Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Cindy, dat zou inderdaad een leuk verjaardagskadootje zijn!

2. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Bibi, genoeg afleiding ja!! Met de opendeurdag in school hé.

Ik denk trouwens niet dat ik zenuwachtig moet zijn... Zal toch wel niet raak zijn... Mijn mannetje heeft blijkbaar meer hoop, vaak als ik iets doe of zeg zegt hij ''misschien komt dat omdat je zwanger bent...'' en '' dat had je vorige keer ook..."
    Hij is er in ieder geval dit keer veel meer mee bezig dan bij de eerste keer!:D Wel lief!!:D

Kipkip, dat wordt aftellen!!! Heerlijk even weg met je gezinnetje!!!

Cindy, dat zou inderdaad wel heel tof zijn!! t Is inderdaad wel vroeg maar wie weet zit het geluk je wel mee!!! Mijn duimen staan in ieder geval klaar:D

3. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hier: druk bezig met de uitnodigingen van de kleuters af te werken. Uitnodigingen voor hun proclamatie eind juni! Op naar t volgende evenement in school8). Maar daarna.......vakantie!!!;)

4. Fransa

Fransa Niet meer actief

Goedemorgen!

Even snel een berichtje voordat ik naar m'n werk ga...

Eindelijk is na 3 dagen m'n hoofdpijn over. Dat voelt toch wel weer prettig... Zoonlief heeft vannacht ook nog ruim een uur liggen spoken. Uiteindelijk maar wat melk gedaan en daarna is hij vrij snel in slaap gevallen. Als ze nou gewoon konden zeggen wat er aan de hand is....

Kom vanavond wel even wat langer bijkletsen.

Fijne dag allemaal!

5. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Fransa wat goed dat je ervan verlost bent nu!! Kan je weer wat meer genieten!!
    Heb jij ook last van misselijkheid of niet?

Ja de kindjes zouden het soms moeten kunnen zeggen hé! Hoe oud is je kanjer weer precies? (Er zijn hier zoveel kindjes onder ons dat ik soms vergeet hoe oud ze nu weer zijn...:))

6. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    HIHI Cindy, dat zal inderdaad wel heel leuk zijn.

Wanneer kan jij testen Jenna, dus toch wel wat verschijnselen... Leuk hoor dat je man zo mee leeft. Hij herkent nu wat meer.
    Ik heb ook stille hoop dat mijn vriend bij de tweede wat meer begrijpt ;)

Hier even ziekjes, pijn in mijn keel en hoofd, hoop dat het snel wegtrekt en ik nog wel kan genieten van mijn vrije dagen!!

Je lichaam dingen laten voelen die je wil voelen herken ik ook wel :)

7. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden,

Sorry ik verwaarloos jullie een beetje. We zijn erg druk met dingen uitzoeken voor het nieuwe huisje, vrijdag krijgen we de sleutel en kunnen we aan de slag.
    Verder voel ik vanalles in mijn lichaam wat ik ook had toen ik zwanger was van Lucas (maar dat is naar mijn idee echt veel te vroeg, misschien komt het van de pregnyl). Vanmorgen trouwens iets raars, Lucas wil nu steeds gaan staan, dus hij stond tussen mijn beden toen ik op de bank zat en opeens geeft hij een kus op mijn buik. Hij geeft nooit uit zichzelf kusjes!

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

oo guusje spannend, nieuw huis.. Maar ook spannend dat de kleine uit zichzelf een kusje gaf.. Vaak voelen ze het aan!! ik ben benieuwd..

9. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    NOD:

01-06: Robertha (oefenronde)
    06-06: Jenna09 (1e ronde, 2e kindje)

09-06 : kipkip (2e ronde, 2e kindje)
    09-06: Guusje ( 1e ronde, 2e kindje)
    10-06: Jolijn2008 (1e ronde, 2e kindje)
    11-06: Cindy1981 (1e ronde, 2e kindje)
    20-06: Twijfel (1e ronde, 4e kindje)
    22-06: Bibi26 ( 3e ronde, 1e kindje)
    27-06: TuttiFrutti (1e ronde, 2e kindje)

Anders:
    24-06: paard van Robertha ;)

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011

Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 01-02-2011

Zo, even het lijstje weer naar voren gehaald:D
    Ik moet nog even blijven staan want ben nog niet ongi geworden. Dacht écht dat het vandaag zou zijn, vaak is het dan voor of na het sporten ( 's ochtends) maar nu nog niet...:(

*effe de reactie lezen:)*

Cindy, ik duim met je mee!! Zou wel erg vroeg zijn, maar wij helpen je graag met het turen naar streepjes!!;) Nog een paar daagjes, spannend!!

Bibi, goed geoefend;):)? Nog een paar daagjes en dan mag je ook op het wachtbankje.... De moeilijkste periode (naar mijn mening)
    En als je goed klust (schreef bijna klutst:):D) dan moet het goed komen. Dat is iig belangrijker dan het testen. Wel zin in het weekend?8) Het wordt kei mooi weer, dat wordt genieten!!!! (ben stiekem jaloers!)

Fransa, er is nog steeds maar 1 tandje door. Hoewel ik de 2e snel verwacht want ze slaapt moeilijker in, wordt soms wakker en moppert íets meer (nog steeds vrij weinig:D) Wel erg fijn dat de hoofdpijn nu over is. Hopelijk slaapt je mannetje vanavond ook weer gewoon door. (mooie test by the way;))

Mimi, misschien ben je wel gewoon echt ziek!:$ Rustigaan doen hoor! En ons niet aansteken;). Misschien duurt het maar een paar dagen en ben je er snel weer bovenop.

Jenna, een korte LF zou kunnen maar hoeft natuurlijk niet;):D! dat dacht ik deze ronde ook maar zit nu toch al op 14 dagen na ei. :$Bij alles wat je dan voelt ga je meteen nadenk.... Dat doe ik nu zelfs ook omdat ik nog niet ongi ben:) maar voel helemaal niks nu dus wacht gewoon af, waarschijnlijk ben ik morgen dan aan de beurt...

Kipkip, bijna vakantie!! Weet jij al wanneer jij gaat testen trouwens? Of wacht je tot na je NOD? Vindt het nu al spannend worden;) Hoe was je temp trouwens?

Tutti, nu in de saai periode... Hopelijk ben je snel weer helemaal beter zodat jullie volgende week een beebje kunnen maken;). Volgens mij begrijpen mannen het wel beter de 2e keer. Maar nog niet helemaal;) want het blijven mannen!;) Ze weten nu precies waarvoor ze het doen, dus is het misschien wel sneller "echt" voor ze. (weet het anders ook niet)

Guusje, geeft niks dat je wat minder komt want een nieuw huis is toch wel heel belangrijk! Heb je meteen ook goede afleiding. Een week na de eisprong kun je idd al van alles voelen. En wie weet weet jullie mannetje het stiekem gewoon al:D! Ik gun het je zo! (iedereen natuurlijk, maar via de mmm is toch anders:)) Succes met je nieuwe huisje!

Cherie geeft natuurlijk ook niks als je wat minder komt. Begrijp het helemaal, want daardoor was ik bij mn zwangerschap ook gestopt met dit forum. Ik denk dat je een meisje krijgt:)! Over een tijdje voel je je hopelijk weer een stuk beter. En wij zijn natuurlijk benieuwd naar hoe het met je gaat. We blijven rustig op je wachten:);).

* wat een lang verhaal:)*

Twijfel, Jolijn, Klevkin, Hoe gaat het met jullie?

Effe een korte:) update over mn paard. Vandaag heeft ze een spuit gehad dus nu gaat het eitje groeien. Als het goed is kan ze ongeveer in het weekend weer geinsemineerd worden. Hopelijk nu wel raak!

Liefs

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

hier gaat het de goede kant op, voel me beter als gister, hang nog steeds op de bank hoor. Colin is bij schoonmams en morgen voor een groot gedeelte bij mijn moeder.
    Donderdag ochtend naar cb met colin, donderdagavond boodschappen doen met martin samen.
    en vrijdag ga ik weer proberen te werken van 13-31, zodat het feest zaterdag gewoon door kan gaan.

11. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ik zou me hier graag melden als ik mag van jullie :)

Even mijn voorstelling kopiëren uit het voorsteltopic:

Hoi!

Ik ben Kelly, 21 jaar en wonend te Tielrode (Oost-Vlaanderen) in België dus.
    Verder woon ik samen met mijn vriend en zoontje van 2 jaar.
    Ik werk deeltijds in de Carrefoursupermarkt.

Wij zouden normaal ongepland zwanger zijn van een 2e nu, maar de gynaecoloog zegt dat dit niet goed loopt maar ik heb er geen vertrouwen in.

Aangezien het ongepland is, weet ik ook heel mijn cyclus niet en ben ik héél erg onregelmatig..
    Ik had al 4 testen gedaan omdat ik me anders voelde, allemaal negatief.
    Dus ben ik donderdag 27 mei naar de gynaecoloog geweest die zei dat het slijmvlies in mijn baarmoeder verdikt was.
    Verder mocht ik bloed laten trekken en 's avonds kreeg ik de uitslag dat die maar 5 was.
    Geen verdere uitleg gekregen enkel dat ik dus maandag (31 mei) terug bloed mocht laten trekken.
    Ik kon niet wachten dit weekend en heb zaterdag nog eens een test gedaan en die was héééél licht positief, niet hoopgevend dus.
    De dag erna nog eens eentje en die was zeer duidelijk positief.
    Nu heb ik altijd gelezen dat je dan al 20-25 HCG in je bloed moet hebben om positief te testen?
    Nog geen 24 uur later moest ik bloed gaan laten nemen en 's avonds bellen en de HCG waarde zou maar 7 zijn...
    Het enige wat de gyne zei was dat het een abnormale zwangerschap is en ik waarschijnlijk wel bloed zou gaan verliezen en binnen 2 weken terug mocht komen om nog eens bloed te prikken.

Ik snap er helemaal niks van!
    De gynaecoloog zegt zoiets enkel op basis van het bloedonderzoek,
    hij weet mijn cyclus niet, heeft geen echo genomen en geen enkele vraag gesteld...

12. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Tutti, maandag zou ik kunnen testen! Moet nog even geduld hebben. Mijn nod is zondag. Denk ook dat mijn mannetje nu meer begaan is omdat hij weet wat er komt en gaat gebeuren.

Guusje wat spannend dat je bijna in je nieuwe huisje kan! En inrichten is zo leuk!!! Maak er maar een mooie en gezellige thuis van!
    En wat lief van je zoontje:$ Zou hij iets voelen:(

Robertha, ja onze lichamen maken ons gek door dingen te voelen! Jij voelt niks!! Is de grootste kwaal van een zwangerschap voor de nod hé;). Want de maand dat je dan uiteindelijk zw blijkt te zijn heb je net niets gevoeld, is bij de meesten hier zo hé:D
    Hoop ook op veel succes voor je paard!! Dat het dit keer maar eens raak is!

Mimi, wat goed dat het beter gaat! Rusten kan soms wonderen doen hé.

Hoi Kelly! Welkom hier en wat een verhaal seg!! Hoop toch voor je dat je binnenkort uitsluitsel krijgt, want zo in het ongewisse is echt maar niets!!
    Het aantal Belgische meisjes is hierbij verdubbeld:D Ben ook Belgische!! Maar uit Limburg, een heel eindje van jou vandaan!

Hier: Vandaag met alles kleuterklassen op schoolreis geweest! Was supertof maar ben nu gewoon doodop!! Zou zo in slaap kunnen vallen! Voor de rest nog steeds hetzelfde hier. De steekjes zijn wat verminderd moet ik zeggen, maar voel me zo raar eigenlijk... Weet niet wat het is... Zou de ganse avond nog op de zetel kunnen gaan liggen en niets doen... zo lusteloos... Waarschijnlijk voorbode van ongi:(.

13. Vinora

Vinora Niet meer actief

Jenna: ik ga vanavond ook eens langs de huisarts en mijn verhaal doen. Als hij me niet kan helpen ga ik volgende week eens langs bij een andere gynaecologe.

14. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    waar basseer je dat op?! ben erg nieuwschierig. ik durf zelf niks te denken. zou dolgraag een meisje krijgen.. maar een jongen is ook welkom (een meisje is weleen innige wens:))

Ik begon verkouden te worden :( ik heb pijne keel en mijn oren. verder ben ik werkelijk de hele dag misselijk. vanochtend ging het wel. nu vanaf vanmiddag weer mis.. net wel btje gegegeten. (kan nog af en toe redelijk eten...) verder nog niet gespuugd.. gelukkig.

meiden.. ik heb wel wat gelezen.. vind het erg spannend allemaal voor jullie..
    jullie nod is tijdens mijn vakantie! :(
    dus lees t pas als we terug zijn.....
    ik denk wel aan jullie

15. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Hoi,

Ik wil ook graag met jullie mee kletsen.

Ik ben 30 jaar oud, woon sinds 1,5 jaar samen met mijn vriend. en zijn nu bezig in de 1e ronde voor ons 1e kindje.

Ik vind het een beetje veel werk om 110 pagina's terug te lezen dus van er nu een beetje midden in. Maar dat komt wel goed!

16. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Welkom Denzel en Kelly! Kom er maar gewoon bij! En veel succes natuurlijk! Willen jullie, jullie naam erbij zetten op ons lijstje?

Cherie, heb gewoon zo'n vermoeden:). Baseer het alleen om mijn eigen ervaring (heb alleen een meisje). Vaak is het zo dat vrouwen vaker en erger misselijk zijn als ze zwanger zijn van een meisje. Maar dit is natuurlijk zo'n fabeltje dus wil natuurlijk niks zeggen;). Willen jullie het wel weten van tevoren?

Jenna, zou wel een hele grote wonder zijn:D maar ga er nog steeds vanuit dat ik ongi word. Bij jou hou ik wel goede hoop!

liefs

17. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    alle nieuwe welkom!

hahaha.. zo robertha! vat m ;) ik was bij mijn jongens ook behoorlijk misselijk.. voor mijn gevoel alleen niet de hele dag.. aan de andere kant had ik bij hun al wel gespuugd en nu alles nog net binnen kunnen houden..
    ach ja we zien t wel. we willen het niet weten. we zien t wel.

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Kelly en Denzel; welkom hier! Alles bijlezen is geen beginnen aan, het is soms in één dag al moeilijk bij te houden. :D Klets gewoon gezellig mee!

@ Jenna; wanneer begint jullie vakantie? Ik loop stage tot 6 Juli, maar de kinderen moeten tot eind Juli naar school.
    En wat is dat wat je moest voorbereiden, de proclamatie?
    Ik heb volgende week een beoordeling op mijn stage door een onafhankelijk iemand, spannend! Maar zal wel goed komen, heb er wel vertrouwen in. ;)
    Wat lief trouwens dat je mannetje zo meeleeft! De mijne moet nog steeds wennen volgens mij, nou heeft ie ineens weer geen zin elke keer. ;) Ach, we zien wel, hopelijk klussen we deze week nog flink. :D

@ Robertha; nope, niet meer geoefend, meneer wilde niet. ;) Denk dat het in zijn hoofd toch meer een 'moet' is nu en dat ie de knop nog even om moet zetten ofzo. We zullen zien hoe het deze maand weer loopt...
    Ik heb in elk geval wel héél veel zin in zaterdag ja, lekker rocken on the beach!! 8) Het wordt prachtig weer dus moet een top-dag worden. Ik breng wel verslag uit zondag. ;)

@ Guusje; dat is toch wel apart hè, die kus op je buik. Vorige week hoorde ik van iemand die niet wist dat ze zwanger was, maar een buitenbaarmoedelijke zwangerschap bleek te hebben. Haar dochtertje zei al een paar weken 'mama baby in de buik'. Dus wie weet...;)

@ Fransa; gelukkig voel je je weer beter. Kun je misschien eindelijk echt lekker op je roze wolkje gaan drijven. ;)

@ Cherie; wanneer ga je met vakantie? Even lekker uitrusten, komt wel goed uit nu hè?

@ Mimi; ook jij bent weer wat opgeknapt zie ik, gelukkig maar. :)

19. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Kelly, veel succes! Hopelijk heb je duidelijkheid bij hem!

Denzel welkom, kom maar gezellig meekletsen! En teruglezen is echt onbezonnen werk hé.

Robertha, dank je voor de hoop!!! Stuur je ook wat richting België??:D

Bibi, wij hebben vakantie gans juli en augustus, twee maanden! In Nederland is het per regio verschillend als ik me niet vergist hé!
    De proclamatie wordt hier gedaan als je afstudeert! Maar met de oudste kleuters, die volgend schooljaar naar het eerste leerjaar gaan, houden wij ook iets soortgelijks. De ouders van de kinderen komen naar de klas en dan treden we ook voor ze op enzo, we maken hapjes en drankjes voor de mama's en papa's... en op het einde krijgen de kleuters zo'n afstudeer-hoedje (a la amerika) op en krijgen ze om beurt hun kleuterdiploma! (Geen officieel document hé;)) Dat is altijd heel emo voor de ouders, maar ook voor de juffen.
    Zeker dit jaar ga ik het moeilijk hebben omdat het echt een supertoffe groep kinderen is:(. Ik ga ze missen!!!

20. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Nieuwe meiden welkom hier! En Denzel ik zie dat je in Almelo woont, dat is hier erg dichtbij! Ik woon in Hengelo.

Cherie, Waar gaan jullie naartoe op vakantie? Misschien heb je het al wel verteld, maar dat heb ik dan gemist.

Jenna, dat klinkt wel leuk zo'n afsluiting voor de kleuters. Wel jammer dat je afscheid van ze moet nemen.

Ik denk dat wij een keus hebben gemaakt voor de meubels. We zijn bij Leenbakker geweest en daar stond een hele mooie set die ook niet al te duur is. Woonprogramma's en dan de Sanne. (ik weet niet of de link goed werkt.)
    En morgen gaan we vast gekleurde muurverf halen bij de praxis. Want daar is het deze week voor de helft van het geld.

Deel Deze Pagina