@ Jenna; dat gaat goed zo met die testen, aan de klus meid!! @ Mimi; wow, die buik! dat gaat hard zeg, leuk hoor. @ Jolijn; heb wel schoenen gekocht gisteren, maar verder heb ik me beheerst. Had echt gympen nodig want de hele dag op ballerina's lopen hou ik nooit vol, zeker niet op mijn werk. @ hier; nog geen ongi. Ik baal er stevig van, dacht echt dat ik een mooie cyclus had. Snap ook niks van die ovutest, dacht echt dat die toen posi was, maar dan zou ik wel een erg lange lutheale fase hebben, dat kan niet, of wel? Kortom, onduidelijkheid te over en er zit weer niks anders op dan wachten.
Dag dames, Bibi, balen dat je nog geen zekerheid hebt maar goed, aan de andere kant zolang de ongesteldheid niet heeft doorgezet is er hoop. Mimi, wat een buik al jeetje. Ja, probeer dat maar eens te verbergen, ik denk dat je het vroeg gaat vertellen aan iedereen, haha. Guusje, fijn dat de fm meting goed was. Ben benieuwd over 2 weken! Hier weinig nieuws, met ons meisje gaat het wel iets beter met eten. En verder zijn we in de voorbereidende fase voor de klusmarathon, haha. We gaan vanmiddag lekker bbq-en, geniet allemaal van dit lekkere weekend, tot later!
Go kipkip! Vang de zaadjes!! Bibi, hoe lang is je LF dan vandaag? Het kan tot 18 dagen duren dacht ik... Dus misschien nog hoop op een redelijke cyclus. Of wie weet zoals kipkip zegt: zolang er geen ongi is is er hoop hé. Mimi, twee kleintjes! Wie weet ja. 10 juni is wel nog lang om in onzekerheid te zitten hé. Nog maar even geduld! Dan weet je wat meer! Hier: dadelijk als J wakker is gaan we wandelen samen met de hond. Lekker van het goede weer genieten! Heerlijk! Genieten jullie ook maar lekker van het lange weekend! (t Is toch bij jullie ook lang weekend hé? Anders klinkt dit nogal sadistisch hé) Strakjes nog een verjaardagsfeestje en dan... klussen klussen klussen! Ik hou eigenlijk liever een rustdagje tussen zoals het hoort maar kan me niet beheersen als ik die testen zie om er toch maar tegenaan te gaan? Vorige keer hielden we netjes een dagje tussen maar toen is het ook niet gelukt dus... Houden jullie rekening met de regel van een dagje tussen of niet?
hoi meiden, Ben er weer ff. Ga even de berichtjes lezen en als er dan nog tijd over is. Kom ik ff mee kletsen. Jullie zullen wel veel gekletst hebben.
@ Kipkip en Jenna; ja, geen bloed geeft moed zeggen ze hè. Als ik uitga van mijn ei op dag 15 (zoals de ovutest aangaf) dan is de LF nu 17 dagen dus dan zou het echt niet lang meer moeten duren. Ei kan ook nog op dag 16 zijn geweest, dat dacht ik eigenlijk zelf vanwege het vele slijm wat ik had. Maar voel mijn ongi niet aankomen. Alhoewel ik vandaag wel een flinke woede-uitbarsting heb gehad. Dus dat zou door de PMS kunnen komen...Kreeg van mijn moeder altijd te horen dat ik niet te genieten was als ik ongi moest worden, haha. Dus laten we het hopen dan kunnen we weer verder met ronde 3. @ jenna; het is zo moeilijk om precies alle regeltjes te volgen hè. Zeker wanneer je in je vruchtbare dagen zit. Ik heb er niet heel erg op gelet, maar bij ons zater er toch al steeds 2 of 3 dagen tussen...Ik zou het wel proberen als ik jou was want het zaad neemt in kracht af als je teveel klust. Succes in elk geval en niet vergeten te genieten.
Hello allemaal! Wauw mimi, wat een buik al! Misschien dat het er echt 2 zijn! Spannend! Jenna, deze ziet er al vrij positief uit dus ben benieuwd naar die van morgen. Ik weet ook niet zo goed wat je moet doen.... Gewoon wat jou het beste lijkt! Bibi, wat vreemd dat er nog niets te bekennen is. Misschien morgen en anders overmorgen er nog maar een testje tegenaan gooien? Hoi kipkip *zwaait* jullie kunnen ook al zowat gaan beginnen! Dan zitten jij en Jenna lekker dicht bij elkaar met de NOD. Jolijn, het zwemmen vindt ze idd heerlijk. Vandaag aan zee heeft ze ook echt genoten. De mensen keken ons steeds vreemd aan omdat ons meisje echt aan het schreeuwen (kraaien) was van plezier. Ze kan dat met een heel hoog stemmetje en lekker hard zodat iedereen het kan horen. En slapen zat er natuurlijk niet in, dus zijn we op tijd naar huis gegaan en nu ligt ze er ook al vroeger in dan anders. Maar ze sliep meteen dus ze zal het wel nodig hebben. Cindy, jullie ook al in de voorbereidende fase van het klussen? Fransa, lekker van het weer genoten hier in NL? en natuurlijk van je mannetjes! Hier: Vandaag was dus een heerlijk dagje. Mn temp is nog niets bijzonders. Twijfel ook echt of mn ei al geweest is omdat 36.6 een hele "normale" temp is. We zullen morgen wel zien... Net de kinderwagenbak eraf gehaald en het zitgedeelte erop gezet. Nu kan ze morgen lekker rond kijken als we gaan wandelen. Toch weer een fase afgesloten ze wordt zo snel groot! Ga nog even verder rondneuzen!
Hoi dames, Allemaal een leuke dag gehad! Hier wel! Heerlijk van het weertje genoten. Zalig dat zonnetje, wat heb ik dat gemist de laatste maanden! Bibi, inderdaad morgen even afwachten dan en anders nog eens een testje wagen! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid. (enne... dat van de niet-te-genieten-zijn herken ik hier ook wel) Weet dan van mezelf dat ik onredelijk ben op t moment en toch kan ik dat dan niet toegeven dan Ach ja... Robertha, lekker geweest aan zee blijkbaar! Wat tof! Dat is echt genieten hé zo samen weg zijn en plezier maken. En de wieg van de wandelwagen af... dat is een avontuur voor de kleintjes hoor. Nu kunnen ze alles zien rondom hun, J kan daar enorm van genieten!!
ff vlot.. Jenna.. ziet er positief uit hoor!!! klusze! Mimi wow wat een buik! bibi balen meid.. er was goede hoop... Ik heb gewoon een heerlijk weekend achter de rug.. veel leuke dingen gedaan en van het mooie weer genoten. dus tis niet bewust dat ik er niet ben
Hallo! Cherie, groot gelijk! Met zulk weer moeten we eigenlijk helemaal niet achter de pc zitten Gaat het verder allemaal goed? Jenna, ik ga vandaag voor t eerst zo wandelen dus ben benieuwd wat ze ervan vindt! Heb toch echt een eisprong gehad, maar wel pas in week 4 dus mn cyclus zal ongeveer 6 weken zijn. Hopelijk is de volgende korter! Liefs
Dames, even heel snel; mijn ongi komt erdoor!! ben er serieus blij mee, haha. Op naar ronde 3! Geniet van het mooie weer allemaal!
Oh gelukkig bibi! Wel jammer dat je niet zw bent maarja, nu heb je tenminste duidelijkheid! Dus je lf zal inderdaad aan de langere kan zijn geweest dit keer. Robertha, veel wandelplezier!! Cherie, hoe bevalt de zwangerschap, niet te veel last buiten de vermoeidheid? Je hebt gelijk, genieten genieten genieten. Ik kom vlug nog even mijn testje van vandaag laten zien . De onderste is het, dus mijn ei was gisteren, joehoe, ik heb een ei!! jihaa!! De steken waren gisteren avond wel heel duidelijk aanwezig en sinds deze morgen zijn ze er niet meer! Nu weet ik tenminste zeker dat we op het juiste moment geklust hebben. als het nu na een half jaar niet gelukt is weet ik toch zeker dat het daar niet aan zal liggen. Kan ik dat ook weer melden als we terug de mmm ingaan.
Zo, nu terug naar buiten, heerlijk in de tuin werken nu J nog slaapt. Want met zo'n klein ukje in de tuin doe je niets anders dan spelen hé (Wat nog fijner is natuurlijk)
Jammer Bibi, maar aan de andere kant wel fijn dat je een redelijke cuclus hebt. Go Jenne Go, super dat je een eisprong hebt gehad. Nu duimen dat het raak is. Ik ben vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest en mijn ei was gegroeid tot 19 mm. Dus ik mocht de pregnyl laten zetten en krijg ik over ongeveer 36 uur mijn eisprong. En ons huiswerk:dinsdag, woensdag en donderdag klussen. *doet vreugdedansje*
Bibi, fijn dat je duidelijkheid hebt. Nu op naar ronde 3. Guusje, het advies van het ziekenhuis is dus wel iedere dag ipv 1 dag rust er tussen? Spannend hoor, succes! Jenna, fijn dat je weet dat je een eisprong hebt gehad (en op het juiste moment geklust hebt). Iedere dag of om de dag?
@ Kipkip, ja de gyn zei liever te vaak dan te weinig. Zodat er in ieder geval genoeg zaadjes klaarliggen.
@ Guusje; wat een prachtig ei!!! Super dat de groei zo is doorgegaan en je nu pregnyl mocht spuiten! Veel klusplezier! @ jenna; Fijn dat je nu je ei hebt gelocaliseerd!!! Eindelijk wat duidelijkheid! @ bibi; fijn dat je ongi er door komt nu! @ Robertha; Fijn dat je toch een ei hebt gehad, jammer dat het zo laat was... maar een ei is een ei! Hier worden de ovu-testen steeds duidelijker. Vind het alleen lastig om te zien of de test nu nog wat lichter is of even donder als de teststreep... Denk morgen een positieve test en dan woensdag m'n ei... als ik m'n LH-piek niet mis...Ben benieuwd! Jolijn is gelukkig weer opgeknapt. Ze kwijlt alleen als een lekke kraan... Denk dat ze last heeft van de laatste kiezen.
Zo, ben ik weer! @ Jenna; wat fijn dat de testen zo duidelijk zijn!! En goed geklust, ik zal voor je duimen hoor! @ Ovutesten; welk merk gebruiken jullie? Wil ze dalijk gaan bestellen. @ tempen; ik kan me niet aanmelden bij FF. Op de een of andere manier werkt het niet. Krijg een foutmelding, maar je kan je wel door iemand anders laten uitnodigen voor FF als ik het goed heb gelezen. Misschien hier iemand die dat voor me wil doen?
he meiden, hier deed internet raar gister en vandaag bij vrienden in schagen ook.. dus ziggo zal wel weer aan het klooien geweest zijn.. wij hebben vandaag een quinny zapp gekocht met boodschappenmandje .. Ik had colin's koelstra (hij was het 3 e kindje erin was 2e hands) gemaakt maar blijkbaar vond ie dat niet leuk, want de bekleding is dus gescheurd, dat zagen we vanochtend dat we hem uitklapte, eergister was ie nog heel8).. maar ja er komt een duo kinderwagen en ik kan het koelstra onderstel nog prima gebruiken met reiswieg.. dus dan een buggy voor de tussentijd en over 1,5/ 2 jaar als de tweede groot genoeg is en colin alles loopt. We wouden wel 1 waar ik met zere rug/bekken makkelijk me kon lopen dus is het een quinny zapp geworden kan ik straks ook zo de maxi cosi op doen.. voor kleine stukjes. verder veel gekeken, een mini pakje mt. 50 gekocht, avent startset en eindelijk een avent magnetron sterelisator.. kunnen colin's flessen ook lekker in. geen geklooi met pannen meer. er ligt nog een berg was op me te wachten en ik wil nog vegen en dweilen (zou ik gister al doen) dus da ga ik even doen..
bibi: nou ja je hebt wel duidelijkheid, en deze ronde word hem gewoon. Jenna: goed zo .. op de goede dagen geklust!!nee mey een kleine in het rond lukt niet zo veel he,, daar heb ik dus ook last van.. jolijn: goed je best doen komende dagen.. guusje: KLUS ze!!!!!!! kip kip: jij ook al bijna aan de klus.. was de bbq lekker?? cherie: lekker dat je had naar je zin had dit weekend.. vertellen: nog niet iedereen weet het, wil het volgend weekend aan mijn broer/zus in drenthe vertellen en daarna zal ik het verder vertellen. Als iemand me nu ziet lopen en het zou vragen zou ik het gewoon zeggen hoor trouwens, valt toch niet omheen te lullen.. haha