Wat goed van België! Ik vond het liedje van Ned. echt een aanfluiting. Ik snap niet dat we uberhaupt nog aan die poppenkast willen meedoen. Jenna, op naar een goede cyclus en zwangerschap!
Jenna, heb 12 dagen geleden een eisprong gehad en mn temp is nog gewoon hoog. Hij zal morgen of overmorgen wel zakken zodat ik dinsdag ongi wordt. Als je op mn banner klikt dan zie je mn temp kaartje... Tot morgen!
Hallo dames! Fijne zondag allemaal ondanks de regen? Ik ben even crea geweest dus voor degene die in mijn contactenlijst staan; willen jullie eens kijken naar mijn knutsels (fotoalbum ) en jullie mening geven? Ben nog volop aan het oefenen, maar ik vind zelf vooral het schilderijtje waar ik met de uil op sta erg mooi geworden...Alleen vriend lief vindt dit niet iets om in huis te hangen, voor een foto-album vindt hij het wel mooi. Wat denken jullie?? @ jenna; wat fijn dat je je ei zo duidelijk kunt voelen! Dat is ook weer handig voor de volgende ronde, maar we gaan er natuurlijk eerst vanuit dat die er niet gaat komen. Hopelijk heb je het mis wat betreft je ongi, maar anders weet je in elk geval dat je lichaam duidelijke signalen geeft. Goede prestatie zeg van Tom! Ik heb gisteren niet gekeken, maar ik vind het een erg mooi liedje. @ Kipkip; dus toch je ei gehad, mooi zo! Nu hopen dat jullie geklus niet voor niets is geweest.
Ja ben toch wel blij dat het hier na bijna 30 jaar toch wel normaal begint te lopen Ach sommigen hebben gewoon wat meer tijd nodig zeker Bibi, wat mooi wat je gemaakt hebt! Je kan dat heel goed!! Ja het liedje is heel goed, gewoon zonder tierlantijnen enzo, want sommige liedjes waren bijna een mini-musical!!! Ja kipkip je hebt gelijk een echte kermis soms! Robertha, je temp is inderdaad nog steeds goed hoog! Maar wat is het verschil tussen de groene en de rode lijn?
he meiden, we hebben gister dus een feestje gehad, was gezelli waren vrij op tijd weer thuis rond 01.00 uur. denk dat ik nu echt een griepje onder de leden heb, voelde me vrijdag al niet helemaal top en gister ook.. Dacht dat duizeligheid enz. van zwangerchap kwam ,maar mijn vader is vorige week ziek geweest en die had koorts, koud/warm, duizelig, heel moe, beetje misselijk.. Dus denk dat ik dat ook heb.. is niet heel gek dus dat ik dat verwarde met zwangerschap.
Das niet zo fijn mimi! Hopelijk is het snel weer over en voel je je beter. Moet je veel werken komende week? Jenna, het ene lijntje is mijn cylcus nu (de roze) en het andere is van de cyclus waarbij ik zwanger bleek. Ze kun je een beetje een vergelijking maken. Heb nog geen kaartje waarbij ik een eisprong heb en niet zwanger was, dus vandaar dat ik deze 2 nu vergelijk. Het grappige is, als ik wel bezig was om zwanger te worden dan had ik nu goede hoop met deze temp! Ik ben allang blij dat ik gewoon een eisprong had! Ik heb helemaal niks gekeken dat met het songfestival te maken heeft, dus kan er geen zinnig woord over zeggen. Hallo Bibi! *zwaai* Volgende week weer goed aan de klus? Ga je er ook ovu testen bij gebruiken? Vind het heel leuk wat je gemaakt hebt, Bibi! Zijn moeder is ook een echte crea-Bea (ze heet ook bea ). Dus wij ook een beetje. Mn moeder geeft ook scrap-cursussen. Ik ben ook bezig met een heel boek voor ons meisje van de eerste weken. De rest gaat gewoon via een digitaal fotoboek, want kost anders teveel tijd. En ik vind dat als je dat voor je eerste kindje doet, dan moet je het ook voor de 2e doen. Erg leuk! Liefs
jenna das wel slim een beetje vergelijkingsmatriaal. Ik moet maandag middag,woensdag hele dag en vrijdag van 12-21 dus ja weer meer als mijn eigenlijke uren. ik weet nog niet of ik morgen ga..
@ Jenna; thx voor het compliment! @ Robertha; jij ook bedankt! *zwaait even terug* Fijn dat iemand die zelf ook scrapt mijn crea's ook mooi vindt. Ik vind het werk van anderen vaak geweldig, maar van mezelf op de een of andere manier niet zo. Maar die ik hier op ZP heb staan ben ik zelf ook erg blij mee. Leuk dat je moeder cursussen geeft! Ik heb er een tijdje weinig mee gedaan, maar wil het weer oppakken dus wie weet ga ik wel een keer een cursus doen. Lijkt me leuk om nieuwe technieken te leren. Ik scrap trouwens ook lang niet al onze foto's hoor, geen tijd voor. Ben ook met een digiboek bezig van vorig jaar zomer, heb zóveel foto's van de vakantie, daar is anders geen beginnen aan. @ klussen; jazeker gaan wij weer aan de klus! De ovutesten liggen al bijna een week te wachten. Begin er denk ik vrijdag mee. Moet alleen even kijken hoe ik dat zaterdag doe bij het concert. Toch maar een dipstick in de tas en op tijd een toilet opzoeken denk ik. @ Mimi; beterschap meid!
lieve meiden ik verwaarloos jullie heel erg .. sorry.. ik kan gewoon weinig fut vinden.. voel me redelijk.. wel de hele dag misselijk.. nog niet gespuugd..Wel paar keer op t randje gezeten. maar probeer alles om t te voorkomen. ik weet namelijk als eenmaal ga spugen ik me helemaal de hele dag beroerd voel... nu ook wel.. maar nu is het lichter
Jenna, dat is zo herkenbaar. Mijn gevoel wil al jaaaaren weer een kleine beeb en al kon ik absoluut niet zwanger zijn, ik voelde soms zelfs de baby schoppen Mimi: hopelijk zet de griep niet door, maar probeer in ieder geval wat rust in te plannen tussendoor Even een vraagje: vanaf hoeveel dagen voor je verwachte ei beginnen jullie met ovu testen? En moet dat steeds op dezelde tijd? Zo ja, wat is de beste tijd? Als ik een beetje op schema loop verwacht ik zaterdag/zondag mn ei. Kipkip: wat lastig dat de temp zo onduidelijk is
Morge!! Bedankt allemaal!! Weet dat ik t me waarschijnlijk inbeeld, maar wel tof dat jullie ermee inzitten!! Twijfel ik ben een dag of vijf voor ik mijn ei verwachtte begonnen met testen. Ik deed het s morgens (niet met ochtendurine) maar wat het beste is weet ik eigenlijk niet. Het beste is wel om het elke dag ongeveer hetzelfde tijdstip aan te houden! Cherie, hopelijk klaart het snel een beetje voor je op! Had je bij je vorige zw ook zoveel last van misselijkheid? Als ik misselijk werd dan at ik een wafeltje of een droog koekje, dan ebde het wat weg... Weet niet of het bij jou helpt... Mimi, veel beterschap!! Toch maar proberen goed te rusten deze week! Robertha, ah dat zijn de twee lijntjes!! Inderdaad slim om te vergelijken, weet je hoe het eruit zou moeten zien!
Jenna, we tellen gewoon met je af. Het is 3 juni voor je het weet!! Cherie, vervelend dat je zo misselijk bent. Hopelijk wordt het wat beter. Dit is ook niets natuurlijk... Succes ermee! Robertha, hoe is het met de tandjes eigenlijk? Bibi, ovutesten mee naar een concert. Het moet niet gekker worden he . Je kunt deze ronde bijv. ook 's ochtends testen. Ik deed het altijd 's middags als ik uit m'n werk was trouwens... Heb trouwens nog een foto van m'n positieve test. Had ik dinsdag al gemaakt maar nog geen tijd gehad om te plaatsen...
@ Fransa; haha, ja, beetje vreemd is het wel hè. Maar ja, ochtendurine kun je beter niet gebruiken en de rest van de dag heb ik vaak stage of werk dus vroeg in de avond komt het beste uit...Anders moet de test mee naar school en werk, dat is nog vreemder. Wat een prachtige test had je!! Die wil ik ook! @ jenna; wij wachten inderdaad allemaal met je mee! Hoe voel je je vandaag? @ Cherie; sterkte met de kwaaltjes meid, hopelijk trekken ze snel weg...
Haha Bibi, nou dan maar het concert he Heb de afspraak met de gyn verzet naar 14 juni. Dus nog maar 2 weekjes wachten. Ben benieuwd... Heb al voor de 3e dag achtereen hoofdpijn en vandaag ook weer een weeiig gevoel in m'n maag. Misselijk kun je het niet noemen maar heel prettig is het ook niet. Voel me best belabberd eigenlijk. Straks na de lunch maar even lekker de stad in met zoonlief. Het zonnetje is weer tevoorschijn gekomen en de frisse lucht is voor ons beide wel goed dacht ik zo...
nou hier gevelt op de bank, dus rusten gaat wel goed komen. Mijn vader is met dezelfde verschijnselen nog steeds thuis.. heel erg Duizelig, hoofdpijn, koorts vlagen, koud/warm. Colin heeft het ook , die is heel rustig en zit elke keer te spelen in plaats van lopen, komt bij me hangen en loopt wankelend door het huis. Ik ga nu dus maar op ijn kont de trap af met hem en heel rustig de trap op. als het echt niet lukt kan ik mijn buuvrouw vragen of ze hem naar boven wil brengen.. Dit is nl. niet zo'n goed combi met al lage bloeddruk..
Hoi Fransa, zo'n mooie test wil ik ook wel! Zeer goed te zien!!! 6 juni is mijn nod, maar ik wacht met testen totdat ik zeker weet dat mijn nod voorbij is. Testte de vorige keer ook nooit voor of tijdens nod, echt pas als ik overtijd ging! Dus volgende maandag ga ik ten vroegste testen. Voor jou nog twee weekjes geduld voor de echo. Ben benieuwd naar de mooie echo! Hopelijk krijg je een fotootje mee zodat wij ook kunnen meegenieten! Bibi, ik deed het s morgens als volgt: ging naar het toilet als ik wakker werd en een uurtje erna testte ik. ging prima zo, kon ik thuis op mijn gemakje testen. Mimi, hopelijk gaat het snel beter!!! Want ziek zijn tijdens een zw is geen pretje hé. Dan voel je alles dubbel zo erg! Hier: Voel me heel gek vandaag eigenlijk, alsof ik elk moment ongi kan worden! Mischien dat ik een korte LF heb en binnen een paar dagen al ongi wordt! Heb de vorige oefenrondes geen ovutesten gebruikt dus ken mijn LF niet zo geweldig goed. We zien wel! Heb nu en dan ook wat maagpijn, maar dat is voor de stress voor onze opendeur dag!! Guusje, hoe is het nu met jou? Ook in spanning aan het wachten!! Heb je al een idee?
@ jenna; het is echt spannend hè. heb je wel genoeg afleiding de komende week? @ testen; 's ochtends is echt niet te doen want soms begin ik al om 7:00 en dan ga ik echt niet om half 6 opstaan zodat ik een uur na het toiletbezoek kan gaan testen. Maar kan zaterdag ook wel overslaan eventueel, gewoon vrijdag goed klussen, mocht mijn ei dan zaterdag komen dan liggen de zwemmertjes er klaar voor. @ Mimi; bah wat vervelend dat je je zo voelt. Hopelijk knap je snel op. Wel heel fijn dat de buurvrouw in de buurt is om te helpen. @ Fransa; en jij voelt je ook al niet zo happy dus, vervelend meid. Ben je inmiddels lekker een frisse neus wezen halen? Ik denk trouwens dat ik anders zaterdag maar niet test. Gewoon zorgen dat we genoeg klussen en eigenlijk verwacht ik mijn ei dan nog niet dus het is niet zo heel erg.
Hallo dames, Mimi, vervelend dat je ziek bent. Ik hoop dat je snel opknapt. En Fransa en Cherie; jullie voelen je ook al niet lekker. Sterkte, het is voor een goed doel. Bibi, nog even geduld en je kunt ook weer aan de slag. Dat is beter dan dat afwachten, he. Hier eigenlijk weinig te melden. Net even bij mijn moeder op bezoek geweest, kon ik even shoppen, haha. Even nog wat dingen gekocht voor de vakantie. Nog 2 weekjes werken en dan gaan we lekker.
@mimi: vervelend dat je je niet lekker voelt zeg. indd een cracker of beschuitje kan helpen Ik zag een posi test voorbij komen. Gefeliciteerd. Nu is het genieten geblazen. @hier: eerste twee weken (tot eisprong denk ik) niet lekker in mijn vel gezeten. Had pijn in de rug, onderbuik en het was net of ik een groeipijn had in mijn benen. Na de dag dat ik mn verwachte eisprong had was het plots over, dus voel me nu weer de oude. Heel raar heb dit nog nooit gehad. We zijn voor de zekerheid al 2 weken aan het klussen en gaan nog 1 week door. 4 juni ben ik jarig dus ga dan een testje wagen (is vrij vroeg kan eigenlijk pas 10 juni) maar wat zou het toch een leuk verjaardagscadeautje zijn. Dus heb nu een super gevoelige test in huis. Duimen jullie met me mee?
@ Cindy; natuurlijk duim ik mee! Ik hoop voor jullie dat het raak is! @ Kipkip; heerlijk, bijna vakantie. Hier is het nog lang niet zover. Moeten ook nodig eens gaan bedenken waar we naartoe willen. En inderdaad, wij mogen bijna weer aan de klus. Zo maar eens kijken of vriendlief nog even wil oefenen.