Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Zo de lijst even bijgewerkt, nu mijn banner nog.

Guusje; jammer van vandaag, ik hoop dat zaterdag positiever is.

Jolijn; ook al symptomen. Spannend hoor.

Nog even en dan weten we hoeveel dames er de 1e ronde zwanger zijn geraakt. Ben zo benieuwd, hoor zo velen van jullie met verwachtingsvolle berichten.

Nu maar niet te hopen dat ik weer 30 rondes bezig ben! Zodirect ben ik nog alleen over op dit forum ;)

p.s. hier trouwens niet misselijk geweest van een dochter...

2. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    @hier testen, ik twijfel nog een beetje of ik morgen wil testen of toch tot vrijdag wacht, ik gooi vanavond een balletje op bij manlief en kijk dan wat hij vind............

@jenna, ja :D amai is vlaams!!! Gebruiken we hier nooit!! plezant is ook vlaams :D vind ik ook zo'n geweldig woord :D

@jolijn! voor jou ook spannend! Duim voor je!

@Fransa, is het klussen nog gelukt??? En idd, een cyclus van 33 dagen is best mooi!!

3. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben... Dus is nu alleen nog spannend wanneer m'n ongi komt... Manlief was ziek rond mijn ei dus helaas. Mijn borsten doen heel erg mee met mijn cyclus. Tijdens pil gebruik niet, dus dat is dan wel weer positief nu ik gestopt ben! Zal morgen wel komen de ongi en dan gaan we er echt voor! had m'n banner al aangepast op een iets langere cyclus...

4. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    @Kipkip had tegelijk met jou gepost! die 30 rondes is idd te hopen van niet! maar je alleen laten doen we niet hoor!

@jolijn, hmmm dan maar duimen dat je ongi snel komt!

5. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!!

Hier negatief getest vanochtend............zit eraan te denken om naar de huisarts te gaan, niet vanwege dat ik nog niet ongi ben, maar meer vanwege dat ik zo ontzettend moe ben elke keer..........

6. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Wat jammer Klevkin en vervelend dat je zo moe bent. Misschien even bloed laten prikken.

7. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen!

Wij zitten in ronde 1!!!! Vanochtend ongi geworden. Nog nooit zo blij mee geweest! Is ook wel de laatste keer denk ik dat ik er blij mee ben...
    Heb een cyclus van 28 dagen, net als anders als ik de pil niet gebruik, dus daar ben ik erg blij mee!

NOD:
    10-5 : kipkip (1e ronde, 2e kindje)
    11-5 : Klevkin (1e ronde, 2e kindje)
    15-5: Cherie (1e ronde 3e kindje)
    17-5: Mimi83 (1e ronde, 2e kindje)
    21-5: Bibi26 ( 2e ronde, 1e kindje)
    24-5: paard van Robertha;)
    25-5: Robertha (oefenronde)

25-5: Fransa (2e ronde, 2e kindje)
    +-06.6: Jenna09 (1e ronde, 2e kindje)
    10-06: Jolijn2008 (1e ronde, 2e kindje)

Anders:
    03-05 : Guusje44 Opgewekte ongi en daarna beginnen met spuiten. Waarschijnlijk 14-05 eerste

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    vanochtend getest!!! en zwanger!!!!!!!!!!!
    :D::D:D:D:D:D:D:D
    ik moet dit nog even verwerken... er staat gewoon een tweede streep..wel licht maar duidelijk zichtbaar!
    ik had een witte test verwacht. dacht dat het nog te vroeg zou zijn.. ivm met mijn late ei..
    dat ik me alles verbeelde en dat ik vanochtend niet echt licht misselijk was..

ik pas mijn banner pas aan als ik over tijd ben en een vette test in mijn handen heb

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Jolijn! joehooe! ronde 1!!! succes meid!

Klevkin.. balen dat je een nega test heb:(

ik ga vandaag uit dus zie jullie vanaaf!

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    :pnou hier is ie dan

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Waaaaah, Cherie, wat geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd meid!!! Wow, de eerste in ons clubje! Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je heerlijk van je zwangerschap kunt genieten!! :)
    Heb jij eigenlijk symptomen? Hier voel ik namelijk nog niks behalve steekjes in mijn onderbuik...;)

@ Jolijn; jippie, eerste ronde! Veel succes meid, hopelijk heb je snel een test in handen zoals Cherie. :)

12. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik moet weg.. dus ff snel..

bibi ik heb idd symptomen.. maar dat komt ook omdat ik mijn lichaam inmiddels heel goed ken.
    als je iets terug lees dan zie je hoe ik me dinsdag voelde.. dat was de ergste dag. nu ben ik heel licht misselijk.

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dank je, ga ik even doen!

14. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!! Cherie Gefeliciteerd!!

Super zeg! Dat streepje is toch wel duidelijk:D. Wanneer ben je nu uitgeteld? Begin januari? Goed begin van 2011 zullen we dan maar zeggen:p.

Hier nog weinig te melden...

Gaat er iemand nog wat leuks doen vandaag? (op onze vrije dag;))

Liefs

15. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    PROFICIAT CHERIE!!!! JOEHOEEEEE!!!!!!
    Wat tof dat er nu iemand uit ons clubje zwanger is!!!! Goed hoor! FERM!!!! (om nog eens een Vlaams woord te smijten!!) Hopelijk gaat alles goed en kan je super genieten van deze zwangerschap!!!

Kipkip, ik verwacht dat ik hier ook wel zolang zal blijven hangen hoor!!! Maar al degenen uit ons clubje die zwanger worden mogen zeker hier blijven zodat we van hun zwangerschap kunnen mee genieten!!!

Klevkin, bij jou minder goed nieuws dus, niet opgeven en doorzetten, het zal zeker gaan lukken! Enne wat jammer dat de vermoeidheid blijft, misschien geen slecht idee om eens naar de ha te gaan. Ik heb dat ook eens een periode gehad en had toen ijzer te kort. Wordt je trouwens ook wat weemoedig of depri van... weet niet of je daar last van hebt?
    Wist niet dat plezant ook een typisch vlaams woord was... Zal beloven om het nu nog wat vaker te gebruiken:D!! Wat PLEZANT!

Jolijn, proficiat met je ongi:D! En wat een mooie cyclus!

Robertha, wij gaan dadelijk wandelen. Onze hondenclub organiseert een wandeling in een nabij gelegen dorpje. We gaan maar 4km doen omdat J om twaalf uur wakker word en om 15.00u opnieuw erin moet. Doet hij dat niet dan is hij meestal heel slecht gezind...

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Cherie: GEFELICITEERD!!!! GEWELDIG..
    kan me voorstellen dat het nog even wennen is..

Ik voel me beroerd, mijn borsten ploffen uit elkaar, heb buikpijn.. dof zwaar gevoel en als ik opsta steken en gewoon algemene pijn zeg maar..
    Zou het erbij horen?? of gaat het fout??

Wij gaan staks met onze chevrolet chevelle naar de amerikaanse dag in waarland.

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Mimi; wow, hebben jullie een Chevelle?? Gaaf!! 8) Een ex van mij had een Pontiac LeMans en wij zijn ook nog wel eens naar meetings geweest. Mooi hoor, al die grote bakken bij elkaar!

@ Jenna en Kipkip; wie weet hoeven jullie hier helemaal niet zo lang te blijven hangen. ;) En wie weet hoe lang de rest van ons nog geduld moet hebben. Ik zou zeggen dat we dit clubje gewoon in stand houden! :)
    Fijn gewandeld trouwens Jenna?

Wij hebben ook even gewandeld en straks gaan we lekker uit eten in ons favo restaurant. :) Gewoon maar simpel hoor want wij zijn allebei niet van de aparte gerechten. ;)

18. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Inderdaad, dat zou tof zijn bibi dat we ons clubje in stand kunnen houden!

Fijn gewandeld ja! Amai, t was ferm plezant:D:D:D (kan t niet laten:p)
    Wel een nadeel dat J in de buggy niet moe wordt. We hebben hem om drie uur erin gelegd maar heeft gebabbeld tot half vijf. Nu slaapt hij ... Maar ja, nu even laten slapen en zo dadelijk naar mijn schoonzus, die is dinsdag jarig geweest en we gaan vandaag een bezoekje brengen!

Voor de rest ook iedereen een plezante dag gehad?

Cherie, ben je trouwens al bekomen van de toffe schok?

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    :D:D:D:D dankje dankje voor alle lieve felicitaties!!:D ben zoooo happy weet niet wat ik moet denken voelen.. had het niet verwacht ondanks dat het wel zo voelde.

Clubje.. als we allemaal zwanger zijn DAN gaan we lekker over naar het zw-schap gedeelte;) voorlopig blijven we dus gewoon gezellig hier! ;)

Hoe is het gegaan met t lopen Jenna! Ik ben een btje bekomen ja! denk trouwens dat ik zelf maar ff poepluier ga verschonen voor t onder meneer zijn oksels zit.. want papa blijft weer plakken op zolder...
    zucht!!!

Mimi.. jij maakt t ook spannend.. ik zou niet weten hoe je de symptomen moet interperteren.. maar om nu al gelijk te zeggen dat t fout gaat.. misschien ook een btje rap.

20. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Wow Cherie wat een super nieuws! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina