ach guusje, dat is vermoeiend hé, als de kleintjes zo wenen de ganse dag! En de schaapjes kunnen er dan niets aan doen hé. Om hoelaat moet je morgen voor de fm? Veel succes in ieder geval! Hier nog één die dadelijk haar bedje in gaat!
Guusje! sterkte met je kleine! hopelijk is hij gauw beter! Succes met FM morgen.. ik hoop dat er een mooie ei groeit!
he meiden, heb alles gelezen , maar ben gesloopt. Dus laat het even hierbij.. guusje: beterschap met de kleine en een goede FM! klevkin: hoe is het met het bloed??
Goedemorgen allemaal! Cherie, Toen ik zwanger was rook ik ook heel erg goed (of slecht, net hoe je het bekijkt), ik was ook steeds de eerste die rook dat er een kleine gepoept had op het werk en het eten van de hond, daar ging ik echt pas van kitsen. Wanneer ga je er een testje tegenaan gooien mimi? Ik dacht zo dat als de symptomen zo erg zijn, het hcg er toch ook moet zijn? Succes Guusje! Keeping my fingers crossed!! En beterschap met de kleine man! Hoe is het met jou, kipkip? Alles goed Jenna? En bibi? Klevkin, waar beeeeeeeeeeeeeeeeeen je? @all, mn temp gaat nog niet omhoog dus denk dat ik deze ronde ook geen eisprong heb, nu hoop ik dat mn cyclus niet weer 6 weken is, want dan moet ik nog 3 weken (!) wachten op ongi.... Ga weer even verder neuzen!
Hoi meiden! Klevkin had een slaapdienst dus die zal in de loop van de dag wel weer langs komen denk ik. @ Cherie; nog een testje gedaan inmiddels?? @ Robertha; heb jij vaker geen eisprong dan? (sorry, misschien heb je dat wel verteld, maar weet ik niet meer ) Hoop voor je dat je een mooi ekorte cyclus hebt in elk geval! @ Mimi; wanneer ga jij testen? @ hier; alles goed. Nog steeds zeurende pijn. Nu niet in steken, maar gewoon de hele tijd aanwezig, al vanaf dat ik wakker werd. Maar zoals jullie zeggen, kan wel de hele tijd gaan lopen gissen, maar dat heeft geen zin. En kan nu inderdaad nog alles gewoon doen zonder dat er een buik in de weg zit.
Ik weet niet zo goed of ik vaker geen eisprong heb gehad. De eerste keer dat ik tempte was ik meteen zwanger. Nu na de bevalling iig nog geen eisprong gehad. Misschien dat ik dat voor de zwangerschap vaker had, maar dat weet ik dus niet. Weet wel dat mn lijf alle tekenen van een eisprong geeft, maar dat is dus blijkbaar niet voldoende
Temp je nu weer dan of wilde je daar nog even mee wachten? Ik ga het wel doen als er nog een ronde komt, maar dan ook ovutesten erbij anders weet ik pas achteraf dat ik mijn ei had dus dat schiet voor het klussen niet echt op.
daar zit ik nu ook aan te denken... ik temp nu wel door, zodat ik toch een volledig kaartje krijg. das wel zo makkelijk als we eventueel naar de arts moeten/gaan
Ik ben ook eindelijk weer terug van het ziekenhuis. Het duurde allemaal heel lang omdat het weekend is. Er is nog geen groei te zien, dus ik moet vanaf vandaag 75EH gaan spuiten en dan dinsdag weer terug om te kijken.
Even een vraagje over tempen: Ik heb het jaren geleden ook gedaan, maar ik weet niet zo goed meer hoe het werkt en wat de beste tijd is om de tempen. Kan iemand mij een spoedcursus geven?
Hellow girls. Vandaag lekker vrij. Met Marley naar een fotoshoot geweest. Zijn onwijs mooie fotos geworden. Dus daarlijk komt ons pretbekje hier aan de muur te hangen haha. Ga ff lezen wat ik die dagen gemist heb hier. Tot zo
he meiden, IK ga dinsdag testen. tenminste dat is de bedoeling .. haha kan niet zo goed meer wachten.. misschien test ik morgenochtend wel. Bij colin voelde ik het ook (wel minder) en teste ik ook pas 5 dagen na NOD positief maar denk dat ik er morgen wel een test tegenaan durf te gooien, ik raak in ieder geval niet in paniek als ie negatief geeft haha. Doe dan wel de sens. predictor.. ben aan het werk , maar even in mijn pauze kijken hoe het met de FM van guusje was.. niet zo goed dus.. hopenlijk slaan de zwaaredre spuiten wel aan. Wel prettig dat ze zo vlot elke keer kijken om de paar dagen. nou tot vanavond... of morgen ochtend, manlief was gister aan het zeuren dat ik teveel achter de comp. zat .. Dus misschienb ga ik hem wel verassen met avondje bios ofzo.. als het lichamelijk lukt..
Kom ook vlug even kijken Guusje, maar had op beter nieuws gehoopt! Jammer van de follikels, maar hopelijk dat de grotere inspuitingen beter nieuws gaan brengen!
Balen Guusje, hopelijk slaat de 75 wel aan... Hoeveel moest je voorheen spuiten? Twijfel, elke ochtend rond dezelfde tijd (vóórdat je uit bed komt) tempen. That's it! Mimi, laat maar wat weten! Cindy, leuk he die foto's? Marley stond er dus leuk op? Heb dat laatst ook laten doen en die waren ook super geworden. Hoe blij kun je zijn met je eigen kind !
Spannend Mimi, ik hoop echt dat je snel een posi test in handen hebt! Ik spoot eerst 50EH, maar daar reageerde ik de vorige keren ook eigenlijk niet op. Ik had het wel gehoopt, omdat ik nu een keer zwanger ben geweest.
he meiden, ik zit uitgeteld op de bank.. hihi.. Met een buik waar je U tegen zegt.. lijk wel 3 maanden zwanger.. zou dat kunnen komen omdat ik zo moe ben, van 2 volle dagen werken en extra opgezet vanwege s avonds.. morgen testen, martin s het er nog niet mee een s, maar lijkt mij dat er nu wel genoeg hcg in mijn lijf zit. Cindy:Leuk foto shoot.. Kijk dit is mijn buik nu!!!!belachelijk he.. heb normaal wel een buikje maar niet zo rond, gewoon een vetjes buikje zeg maar en niet voor mijn borsten uitstekend..
hi.. nee he... zei al tegen martin dit gaan we echt niet stil kunen houden tot een week of 8 .. haha als ik nu al s avonds zo huge ben.. ik word kamerolifant van beroep denk ik..
Haha, nou ik hoop voor je dat je geen kamerolifant wordt. Het schijnt bij een tweede wel sneller te groeien dan bij een eerste.
hihi nou was bij colin al een mini walrus dus ben benieuwd.. Martin en ik gaan zo lekker film kijken op de bank dus ben er verder niet meer.. morgen weer