Robertha, hier verwacht ik mijn ei rond de 25ste. Maar weet het niet precies, heb gisteren ovutesten besteld via sensitest, hoop dat ik ze aankrijg. Want heb nog nooit iets via internet besteld... Maar als ik het gemiddelde neem van de vorige maanden zou het ongeveel 25 mei moeten zijn, nog ff wachten! Met papa gaat het op en af... Soms wat depri, maar dat schijnt een veel voorkomend bijverschijnsel te zijn bij zulke zware operaties. Ze denken aan wat ze allemaal willen doen en niet kunnen. Maar meestal gaat het vrij goed. Heeft vorige week wel last gehad van zijn wonde. Die bleef maar bloeden, ook na een extra bezoek aan de dokter. Dan maar naar spoed en daar ontdekt dat er een stukje dood vlees zat (sorry voor degenen die er niet tegen kunnen!) Maar dat is nu verholpen. Morgen moet hij terug op controle voor de wonde, maar voorlopig ziet het er goed uit daarmee!
Hey Jenna, ik moet morgen om kwart voor 9 bij de gyn zijn. Ik heb wel het idee dat er iets in mijn lichaam gebeurd, maar dat heb ik wel vaker gehad en toen zaten er alleen maar veel kleine eitjes. Nog 1 dagje wachten en dan weten we meer!
Nog 1 nachtje slapen Guusje!!! Ook dit is gewoon spannend! Hopelijk zijn er 1 of 2 die al een groeispurt aan het maken zijn. Jenna, dan heeft hij nog wel flink last gehad na de operatie. Hopelijk gaat het nu weer steeds beter. Het is ook niet makkelijk om te beseffen dat je in de toekomst niet alles meer kan doen. Bibi, wij hebben de Maxi Cosi Mura 4 en zijn er heel blij mee! En over die afscheiding, dat had ik ook, vanaf 6 dagen na mn ei. Dan is FF toch ook wel handig want daar had ik het bij gezet. Nu mn cyclus nog wat van slag is, kan ik je nog niet zeggen hoe het is na mn ei, als ik niet zwanger ben. Snappie? Ik probeer overal het positieve van in te zien, want ik denk dat alles wel een reden zal hebben. Zo hebben wij er een half jaar over gedaan om zwanger te worden en wilde ik het liefst in het voorjaar of de zomer bevallen. Dat is November geworden, maar had het niet anders gewild nu. Want mocht lekker binnen blijven met het donkere en koude weer, hoefde niet vroeg van huis (als het nog donker is) om te gaan werken en manlief heeft seizoenswerk en had weinig werk in nov en dec dus was lekker veel thuis! Ideaal toch? Gotta go! tot straks!
Kinderwagens Fransa MaxiCosi Mura 3 Mimi Koelstra Activa Guusje X-adventure niet zo tevreden Klevkin Holland Bolder Jenna Quiny speedy en Quiny zapp Robertha MaxiCosi Mura 4 Zal die wagens binnenkort eens allemaal gaan opzoeken op internet. Hebben jullie allemaal een gekleurde of gewoon grijs of zwart? Want daar ben ik echt nog niet uit. Net met mijn vriend even wezen winkelen, hadden bij Leen Bakker bijna een hobbelbeest gekocht. Die waren echt heel leuk en zelfs mijn vriend twijfelde. Maar we komen waarschijnlijk nog zoveel leuke dingen tegen dus hebben 'm toch maar laten staan. @ Guusje; spannend voor morgen zeg! Alvast veel succes!! @ Jenna; fijn dat het redelijk goed gaat met ja vader. Zo'n operatie is natuurlijk niet niks, dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten. @ Robertha; die afscheiding had je dus met je zwangerschap de vorige keer? Dat geeft hoop! We hebben net ook nog maar geklust. Stel dat ik mijn ei nog helemaal niet heb gehad en hij komt weer op dag 20 (morgen dus) dan hebben we 'm toch te pakken. Nu dus geklust dag 13, 16 en 19 dus denk dat mijn ei onderweg toch wel wat zaadjes tegen is gekomen. Nu hopen dat ze elkaar aardig vonden.
@Guusje, succes voor morgen alvast!!! Ik ga duimen voor je. @Bibi, wij hebben een knalgroene @Fransa, fijn trouwens dat je het leuk hebt gehad!! hoe intensief dan ook. En ook fijn dat je je ei gespot hebt.......hoewel het balen is dat je hem gemist hebt! @hier, ik ben bekaf en zit te slapen achter de computer........en boven ligt mijn dochter in bed te spelen, want die wil niet slapen...........
Bibi, die van ons zijn beiden zwart. vooral gekozen omdat je dan niet zo vlug vuil erzo erop ziet. Wij vonden het ook een neutrale kleur waar alles bij past. Maar zo'n mooie felle kleur is ook wel tof vind ik. Guusje, hopelijk inderdaad 1 of 2 mooie grote eitjes die heel sterk zijn voor een mooi boeleke!!! Veel succes morgen. Gelukkig moet je vroeg gaan zodat je niet de hele dag in spanning zit!!
Onze Mura is zwart met rood. We wisten al dat het een jongen zou worden toen we deze kochten maar ik vind rood ook prima kunnen voor een meisje. En een 2e moet er ook gewoon in kunnen liggen. Dus geen Bugaboo met roze tinten ofzo zeg maar Oh ja, in de Mura kunnen ze in het wandelwagen gedeelte ook naar je kijken. Zo zit zoonlief er nu in. Vind hij leuk. Hij kan én om zich heen kijken én lekker gekke bekken trekken naar mama. Die vrolijk mee doet overigens Was vanochtend echt zooooo teleurgesteld. Maar misschien dat het dan nog zou kunnen.... We hebben van zaterdag op zondag voor het laatst geklust. Nou ja, we wachten wel af. Maar heb verder niet zoveel hoop hoor.... Ik merkte het overigens aan de afscheiding. Het was net zo als de vorige ronde 's ochtends bij het opstaan echt heel erg veel. En toen precies 14 dagen later werd ik ongesteld. Anders zo manlief nog maar even het bed insleuren alhoewel dat wel te laat zal zijn... Guusje, ik duim voor je voor morgen! Jenna, zo'n operatie hakt er ook wel in volgens mij dus denk niet dat het heel raar is dat dat nu nog z'n uitwerkingen heeft....
@kinderwagen bugaboo cameleon. duur maar super!!! gaat straks derde kindje in en hij is nog perfect. is gewoon de beste wagen Ik zag dat iemand vroeg hoe het ging.. sorry.. reactie blijft kort. Ik voel me iig zwanger. maar ja.. ik kan ook gewoon iets onder de leden hebben. ik ben moe moe moe en nog is moe. zwaar ongesteldheids gevoel. en vandaag door die combi ook nog licht misselijk.. sorry meiden
Kan nog alle kanten op cherie! Weet je al wanneer je wilt gaan testen? Wij hebben ook een zwart/grijze kinderwagen. Wij vonden het een neutrale kleur waar alle andere kleuren goed bij passen. Zo hebben we er nu een paars/wit geruit dekentje/dekenhoesje in gedaan voor ons meisje. Als de 2e een meisje is past dat er ook weer bij en anders hoeven we alleen maar een ander lakentje te kopen. En idd makkelijk schoon te houden, Jenna Fransa vandaag gewoon nog een lekker er tegenaan Kan nooit kwaad toch? Laat je wat weten als je terug bent, Guusje? Klevkin, ik heb ook zo'n kindje dat een hele tijd in haar bed kan liggen spelen of kletsen voordat ze gaat slapen. Gelukkig slaapt ze nu wel meteen dus heb ik al rust Wel vervelend dat je zo moe bent, maat is toch ook wel een kwaaltje.....Ben benieuwd! Liefs
Fransa MaxiCosi Mura 3 Mimi Koelstra Activa Guusje X-adventure niet zo tevreden Klevkin Holland Bolder Jenna Quiny speedy en Quiny zapp Robertha MaxiCosi Mura 4 Cherie bugaboo Cameleon Jolijn bugaboo cameleon Wij hebben ook een bugaboo cameleon en we zijn er helemaal happy mee! Ben het helemaal met cherie eens! Rijdt super makkelijk!!! Alleen als de kinderwagenbak erop staat, is het lastig om boodschappen in het 'mandje' te doen. Wel een heel groot 'mandje'. Is ook het enige nadeel voor ons... Onze dochter zit er als een prinses in en kan zowel nu met haar gezicht naar ons toe of van ons af. We kunnen haar heel gemakkelijk per keer ander neerzetten (zelfs met haar erin!)! Onze bugaboo is rood met rood... We houden van veel kleur en het schijnt dat ik iets met rood heb... (rode wagen, luiertas, jas, enz... ) Heel veel succes morgen Guusje! Zal voor jullie duimen!!! Ook alle andere meiden veel succes met wachten en kwaaltjes!!!
Klinkt positief hé cherie. Wanneer zou je een testje willen wagen? Fransa, baadt het niet dan schaadt het niet, maar ertegenaan! Robertha, heb jij al een idee over je paard!! Want dat is ook nog in de running hé! Het lijstje is even zoek voor mij... daar stond het wel in hé Guusje, laat ons inderdaad maar snel iets weten, mijn vingers zijn in ieder geval al gekruist!!!! *duim duim duim*
jenna.. ik hoef t weekend pas ongesteld te worden.. denk dus dat het wel veel te vroeg is. bij de 2de voelde ik het ook al wel een week van te voren.. maar waren het toch iets andere symptomen. toen heb ik 4 dagen voor nod negatief getest en 2 dagen voor nod positief.. ik heb testen liggen.. maar laat manlief morgen toch ff de kruidvat testjes halen.. en dan donderdag ochtend 1tje wagen denk ik.. is het negatief test ik pas in het weekend of na het weekend. ff afwachten..
Fransa MaxiCosi Mura 3 Mimi Koelstra Activa Guusje X-adventure niet zo tevreden Klevkin Holland Bolder Jenna Quiny speedy en Quiny zapp Robertha MaxiCosi Mura 4 Cherie bugaboo Cameleon Jolijn bugaboo cameleon Kipkip bugaboo Cameleon Ook hier een zeer tevreden gebruikster van de Bugaboo (antraciet/zwart met oranje fleecebekleding). Heb daarna ook het kamertje met oranje accenten gemaakt en onze gordijnen enz. enz. Fan van oranje! Heb de bugaboo trouwens tweedehands gekocht z.g.a.n.! Ideaal. Hier nog niks van een ongesteldheid te merken...ook niet van een zwangerschap trouwens. Lees toch wel veel dames hier met symptomen, spannend hoor. Zou echt super zijn als het zo snel raak is bij velen. Ik duim mee!!!
he meiden, Hier nog steeds volop symptomen.. zit met onwijze bekkenpijn op de bank.. En heb er een NIEUW symptoom bij had ik bij colin ook niet ik ben gauw misselijk.. heb mijn grotere broeken al uit de kast gepakt, want de rest (had net een paar nieuwe broeken gekocht omdat ik zo aan het afvallen was) past amper en doet zeer. Heb vandaag gewerkt en maak me echt zorgen hoelang ik het vol ga houden, de vracht komt maandag(middag) altijd binnen en vandaag was ds in de winkel zetten ofwel.. tillen, veeeeeeeeel bukken, reiken , opstaan en weer omhoog.. en rond 4 uur hadden mijn bekken het gehad.. nou kan ik wel achter de balie en geneesmiddelen vullen i.p.v. in de winkel dat zou ik langer volhouden, maar valt me tegen hoe zwaar het me NU AL valt. Onze ZWARTE koelstra kinderwagen: Ben er erg blij mee, zou nog blijer zijn met een nieuwe koelstra, gewoon om de mooi hoor... Deze rijd heeel soepel vouwt wel vrij groot op maar dat is voor ons geen punt vanwege station, draait heel makkelijk door dubbel wiel voor, 2 wielen naast elkaar en gewicht op de achteras. Straks gaan we dus na uitvoerig testen voor een koelstra flexxo duo straks vanwege het rij gedrag en gewicht bij tillen! hij komt in de auto en zal hem dus regelmatig moeten tillen. Het gewicht van de kindjes zit op de achteras , daardoor rijd en stuurt hij heel licht en kan je makkelijk een stoep op. Daarnaast is hij maar 76 cm breed dus kan je door elke gewone deur. zo nu ga ik even reageren
Jolein: Dank je wel, ook hallo... dat lijkt me aan de ene kant lekker vertrouwt maar aan de andere kant ook raar om te bevallen in het ziekenhuis waar je werkt..al ongi? Jenna : hoop ook echt dat het kleintje goed blijft zitten. Hopenlijk doen de ovu testen zijn werk. Ja opzich is het wel logisch dat je vader up's en down's heeft maar zou toch makkelijker zijn als het allemaal goed was.. hopenlijk voelt hij zich snel weer ok. Cherie: bij jou lijkt het er ook op he.. zo ver zit je niet van je nod af .. kan je best al voelen .. Fransa: volgende maand dus alle visite weren. klevkin: ik ben ook rustiger als dat ik bij colin was, dus zou zomaar kunnen dat het komt omdat het een tweede is. je weet al dat je lijf het kan.. bibi: ik heb ook 3 dagen ongeveer na mijn ovulatie slijm. Nu houdt dat alleen langer aan dus 4 a 5 dagen en kon ik draden trekken, bij normale ovulatie kan ik dat niet. haha lekker praatje, maar dat kan natuurlijk bij iedereen anders zijn..OP zich moet dat genoeg zijn lijkt me het klussen , nu maar jopen dat het eitje een zaadje binnen laat. Guusje: duim, duim.. ik heb morgen ochtend de laptop aan staan, ben hel benieuwd.. Robertha : inderdaad alle jaargetijden hebben hun charme.. lekker dat manlief veel thuis kon zijn..makkelijk toch andere kleur bij behoren en klaar, meisje of jongens kinderwagen. kipkip: waarneer zou je weer testen als je ongi niet komt??
Guusje: inderdaad succes morgen! Ik denk donderdag. Bij de 1e zwangerschap moest ik ook op maandag ongesteld worden en testte ik ook pas op donderdag heeeel licht positief, pas vrijdag had ik toen een overduidelijke test. Maar eigenlijk denk ik gewoon dat de ongesteldheid nog wegblijft vanwege het weggehaalde spiraaltje.
Nog even een duit in het zakje doen voor ik aan het werk ga.... Robertha, ik ben in september bevallen. Een maandje eerder was nog leuker geweest denk ik want dan had ik nog kunnen wandelen toen zoonlief nog heel klein was. Nu kwam het najaar wel te gauw voor mijn gevoel. Maar ja, nu de zon weer tevoorschijn komt is zoonlief weer groot genoeg om lekker van alles te doen. Mee in de rugdrager bijvoorbeeld. Dus inderdaad, elk seizoen heeft wel wat.... Spannend hoor, al die dames met symptomen... Ben heeeel erg benieuwd! Bibi, ik kreeg bij m'n eerste zwangerschap vanaf ongeveer week 6 'last' van veel afscheiding. Na m'n eisprong blijft de dikke afscheiding nog even aanhouden waarna het een paar dagen verdwijnt. En dan rond m'n NOD is het weer terug in wittige vorm. Robertha, al nieuws over je paard? Kipkip, je denkt gewoon dat je aan het 'ontspiralen' bent? Misschien niet zo heel raar maar hoop gewoon voor je dat je stiekem nog zwanger bent. En dat je niet zoals ik nog bijna een hele cyclus extra hoeft te wachten voor je ongi komt... Klevkin, bij jou al nieuws? En Jenna, jij kunt je dus rustig aan gaan voorbereiden op je ei? Die testen komen vast wel, heb de eerste keer zelf een paar keer wat bij Sensitest besteld en dat was er altijd snel. Wel leuk trouwens om over alle kinderwagens te lezen. Zo zie je maar dat dat ook wel een kwestie van persoonlijke voorkeur is. Ik vond bijv. de reiswieg van de Bugaboo erg laag in vergelijking met die van bijv. de Mura. En aangezien mijn rug niet mijn sterkste lichaamsdeel is hebben we dus ook gekeken naar een wagen waarbij ik zo weinig mogelijk hoefde te bukken... Anyway, tis tijd om m'n tanden te poetsen en aan het werk te gaan. Laatste dagje voordat ik lekker lang weekend heb!!
Zo even een kort berichtje, ben ongesteld geworden. Zag het vanmorgen meteen aan mijn temperatuur en warempel! Grappig dat het allemaal zo klopt. Ik weet in ieder geval dat de cyclus op gang is. Op naar ronde 2!
Morgen! Oh cherie! Nog één keertje slapen!! Laat je ons snel iets weten nadat je getest hebt?? Kipkip, hoop snel dat je iets weet, wat dan ook, want die onzekerheid... niet leuk! Mimi, die symptomen blijven echt maar komen hé! Tot nu zit ie waarschijnlijk toch wel goed hé! Fransa, hier ook straks een lang weekend! Guusje, ik blijf nog duimen hé