heeft het lang genoeg geduurd.
Gelijk heb je Jenna, vol er tegenaan! Alle mogelijkheden benutten. Maar hopelijk is de mmm dit keer niet nodig voor jullie. Wat denken jullie van mijn ovutest van daarnet: Bekijk bijlage 70193 De teststreep is net wat lichter dan de controle, maar het scheelt nauwelijks, zeker als je hem in het 'echt' ziet. Is dit posi of betekent het toch weer niks? Anders heb ik dalijk een verrassing voor vriend lief als ie thuis komt.
Hey meiden, Balen zeg al die mannen. Hier een man die eerst ook nog niet zo'n haast had, maar nu we begonnen zijn zegt hij de hele tijd tegen ons zoontje: We gaan een zusje voor je maken! En ik er dan steeds achteraan: of een broertje. Bibi, ik zou toch wel zeggen dat het een positieve ovutest is. Ik heb er nog nooit een gedaan, maar als ik dat zo. Ik heb net mijn 2e spuit gezet. Ik heb woensdag de eerste follikelmeting, het zal mij benieuwen of er iets zit. Hoe gaat het met de andere dames?
Spannend voor je dan woensdag Guusje! Hoop voor je dat er wat zit! Wat leuk trouwens dat jouw man wel enthousiast is. Ik snap die van mij soms niet helemaal, maar goed, daar hebben veel mannen en vrouwen last van volgens mij. Hoorde net al van iemand anders dat mijn ei er waarschijnlijk toch echt aan komt! Zo fijn om eens een posi test te hebben. Nu over een week of twee zo'n uitslag op een zwangerschaptest...*droomt even lekker verder *
Dank je wel! Dit is toch wel even anders dan de volgende ronde, toen gokte ik mijn ei, maar nu wordt de kans dat het raak is wel groter. Moet toch nuchter zien te blijven anders is de teleurstelling als ik ongi wordt veel te groot...
Daar heb je wel gelijk in. Maar als je eenmaal iets wil is het te moeilijk om nuchter te blijven. Ik hoop ook heel erg dat er woensdag al wat te zien is op de echo, maar mijn verstand zegt dat het nog wel een paar dagen/weken langer gaat duren. Het is gewoon stom dat er in ons vrouwenlichaam geen lampje gaat branden bij je ei en weer als je zwanger bent
Ja inderdaad. De natuur is tot heel veel in staat, maar net datgene wat we nodig hebben is er niet. Nou ja, ik heb wel ovulatiepijn. Dat denk ik althans want het is hetzelfde als bij de vorige cyclus. Dus mijn lichaam geeft in elk geval wat aan. Alleen duurt die pijn al vanaf maandag avond dus dan weet je nog niet wanneer je ei nu echt komt. Het is in elk geval allemaal een héle goede test en oefening voor ons geduld zullen we maar denken.
bibi, denk ook dat dat er toch redelijk positief uitziet. als ik jou was zou ik er morgen nog eentje doen en zien wat er dan gebeurt. Weet je voor de volgende keer ook hoe donker het echt kan zijn. Maarre... klussen klussen klussen!!!! Guusje, wat fijn dat je ventje er ook zo vol van is! Hier ook wel eentje die er zin in heeft precies. Hij praat er niet zo veel over, maar soms zegt hij zoiets tegen mij en dan weet ik: je hebt er zin in!! Nog even geduld dus tot woensdag, pfff, dat wachten altijd hé. Hoop zo met je mee dat er een eitje zit en dat het al goed gegroeit is, zodat je niet te lang moet wachten! Wat gaan ze dan precies doen? IUI of iets anders?
Waar kun je die lampjes bestellen? Dan denk ik dat die bij mij nu ook ongeveer gaat branden. Het ziet er naar uit dat mn cyclus het best goed doet en daar ben ik heeel blij mee! Als mn temp nog een paar dagen hoog blijft, geeft ff mn ei op gister of eergister. Een vrij korte cyclus dus voor mijn doen. Guusje, we hopen allemaal op een heeeeeel mooi ei voor jou! Of misschien wel 2. *duim duim duim* Bibi aan het werk!! Haal je verleidingskunsten maar uit de kast! Morgen voor de zekerheid nog een testje, maar vanavond niet over slaan Hebben we dan ongeveer dezelfde NOD.... Ben benieuwd! Mn paard is vandaag weer geinsemineerd. De dierenarts heeft hormonen gespoten om de eisprong op te wekken, want het eitje zag er erg mooi uit. Nu weer 18 dagen wachten....en dan de scan of er wat aan het groeien is. Bedenk me nu dat ik dan misschien zelf wel weer in de volgende ronde zit. Misschien voor mij wel de laatste oefenronde...Yoehoe!!!! Liefs