Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fransa

Fransa Niet meer actief

Cherie, gefeliciteerd!! En die test ziet er toch al best wel positief uit hoor! Helemaal als je voor je NOD hebt getest....

Wij zijn vandaag met de auto naar NL gereden. Ging heel goed. Zoonlief heeft zich ook netjes gedragen. 3x een half uur geslapen maar da's genoeg voor hem om de hele dag gezellig te zijn. Vanavond ging het slapen niet zo goed. Hard huilen en zodra ik de kamer uitliep ging hij z'n adem inhouden. Sowieso een nare eigenschap van hem als hij boos is of overstuur... Dus manlief heeft uiteindelijk hem op schoot in slaap laten vallen en toen in bed gelegd. Hij is daar wat beter in dan ik. Rustiger vooral. Moet zo de fles maken zie ik al. Maar daarna slaapt hij gewoon door....

Ben benieuwd Mimi hoe het bij jou zit. Spannend hoor! En die auto klinkt wel goed. Houd daar wel van...

Bibi, jij moet nog even een weekje doorbijten. Ben benieuwd!!

2. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd Cherie!!! Wat een heerlijke dag moet dit zijn geweest voor jou en je mannetje!

Mimi; probeer je niet druk te maken dat het niet goed gaat (is zeer moeilijk, ik weer er alles van helaas...) maar maak je pas druk als het echt niet goed zou gaan... Hopelijk voel je je al weer wat beter.

Fransa; fijn dat de rit zo goed is gegaan met jullie zoon. Is toch altijd weer een avontuur...

Hier een lekker dagje gehad. We hebben gisteren 2 kasten gekocht en deze in elkaar gezet en daarna meteen maar heel erg opgeruimd! Een heerlijk gevoel en zit nu in een kamer die nog nooit zo netjes is geweest!!! Dochterlief was bij s-moeder, dus dat werkte wel zo prettig. Vanavond nog een bergje strijk erdoorheen gewerkt... en nu niks meer!

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

heb nog even symptomen gecheckt vanavond (we waren bij schoonouders) en er zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel meiden die dezelfde gevoelens in hun buik hebben en gewoon zwanger zijn. Dus probeer er rustig onder te zijn en me te bedenken dat er geen een zwangerschap hetzelfde is.

kom morgenochtend even reageren, heb dan het huis voor mezelf.. Colin gaat morgenochtend nl. al met martin mee naar zijn moeder.. martins werk zit daar nl vlakbij en ik moet anders ruim een uur heen en weer rijden voordat ik naar mijn werk ga. moet morgen werken van 12-21.

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Goede morgen dames!

@ Mimi; jij hebt ook een lang dgaje vandaag dan. Ik ook, van 9:00-18:00. Maar ach, daarna is het alweer weekend dus moet vol te houden zijn. ;)

@ Fransa; fijn dat de rit naar NL zo goed is gegaan. :) En het weer knapt hier wat op als het goed is dus jullie zijn precies op tijd gekomen.
    Ik moet inderdaad nog een weekje doorbijten en dat valt niet mee! ;) Maar ja, heb geen keus hè. ;) Gelukkig de komende dagen veel te doen dus de week zal (hopelijk) zo om zijn.

Zelf heb ik echt geen idee wat ik allemaal voel of zou moeten voelen. :( Gisteren erg veel last gehad van kramp/steken rechts onderin mijn buik en ook heel veel slijm. Misschien de innesteling...Maar kan ook net zo goed niks zijn. Vanochtend toen ik wakker werd had ik het gevoel dat ik ongi was, beetje buikpijn en ook pijn in m'n.......:) Maar gelukkig geen bloed te bekennen. Wie weet zijn het tekenen van zwangerschap, maar probeer mezelf niet helemaal gek te maken ermee.

Fijne dag allemaal en iedereen die moet werken;werkse en tot vanavond!

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

morgen bibi,

Werk ze..
    En lekker weekend daarna.

6. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Lastig te zeggen Bibi, maar wie weet;) Ben heel benieuwd volgende week!

Voor degene die moeten werken: werk ze! Bijna weekend voor jullie!

Effe ego; ben bang dat ik ook deze ronde geen eisprong heb. Dan begin ik me toch af te vragen of ik dat vaker heb gehad en in de ronde dat ik voor het eerst tempte (en zwanger werd) een toevallige eisprong had. Dacht wat meer duidelijkheid te krijgen over mn cyclus, maar wordt er onzekerder door. Aan de andere kant wil ik er ook niet mee stoppen want als ik echt geen eispongen heb, dan kan ik sneller naar de dokter stappen met mn kaartjes. Erg vervelend!:( Genoeg over mij;)

Zijn er nog die vandaag of morgen gaan testen? Wil wel meer goed nieuws net als dat van Cherie!

Ga even het lijstje halen...

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

De twijvel of het zo is is helemaal weg. Ik ben gewoon zwanger, jee wat ben ik weer kots misselijk zeg en gisteravond trok mijn bh uit, draai me om martiin begint te lachten .. ehhh schat je hoeft geen test te doen hoor.. je borsten zijn een "beetje" groter..;);)
    mijn gek van borsten man ziet dat meteen natuurlijk:D.

Maar nu heb ik het volgende probleempje mijn broeken PASSEN NIET MEER...en ik moet werken vanmiddag/avond maar het geen idee wat ik aan ga doen.in een jurkje is het zo zichtbaar grote tieten en darmenbuik..dus denk dat ik zo maar even naar miss etam outlet rij en daar 2 broeken ga kopen ja zwangerschaps doe er wel een tuniek of lang shirt over. vind het zonde om nu nogweer andere broeken te kopen. Heb nu mijn spijkerbroek aan de te groot was..;) maar ja daar mag ikniet in werken en al mijn nette broeken zijn nu echt te krap/ of zitten te strak en dat doet zeer..
    Bij colin ging ik met 7 weken zwangerschap over .. nu met bijna 4 dus..:(:( jep ik word gigantisch, draag alles naar voren.. zal even een buikfoto van vorige zw. schap erin zetten..

bibi: lekker gewandeld en daarna uit eten.. heerlijk;)

Jenna: ook al zo plazant gewandeld en was het nog gezellig op verjaardag bij schoonzus.

cherie: plak mannen weet er alles van:( even aankleden en vervolgens 2 uur achter een comp. hangen...grrrrrrrrrr.. hihihi..
    waar blijft de hcg nu voor de rest?? :D

fransa: fijn dat het autorijden goed ging.. o dat lijkt me lastig dat adem inhouden..

jolijn: lekker even rigoreus door het huis heen, ja dat werkt prettig zonder kleintje he..

bibi: ja vind het ook altijd vermoeiende dagen hoor, ik kan s ochtends niet uitslapen ofzo dus maak je toch automatisch nog meer uren. weekend.. ehh ja zondag.. mag morgen ook nog van 9.00-17.00..;) hopenlijk zijn het bij jou ook gewoon zwangerschapssymptomen..

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

roberthaL: nou zeg eiiiiiiiiitjes! eiiiiiiitjes!! ik roep ze even mischien helpt het..
    Ik zou inderdaad hoe irritant het ook is wel door tempen, inderdaad om bij een gyn. aan te kunnen tonen dat er niets gebeurd..

Ik ga dins testen.

9. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    NOD:
    11-5 : Klevkin (1e ronde, 2e kindje)
    17-5: Mimi83 (1e ronde, 2e kindje)
    21-5: Bibi26 ( 2e ronde, 1e kindje)
    24-5: paard van Robertha;)
    25-5: Robertha (oefenronde)
    25-5: Fransa (2e ronde, 2e kindje)
    +-06.6: Jenna09 (1e ronde, 2e kindje)

09-06 : kipkip (2e ronde, 2e kindje)
    10-06: Jolijn2008 (1e ronde, 2e kindje)

Anders:
    03-05 : Guusje44 Opgewekte ongi en daarna beginnen met spuiten. 15-05 FM

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011

Als het niet klopt dan moet je het maar even veranderen. Ben zo vrij geweest om cherie vast in te vullen:).
    Klevkin en Mimi zijn de volgende die duidelijkheid zullen hebben. Spannend!

10. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Spannend Mimi! En lief dat je mn eitjes tot orde roept;)

Tot straks!

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Dit ben ik met 37 weken zwanger van colin..:D:D:D

(striae is weg gefotoshopt haha.. ) zal ook 1 neerzetten met striae..

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ongeveer 07.45 uur op de ochtend van 17 maart 2009 , mijn vliezen zijn net gescheurt, 10 min. later breken ze echt en colin zou om 12.33 geboren worden:D.

13. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Morgen schatties!

Hier alles ok, niet veel te melden, gewoon aan t wachten op een ei... Vandaag wel nog een dagje vrij, wij maken in het Belgisch onderwijs 'de brug'

Mimi, dat zijn inderdaad nogal wat symptomen op een hoopje! En dat snel een buikje krijgen is wel fijn, maar als je het nog verborgen wil houden niet zo mooi meegenomen hé.

Bibi, niet leuk hé die wacht periodes... Je zou zo graag vooruit willen maar het lijkt alsof elke dag dubbel zo lang duurt. Kom hier de tijd maar wat doden, helpen we je daar wel mee!

Robertha, de moed nog niet laten zakken hoor. Je kan misschien ook eens bloed gaan laten prikken op het moment dat je de eisprong verwacht. Dokters kunnen dan zien of er een ei is of niet...

Fransa, je bent dus nu dichter in de buurt dan normaal! Fijn lijkt me dat zo een paar dagen vakantie naar je roots. geniet er maar van!

Jolijn, strijk, pff, dat heb ik hier ook nog, wil ik zodadelijk aan beginnen...

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

Nou ik ben geslaagd hoor. 2 broeken en wikkeljurk en een wat langer shirt voor 17,70 + een paar schoentjes voor 13 euri.. dus voor 30 euro weer even klaar. :D

Als je het buikje wil verbergen is het inderdaad vrij lastig jenna..
    lekker dat je vrij bent..

Strijken blehhh als ik ergnes een hekel aan heb. hihi..

15. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    @Cherie, gefeliciteerd!!!! :D geweldig meid :D geniet er van!!! enneh, wat een apart uitziende test?? of heb je hem uit elkaar gehaald??

@Kim, klinkt goed :D super hoor!!

@Bibi, denk dat je gewoon moet wachten. Vervelend he!!

@Fransa, mooi dat het goed ging met je zoontje, en wat vervelend dat hij zijn adem inhoudt als het hem niet zint zeg!!

@Jenna, hahaha ja plezant is ook belgisch :D en de combinatie ferm plezant ook :D

@Robertha, kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt hoor!! maar als het idd zo is, dan zou ik even door blijven gaan met tempen. Zoals je zelf al zegt, dan kun je eerder bij de arts terecht met je kaartjes!! ipv dat je dan nog eens moet beginnen met tempen!

@hier, gisterochtend, vlak nadat ik getest had kreeg ik bij het afvegen bloed. Helder rood. Dacht mooi! kan ik opnieuw beginnen met tellen. Een uur later was er niks meer te bekennen........
    Ik moet zeggen, ik vind dit erg apart. Heb dit de eerste keer dat ik stopte met de pil ook niet gehad en weet ook even niet wat ik er van moet denken. Moet ik nu opnieuw beginnen met tellen?? of niet??? Vind het erg vaag allemaal!!

16. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Klevkin nog niet opnieuw beginnen met tellen. kan het zijn dat je ei later was?
    je mag pas tellen als je echt helderrood bloedeverlies hebt wat duidelijk een ongi is.
    Dankje voor de felicitatie. de test was een dipstick.

Mimi.. jee al zo duidelijk! ik ging bij beide rond 12 weken over. foto's zet ik hier ff niet neer.. maar bij de oudste had ik ook zo'n buik als jij. bij de 2de was het aanzienlijk kleiner.. ben benieuwd wat het nu wordt.. aangezien ik ook niet helemaal terug op gewicht ben.

ik ben kapot moe. doe zo ff mijn ogen dicht. gister avond net bij de wcpot weg kunnen blijven.. maar mijn eetlust is aanzienlijk minder. :S

Bibi.. t klinkt toch wel veel belovend. maar uiteindelijk weet je het toch nooit..

sorry ik laat t ffkes hier bij

17. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Hoi,
    Jullie zijn al een tijdje geleden begonnen, maar als het kan wil ik me graag bij jullie aansluiten.
    A.s woensdag gaat mijn implanon eruit die eigenlijk al 2 maanden uitgewerkt zou moeten zijn.
    Tot nu toe nog niet zwanger, dus misschien werkt die toch langer. Daarom laat ik hem er nu toch maar uithalen.
    We hebben al 3 kinderen (13-bijna 11 en 7 jaar) en 1 keer een miskraam gehad 6 jaar geleden.

18. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hallo!

Welkom Twijfel! Natuurlijk mag je hier nog mee komen praten! Het begint net gezellig te worden met onze eerste zwangere er tussen;). En hopelijk volgen er snel meer!

Klevkin, nog niet tellen! Heel veel vrouwen hebben bloedverlies, maar zo lang het niet doorzet, maak je nog steeds kans.;) Hopelijk snel een duidelijk test!

Goed bezig Mimi! Kan ik mijn was ook doorschuiven?;)

Jenna, hoe kunnen we onze eitjes wakker schudden?:D
    Hier vandaag flinke krampen dus hoop eigenlijk dat het toch mn eisprong is. We zullen de komende dagen nog even af moeten wachten. Als dat zo is, is het ook voor mij een beetje spannend, want gisteren "voor het zingen een jasje aan" :$ snappen jullie het nog?:D

Later!!!

Ps. denk niet dat ik stop met tempen, ben al een beetje verslaafd;)

19. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    oh ja, ik gok het erop... in de hoop dat er geen bekenden op deze pagina komen...
    Ik was erg trots op mijn mooie, strakke en striea-vrije buik!
    Komt ie!

20. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Welkom twijfel. Tuurlijk mag je er nog bij!! Veel succes in ieder geval!

Roberha, mooi foto. Mimi ook toffe foto's! zijn jullie bij de fotograaf langsgeweest daarvoor? Ziet er erg professioneel uit.

Hier een beetje aan het vervelen... pfff... Mannetje is aan het werk buiten, en J is slapen. Heb al afgewassen, gestreken... maar pff, Heb nooit zoveel fut met dat rotweer. t Regent wel niet maar zo druilerig...

Robertha, spannend seg! Dus het zou kunnen dat er een paar vroege vogels (alé visjes) toch al een weg gebaand hebben naar het doel...

Deel Deze Pagina