Tsjonge, wat schrijven jullie weer veel... Bibi, je test ziet er best positief uit. Kan misschien nog wat donkerder maar je zit er echt tegenaan. En je kunt sowieso het beste voor je ei aanklussen, dus zou geen minuut verspillen!! Guusje, spannend dus nog even weer. Ik hoop heel hard met je mee dat er wat zit. Zou wel super zijn natuurlijk. Ook wel even goed voor je motivatie lijkt me zo.... Ik wil ook wel zo'n lampje. Of iig een inwendig belletje ofzo. Zodat ik dan ook weet wanneer ik manlief moet bespringen. Nu is het ook maar onzeker. Volgende ronde ga ik ook weer ovu-testen doen want dit vind ik ook maar niets. Denk niet dat hier al een ei is dus het is echt gokken. En dat vind ik maar niets. Want ik wil gewoon zwanger worden en zo wordt het niets natuurlijk... Manlief wil ook wel graag een 2e. We wilden eerste eigenlijk lang wachten maar we waren er al gauw over uit dat we ze toch wel graag dicht op elkaar willen. Manlief lijkt soms bijna nog ongeduldiger dan ik maar als het er op aan komt ben ik er wel meer mee bezig.... Robertha, ik duim voor je paard!! En natuurlijk dat jullie gauw uitgeoefend zijn en voor het echie gaan! Klevkin, al helemaal uitgeklust? Hoe is het met Kipkip en de rest? Hier krijgen we weer visite dit weekend. Afgelopen weekend waren het m'n schoonouders en schoonzusje en dit weekend staat onze 'aswolkvisite' voor de deur. Morgenochtend om 10uur kan ik ze al van het vliegveld halen. Gezellig weer maar dus wel even weer druk. Dus ik ben weer even wat minder aanwezig de komende dagen... Verder volgende week naar Nederland. Heeeeeel veel zin in! Goede manier om de aandacht van m'n NOD af te leiden. Als ik die dan al heb. Wat zouden jullie doen trouwens als je ei niet zeker is. Lijkt me ook niet goed om 2 weken lang elke dag te klussen om je ei maar niet te missen. Maar zoals vanavond wordt het denk ik niets meer maar ik zie nu al gebeuren dat net als vorige maand ik dan net morgenochtend m'n ei heb. FRUSTREREND!!!!
Hoi schatjes! Fransa, vervelend hé als je niet zeker weer wanneer je je ei hebt. Daarom zou ik ook graag met testen aan de slag gaan. Ik wou er dit keer niet zo veel mee bezig zijn en het gewoon laten gebeuren................ lukt dus NIET! Eens je gevoel zegt, ik wil er nu voor gaan, kan je hoofd aan niets anders meer denken hé! Veel plezier met je bezoek zodadelijk! En als je overvliegt naar Nederland... niet vergeten eens op mij te wenken hé
@ Robertha; wanneer is jouw NOD? DE mijne de 21ste als ik uit ga van 29 dagen. Wel gezellie, samen op de wachtbank. Maar we hebben niet meer geklust meiden dus zal wel gewoon ronde 3 worden... En dan zeg ik niks meer over baby's, eisprong of wat dan ook want dan kan mijn vriend het dus blijkbaar niet. :x Baal echt giganitisch... @ Fransa; vandaag dus de vulkanvisitie, hihi. Gezellig hoor, veel plezier dit weekend! En volgende week naar Nederland. Hoelang blijf je? Inderdaad een fijne afleiding. Fijne dag allemaal, ik ga zo werken. Daar heb ik me toch zin in.
Jammer Bibi... Maar je moet altijd een klein beetje hoop houden natuurlijk.... Maar je weet wat je de volgende ronde te doen staat. En weet je, op een gegeven moment waren we het allebei zat er zoveel mee bezig te zijn. Dus lastten we even een maandje rust in. Iig niet klussen met doel. En je raad het al; juist toen was ik zwanger! En dat was echt een gelukstreffer want toen hebben we in zo'n 10 dagen echt maar 1x geklust. Het kan dus ook zo... Ik wil er ook helemaal niet zoveel mee bezig zijn. Maar ja, als ik gewoon een onregelmatige cyclus heb dan wordt het wel heel erg gokken. Dus voor mijn gevoel heb ik dan weinig keuze als we het graag willen.... We zullen wel zien... Jenna, we rijden met de auto en ik vlieg nog een paar dagen terug om te werken. Zal dan wel even naar je zwaaien. In welk deel van België woon je?? Hier landt de visite over een uurtje al. Zal dus even snel m'n haren kammen, ontbijt wegwerken en dan richting het vliegveld. Fijn weekend allemaal!!
Fransa, als je een stopplaatsje zoek in Belgie, altijd welkom! Ik woon in Limburg, heel dicht bij Maastricht eigenlijk, dus bijna Nederland! Bibi, wat jammer, maar toch de moed niet opgeven hé! Misschien vandaag klussen en anders nieuwe ronde, nieuwe moed
Bibi, dat had ik vorig jaar dus ook! Dacht nog een week voor mn eisprong te zitten, toen mn man graag wilde klussen en ik dacht dat het nog veel te vroeg was. Dus later in de week wilde ik natuurlijk erg graag maar wilde/kon hij niet meer:x. Later was het maar goed dat we al eerder geklust hadden, want ik was zwanger! Juist in de maand dat ik dacht dat het niet meer ging lukken.... Hoop houden. Als ik 35 dagen aan houd, dan 25 mei geloof ik, maar is nog even afwachten wanneer FF mijn ei zet. @the rest: kom straks even terug, dan heb ik wat meer tijd. Sorry! Liefs
he meiden, Hier een moeie kimi.. met een lijf wat aan het veranderen is. Denk dat het weer raak is in de eerste maand (in nov. en mrt. ook) nu hopen dat de kleine blijft zitten. Ben erg moe en had gister behoorlijk last van mijn baarmoeder. Ben heel gevoelig wat dat betreft, vandaar dat ik mijn ei dus ook voel. Probeer straks nog even te reageren, ga nu even klein tukkie op de bank doen voordat colin wakker word.
Hallo dames!! @mannen, hier gisteren een opmerking van mijn man waarvan ik niet wist wat ik ermee moest............Ik vertelde hem dat ik dinsdag ongesteld moet worden. Als ik nu al daarover in ging zitten, dan zou het toch pas vrijdag worden volgens hem!! Ik vertelde dat ik er toch niet vanuit ging dat ik zwanger was, zo vaak hebben we nu ook weer niet geklust, nee dat was ook wel zo. Zou ook niet zo erg zijn als het niet zo was...........Waarop ik zei, ik zou het wel fijn vinden als het wel zo was. Nou, dat was ook wel weer zo, zou wel fijn zijn...................wat moet ik daar nu weer mee!! het enige nadeel vond hij, was dat hij dan niet zo heel erg lang kon genieten van mijn "verhoogde" libido, want als ik zwanger ben heb ik geen zin meer (nou dan ben ik nu vast zwanger..........want heb al dik een week geen zin!)............ @Klussen jaaaaaa!!! we hebben vannacht op onze nieuwe slaapkamer geslapen alleen onze nachtkastjes moeten nog. We zijn gisteravond tot half 12 doorgegaan!! En toen was ik dan ook bekaf!! Manlief wilde het bed nog wel even "testen".........heb hem verteld dat hij het dan alleen moest doen, omdat ik wilde slapen Dus toen is hij maar wat op en neer gaan stuiteren op het bed om te kijken hoe het bed zou reageren hahahaha. @Bibi, kop op meid!!! Die mannen van ons snappen er gewoon niks van! ik hoop voor je dat je ei nog niet geweest is en dat je vanavond nog een kans krijgt!! @Guusje, spannend die meting! ik ben benieuwd!! @Robertha, misschien moet jouw paard ook maar in het NOD lijstje zo benieuwd zijn we allemaal of die ook zwanger is (over het lijstje gesproken, waar is die gebleven??? gaat zometeen op zoek.......) EDIT: GEVONDEN!!! NOD: 10-5 : kipkip (1e ronde, 2e kindje) 11-5 : Klevkin (1e ronde, 2e kindje) +- 12-5: Jolijn2008 (laatste oefenronde!) 15-5: Cherie (1e ronde 3e kindje) 17-5: Mimi83 (1e ronde, 2e kindje) 20-5: Fransa (2e ronde, 2e kindje) 21-5: Bibi26 ( 2e ronde, 1e kindje) 25-5: Robertha (oefenronde) +-06.6: Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) Anders: 03-05 : Guusje44 Opgewekte ongi en daarna beginnen met spuiten. Waarschijnlijk 14-05 eerste FM @fransa, Heel veel plezier met je vulkaanvisite!!! geniet er van hoor!! @kim, nou ik ben benieuwd!! nog even geduld voor je testen kunt!! doe maar rustig aan!
NOD: 10-5 : kipkip (1e ronde, 2e kindje) 11-5 : Klevkin (1e ronde, 2e kindje) +- 12-5: Jolijn2008 (laatste oefenronde!) 15-5: Cherie (1e ronde 3e kindje) 17-5: Mimi83 (1e ronde, 2e kindje) 20-5: Fransa (2e ronde, 2e kindje) 21-5: Bibi26 ( 2e ronde, 1e kindje) 24-5: paard van Robertha 25-5: Robertha (oefenronde) +-06.6: Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) Anders: 03-05 : Guusje44 Opgewekte ongi en daarna beginnen met spuiten. Waarschijnlijk 14-05 eerste FM Vond dat een hele goeie Klevkin! Meteen gedaan, ging aan het tellen en wat blijkt...... jullie zien het al! NOD vrijwel hetzelfde! Asjemenou... Hier een regeldagje, vanochtend even gewerkt, vanmiddag thuis gegeten, rekeningen betaald, boodschappen gedaan en foto's opgehaald van onze kleine meid. Ze zijn super! En zit nu (dankzij Jenna) ook te denken om er 1 op doek te zetten....Bijna moederdag Nu even hier en zo de was vouwen en eten koken. Klevkin, goed dat het bed nu "uitgeprobeerd" door je man. Geen zin meer als je zwanger bent? Ik in het begin en helemaal aan het einde ook niet, maar in het midden....... Fransa veel plezier dit weekend! Jenna, mij lukt het zelfs niet om er niet mee bezig te zijn, nu we er nog niet voor gaan (snap je het nog?). Dus ik ben nog erger. Vrouwen he? Maar het blijft afwachten en meer als klussen kun je niet doen. Succes! Mimi, spannend!!! Liefs
hi meiden, bijna 2 uur geslapen, colin ruim 3,5!! uur.. had het nodig denk ik. Nu hebben we net allebei een lekker stukje kruidkoek op met wat drinken. Vanaf pag. 47 Guusje: Hoe is het met je ongi?? hoop dat je iets ziet met de follikel meting... Bibi : gaaf bon jovi.. welke dag is het? midden in de zomer heb je natuurlijk wel veel kans op droog weer. En goed geklust met die eiwitjes? Lukt het een beetje met je fotoalbum??leuk pabo, wil het een beetje?positieve test! ja hopenlijk ook een zwangerschaps test binnenkort met dat uitzicht . hihi jenna en cherie: haha zelfde gewicht.. nou ik zit er "iets" boven, maar ben ook langer denk 1.78 en bijna 90 kg.. jenna: ja wat kunnen ze dat goed he die mannen , niet beseffen dat jij ook bezig bent en wat voor hun zelf gaan doen.haha verder is ie wel lief hoor. is er al een kies door?? zo ligt colin ook vaak in bed op zijn buik me knieen eronden.. Vuurrode knietjes s ochtends.. Lijkt me inderdaad heel verevelend als mensen steeds vragen stellen richting zwangerschap en je bent al zo lang bezig, ik zou het dan ook gezegd hebben..oef dat lijkt me soms best moeilijk dat hij J. nooit gekend heeft, maar hij wist in ieder geval wel dat je zwanger was.. Klevkin: hoe is het met de meubels?? En met het eten.. moeilijk , als je de aanleg hebt om te gaan eten als je druk bent..mannen..het bed stuitert goed dus..Ja duurt nog wel even voordat ik kan tetsten, (nod 17) wil 18 of 19 mei testen met vroege predictor en anders wacht ik nog 1 week. test pas lat positief. Robertha: aha als jou man iets opgeruimd hebt, moet je zeker zeggen goh, schat er fijn dat je opgeruimd heb.. dat deed martin ook tot ik eens 1 weekend elke keer als ik iets gedaan had zei schat zou je niet eens wat postitief zeggen ik heb dit net gedaan en moest hij dus complimentjes geven en dan ook bij alles : koffie gezet, was in de machine, hond uitlaten enz. enz... hij vond het een verschrikking en had gauw door dat ik de hele dag niets anders deed en het voor hem dus ook normaal zou zijn.. Dit is zo'n 2,5 jaar geleden dat we samen gingen wonen. ik woonde al op mezelf en hij kwam uit huis weg.. beetje andere achtergrond dus.hahaha. misschien een poging waard als je geen zin meer hebt om complimentjes te geven.. Makkelijk zo'n snelle cyclus bij paarden.. Jij moet klussen dus.. zlefde Od haha.. cherie: jij ook een tijgervelletje dus, bij mij zijn de striea nog steeds redelijk paars. dus zou niet weten hoe het er straks uitziet, neem aan dat ze verder gaan waar ze gebleven waren als ik zwanger ben..hoe het er daarna wordt . Fransa: hou is het met de cv ketel? en je ei?? Is het klussen een beetje gelukt. is inderdaad niet erg handig met meerdere mensen naast je en je kleine op de kamer.. fijn dat je man er ook zo voor wilt gaan.Wat een hoop visite, is dat altijd zo bij jullie? Elke 48 uur is optimaal he voor conceptie.. je zou kunnen afgaan bij cyclus van 30 dagen = vanaf dag 9 a 10 tot dag 16-17, maar als je gen strakke cylus hebt is het een stuk lastiger.. ik zou dan zelf denk ik vanaf dag 12 a 14 tot 22-25 elek 2 dagen proberen. kipkip: lekkere slaapgewoontes heeft jou dochtertje.. .. zal wel eens overgaan denk? Alweer wat meer vertrouwen dat het best nog wel eens kan? lekker op bevrijdingspop geweest. leuk. Zo en nu ga ik iets doen, heb nog niets te eten, moet nog omkleden en haar doen en moet om 6 uur werken.. dat word een broodje denk.. martin is om 17.35 thuis en 10 min. later moet ik weg.. haha is hier altijd heel gezellig op vrijdag avond..
Hallo allemaal, Daar ben ik ook weer...WEEKEND! Haha alsof het zo'n zware week was. En volgende week weer hemelvaart, fijn hoor. Goede reactie Mimi! Denk je dat je zwanger bent? Wow, dat zou super snel zijn zeg. Werkse! Hier verder weinig nieuws, in afwachting van zeg maar. En dan moet ik nog maar zien of de cycles na het verwijderen van het spiraaltje meteen weer als vanouds is.
@ jullie allemaal; bedankt voor de opbeurende woorden! Ik moet echt een manier vinden om het los te laten want de sfeer hier in huis wordt er niet beter op. Hoop stiekem wel dat we dalijk nog klussen en anders volgende ronde maar weer, kan moeilijk in m'n uppie zwanger worden dus moet toch op vriend lief wachten. @ Klevkin; nee, die kerels begrijpen er geen snars van! Die van jou is ook lekker vaag zeg. Gelukkig hebben ze daar dit forum voor uitgevonden, kunnen we al onze frustraties kwijt! @ Mimi; Ja gaaf hè, Bon Jovi!! 8) Ben al helemaal in de stemming, zit al twee dagen weer hun muziek te draaien. Het is op 5 Juni dus dat is al vrij snel. Kan best slecht weer zijn, maar voorlopig ga ik gewoon uit van zon en 25 graden. Allemaal een fijne avond en Fransa, veel plezier met de visite!
Robertha, lag hier gewoon in een deuk met je paard tussen de lijst!!! Echt geweldig!!! Gewoon erin laten staan, echt fun!! Wie weet is je paardje wel de eerste die we in het vakje 'zwanger' kunnen zetten!. Jenna, mij lukt het zelfs niet om er niet mee bezig te zijn, nu we er nog niet voor gaan (snap je het nog?). Dus ik ben nog erger. Vrouwen he? Maar het blijft afwachten en meer als klussen kun je niet doen. Succes! --> Ik kan volgen!! Meer nog, begrijp het helemaal en weet hoe t voelt 8) Mimi, dat zou wel super zijn, nu al zwanger! dat het kleintje zich maar goed vasthoudt!!! Nu nog maar even afwachten tot nod! Hier nog geen kies erdoor... maar zijn humeur is de laatste dagen wel stukken beter. Al blijft zijn kaka wel heel erg plat en word zijn tandvlees nu wel erg dik. maar even afwachten... Klevkin, wat leuk dat de slaapkamer af is! Echt iets voor mannen hé om dan midden in de nacht nog te willen. Terwijl wij gewoon uitgeput zijn! Dacht dat dat alleen hier zo was, maar blijkbaar is dat overal zo!! hihi 8) Bibi, anders moet je de avond maar eens mooi inkleden Kaarsjes, lieve woordjes... worden ze vaak al warm van hé! De moed echt nog maar niet opgeven. Zoals je al gehoord hebt zijn het meestal de maanden waar je het minste van verwacht, degene waarin je zwanger wordt!!! hoop hoop hoop! Kipkip, heb je nog geen idee of je cyclus goed gaat zijn?
Goedemorgen dames, @Kim, zo, jullie hebben lekker bij geslapen hoor!!! @bibi, dank voor dit forum idd!! @Robertha!! Goed gedaan paard in de lijst hahaha (soms heb ik nog wel leuke ideeën hahaha)!!! we gaan ook voor jouw paard duimen @kipkip, met een spiraaltje blijft je cyclus over het algemeen gewoon aanwezig dacht ik. Alleen kan het eitje niet innestelen. Ik vond het juist zo'n fijn idee dat je dan je eigen cyclus zou houden, alleen bleef het spiraaltje bij mij niet zitten helaas . @Jenna, Het zal wel mannelijk zijn idd!! Precies op de tijden dat wij te moe zijn ('s ochtends net na het wakker worden bijv. is ook zo'n leuke tijd!).
@ Robertha; sorry, paard was me nog niet opgevallen in de lijst. Die is wel lekker droog, haha. Hopen dat ze samen met ons snel op 'zwanger' mag. @ klussen; niks meer... @ Jenna; je het ook gelijk, hoop blijven houden en het kan ook gebeuren wanneer je het niet verwacht dus we zullen zien. Denk zelf dat mijn ei gisteren was. Heb om 20:00 gisteren nog een testje gedaan en die was lichter dan die van donderdag: Bekijk bijlage 70556 Dus als mijn ei echt gister was is er nog hoop. Hoop dat de zwemmertjes van woensdag dan even een flink sprintje hebben getrokken.
bibi, dus toch geen echte verloren ronde hé! We zullen duimen voor je! Klevkin, inderdaad, s morgens, dan sta ik ook altijd te springen... not!!
Haha zal je zien dat het paard het eerste zwanger is! Ik weet dat mijn cyclus met het spiraaltje bleef maar ik weet niet of die bloeding die ik heb gehad mijn ongesteldheid was of een bloeding van het verwijderen.
kipkip, jij bent dus nog echt in onzekerheid. Hopelijk komt je ongi er dan snel door, of heb je een posi test in handen, zodat je toch iets weet hé!