Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Oei, kipkip, was aan t typen terwijl jij het erop had gezet.
    Misschien een beetje dubbel nieuws hé! Niet leuk van de ongi, maar wel heel leuk dat je niet langer moet wachten en nu toch weer wat meer zekerheid hebt!!

2. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    NOD:
    10-5 : kipkip (1e ronde, 2e kindje)
    11-5 : Klevkin (1e ronde, 2e kindje)
    +- 12-5: Jolijn2008 (laatste oefenronde!)
    15-5: Cherie (1e ronde 3e kindje)
    17-5: Mimi83 (1e ronde, 2e kindje)
    20-5: Fransa (2e ronde, 2e kindje)
    21-5: Bibi26 ( 2e ronde, 1e kindje)
    24-5: paard van Robertha;)
    25-5: Robertha (oefenronde)
    +-06.6: Jenna09 (1e ronde, 2e kindje)

Anders:
    03-05 : Guusje44 Opgewekte ongi en daarna beginnen met spuiten. Waarschijnlijk 14-05 eerste FM

Even het lijstje dichterbij gezet, want dat stond wel heel ver weg!!!

3. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    NOD:
    20-5: Fransa (2e ronde, 2e kindje)
    25-5: Robertha:( (oefenronde)

Anders:
    03-05 : Guusje44 Opgewekte ongi en daarna beginnen met spuiten. Waarschijnlijk 14-05 eerste FM

Hay!

heb even vraagtekens bij mijn NOD gezet, want ik kan geen wijs uit mn temp en heb volgens mij dus ook nog steeds geen eisprong gehad ondanks de afscheiding en de krampen enz. Ondanks dat het nog maar een oefenronde is, baal ik daar toch wel een beetje van...:(

Ik ga zo ook gauw werken en dan weekend:D. Altijd leuk die vrije dagen. Ik werk nu alleen nog op maandag en woensdag. Dus heb volgende week een gewone "werkweek" maar die week daarop is het maandags 2e pinksterdag dus weer vrij:)

Ik weet over een kleine 2 weekjes pas weer wat over mn paard, maar zo gek als dat ze gister deed, kan er toch nooit een innestelling plaatsvinden:(. Ben benieuwd!

Fransa, dat vonden wij ook zo fijn aan de kinderwagen. Dat je niet helemaal voorover hoeft te zijn, als je in de bak moet zijn.

Aan de ene kant wel balen Kipkip, maar aan de andere kant een mooie cyclus. Ruilen;)? Nee doe maar niet, want jullie zijn al voor t "echt" bezig:).

Ik ga gauw aan t werk, tot straks!

4. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Kipkip balen van je ongi! Maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent en dat je weet dat je temp zo goed klopt.

Ik begin zenuwachtig te worden voor straks, terwijl ik weet dat er waarschijnlijk niks zit. En dan moet Lucas straks ook nog zijn vierde prikjes bij het CB.

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

:Dgoeiemorgen meiden,:p

fransa: dat vonden wij ook dat de bugaboo wel heel laag was en ik vind het persoonlijk niet handig dat het zit gedeelte er ook apart af moet bij vervoer in de auto. dat is met de mura ook toch? of heb je daar in het dagelijksgebruik niet zoveel last van.?Werk ze!

kipkip: nou iderdaad weet je dat je cyclus op gang is , al hoop je stiekem dat ht natuurlijk al raak was.

jenna:lekker dat jullie straks allemaal lang weekend hebben, de symptomen blijven komen en ben inderdaad geneigd te geloven dat het in ieder geval tot nu goed zit.:D

robertha: Vervelend dat je er geen wijs uit kan, ja oefen ronde of niet al je weet waar je aan toe bent kan je makkelijker voor het echie gaan.;)

guusje: ben zo benieuwd!!! je bent er nu al ik wacht af..

Nou meiden hier is hetduidelijk dat het mini'tje in mijn buik het tot nu toe goed doet.. buiten de al bestaande symptomen, heb ik nu zere borsten (volgens martin voelen ze ook een beetje anders) En ik ben misselijk, wat is dat irritant zeg, colin had vanochtend een natte scheet gelaten stond kokkend zijn broek te verschonen .;);)
    beneden maar gelijk een cracker gegeten en nu na half uur rustig zitten gaat het wel weer.

Verder gaan we vandaag niet zo veel doen, beetje schoonmaken, was opvouwen en vanmiddag al het weer het toelaat even buiten spelen met colin.

6. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    @kipkip, wat jammer :( dikke knuf van mijn kant en succes in de tweede ronde!!

@Kim, dan is het vast een meisje ;P de zwangerschappen schijnen verschillend te zijn als je een ander geslacht hebt hahaha.
    En wat betreft het rustiger zijn, ik had het er ook met mijn man over. Die zei ook al, het is meer het gevoel dat je graag wilt, maar niet meer dat het zo nodig moet.........en je weet al dat je het kunt, dus idd, het is wat minder spannend.

@Hier, ook pokkeweer hoor!!! Enneh, ik ben weer op de vlucht, we zitten nu bij mijn broer maar die was even onder de douche, dus dacht ik hier wel snel op te kunnen hahaha.
    Ik ben nog niet ongi, ben wel nog steeds heel erg snel bekaf, erg emotioneel zoals eerder benoemd en een wat opgezette buik. Heb ook nog steeds met vlagen steken in mijn buik. Kunnen ook mijn darmen zijn trouwens. Maar goed, dit zijn klachten die ook heel goed bij een ongi kunnen horen. Maar die heb ik normaal dan niet. De klachten die ik normaal heb, zijn nog nergens te bekennen.
    Heb nu net ook hoofdpijn ontwikkeld.

Vanmiddag moet ik om 13.00 op het werk zijn, voor een functionerings gesprek, daarna moet ik werken tot 22.00. Dus jullie zullen niet heel veel van me zien verder vandaag.

@kinderwagens, wij vonden knalgroen echt super :D maar los daarvan was het het laatste model, we hebben hem in een outlet gekocht, het was een model van het jaar daarvoor, scheelde ons dus 300 euro.................alleen omdat het een verouderd model was...........

7. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Nou ik ben er weer en zoals ik had verwacht waren er heel veel kleine follikels. Zaterdag moet ik weer komen en dan gaan ze kijken of ik moet ophogen met de medicijnen.

8. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Nu weer wachten tot zaterdag dus, ben je een beetje teleurgesteld?? ook al is het wel wat je verwacht had???

9. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ik ben idd toch wel een beetje teleurgesteld. Ik had me er wel op ingesteld, maar had toch gehoopt dat het dit keer beter zou gaan.

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

guusje: balen zeg. zaterdag dus weer kijken ok. hopenlijk zijn ze dan mooi gegroeit en is ophoging niet nodig.

Klevkin: spannend !! waarneer ga je testen???

Haha ik een meisje in mijn buik... hihi nou als wat er in mijn buik zit maar blijft zitten vind ik het prima, maar ik heb het inderdaad al vaker gehoord dat als de symptomen erg verschillend zijn het vaak het andere geslacht baby'tje is..

O ja heb trouwens een kruidvat testje gedaan, denk ben miiselijk dan zit er hcg haha.. maar natuurlijk negatief.. hihi moest wel lachen om mezelf hoor.. Volgende Dinsdagochtend ga ik testen met de predictor extra gevoelig.

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Zo meiden, wat hebben jullie weer lekker veel gekletst!
    Moest vanochtend al om 7:00 beginnen en net meteen de boodschappen gedaan, is dat ook weer gebeurd.

Bedankt voor jullie reacties op mijn smakelijke vraag! :D Had trouwens net weer ineens een hele sliert slijm. Vind het zelf gewoon vies, haha. :p Verder af en toe wat steekjes in mijn buik, maar om nou te zeggen dat ik echt wat aparts merk...Afwachten dus maar.

@ Kipkip; jammer van je ongi. :( Hopelijk is het snel voorbij en kun je op naar de volgende ronde! Alvast veel succes!

@ Guusje; vervelend dat de uitslag niet was wat je had gehoopt. :( Kan me wel voorstellen dat het een teleurstelling is. Had je de vorige keer meer medicijnen dan nu? Wie weet helpt dat dan. Ik hoop het echt voor je!

@ Mimi; Haha, dus ook jij bent lekker ongeduldig. :p Jammer van de nega test, maar zoals je zelf al zegt 'weet' je eigenlijk al dat ie over een paar dagen wel posi zal zijn. :)

Bedankt ook trouwens allemaal voor de kinderwageninfo! Zal eens goed kijken naar de Bugaboo. :)

12. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Guusje! BALEN! (Raak ook al weg met de Nederlandstalige woordje hé:p:D)
    Wat jammer! Is er nog hoop dat er zaterdag er eentje zich heel goed ontwikkeld heeft alsnog? Of is het echt verloren om daar aan te denken?

13. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey Bibi en Jenna, ik denk zelf dat er voor zaterdag nog geen ei gegroeid is. Bij Lucas had ik pas op dag 34 een eisprong dus we hebben ook nog wel even.
    En als we nu te snel gaan ophogen is er kans op overstimulatie en dan is het deze maand zowiezo voorbij.

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Best spannend dus allemaal Guusje. Hopelijk zaterdag toch nog goed nieuws!

@ Jenna; ja ja, je gebruikt het woordje al goed hoor. :D

15. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Nog even geduld dus guusje, wat hopen ze nu zaterdag dan te zien?? groei?? en als dat niet zo is bepalen ze of je meer hormonen moet spuiten??

@jenna, leuk he, die nederlandse woordjes!! ik vind de belgische termen ook heel leuk :D amai en zo :D

16. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Klevkin klinkt spannend!! Ga je morgen een testje doen? Nu zijn wij nl ook erg nieuwsgierig;). Klinkt toch best goed...

Mimi, ze zeggen dat je misselijker bent bij een meisje dus zou goed kunnen. Ik weet niet beter want heb alleen nog maar een meisje:D en was ook goed misselijk in het begin. Kan me nu niet voorstellen om dat allemaal weer door te moeten maken;)

Guusje, jammer maar deze ronde is in ieder geval nog mogelijk dus hopelijk gaan er nu 1 of 2 een beetje groeien. Overstimulatie is idd erg vervelend dus dan maar rustig aan. Al het goede kost tijd, toch? Keep my fingers crossed!

Jenna, wil je mij wat leuke, belgische woorden leren?

Liefs

17. Fransa

Fransa Niet meer actief

NOD:

25-5: Fransa (2e ronde, 2e kindje)

Anders:
    03-05 : Guusje44 Opgewekte ongi en daarna beginnen met spuiten. Waarschijnlijk 14-05 eerste

Zo, even m'n NOD datum aangepast. Met m'n ei van gisteren heb ik de 25e m'n NOD. Maar ik moet zeggen dat 33 dagen me niet tegenvalt. Het kan erger...

Guusje, balen zeg! Ook al had je het misschien wel gedacht, je hoopt stiekem natuurlijk dat het gewoon wel goed gaat! Nou ja, hopelijk zaterdag beter nieuws en anders misschien maar wat opbouwen... Laten we hopen dat het gauw effect heeft!

Kipkip, jammer! Ok, wel fijn natuurlijk dat de boel gewoon goed op gang is maar je was natuurlijk liever helemaal niet ongesteld geworden.... Op voor de volgende ronde. We duimen weer hoor!

Mimi, jij maakt het wel spannend hoor! Het klinkt wel veelbelovend allemaal dus ik duim voor een vette positieve test komende dinsdag! En ik ken dat wel hoor, heb ook wel eens getest terwijl ik wist dat het nog lang niet kon...

Klevkin, jij dus nog steeds niet ongesteld. Spannend! Totdat het er echt is weet je het natuurlijk nooit helemaal zeker... Dus nog even in spanning blijven...

Bibi, normaal gesproken heb je een paar dagen na je ei even heel weinig afscheiding. Dus misschien zijn dit nog de naweeen van je ei zeg maar. Dat kan bij mij ook wel eens 2 dagen duren.... Wel weer even spannend dus. Nog een weekje nagels bijten!

Bij de Mura moet je het zitgedeelte er ook afhalen trouwens. Maar dat vind ik helemaal niet erg. Vind het voor de compactheid in de auto juist wel weer handig. En vind het ook ideaal dat je tegenwoordig op die wagens zo de MaxiCosi kunt klikken. Zo ff vanuit de auto op de wagen en dan de winkel in. Heerlijk.

Jenna, je doet het best goed hoor! Ik houd wel van jullie taaltje. Dus je mag ook best Vlaamse woorden blijven strooien hier...

18. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    @ mimi; ik was tijdens mijn vorige zwangerschap ook heel erg misselijk de eerste 17 weken... Iemand die ik toen sprak zei ook dat het dan een meisje zou zijn en bij ons klopte dat... Misselijkheid is wel erfelijk zeg maar. Mijn oma en moeder waren ook heel misselijk tijdens de zwangerschappen (van zowel jongen als meisje)... Het allebelangrijkste is dat het allemaal goed gaat...

@ Jenna; ik vind juist de Belgische uitspraken helemaal geweldig. Sommige zijn in eerste instantie niet te begrijpen (helemaal niet in dialect...), maar ze zijn geweldig!

@ Guusje; Jammer dat het wat tegenviel. Gelukkig is je kans deze maand nog niet verkeken! Hopelijk valt het zaterdag heel erg mee! En als er dan nog geen ei is gegroeid, dan maar een follikel wat is gegroeid!!!

Spannend Klevkin!

Hier verder nog geen ongi te bekennen. Wel hele gevoelige borsten... Zelfs dochterlief kan ik niet op de gebruikelijke manier op tillen want dat voelt helemaal niet gezellig! Was deze cyclus pas heel laat op de dag ongi geworden, dus wacht het maar ff af... Maar van mij mag ie komen! Ik voel voor mijn ongi nooit veel. Op het moment zelf wel een pijnscheut in mijn buik, maar verder niet. Soms ook wat pijn in mijn rug. Nu had ik dat vandaag wel, maar weet niet of dat nu toeval is.

19. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    :D:D:D Weet natuurlijk niet wat typische Vlaamse woordjes zijn! Wij gebruiken die te pas en te onpas, dus voor ons zijn ze zo gewoon... Laat maar horen als ik weer zoiets typisch gebruik.
    Wist trouwens ook niet dat 'amai' iets typisch Vlaams was. Gebruiken jullie dat niet dan. Enne... als er iets is dat jullie niet verstaan, vragen jullie het maar hé!!

Jolijn, eigenlijk klinkt het bij jou toch ook wel veelbelovend hé. Maarja je weet in ieder geval dat er 'iets' aan te komen valt, wat is nog af te wachten...

20. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    NOD:

25-5: Fransa (2e ronde, 2e kindje)

09-06 : kipkip (2e ronde, 2e kindje)

Anders:
    03-05 : Guusje44 Opgewekte ongi en daarna beginnen met spuiten. Waarschijnlijk 14-05 eerste

Deel Deze Pagina