De nieuwe fiets is binnen en hij fietst heerlijk! Ik had eerst ook het fietsstoeltje op mijn gewone fiets, maar ik ben erg klein en het paste gewoon echt niet. Het werd volgens mijn ouders te gevaarlijk, dus die hebben mij een nieuwe fiets cadeau gedaan voor mijn verjaardag.
Super Guusje, als cadeau, laat maar komen zou ik zeggen. Hier zou ik ook wel willen gaan voor een stoeltje of de gewone fiets. Maar wij zij eerder wandelaars dan fietsers eigenlijk. We zullen wel zien of het er van gaat komen. Denk er ook eerder aan om eentje over te nemen ipv nieuw te kopen. Hier zijn we net gaan inkopen doen. Gezellig met zijn drietjes. Ook even bij zeeman binnengewipt en een tof zomerjasje gevonden. 6 euro, kon t echt niet laten liggen eerlijk gezegd. Moest eigenlijk voor broeken gaan voor J. Hij kruipt ze nu allemaal stuk... wordt tijd dat hij leert lopen... Maarja als ze dan vallen zijn ze ook weer stuk hé. Lopen jullie kleintjes al? Hier nog niet. Aan een handje gaat het goed en alleen staan gaat ook super, maar hij vertikt t een stapje te zetten. Eens een keertje twee stapjes maar heeft zich toen maar bedacht. Maar is nu ook weer op een tandje aan t broeden, dus het zal voor daarna zijn. Ze zeggen dat leren lopen en tanden krijgen niet samen gaan hé. Groetjes
goed geshopt dus Jenna, 6 euro is geen geld. Dat lukt mij nooit Thom (de jongste) loopt al een paar weken langs de banken, tafels etc... maar los nog niet hoor. Gelukkig, hij is pas 10 maanden (bijna) Gaat wel een stuk sneller hoor bij een 2e... merk echt dat hij alles wil doen wat z'n grote broer doet en hem vooral wil volgen
@ Jenna, Lucas rolt eigenlijk alleen nog maar en die is precies 1 dag jonger dan Thom van Marloes. Hij begint nu pas een beetje te ontdekken dat hij ergens zelf kan komen als hij dat wil.
Goede koop gedaan Jenna! Leuk is dat hè,als ze gaan lopen. Ik heb nog geen kindje van mezelf, maar werk wel in de kinderopvang. Als ze gaan lopen lijken ze ineens zoveel groter. Dan is dat baby-achtige er echt af.
Hier kruipt ze nog geen eens, laat staan lopen. Ze begint nu sinds een aantal dagen billen te schuiven. Dus het kruipen zal er wel niet meer van komen. We gaan sinds een aantal weken naar de fysio en ik merk wel dat ze nu veel bewegelijker wordt. Zou wel makkelijk zijn als ze loopt voordat de 2e er is anders moet ik 2 kindjes tillen
Dat zou inderdaad handig zijn Kipkip. Maar met 11 maanden heeft ze nog tijd genoeg om te gaan lopen, komt vast goed. Ik heb nu al geen last meer van het ontpillen. Kan dat na een paar dagen? Had van de week het idee dat ik er echt wel wat van merkte, maar voel me nu prima.
Ja ben echt fier op mijn koopje, en t is nog een mooi jasje ook... Alleen spijtig dat ik t met de paasdagen niet aan kan doen wegens nog te koud buiten... ah dan ben ik toch niet alleen met een kindje wat niet kan lopen... Het lijkt rondom mij alsof alle kindjes dat kunnen behalve J... Maar maak mezelf niet zot ervan hoor, het zal wel komen!! vroeg of laat! Kipkip, jij moet met je kleintje naar fysio, dat is minder plezant denk k. Maar als er vooruitgang is is dat wel tof om te zien hé, ze komen er allemaal wel, sommigen wat vroeger anderen wat later. Guusje, ja leeftijd kan zo fel verschillen hé... kindjes die stukken jonger zijn dan J die wel al lopen... Maarja t gaat er ook van komen hoor!
het is ook fijn hoor, als je kindje nog niet loopt... een stuk rustiger haha. maar ja tegenhouden kun je het ook niet he. Onze oudste is van aug en die kon lopen in nov.. dus die was toen 1 jaar en 3 maanden. Kindje van mijn zus wordt in juli 2 en die loopt nu een maandje of 2 denk ik.... Komt allemaal goed toch. Kom jij uit België, Jenna? Wij zijn vandaag naar de dierentuin (blijdorp) geweest. Was weer leuk... Helaas was het in het oceanium heel erg druk en ook donker, dus we zijn maar omgedraaid... een peuter van 2,5 die overal tussendoor glipt, ben je zo kwijt... Gaan we op een rustige dag nog wel een keer terug.
Hoi! Was ik ook weer terug van even weggeweest... Nog steeds niet ongesteld. Maar ook niet zwanger. Iig volgens de test van vrijdag niet... Dus ik wacht maar weer rustig af. Tsja, had het eigenlijk ook wel kunnen verwachten natuurlijk. Die pil komt er hier nooit meer in das een ding dat zeker is. Gooit gelijk m'n hele lijf weer van de regel... Jullie allemaal leuke paasdagen gehad? Wij zijn weggeweest maar een dag eerder dan gepland thuis gekomen. Ik werd ziek en zoonlief sliep zwaar belabberd. Terwijl hij normaal overal heel gemakkelijk slaapt. Dus wij hadden niet echt het idee dat we aan het uitrusten waren dus hebben we vannacht alweer in ons eigen bedje geslapen. En dat heeft ons alle 3 wel goed gedaan! Morgen weer aan de slag. Zal morgenavond wel weer langskomen...
Yep, ik ben belgische! Heerlijk, inderdaad, een dagje dierentuin. Ik ben zelf een grote dierenmie en zie dat J het ook duidelijk in zich heeft. Hij begint al te lachen en te gibberen als er een dier in de buurt is! Heerlijk om te zien. Dus hier zullen we zeker ook gaan genieten van dierentuin bezoekjes!!!! Al zal dat nog even moeten wachten... Hier zijn we intussen rond met paaseitjes rapen. Op negen plaatsen moesten we gaan en dat op twee dagen. Onze tafel staat vol eieren... Gelukkig hebben sommige mensen koekjes gegeven! Maar we hebben zoontjelief wel op zijn gewone ritme gelaten hoor... Voormiddag- en namiddagslaapje heeft hij gewoon kunnen doen! Ook leuk voor ons omdat we dan even op adem konden komen... Nu kunnen we genieten van de paasvakantie samen. Al moet mijn ventje woensdag al terug aan de slag. Ach genieten J en ik lekker van elkaar!8)
Hoi Fransa, reageren we net gelijk!!! Je gezellige weekendje weg is dus een beetje in het water gevallen... Ik hoop dat jullie toch even hebben kunnen genieten samen! Is niet leuk hé als de kindjes dan niet in hun sas zijn, zeker als je zelfs niet helemaal goed bent. Wat jammer ook van de nega test!!!! Ik hoop voor je dat de ongi toch snel doorkomt dan! Ofwel dat de test alsnog posi wordt!! Hier heb ik ook beslist de pil niet meer te nemen na de eerste!!! Al moet ik zeggen dat mijn cyclus voor mijn pilgebruik ook n ramp was...
Hey! Idd, zie het ook: Anniej, GEFELICITEERD!!! Alles goed Jenna? Hier nog een dierenfanaat Wij zijn alleen niet weggeweest met Pasen omdat de kleine de waterpokken heeft Wel erg zielig als ze nog zo klein zijn.... Gaat het nu weer wat beter Fransa? No place like home Hopelijk heb je snel duidelijkheid, want zo is het volgens mij ook niets... Fijne dag allemaal!
Anniej: gefeliciteerd!!! Leuk!!! Jenna, geniet van je vakantie! Wij hebben over 3 weekjes weer vakantie. Ik 1,5 week en mijn man 1 weekje. Hier helaas geen paasvakantie meer op het schoolrooster maar nog vakantie genoeg hoor. Ik klaag niet Fransa, hopelijk voor jou snel duidelijkheid... of ongesteld of een mooie test. Ik ben na de 1e zwangerschap ook niet meer aan de pil gegaan en na de 2e ook niet meer. Geen idee wat ik na de 3e zwangerschap zou doen. oooh nu al waterpokken Robertha. Heeft ze er veel last van?
Oh fijn robertha, en hebben jullie thuis ook veel dieren? Hier zitten er heel wat... Bijna een mini-kinderboerderij! Geitjes, kippen, eenden, een hond, konijn, chinchilla's en een dwergpapegaai...8) En nu al de waterpokken ocharme!!! Dat is erg jong... Bij de onthaalmoeder waar J gaat zijn er ook al twee kindjes met de waterpokken, hoop dat als hij het toch moet krijgen, het nu maar in de vakantie krijgt, ben ik lekker bij hem!!! Marloes, zit jij ook in het onderwijs? En hebben jullie dan geen vakantie met Pasen? Gek hé, twee landen zo dicht bij elkaar en toch zo verschillend! Ik klaag ook niet hoor over het aantal vakanties, geniet er nu wel met volle teugen van nu ik mama ben! Vroeger verveelde ik me dan vaak omdat manlief dan werken was en ik zat hier dan moederziel alleen... Hier alles in orde. J heeft tot 8.10u geslapen!!! Heb hem toen maar wakker gemaakt, anders ligt zijn dagschema helemaal door elkaar! Zo ga nu maar even de boel een beetje opruimen, afwassen... want hier is de laatste twee dagen niet veel gebeurt met de feestdagen... Maar moet zeggen dat het altijd wel opgeruimd is hoor, want hou echt niet van rommel!!! Groeties en tot zo!!!
ja, ik geef les op het vmbo, en dan de examenklas. Ik werk op een school waar de kinderen allemaal extra hulp en ondersteuning nodig hebben. veel leerlingen met dyslexie, adhd, autisme e.d... en nee, hier geen paasvakantie, maar meivakantie.
Ah zo, dat is ook wel tof! In mei heb je dan wel meer kans op mooi weer hé. Alhoewel we op dit moment ook niet mogen klagen, het zonnetje is goed van de partij hier vandaag! Zo een bijzonder onderwijs klasje lijkt me ook wel tof! Wel zwaarder denk k dan een gewone kleuterklas.