Wederom in het hetzelfde schuitje, Klevkin. Wij worden, denk ik, echt tegelijkertijd zwanger. Kan haast niet anders Ehhh....wanneer was je dat van plan? Kan ik er alvast rekening mee houden Mimi, wat jammer dat je misselijk bent geworden. Zo lekker, pannekoeken. Beter dan de witlof die wij hadden.
Amai, oef... ben net bij gelezen!!!! Niet te doen, zo een hoop bijgeschreven!!! Klevkin wat jammer van de negatieve test! Maar goed dat je het goed opneemt. Op naar ronde twee... maar wie weet binnenkort toch nog een posi test! Mimi, jou symptomen blijven maar komen seg! Hopelijk is het goed raak dit keer! Kipkip, 1 dag overtijd... wie weet ook wel raak! wanneer zou jij een testje willen wagen? Noor en Cindy, welkom en veel geluk!!!
Hier eigenlijk nog niet over het vervoer van twee spruitjes nagedacht... We hebben nu een speedi en een zapp. Maar als ik alleen op pad moet is dat geen optie natuurlijk. Denk dat we dan gaan voor een zitje achteraan de speedi (als dat past, want daar bestaat geen van quinny hé) Een duo wagen lijkt me eigenlijk niet zo handig omdat dat zo verschrikkelijk breed is. Maar heb er geen ervaring mee natuurlijk.
Ja, Jenna heb je een dagtaak aan! Ik ben altijd alleen op maandag vrij dus de rest van de week kan ik overdag niet meeschrijven. Wel kan ik meelezen op mijn telefoon maar helaas geen berichtjes achterlaten. Ik heb vandaag ook negatief getest dus ben in afwachting van!
Oei, dan moet ik daarover gelezen hebben, sorry! Wel jammer, nu heb je ook geen zekerheid over je cyclus hé, dat is echt kl*te hé! Maar t was echt veel om te lezen dit keer, denk dat ik ook maar een dag per week vrij moet nemen als het zo door blijft gaan!
sorry meisjes.. ff ego.. ik voel me niet zo lekker.. voel me moe.. mood swings.. en last van mijn rug plus hoop gerommel in mijn buik.. zou het erg vreemd vinden als ik nu al zou voelen dat ik zwanger ben. dus denk gewoon niet helemaal lekker.. kipkip en klevkin.. ik ben aan t duimen voor jullie!
Oh, cherie, wat kunnen onze lichamen toch raar doen hé! Maar wie weet... Gewoon even de moed erin houden! Je weet maar nooit hé!
ja ik hou zeker de moed er in.. maar ik weet gewoon hoe je lichaam je voor de gek kan houden.. en wil gewoon niet blij worden met een dode mus
Zo zeg, wat Jenna zegt; wat is er veel geschreven!! Zelfs als ik niet werk heb ik niet zoveel tijd volgens mij om te komen kletsen. Wel jammer, want het is hier wel gezellig Hier nog niet overduidelijk een ei gespot. Dus nog wat onzekerheid hier wat dat betreft. Geef mezelf geen NOD voor Pinksteren. En tot die tijd toch in NL dus geen tijd om er druk mee bezig te zijn... We hebben niet heel hard ons best gedaan, die visite ook... Hopelijk volgende maand wat meer rust zodat we er iets meer mee bezig kunnen zijn... Klevkin en Kipkip, jammer dat jullie negatief getest hebben. Zou wel fijn zijn als iets duidelijk wordt. Wat dan ook.... Blijf toch een beetje duimen voor jullie hoor! Guusje, voor jou dus woensdag weer spannend. Ga hard voor je duimen!! Hier bleef de visite noodgedwongen een dagje langer hangen. Vanwege de aswolk (jaja, zij konden de eerste keer niet komen omdat 'ie toen boven heel Europa hing) werden de vluchten vanaf hier geannuleerd. Hadden zij dus weer... Gelukkig vanmiddag alsnog vertrokken. Het was gezellig, maar wel heel intensief. Donderdag naar NL!! Wij hebben nu trouwens een MaxiCosi Mura3. Misschien interessant voor Bibi wat voor wagens we hebben . Wij zijn er superblij mee. Hij is stabiel, stevig en we zijn er gewoon heel happy mee. We hebben heel veel getest en geprobeerd en deze vonden we het beste. Tip; let ook op de grootte van de reiswieg want daar zit heel veel verschil in! Die van de MaxiCosi is één van de grotere en daar was zoonlief met 4 maanden al uit... Wat we doen als er een 2e komt weet ik nog niet eigenlijk. Ligt er denk ik aan hoe snel hij/zij komt. Als het gauw gebeurd, dan denk ik toch wel een duowagen. Anders misschien een kiddiezit ofzo en dan een duobuggy erbij... Lastig hoor. Daar moet je eigenlijk misschien al over denken bij nummer 1. Maar ja, wij dachten eerst een paar jaar te wachten voor we aan een 2e zouden beginnen. Maar dat veranderde dus een beetje. Nu dus maar even zien. Ik vind die van Phil&Teds er ook niet zo handig uitzien dus die zou ik denk ik sowieso niet zo snel kiezen. En die zijn toch ook best nog duur, of niet?? Nieuwe dames, welkom nog hier trouwens! Zo, bedtijd. Morgen weer om 6 uur er uit....
he meiden, Ik ga ook lekker te bed zo, maar wou even zeggen moet morgen werken dus dan zal ik niet zoveel schrijven.. Baal van mijn bekken, heb in niet zo'n goede positsie gezeten.. dus nu erg last..
Hier iemand die bijna klaar is om naar het werk te gaan. Maar ook iemand die baalt; heb m'n ei gemist. Nou ja, gemist.... Heb 'em gespot maar we hebben 'al' 2 dagen niet geklust dus het gaat 'em deze maand ook niet worden . NOD nu 25 mei. Kan dan alles al wel klaar leggen, want ongesteld ga ik dus wel worden....
Fransa, wat jammer! Hoe ben je er ineens achter gekomen, steekjes of zo? Maar je moet maar denken dat sterke zaadjes tot een week kunnen overleven. (Een week is wel heel lang maar wie weet heb je toch geluk).
Hey Fransa, cherie en Jenna! Was jullie al kwijt! Fransa heb je je ei gespot met je temp? Zaadjes kunnen tot 5 dagen leven, onze meid is daar het bewijs van (nou 3 dagen in ons geval). Onze NOD is ongeveer hetzelfde. Als het goed is, is mijn ei nu ook geweest. FF zal heb waarschijnlijk op gister of eergister zetten. Maar ja, dat dacht ik vorige week ook Wij hebben trouwens nu Mura 4 en zijn er ook heel blij mee! Ik vond 4 wielen net wat makkelijker sturen. De bak is idd lekker groot. Ons meisje ligt er nu nog in (past net en ze vind het prima). Jenna jou ei komt volgende week ergens? Hie is het met je vader? Cherie, wat een spannende tijd! Nog een paar daagjes en dan hebje meer duidelijkheid.... Ik ga hauw even naar ons meisje!
@ Fransa; balen meid. Maar zoals Robertha zegt, alles kan! Zij blijft de hele tijd lekker positief. En zaad kan inderdaad best lang overleven dus wie weet. Heb toch wel een beetje hoop voor je hoor. Al zin om naar NL te komen? Het is wel koud hier hoor. :x Maar dat is het in Frankrijk geloof ik nu ook, of niet? Van mij mag de zomer onderhand weleens beginnen, heb het helemaal gehad met lange mouwen en winterjassen. :x @ Cherie; hoe is het nu? Voel je je weer wat beter? Lastig hè als je lichaam zo gek doet. Ik voel ook van alles en zit te kort na mijn ei dus kan nooit van een zwangerschap zijn. @ kinderwagens; goed idee van Fransa om een lijstje te maken! Kinderwagens Fransa MaxiCosi Mura 3 Mimi Koelstra Activa Meer kan ik er niet terug vinden, klopt dat? Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen hiermee. Het is toch een dure aankoop dus het is wel belangrijk dat ie goed is.
@ Bibi, wij hebben een X-adventure, maar ik ben er niet echt tevreden over. Ik vind het vooral heel jammer dat Lucas nu met z'n gezicht van me af zit en ik hem dus niet goed kan zien. Het onderstel is ook heel zwaar.
Tja, ik weet niet wat het is, ben er gewoon nuchter onder. Snap het zelf ook niet echt, kan me er normaal echt heel druk om maken. Misschien dat het is omdat het om een tweede gaat........... We wachten gewoon af tot wanneer de ongi komt @Kipkip, bij jou ook balen zeg!! Hmm, zo snel mogelijk heb ik het in de planning dus we houden contact Maar we moeten eerst maar eens ongi worden! @kinderwagens. Wij hebben de holland bolder.....welk nummer weet ik niet. Hij bevalt ons prima, alleen vind ik dat de kap er wat raar overheen hangt achter als je hem als kinderwagen hebt. Maar verder nog geen klachten, hij kan als ze ouder zijn ook nog gewoon naar je toe zitten met het gezicht, wat ik wel heel fijn vind!
Kinderwagens Fransa MaxiCosi Mura 3 Mimi Koelstra Activa Guusje X-adventure niet zo tevreden Klevkin Holland Bolder Bedankt meiden! Heb ook meteen een (onsmakelijke) vraag. Zit als het goed is nu drie of vier dagen ná mijn ei en heb enorm veel afscheiding. Het ziet er wat anders uit dan voor mijn ei, beetje gelig en zitten echt slierten bij af en toe. Iemand die dit herkent? Misschien van een zwangerschap? Mijn buik voelt ook wat gespannen, alsof ik ongi moet worden...Pfff, lichaam, doe toch normaal!!
We zijn er nog hoor!!! goed zoeken, dan vind je ons wel! Bibi, wij hebben hier als buggy de quinny speedi. Een driewieler, heel wendbaar en rijdt soepel. ook in weiden, heuveltjes en zand. Nadeel is dat hij opgeplooid nog redelijk groot en plomp is. Daarom hebben we de quinny zapp erbij gehaald een maandje geleden. Veel lichter in gewicht en klein als hij opgeplooid is. Gemakkelijker voor even de stad in te gaan en in de auto mee te nemen. Dat J van me af zit met zijn gezicht vind ik niet zo'n probleem omdat hij nu ook veel ziet als hij in de wandelwagen zit. Nog iets bibi, toen ik zwanger was had ik negen maanden redelijk wat afscheiding. Maar kan nu eigenlijk niet zeggen wanneer dat dat precies begonnen is. Dacht rond 5-6weken. Maar dat kan voor iedereen anders zijn hé! Guusje, weet jij al iets meer over je ei? Heb je al een gevoel dat er iets zit? Moest je morgen op controle op wanneer is dat precies?