Guusje wat goed van je ei! Vang het meid! Jij moet inderdaad ook elke dag. Ik was me het aant afvragen wat nu het beste is... Vorige keer klusten wij om de dag, en zijn nu ook zo begonnen. Maar moesten gisteren een wacht-dag houden... Met zo'n test mooi niet!!! Dus nu met het ei geen dag tussen gelaten. Bij de pogingen voor de eerste zw wel telkens mooi een dagje tussen gelaten, tja heeft ook niets opgeleverd... Kipkip, nu met mijn ei dus even elke dag... baadt het niet dan schaadt het niet. Jolijn, zoals je ziet bij mijn testen is de duidelijkste nog niet zo duidelijk dan de teststreep. Maar vanmorgen een minder positieve test dus ik bezie de meest positieve als de lh piek. Als morgen de test minder posi is dan gaat nu ongeveer je ei zijn! Klussen klussen klussen. En wie weet krijgen we ongeveer gelijk duidelijkheid! bibi, ik kan je helaas niet helpen (weet zelfs niet wat FF betekend, uitleg?) Mimi, wij hebben sinds een tijdje ook de zapp als tweede buggy, klein en handig vind ik. Maar voor grote wandelingen blijven we de speedi nemen, rijdt veel soepeler! Enne, die magnetron sterilisator scheelt een hoop werk hoor! Hier worden de flessen vanaf dat J zes maanden was niet meer gesteriliseerd... Dank je wel voor het duimen allemaal! Maar ga er niet vanuit dat ik zw ga zijn deze ronde hoor! vorige keer heeft t zolang geduurd dus zou wel heel erg toeval zijn dat het nu van de eerste keer zou lukken... We zien wel! Had wel goed berekend wat m'n nod betreft. Als mijn ei gisteren of vandaag is geweest dan gaat mijn nod toch echt wel rond 6 juni zijn! Ben al blij dat ik zicht in mijn cyclus heb gekregen!
ff snel; mijn nod zit op 10 juni, en dan zit ik op het strand in Spanje!!! Morgen weer werken na die vrije dagen, heb weinig zin, maar ach... dagje werken, dagje vrij, dagje werken, vakantie!!! Ik reageer de volgende keer op jullie berichtjes.
Hoihoi!! We zijn weer thuis. Vandaag een lekkere vlotte autorit naar huis gehad. Zoonlief was helemaal voorbeeldig lief en is vanavond thuis als een blok in slaap gevallen. Had niet eens meer de tijd genomen om zich op z'n buik te draaien... Bibi, jammer dat je ongesteld bent geworden... Maar best een nette cyclus zo toch? Op naar ronde 3. Nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar he... We duimen weer! Guusje, super dat je de spuit kon laten zetten. Nu ff flink aan de klus deze week. Ga hard duimen voor jullie hoor!! Jolijn, jij dus op 10 juni je NOD. Grappig dat je dan op vakantie bent. Hopen dat je zwanger bent, want ongesteld zijn op vakantie is toch wel het meest irri dat er is vind ik... Hoe is het met je meisje? Die kwakkelt al wel even zo, of niet? Jenna, gogogo met dat eitje van je! Die testen zagen er goed uit. En ook nog eens op het goede moment geklust. Dus dat wordt spannend!! Mimi, zo zeg wat een buikje al. Daar kun je idd niet echt meer om heen nee. Pfff... dat belooft nog wat voor de komende 35 weken. Ik hoop voor je dat het een beetje binnen de perken blijft... En jij denkt misschien aan 2? Hebben jullie dat ook in de familie? En hoe zou je dat vinden? Kipkip, hoe is het met jou? Robertha, lekker naar het strand geweest dus. Jullie hebben het lang uitgehouden met die wagenbak zeg! Wij zijn met zo'n 4,5 maand al overgestapt omdat zoonlief er gewoon niet meer inpaste. Dus die zit al een poosje in de wandelwagen. Vind hij helemaal super! Als we met z'n 2-tjes zijn dan zet ik hem met z'n gezicht naar me toe. Wel zo gezellig he... Wij zijn sinds een paar weken ook al over op het autostoeltje omdat hij ook uit de MaxiCosi was gegroeid. Vind hij ook helemaal leuk. Nu kan hij lekker meekijken tijdens het autorijden. Tis de afgelopen 1,5 week ook heel goed gegaan dus die MaxiCosi gaat hier voorlopig even de kast in.... Hier dus morgenochtend m'n NOD. Voel niets. Geen opkomende ongesteldheid maar ook geen zwangerschapskwaaltjes. Maar ik denk dus wel dat ik morgen ergens gewoon ongesteld ga worden. Vorige keer merkte ik er eigenlijk ook niets van en toen was ik gewoon netjes ongesteld. We zullen zien. Ben me al helemaal aan het voorbereiden op de volgende ronde omdat ik toch wel weet dat het niet raak kan zijn deze maand.... Ik ga zo lekker m'n bed in. Na bijna 10 uur in de auto te hebben gezeten ben ik wel gaar....
Hoi allemaal, heb even niets van me laten horen, maar ik ben er weer. Ik ben nog niet helemaal bij gelezen, maar ik haal dat morgen wel even in. Afgelopen woensdag is mijn implanon er dus uitgehaald en het viel heeeeeel erg mee! Ook de dag erna alleen last van de hechtingen en verder helemaal niets meer! We hadden er dit keer wel speciaal voor gebeden (weet eigenlijk niet of ik dat hier wel mag zeggen?). En ondanks alle "zwangerschapskwaaltjes" ben ik dat dus toch niet. Ik ben nl zaterdag ong. geworden. Ergens vind ik dat wel positief; dat mijn lichaam er zo snel op reageert en ik zie dit ook echt als een beginpunt. We zullen wel zien wat komende maand brengt. Ik ben er nu veel rustiger op, nu die onzekerheid weg is (of de anticonc. nu wel of niet nog werkte enzv.) Ik ga morgen even bijlezen en op jullie verhalen reageren.
@ Fransa; vandaag NOD, maar ik zie op je banner dag 1 staan? Ongi geworden? Ik hoop toch echt van niet meid!! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad en dat de rit naar huis zo goed is gegaan ondanks de hitte. @ Jenna; met FF bedoelde ik Fertility Friend. Wil ook graag een tempkaartje bijhouden. Robertha gaat me de link doorsturen. @ Mimi; lekker al baby inkopen gedaan dus, leuk! Ikke wil ook!! Haha. Lijkt me zo apart hè, naar de Prenatal en dan iets kunnen kopen voor jezelf in plaats van een kraamvisite. @ Twijfel; mooi toch dat je lijf goed reageert. Veel succes de komende maand!
Hallo! Effe ego: Mn paard is weer niet dragend en de eisprong was ook net geweest (beetje erg vroeg bij een paard) dus insemineren is te laat nu. Nu gaan we volgende week di hengstig spuiten (soort clomid, alleen dan voor paarden) en we controleren haar "slijm" op bacterien ed om te kijken of ze wel schoon is. Dan kunnen we eventueel schoonspoelen en weer insemineren. Dus hopelijk volgende week of over 2 weken weer wat beter nieuws... Einde ego bericht Succes Bibi, als je wat wilt weten, dan gil maar! Jolijn bijna vakantie!!8) Nu maar hopen dat je met goed nieuws terug komt. Hoe gaat het nu met de kleine? Fransa, al ongi? Misschien wel niet Twijfel, fijn dat je er weer bent! En nu vol er tegenaan! Alles goed, Jenna?*zwaait* Hoe is het met de rest? Liefs
Balen Robertha van je paard! Ik hoop dat het de volgende keer dan wel lukt. Zijn paarden altijd maar een bepaalde periode vruchtbaar? Of wel gewoon het hele jaar?
Zo ik ben weer bijgelezen. Wel even voor uit moeten trekken, maar het is hier beter bij te houden dan in het 30+ kippenhok Jenna en Guusje: ook jullie succes deze maand Jolijn: heeft ze ook pijn van die kiesjes of valt dat nog mee. Ik vond dat altijd zo sneu het doorkomen van die tandjes en kiesjes. Mimi: wat een uitkomst het die sterilisator! Bibi: Aan de ene kant altijd een teleurstelling als je ongi wordt, maar aan de andere kant is alles beter dan die onzekerheid van die laatste dagen. (Ik maak mezelf dan echt helemaal gek en kan bijna aan niets anders meer denken.) Robertha: Hoe vond je kleine het in de buggy? Hier weinig bijzonders te melden. Ik zit nu in dag 4 van mijn cyclus en wil deze keer heel goed op mijn eisprong letten; wie weet kloppen de bakerpraatjes wel dat meisjeszaad langzamer is, maar langer leeft dan jongenszaad. Een jongen is natuurlijk ook weer heel welkom, maar een beetje versterking in dit mannenhuishouden zou ik stiekem toch wel SUPERLEUK vinden
@ Robertha; wat balen van je paard. Succes met de volgend poging! En dank je wil voor de link!! Heb me al aangemeld en mijn kaartje ingevuld voor de eerste twee dagen. Heb ook de cursus aangevraagd dus die lees ik door en als ik iets niet snap meld ik me wel.
Ze heeft een tand! Wat een trotse moeder ben ik toch Dat wordt poetsen! Een paard kan in het voorjaar gedekt worden tot uiterlijk augustus, omdat een paard 11 maanden draagt en het veulen in het voorjaar geboren "moet" worden. Het kan ook wel op andere tijden, maar dan is het vaak te koud voor zo'n klein ding. Een voor de ontwikkeling moeten ze toch echt "buitenspelen". Ik baal wel heel erg maar heb nog 2 of uiterlijk 3 rondes om te proberen.... Vorig jaar had ik haar ook laten dekken en toen werd het een 2ling. Dat is heel gevaarlijk bij paarden dus hebben we er een weggeknepen. Helaas is toen de andere ook verdwenen. Daarna was het te laat in het jaar om verder te gaan, dus daarom baal ik nu zo erg... Toch weer een lang verhaal geworden, maar het heeft wel met zwanger worden te maken.. Twijfel, hier viel het wel mee met de last voor het tandje. Denk wel dat ik het af moet kloppen want de meesten hebben er veel last van en dit was bij ons meisje pas de eerste. Het wandelen beviel prima, ze keek haar ogen uit. Ik was vandaag even bij mn ouders (daar ben ik vaak want daar is ook mn werk) en toen we aan de etenstafel zaten voor de lunch, was mn vader eieren aan t eten. Ik zeg; bah wat stinken die eieren. Waarop mn moeder zegt: De enige keer dat ik ze vond stinken was toen ik zwanger was. Heb maar snel verteld dat dat niet kan! We zijn er nog niet mee bezig, maar vrijen soms wel: voor het zingen een jasje aan. Als jullie het begrijpen. Ik ga weer even verder neuzen... Ps. Lekker creatief geweest met de smilies
Hoihoi! Hier een heel klein beetje positief; de test van vanmiddag gaf een tweede streepje! Alleen stond het streepje voor mijn gevoel te ver naar links. Dus twijfel nog nog heel hard. Straks maar even een digitale test doen...
@ Fransa; maak het even lekker spannend zeg! Zou echt geweldig zijn meid, ik duim voor je!! *duim duim duim* @ Robertha; en terecht dat je een trotse moeder bent, dat hoort toch zo. Is toch ook weer bijzonder hè, het eerste tandje.
NOD: 01-06: Robertha (oefenronde) 06-06: Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) 09-06 : kipkip (2e ronde, 2e kindje) 10-06: Jolijn2008 (1e ronde, 2e kindje) 22-06: Bibi26 ( 3e ronde, 1e kindje) Anders: 03-05 : Guusje44 Opgewekte ongi, begonnen met spuiten. 22-05 4e FM ?: paard van Robertha Zwanger: Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011 Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011 Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 01-02-2010 Zo, even een beetje aangepast, maar vast nog niet goed dus pas nog maar even aan als het niet klopt! *edit* Yoehoe Fransa!
Nou meiden, er is geen foto nodig hoor. Volgens de digitale ClearBlue test ben ik hartstikke zwanger (nou ja, volgens deze enceinte )!!!! Ben echt helemaal perplex. Had zo niet verwacht dat het deze ronde raak zou zijn. Maar kan toch echt niet om die test heen.... Volgens de verschillende websites ben ik op 31 januari of 1 februari volgend jaar uitgerekend.... Nou, moet het echt nog even laten bezinken hoor. Kom straks nog wel weer ff buurten....
NOD: 01-06: Robertha (oefenronde) 06-06: Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) 09-06 : kipkip (2e ronde, 2e kindje) 10-06: Jolijn2008 (1e ronde, 2e kindje) 22-06: Bibi26 ( 3e ronde, 1e kindje) Anders: 03-05 : Guusje44 Opgewekte ongi, begonnen met spuiten. 22-05 4e FM ?: paard van Robertha Zwanger: Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011 Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011 Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 01-02-2011
Wow Fransa, wat fantastisch!! Van harte gefeliciteerd meid!! Nummer 3 al in het clubje, gaat goed zo. Geniet ervan!