morge... kipkip: ja.. zou heel leuk zijn. hier nog steeds volop symtomen, maar probeer mezelf er rustig onder te houden, het is te vaak fout gegaan om er nu gewoon in te geloven. ik heb gister de naaimachine van heleen van rooie gekregen en en lieve kaart en gisteravond een massage. dat monde uit in wat anders dus was ook een beetje papadag maar achhihi klevkin: dat zou gaaf zijn in eerste ronde zwanger!! van roberha's paard?? Dinsdag testen, das al lekker snel .. Ik kan pas over 7 dagen testen en waarschijnlijk geeft ie dan toch negatief en test ik pas een week later positief als alles goed gaat.
hihi.. JA HET IS EEN BOEK.. sorry beetje verwarrend.. Alle ups en downs uit het gezin van Heleen van Royen. Naast succesvol schrijfster is Heleen van Royen ook moeder van twee. Dat leverde door de jaren heen veel hilarische, opvoedkundige en ontroerende anekdotes op over nachtbraken, vieze woorden, luizenterreur en puberperikelen. Lees mee met zestien jaar chaos, regels en liefde in het gezin Van Royen. Speciaal voor deze bundel schreef Heleen enkele nieuwe verhalen over haar gezin. Win het nieuwste boek van Heleen van Royen 'De Naaimachine' Ben net bezig geweest met het huishouden en opruimen, stoffen en afnemen, was opruimen zegt mijn rug en bekken "gij doet de rest maar zonder ons". vind het zo irritant dat mijn lijf er gelijk de brui aan geeft, stofzuigen en dweilen gaat nu echt niet lukken. Probeer straks wel even te vegen.
Goede morgen dames! Klevkin; alles goed? Kun je je nog beheersen? @ Mimi; bij jou dus ook al veel symptomen? Spannend!! Ik vind het knap als het je lukt er nog rustig onder te blijven. Maar je hebt weinig keus inderdaad als je nog een week moet wachten om te kunnen testen. Sterkte, wachten duurt zó lang! @ symptomen; vanaf wanneer kun je daar eigenlijk last van krijgen? Denk vanaf de innesteling, of niet? Was namelijk vanochtend even heel misselijk toen ik opstond, maar zit net twee dagen na m'n ei. Dus zal wel ontpillen weer zijn of gewoon toeval...
Bibi: ja tijdens/na de innesteling kun je symptomen krijgen. Ik doe mijn best.. zeg niet dat het altijd lukt om rustig te blijven haha
@Kim, lol van roberthas paard???? dat zou wel heel uniek zijn @Bibi, het kan idd vanaf de innesteling, dan wordt er al hcg aangemaakt. Daar wordt je misselijk van, de HCG, maar dan zou je vrij vroeg al vrij veel daarvan aangemaakt hebben. @@hier..........de twijfel heeft toegeslagen. Maar moet vanmiddag toch de stad in dus haal gelijk kruidvat testen. Ik heb tegen mijn man gezegd nog niet te testen. Hij zei, doe het nu maar, dan heb je het maar gehad en weet je het ook meteen. Dus vanmiddag ga ik testen (zodra ik weer thuis ben, wat een uur of 5 zal zijn ). Het staat me wel wat tegen, omdat ik gewoon de uitslag niet wil zien als hij negatief is. Weet nu al dat het toch een grote teleurstelling zal zijn............
Ow, klevkin, heel veel succes!!!! Ben echt ook heel nieuwsgierig, en hoop heel hard met je mee! Maar zeker hier blijven hé! Ook als zwangere ben je hier welkom hé, Jij trouwens ook hé mimi!
Oh een boek, wist niet dat ze een nieuw boek had geschreven. Ik wil nog graag naar die film "de gelukkige huisvrouw" maar komt er telkens niet van. Klevkin, vanmiddag testen....SPANNEND! Ik weet eigenlijk niet wat ik doe. Normaal gesproken zou ik nu ongesteld moeten worden maar ben het door het spiraaltje maandenlang niet geweest. Dus het kan best zijn dat de ongesteldheid nog steeds weg is en die bloeding van het verwijderen van het spiraaltje kwam. Ik lees ook hele wisselende verhalen erover. De één werd meteen weer ongesteld en bij de ander duurt het inderdaad even. Maar anders ga ik deze week ook maar testen, dan weet ik in ieder geval iets. Ik heb echt geen verwachting dat het nu raak zou zijn omdat het vorige zoooo lang duurde. Het zou dan wel heel apart zijn als het nu in ronde 1 gebeurd was!
tuurlijk dan kom ik hcgtjes uitdelen hoor maar eerst maar eens een posi test in handen houden..........
haha jenna: niet zo hard van stapel lopen.. eerst maar zwanger blijken en BLIJVEN... Maar eigelijk weet ik het al en is het vooral een kwest ie van zwanger blijven bij mij.. Klevkin: Spannend!!!
Lijkt me fijn hoor kim! dat je zo zeker kunt zijn van je eigen lichaam! zo zeker als ik was dat het raak was van het weekend, hoe onzekerder ik nu wordt en hoe meer ik er vanuit ga dat ik het toch mis had.........
klevkin: ik zie nu pas dat jou dochter en mijn zoon minder dan een maand schelen.. haha heeft iemand er al over nagedacht wat je gaat doen qua vervoer als er een tweede komt , als het nu raak is is colin 20 maanden als beeb geboren word nog veel te klein om echt stukken te lopen, dus wj gaan dan voor een koelstra flexxo duo . Heb al geprobeert met colin in de kinderwagen en een tas van 5 kg in reiswieg, bij babypark in wormer , dus meerdere wagens getest. Exspress vroeg vanwege mijn stomme lijf en da pas weet ik hoe het voelt omm echt te lopen achter die wagen na bevalling, want in zwangerschap loop ik anders.
hihi ja aan de ene kant is het fijn aan de andere kant ben ik vooral zo zeker omdat ik zo snel pijn heb. Als het alleen mijn borsten waren had ik niets zeker geweten, maar ik voel me bekken en rug gelijk dus ja dan weet j eigenlijk al genoeg. Maar is wel moeilijk uitleggen hoor soms dat je het al weet maar niet positief test. Ik test meestal pas positief met 4,5 a 5 week maar dan ben ik al zo zeker, maar nog steeds vragen ze heb je al getest.. nee .. nou dan weet je niets zeker.. irritant. o ja mijn spijkerbroek past niet meer dicht!!! bij colin moest ik ook al met 7 weken echt om naar zwangerschapskledig en bij mk in nov.( 7 wk) had ik ook al zwangerschapskleding aan. maar nu gaat het wel heel snel. Ook al zijn het "maar" mijn darmen, strakke kleren doen wel zeer.
Mimi: dan schelen onze kindjes ook maar minder dan 1 maand want Klevkins dochtertje en die van mij zijn op dezelfde dag geboren. Heb jij veel miskramen gehad dan? Misschien dat je het al verteld ?
Das slim van je!! Ik denk dat wij gewoon zo'n plankje met zitting achter de wagen hangen. Ons meisje is nu al hardstikke actief. Dus die wil denk ik niet lang in de buggy zitten als ze lopen kan. En als manlief mee is, kunnen we natuurlijk de buggy en de wagen meenemen http://www.geboortewinkel.nl/images/kidsit4.jpg Of de phil en teds kinderwagen van marktplaats plukken.....maar denk dat mijn man het daar niet mee eens is lol maar dat ziet er ook wel handig uit!!
haha oke dan kipkip.. hihi lekker dicht bij elkaar allemaal. 3 mk's: 1 voor colin met 4,5 wk, 1 in nov. met 7 wk. en in feb./mrt. dit jaar met 4 weken.
Serieus??? heb je gelijk last van je bekken??? het zit hier namelijk zo, ik heb last gehad van zwangerschaps ischias bij mijn eerste........en vorige week, kwam het in ene weer opzetten..............vond het al zo apart al een jaar geen last van gehad, en ik kon in eens mijn been niet meer gebruiken!!
Gezellig zo met zijn 3en bij elkaar zo, dat is niet niks........ik ga voor je duimen dat deze blijft plakken!
klevkin: oke nee hier gaat dat dus niet werken. 1. ik kan * EDIT NIET * goed een buggy duwen vanwege mijn rug , moet echt verstelbare duwstang en goede luchtbanden. 2. colin loopt nu ook al prima binnen en buiten, maar is een echte handenbinder en ik was niet van plan constsnt te bukken om hem te pakken. 3. ik ben regelmatig meer dan 2 uur onderweg en dat gaat hij echt niet redden dan lopend. Hier gaat dus de duo in de auto en de enkele kinderwagen in de gang , in het dorp kan colin prima lopen dan natuurlijk. Ik zelf vond de phil en teds niet praktisch omdat ik met testen al problemen had om iets in het onderste zitje te krijgen en dan weer normaal omhoog te komen en mijn man (lomp) schopte bij elke stap tegen het onderste zitje..
oh! dank voor je tip over phil en teds dan!! dat wordt hem dus echt niet dan. Het enige waar ik wel van baal is natuurlijk de fiets.........dat we die dan een tijdje niet meer kunnen gebruiken Ik denk dat met zo'n zit plankje het wel aardig voor elkaar komt hier. Marissa luistert (tot nog toe) wel aardig. Maar goed, ze kan dan ook nog niet helemaal zelf lopen, dus wat niet is komt misschien nog. We hebben hier wel een tweelingbuggy al staan (een heel oude) die kan ik ook altijd nog gebruiken, maar is niet super comfortabel voor een kleintje helaas.