ik heb een kleine scheetjes waaier naast me zitten , niks geen poepbroek, hij zit nu lekker naast me op de bank babytv' (altijd einde van de dag even) te kijken en flesje perziksap te drinken, boekjes te lezen enz. bij colin teste ik ook pas met 5 weken positief.. wat zullen we eens eten.. heb geen zin in aardappels vandaag.. hummm.. weet het niet goed.. wat gaan jullie eten??
Hier net een kliekie maccaroni gegeten. Mijn vriend slaapt vanavond op de kazerne dus ben allen, dus lekker vroeg eten. Anders neem je chicken tonight of ook een pasta?
chicken heb ik niet in huis en heb gistr lasagna gegeten bij schoonouders..denk dat het pannekoeken worden.. Moet mannetje even stoppen bij mijn ouders voor stroop maar dat is niet erg.. di ewonen nl. aan het begin van de straat.. Of het moet droog worden dan ga ik het zelf halen.. Colin zit in de box, ik wil het hem weer leren zodat ik rutig kan koken.. nu is het vandaag dan niet zo van belang vanwege de pannekoeken maar wil hem toch een beetje wennen. hij is het er niet helemaal mee eens nog..
ow lekker handig zeg ouders in de buurt. Mijn vader woont in julianadorp en moeders in Schagen. Wel in de buurt, maar niet in de buurt, buurt. (snappen we hem nog haha) Pannekoeken lekker hoor, lang geleden hier. jummy.
Ga zo ook eten maken. Hier nog groentesoepje van gisteren en verder wel gewoon aardappels met groenten. Even kijken, denk rode kool ofzo. (uit een potje ) En voor mij een lekkere vega-schnitzel! Ben niet zo van het vlees.
ga even strijken 2 mini blouse'jes en 1 grote van mij.. O vraagje, martin zwarte pak heeft onder in een verhuisdoos gezeten (wonen hier net 2 maanden) en is gekreukt.. kan ik hem het beste naar een stomerij brengen denk ik krijgen ze daar de kreuken wel uit??
Hoi,hoi Ook ik kom me even melden/voorstellen op dit onderwerp. Mijn vriend en ik gaan na een miskraam (maart 2010) weer voor ons 1e kindje! Leuk om te zien/lezen dat er meer mensen rond deze tijd aan het "oefenen"zijn, zeg maar! Succes! Groetjes Noor
@De nieuwen, welkom hier!!! @guusje, wat een gedoe zeg, maakt me altijd blij dat er tegenwoordig medicijnen zijn waardoor je toch kinderen kunt krijgen!! Ik hoop dat het dit keer gewoon lekker vlot gaat voor je!! @Hier vanmiddag getest, hartstikke negatief. Ben eigenlijk niet teleurgesteld. Weet niet waarom niet. Het voelt nog steeds goed blijkbaar ondanks de test en dan bedoel ik ook ondanks dat ik niet zwanger ben. Ik ga nu dus maar wachten op mijn ongi en dan door naar ronde 2. Ik mocht me van mijn man met mijn vermoeidheid nu ook niet meer zo aanstellen hahaha.
Tjonge kan het hier niet bijhouden! Welkom Cindy! Onze kindjes schelen 1 maandje. Wij zijn nog niet bezig maar vind het al wel leuk om hier te kletsen. Hopelijk gaan wij deze zomer voor een 2e beeb. Bij mn zus zit ook maar 16 maanden tussen de kids en dat is wel erg leuk om te zien. Soms heeft ze haar handen wel vol maar ze beide meiden spelen heel leuk samen. Mijn meisje rolt al wel van buik naar rug maar nog niet van rug naar buik. Wel bijna maar ze heeft het nog niet door. Vanmorgen naar het werk geweest maar ben vanmiddag alweer naar huis gegaan omdat ik niet lekker ben en mijn ogen vielen zowat dicht dus net lekkerop bed gelegen en voel me nu al beter. Had wel al besloten om niet te koken vandaag dus wordt het ook pasta of een kant en klare maaltijd. Balen kipkip! Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Hallo Noor! Wat erg! Dat je maar weer snel zwanger bent! Hoe laat mag je woensdag, Guusje? liefs
welkom noor.. spannende tijd..klote he een miskraam. er zijn hier veel meiden di ehelaas ook ervaring hierin hebben.. waaronder ikzelf klevkin: nou zeg.. ik vind het niet leuk dat het negatief is.... oke nou op naar de volgende of misschien toch nog positief over een paar dagen... robertha: haha we zijn lekker op dreef vandaag inderdaad.oo niet ziek worden he.. lekker rustig aan doen.
@robertha: wat leuk maar een maand verschil. Wat is jouw kindje snel met draaien of is marley zo langzaam . Mar kan namelijk ook alleen nog maar van Rug naar buik. Lijkt mij ook wel erg druk 2 kindjes kort op elkaar, maar heb het er voor over. Als al mijn kindjes (wil er veel meer haha) op Mar gaan lijken dan is het makkelijk te doen. @Klevkin: wat sta je er positief tegenover zeg. Knap hoor. @Noor: Knap van je dat je de draad weer opneemt. Helaas hoor ik ook bij het groepje miskramen/overleden kindjes. Maar ik zeg altijd maar: Het maakt je wel sterker. Hoofd omhoog en borst vooruit .
Cindy en Noor welkom hier! Ik hoop ook voor jullie dat het snel raak is. Klevkin, zeker fijn dat ze nu medicijnen hebben. Hulde aan de Moeders voor Moeders! Robertha, ik mag woensdag om kwart voor 9 al dus dat is wel lekker. Dan zit ik er ook niet de hele dag op te wachten. Hier gaat zoonlief met de ragebol de hele kamer door. Zou hij vinden dat mama te vaak achter de comp zit in plaats van schoon te maken
guusje: lekker een beetje op tijd anders zit je ook de hele dag maar een beetje te wachten. Ik denk eerder dat hij mama wil helpen zodat ze lekker kan computeren.. hihi colin is net lekker in bad geweest en nu wachten we tot papa thuis komt.. pannekoeken eten en dan gaat hij naar bed en wij vanavond naar mijn zusje..
@ Klevkin; jammer meid!! Ik vind het ook erg knap dat je het zo opneemt...Wie weet toch nog posi deze week en anders alvast heel veel succes en klusplezier voor de volgende ronde! @ Noor; welkom hier. Wat naar dat je een miskraam hebt gehad... Hopelijk mag je snel weer zwanger raken en gaat het dit keer allemaal goed. Mijn vriend en ik zijn ook bezig voor onze eerste.
@Guusje: Wel lekker handig hulp in de huishouding . @Mimi: hoe waren de pannekoeken? zucht steun kreun (het is zooooooooo lekker). @Hier: begin krampies te krijgen. Goed voorteken voor een ongi. Daarna kunnen we eindelijk aan de slag. Hoop dat het morgen eindelijk op gang komt. Normaal ben ik na 4 dagen ongi als ik mijn hele strip afmaak. Nu ben ik halverwege gestopt zit nu op 5 dagen, dus logisch dat mijn lichaam nu denkt. Wat is dit nu weer. Wij niets meer snappen. Dus duimen dat het morgen opgang komt
Welkom alle nieuwe dames! Veel succes! Ik moet in het ziekenhuis bevallen. Ons schatje lag in stuit en wij hebben toen voor een keizersnede gekozen. Nu heb ik een medische indicatie. Ik mag bij de gyn onder controle de gehele zwangerschap. Ik werk in het ziekenhuis en werk af en toe met de gyn samen, dus dat is wel makkelijk! Doordat mijn man en ik allebei in het ziekenhuis werken is dat net zo vertrouwd als thuis... En we zijn gewend dat alles wat er maar nodig mocht zijn voor handen is. Zou nooit een thuisbevalling aandurven denk ik... Dochterlief heeft een kamertje van Winnie The Pooh. De meubeltjes zijn wit en er is 1 wand licht groen. We zijn er nog steeds heel blij mee!!! Lekker kleurrijk! Ik wacht op het moment vol ongeduld op m'n ongi. Wil kunnen beginnen!!!