Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Zou jullie ook wel graag een buikfoto van mij laten zien, maar plant hem hier niet graag neer. Misschien dat ik een album aanmaak waar alleen vrienden in kunnen?

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twijfel; welkom hier! :)

@ iedereen; bedankt dat ik lekker tegen jullie aan mag zeuren. :p Zal ook echt geduld moeten hebben. Vandaag straalt de pijn af en toe wel naar mijn onderrug dus wie weet...Voel het ook in mijn liezen, de pijn zit echt in de streek van de baarmoeder.

@ buikfoto's; o, hier hou ik van!! Ik vind het zo mooi om te zien, die bolle buiken! Kan niet wachten tot die van mij er ook zo uitziet. :D

3. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey Bibi!

Wacht maar tot je er zelf zo uit ziet;)
    Nu kun je niet voorstellen hoe dat is,
    dadelijk ben je al snel aan je buik gewend (in de zin van genieten van het getrappel en zo)
    en daarna kun je niet meer voorstellen dat er een mensje in je buik zat. Zo raar!;)
    Het komt echt nog wel, geniet nu nog maar van de dingen die je nog lekker en makkelijk kunt doen.

Liefs

4. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ja, bibi, zo'n zwangere buik is echt wel tof, je zal het binnenkort waarschijnlijk ook wel gaan ervaren! Je gaat je buik ook heel erg missen als je bevallen bent, ik had dat toch... Zo'n leeg gevoel zonder beweging... *zwijmel*
    Enne... we doen dat graag hoor! Ik ben ook blij dat ik mijn ei hier kwijt kan!

Trouwens heb een buikfoto gezet in het privé album, enkel vrienden kunnen erin, dus wie wil zien...

5. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    same here...
    alleen vrienden kunnen foto's zien, dus stuur maar een uitnodiging als je mn vriendje wil zijn;)

ik miste mn buik in het begin niet zo, pas na 2 maanden of zo. Nu mis ik zelfs als mijn darmen rommelen

6. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ben aant proberen een profielafbeelding van de pc op zp de krijgen maar mislukt blijkbaar de ganse tijd. Bij mijn pagina staat ie wel, iemand suggesties?

7. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    WOW Cherie; zwanger!!! Super gefeliciteerd. Geniet ervan. De 1e officieel van het groepje (en Mimi natuurlijk zodirect met een test). Geweldig hoor, zo snel.

Even over de buik...hier overigens totaal niet gemist, ik vond het maar een onding, en lag nachten wakker van het getrappel, haha. Maar heb er nu alles voor over hoor om het weer te voelen ;)

8. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Gelukt!!

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Jenna.. nieuwe avatar?!
    kipkip thanks voor de felicitatie.

ik geniet enorm. ben ook erg onzeker
    morgen ochtend nog ff testje wagen. wil t toch zeker weten:D hahaha.. geloof t nog niet helemaal
    alhoewel de kwaaltjes er al niet om liegen (pfoe dat is al vlot)
    gister maar net mijn eten binnen kunnen houden.. nu ook licht misselijk.. maar hopelijk blijft het hier bij!

10. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Cherie, zou je de banner niet veranderen? :)
    Kom je het testje wel showen dan? Misschien is de digitale wat, dan zie je het meteen voor je;)
    Ik ga nu toch echt de pc uitzetten. Ben er morgen weer, ben benieuwd naar mn temp, en natuurlijk de testjes;) !

Slaap lekker straks!

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik wacht nog heeel eventjes met de banner.. morgen avond kom ik de test showen.

wat een mooie buik robertha. en je meisie.. prachtige ogen!!!

jenna.. jij hebt ook een lekker kereltje zeg! hij doet me denken aan mijn jongste:D

12. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ja cherie, testje hier neer zetten hé, zodat we kunnen meegenieten van een positest!

Al weg, robertha? Hier is mijn ventje met een vriend op café, dus blijf nog even hangen. goedenacht in ieder geval!

13. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Oh ja cherie, lijken ze op elkaar? Of de guitige blik misschien?

14. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ze hebben wel wat van elkaar weg ja:D net zo ondeugend ;)

jongens.. ik heb 1 kwaal.. die heel irri is..
    t huis stinkt naar kattepis.. en eigenlijk KAN dat niet!!!:S

15. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    :D:D!! Cherie, dat is toch ongelooflijk hoe een vrouw haar neus zo over kan reageren bij een zwangerschap hé! Ik had daar ook enorm last van!! Kon niet veel verdragen, als de vuilbak pas leeggemaakt was, moest ik al braken op de geur... en mijn man rook NIETS...
    Vervelend hé.
    Alhoewel, een voordeel ervan: in de school bij de kleuters kon ik hun vuile pampers al ruiken nog voor ze kaka gedaan hadden:p (Alé, toch voor al de andere juffen het roken...;))

16. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ongelooflijk toeval hé, dat ze iets van elkaar hebben! Mijn man is toch nooit bij je langs geweest hé:p?

Ja het ondeugende is er hier wel bij, maar ook lief hoor!

17. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hahaaha! juf! dat kind gaat poepen! hou t in de gaten!
    goede zindelijkheids training!:p

18. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    hihi :D :D :D handig hé!

19. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Hoe is het Klevkin? Heeft het bloedverlies nog doorgezet of heb je alweer een testje gedaan? Ben benieuwd!

20. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey meisjes,

Hier was ik ook weer even. Vandaag niet kunnen reageren, mijn kleine man had last van oorpijn en heeft de hele dag gekrijst. Vanmiddag bij de huisarts geweest en waarschijnlijk heeft hij vocht achter zijn oortjes en dat doet pijn.

Morgen weer voor een fm, dus ik ben benieuwd.

Nu ga ik lekker mijn bedje in, ik ben gesloopt.

Deel Deze Pagina