Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Goeie morgen meiden! Wat een lieve reacties allemaal!! Ik weet ook wel dat ik net zo goed zwanger kan zijn als ieder ander, maar toch, ben best onzeker en wil mezelf behoeden voor een al te grote teleurstelling. Het is zó spannend elke ochtend als ik wakker word, slaap er ook redelijk onrustig door. Als ik wakker word heb ik meteen zoiets van 'ben ik ongesteld??' Vandaag dag 28 dus op zich kan het nu elk moment komen. Tenzij mijn cyclus echt meteen mooi is, dan komt het pas zaterdag. Gelukkig moet ik morgen werken van 7:00 tot 17:00, is de dag snel voorbij. ;)

@ Jenna; ik vind ovutesten ook niet alles. Ik had toen wel één keer die hele duidelijke dus ga er maar vanuit dat toen mijn ei eraan kwam, maar ik vind niet dat ze 100% zekerheid bieden. Zou er niet helemaal op af gaan als ik jou was, wie weet heb je je ei wel gewoon gehad. Op welke dag zit je nu?

@ Kipkip; dat zinnetje over de ovutesten was voor Jenna bedoeld denk ik hè. ;) Hihi, geeft niks hoor, maar zag het staan en ik ben de ovutesten voor deze maand gelukkig al voorbij.

@ Fransa; even er tegenaan op je werk en daarna lekker eten, gezellig! Vlieg je morgen weer terug?

@ Cherie; lastig dat je niet zoveel eetlust hebt. Mijn collega heeft dat ook. Die is nu 8 weken en ze zei al 'volgens mij ben ik afgevallen'. Vooral avond eten krijgt ze bijna niet weg. En dan denk ik ook dat je maar het beste gewoon naar je lichaam kunt luisteren, misselijk zijn is ook niks.

2. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    vlugge reactie, heb ff klasvrij...

Zit nu op dag 18. Heb de laatste tijd mijn ' vermoedelijke ei' getimed (dag 23 - 25 - 20 - 18) Nu dus weer dag 18 de steken. We zullen wel zien, was deze morgen echt teleurgesteld dat er geen tweede streepje kwam!
    Dank je wel voor de reacties!

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Het kan dus alle kanten op met je ei, wie weet komt het wel weer wat later. ;) Zoals ik het begrijp zegt een licht streepje helemaal niks, er zou dus net zo goed geen streep kunnen verschijnen. Dus als de ene wat lichter is dan de andere maakt denk ik niet veel uit. Volgens mij moet je echt op een vette streep wachten, dan pas weet je meer. Succes hoor meis!

4. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Dank je bibi!

Gewoon het feit dat ik dacht dat deze steekjes mijn ei waren heeft me wat verontrust. Ben nu aan t twijfelen geslagen. Misschien dat mijn ei al wel geweest is... dat kan natuurlijk ook, dat ik die steken nà mijn ei krijg of zo! Ach we zien wel, ga proberen er rustig onder te blijven!

Dacht dat ik meer ging te weten komen met die testen maar eigenlijk hebben ze me gewoon meer aan het twijfelen gebracht dan wat anders :)

Ach volgende ronde kan ik vroeger beginnen met testen dan weet ik al weer wat meer, nu ben ik ook pas laat kunnen beginnen doordat de testen nu zijn aangekomen! Ga nog een paar dagen door en als het nega blijft, op naar de volgende poging hé

5. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Fransa; Jammer dat je terug moest voor je werk. Wel een lekker vooruitzicht nog even een lang weekend in nederland. Wanneer vlieg je?
    Wat goed dat jullie mannetje zich optrok! Ík vind het altijd zo mooi als ze dan zo trots staan te kijken wanneer ze iets nieuws kunnen!
    Hopelijk bevalt jullie nieuwe tent goed!!! lekker hoor 'weg in eigen land'.
    Geniet van je etentje vanavond!

@ Robertha; ik ben nu 4 maanden aan het voorlezen (ze was toen 1 jaar en 4 maanden) voor het slapen gaan. Daarvoor was ik wel aan het voorlezen als ze bij me kwam met een boekje. Afhankelijk van het geduld van dochterlief las ik dan voor of wees ik dingen aan. Denk dat je het eens kan proberen. je merkt vanzelf hoe je kleintje erop reageert. En als ze er alleen al rustig van wordt voor het slapen gaan doordat ze jouw stem hoort is dat ook al heel fijn, en goed voor haar woordenschat.

@ Bibi; spannend weer hoor! Nog even 2 dagen geduld... ik duim voor je!

@ mimi; Wat fijn dat je je niet meer druk hoeft te maken over je werk! Scheelt een hoop stress!

@ cherie; vervelend dat je zo weinig eetlust hebt. Eten waar je zin in hebt werkt vaak het beste!

@ jenna; heb je al meer duidelijkheid wat je ovu-testsen betreft?

Met onze dochter gaat het allemaal weer prima! Ik weet niet wat het is geweest. De vlekjes beginnen langzaamaan wat weg te trekken.

Wij gaan in juni 2 weken naar Spanje! Heb er heel veel zin in. We vliegen en hebben een appartement. Mijn ouders gaan ook mee, dus erg gezellig en ook wel luxe dat zij dan soms even op dochterlief kunnen passen.

Ik mag vanavond/nacht werken. Tot morgenochten 8:00 uur... En dan zaterdag weer van 9:00 toto 15:00 uur... Dan volgende week nog de dinsdag en donderdag en dan vakantie!!!!

Vanochtend ben ik op de fiets met dochterlief naar de geitenboerderij gereden. Was zo lekker door de natuur fietsen en een kind voorop wat zo ontzettend zat te genieten! Echt heerlijk!

Ik ga vanaf zaterdag ovu-testen doen. Ben heel benieuwd!!!

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Heerlijk Jolijn, bijna vakantie! De onze begint pas op 16 augustus. :( Wij moeten dus nog even, maar ik vind het altijd wel fijn om laat vakantie te hebben. Heb je het mooi nog tegoed als andere mensen allang weer aan het werk zijn. ;)

7. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Hallo allemaal,

Wij gaan half juni naar Italië kamperen in een stacaravan en met het vliegtuig heen (en terug). Voor het eerst gaan we redelijk vroeg in het jaar, ben benieuwd. Vorig jaar zijn we naar Menorca geweest, toen was ze bijna 6 maanden. Ging toen heel goed in het vliegtuig.

Over voorlezen, dat doe ik eigenlijk al vanaf de geboorte voor het slapen gaan. Geen idee of ze er wat van meekrijgt, maar ben zelf nou eenmaal een boekenwurm en vind die kinderverhaaltjes zo leuk. Ik merk dat zij ook al een hele tijd in een boekje kan bladeren en dan heeft ze hele verhalen. Niet dat ik er wat van begrijp maar lollig is het wel.

Met onze kleine gaat het inmiddels wat beter, ze eet nog niet top maar in ieder geval weer iets. We hebben wel een doorverwijzing gekregen voor de kinderarts omdat ze eigenlijk nog steeds geen brood eet. We laten haar de laatste dagen zelf eten en af en toe kunnen we dan ongemerkt even een hap avondeten bij haar naar binnenschuiven. Blijft lastig!

Jolijn, ook al lekker snel op vakantie en fijn dat je ook een oppas in de buurt hebt. Ik wilde ook wel met mijn schoonouders maar zij niet met ons :D!

Ik lees trouwens vaak hier over steekjes tijdens de eisprong...misschien let ik niet goed op maar kan me niet herinneren dat ik ooit wat gevoeld heb. Zou wel makkelijk zijn zo'n seintje. Zal deze cyclus eens goed opletten.

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Fijn dat het weer beter gaat met de kleine meid!

@ eisprong; ik heb die steekjes ook en weet nu wel haast zeker dat het rond de eisprong is, maar het blijft wel gissen. En volgens mij zijn er genoeg vrouwen die niks voelen dus dat is niet abnormaal denk ik. Maar het is inderdaad wel handig. ;)

9. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Kipkip, klinkt goed die vakantie! Nog ruimte over?;) Wel erg fijn dat het weer beter gaat met jullie meisje.
    Heb vanavond voor het eerst voorgelezen en ze pakte de hele tijd het boek vast en probeerde het in de mond te doen en er aan te trekken. Was leuk om te doen!:) morgen weer!:D
    Ik heb net meer dan 50 boeken op internet gezet, omdat ik in, wat nu de boekenkast is, het speelgoed op wil bergen (in mandjes).

Bibi, hoe gaat het vandaag? Is het niet heeeeel moeilijk om er geen test tegenaan te gooien?;) Die steekjes heb ik ook, alleen bij mij betekend het blijkbaar vrij weinig...
    Denk niet da ik deze ronde nog een eisprong krijg. Vraag me af of mn temp ooit weer richting de 37 gaat;)

Jolijn, het lezen was idd leuk en ze werd rustiger na een minuutje of wat. Wij zijn in maart op wintersport geweest in Oostenrijk met mijn ouders erbij. Mijn moeder deed dan oppassen en gingen wij skien. Wel korter dan voorheen natuurlijk;) en ben ook een dagje mij mn moeder en onze kleine gebleven. Was een groot succes!
    Was het niet de 5e of 6e ziekte bij jullie meisje? Gelukkig gaat het nu wat beter...
    Ik ben vandaag ook wezen fietsen:D. Niet met ons meisje, maar met mn nichtje van 2,5 jaar. We waten allemaal bij mn moeder dus kon ik er mooi even tussenuit. Was echt heel leuk en kan niet wachten tot onze meid mee kan op de fiets. Hoe oud waren jullie kids voordat ze voor het eerst mee gingen op de fiets?

Jenna, vervelend he? Ik tempte ook voor duidelijkheid, maar is er niet beter op geworden. Bij jou denk ik wel dat je testen morgen of overmorgen nog positief kunnen worden. Bovendien is het klussen belangrijker dan de ovu testen:p;):D.
    En die steekjes kunnen ook komen omdat de eitjes aan het groeien zijn en dus nog moeten gaan springen!

Guusje, hoe is het nu?

Mimi nog steeds moe?

Cherie, wakker worden!:);)

@ all, tot morgen!

Tot morgen allemaal!

10. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ja, het fietsen is zo leuk! Hier ging ze mee op de fiets vanaf 11 maanden ofzo omdat het weer het toen pas een beetje beter werd. Maar in principe kunnen ze op de fiets vanaf dat ze goed kunnen zitten, meestal vanaf een maand of 8 maar sommigen doen het ook al met 6 maanden.

11. Fransa

Fransa Niet meer actief

Hoihoi!

Jenna, wat vervelend dat die test nu weer negatief was. Maar idd, het kan ook van het groeien van de eitjes zijn. Ik persoonlijk voel er echt helemaal niets van, ik zie het aan de afscheiding die ik heb. Onmisbaar. Iig, zo was het de afgelopen 2x....
    Ik heb wel eens eindeloos zitten testen. En dan had ik toch m'n ei gemist want ik werd wel gewoon ongesteld. Die testen komen best precies hoor. Dus niet gelijk wanhopig worden! En gewoon wat vaker klussen ;)

Al die vakantieplannen, klinkt leuk! Wij wilden ook wel samen met bijv. schoonouders maar die gaan allemaal eerder dan wij. Wij moeten de 2e en 3e week van augustus vrij nemen omdat onze oppas dan op vakantie is. Ze is de 1e week ook al weg maar dan zit manlief voor z'n werk in de VS en mag ik in m'n eentje vrijnemen om op zoonlief te passen. Echt balen van m'n vrije dagen, maar ja....

Jolijn, gelukkig gaat het weer beter met je meisje. Wel vreemd zeg.... Succes met werken!

Kipkip, jullie hebben dus ook een slechte eter in huis. Die van ons is net zo. Ook helemaal niet 'oraal' ingesteld trouwens want hij steekt eigenlijk niets in z'n mond dat hij niet als speelgoed ziet. Voor het spelen buiten enzo wel handig maar voor eten dus wat minder....
    Ben benieuwd wat voor adviezen je krijgt, dan mag je ze wel met me delen :)

Kipkip, leuk trouwens dat het fietsen zo goed ging. Hier wordt er niet gefietst. Als je dat hier doet heb je echt een serieuze doodswens. Helemaal als je dan ook nog een kind met je meeneemt. Ik durf het iig niet aan....

Bibi, al nieuws?? Ben zooooooooo benieuwd!!

Het eten was lekker. Maar ik zit echt al de hele dag te gapen dus ik ga maar eens naar bed. Morgen lekker 'uitslapen'....

Kom morgenochtend vast nog wel ff buurten en anders vanaf dinsdag weer!

12. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi dames, dank je wel voor de lieve reacties!

Dadelijk nog eens een testje wagen. Gisteren getest rond half acht dus ga proberen dezelfde tijd aan te houden. Dan heb ik een uur niet geplast (ochtendplasje om half zeven...) of is dat misschien te kort op elkaar?
    Hebben gisteren toch maar mooi geklust:), we zullen zien wat het geeft!
    Volgende cyclus kan ik ook vroeger beginnen met testen omdat de testen toch al hier zijn, scheelt misschien ook al wel.

Bibi, weet je nog niets meer?

Robertha, van het tempen werd ik destijds ook niet echt wijzer hier, dacht daarom de ovutesten te gebruiken... :) tja, alleen maar meer onzekerheid...

Kipkip, ik zie dat jij ook in je klusperiode zit, of toch bijna!! You go girl!!

Tot strakjes

13. Fransa

Fransa Niet meer actief

Succes met testen Jenna, ben benieuwd!!

Hier weer een nachtje lekker geslapen maar ben blij dat ik naar m'n mannen kan vandaag. Om 12:25u vlieg ik dus kan nog even wat dingetjes in huis doen. En ik moet eigenlijk het gras nog maaien van manlief maar het gras is nat en het is bewolkt buiten. Dus heb helemaal geen zin. Nou ja, maar even zien...
    En dan na het weekend m'n NOD. Hoop niet dat ik voor dinsdagochtend ongi wordt want maandag zitten we in de auto naar huis. En dan is het niet zo heel relaxed.

Denk niet dat ik zwanger ben. Voel niets bijzonders eigenlijk. Dus ik wacht gewoon af...

14. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Goede vlucht Fansa, je zal nu wel op de luchthaven zijn:p!
    Geniet nog van je weekend en dan op naar je nod.

Hier deze morgen weer getest en na tien minuten kwam er een goede controlestreep en een heel lichte teststreep. Was blij toch iets te zien eigenlijk, hoop dat het morgen weer duidelijker wordt.

15. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hallo! Bonjour!;)

Even gauw, moet zo weer weg...

Ben net lekker wezen zwemmen met ons meisje. Ze vind het echt super leuk en dus geniet ik er ook van! Nu slaapt ze natuurlijk goed dus als ze wakker is gaan we boodschappen doen.

Hoe was je vlucht Fransa? Het gras nog gemaaid?

Lekker gewerkt vandaag, Bibi? Spannend!

Jenna, ik duim voor een posi ovutest voor jou voor morgen!

Liefs

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ everyone; nog geen nieuws hier, helaas. ;) geen tekenen van ongi, maar dat was vorige ronde ook het geval. Kan zijn dat het weer een korte ongi wordt die niet zo heftig is...Heb vandaag echt nergens last van, geen symptomen dus bereid mezelf echt voor op mijn ongi, durf haast niet eens te testen als mijn ongi weg blijft. :D Nog even een avondje heel hard duimne, hopelijk heb ik morgen duidelijkheid. Bedankt voor jullie medeleven!!

@ Fransa; goede vlucht gehad? Het wordt prachtig weer dit weekend, geniet ervan gezellig samen met je familie!

@ Jenna; gelukkig weer een iets betere test dan meid. Hopelijk is ie morgen prachtig roze. :)

17. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden,

Wat een lekker weer zeg vandaag! Ik ben wezen wandelen met mijn mannetje en ik ben gewoon verbrand.

@ Robertha, leuk is dat he zwemmen als je kleintje er zo van geniet!

@ Bibi, spannend meid.

Wij krijgen misschien een nieuw huis! Er was vandaag een gezamelijke kijkdag met de eerste 5 mensen die hadden gereageerd. Dus de kans was klein dat wij het zouden kunnen krijgen, maar nu waren wij de enigen die zijn op komen dagen! Ik ben er zo blij mee, dan hebben we eindelijk een tuin.

Morgen moet ik weer voor een fm. Ik hoop echt dat er wat zit, want ik heb flink last van mijn buik.

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat leuk Guusje, een nieuwe stek! Wanneer weten jullie meer?
    Héél veel succes morgen, zal voor je duimen!!

19. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Als het goed is krijgen wij dinsdag een brief met daarbij een plattegrond van de woning. En dan zullen we een bepaalde bedenktijd hebben.

Toen we rondliepen vanmorgen zaten we allebei al te bedenken hoe we het gingen indelen. Dit word onze kamer, die van lucas en die is wel mooi voor de baby haha.

20. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Wat spannend allemaal Guusje! Morgen heb je ook vast een goede fm. De duimen draaien voor jou en uiteraard voor Bibi.

Lekker weekend met goed weer, heerlijk.

Deel Deze Pagina