Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Guusje, wat tof hé zo meubels kopen en voor inrichting zorgen. Doe ik toch heel graag!

De link doet het prima hoor! Wat een mooie reeks! Wat hebben jullie er precies van als ik vragen mag? Want als je sanne intikt bij de zoekopties komen er een heel aantal artikels.

2. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    We nemen het dressoir, de salontafel, de eettafel en nog een bijzettafel/hoektafel. Wel veel ineens, maar ik wil eindelijk wel een een "volwassen" inrichting. Nu hebben we eigenlijk alleen nog maar de oude meubels van mijn man en niks van mij.

3. Vinora

Vinora Niet meer actief

NOD:

01-06: Robertha (oefenronde)
    01-06: KellyAernoudt (oefenronde)
    06-06: Jenna09 (1e ronde, 2e kindje)
    09-06 : kipkip (2e ronde, 2e kindje)
    09-06: Guusje ( 1e ronde, 2e kindje)
    10-06: Jolijn2008 (1e ronde, 2e kindje)
    11-06: Cindy1981 (1e ronde, 2e kindje)
    20-06: Twijfel (1e ronde, 4e kindje)
    22-06: Bibi26 ( 3e ronde, 1e kindje)
    27-06: TuttiFrutti (1e ronde, 2e kindje)

Anders:
    24-06: paard van Robertha

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 01-02-2011

Mezelf er even bijgezet als oefenronde want ik was ongepland zwanger. Nu beginnen we er pas écht aan!

Ik ben naar de dokter geweest en hij zei ook dat ik enkel kon wachten, wel een goed gesprek gehad.
    Moet ook beginnen met temperaturen want hij zei dat ik last ging hebben met mijn onregelmatige cyclussen.
    Net thuisgekomen wat roze bloed verloren dus we zullen er hierna aan kunnen beginnen.

4. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Knap Guusje!! Ja je wordt dat beu hé, zo met 'vanalles-wat-meubels' Hier ook lang gehad hoor, maar na goed gespaard te hebben is onze living nu ook sinds een half jaar volledig bemeubeld zoals we het willen. Moet je lang wachten op je bestelling?

Kelly, nu weet je toch al meer hé! Als het nu nog goed doorzet, kan je beginnen met tempen! Robertha hier is daar een echte krak in en weet er heel veel van!!

5. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    We gaan pas bestellen als we de sleutel hebben. We moeten eerst nog een paar dingen nameten om te kijken of het allemaal wel past.

Kelly, spannend allemaal zeg.

6. Vinora

Vinora Niet meer actief

Dankjewel meiden!

Ja ik ben wel blij dat ik IETS weet, nu weten we hoever we staan.

Als Robertha de krak is wil ik graag een vraag stellen; zijn er bepaalde 'kaartjes' ergens te vinden waar ik de temperaturen op kan invullen?

7. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    #1107 Jenna09, 1 jun 2010
    Laatst bewerkt: 1 jun 2010
    Meiden...

Iemand die ik ken is ook actief op dit forum, maar nu zie ik dat er meegelezen wordt met mij... We weten wel van elkaar dat we op dit forum posten maar wil toch niet dat iemand al weet dat ik zwanger zou zijn of niet vooraleer ik een goede echo heb...:( Jammer, t was mijn uitlaatklep... Wil wel graag jullie per pb de hoogte houden over mijn cyclus. Want hebben toch wel een beetje een band opgebouwd hiero...
    En voor de rest post ik hier gewoon!! Dus als jullie op mijn cyclus willen reageren, ook graag via pb... Pff wordt wel lastig hé:(:(:(

8. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    NOD:

Anders:
    24-06: paard van Robertha ;)

Zwanger:

Ook uit het lijstje helaas...
    Vorige keer hebben we mijn zw ook stilgehouden totdat we een goede echo hadden!

9. Vinora

Vinora Niet meer actief

Spijtig Jenna! :(

Ff de laatste nieuwe lijst met mezelf er terug als laatste opzetten ;)

NOD:

Anders:

Zwanger:

10. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Welkom nieuwe dames, gezellig dat jullie mee komen kletsen. Nu hopen dat het gauw (weer) raak is!

Jenna, vervelend dat het zo moet. Anders even een andere nickname aanmaken... sstt...wij zeggen niks ;)

Kelly, je kunt via fertility friend heel makkelijk je temperatuur bijhouden.

11. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    He wat jammer Jenna, anders wat Kipkip zegt een nieuwe nickname? En anders zou ik gewoon zeggen tegen die persoon dat je weet dat ze meeleest, misschien durft ze dan van schrik niet meer.

12. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ja t is onvermijdelijk hé. Wil er geen drama van maken. Maar ik kan hier nog gewoon blijven posten hé. :) Gewoon mijn cyclus even geheim houden. Heb graag zekerheid over een eventuele zwangerschap eer ik het aan iemand in mijn omgeving vertel. We zien wel.

13. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Gelukkig maar, en als je iets kwijt wilt over je cyclus PB je me maar. Ik ben namelijk erg benieuwd of je een normale cyclus houd deze keer.

14. Fransa

Fransa Niet meer actief

Goedemorgen!

Gisteren geen tijd gehad om bij te schrijven. Dus nu snel maar even...

Jenna, wat jammer!! Maar net wat Kipkip zegt, anders misschien schrijven onder een andere nick? En dan gewoon wat minder details vrijgeven zodat ze niet weet dat jij het bent. Of gewoon idd zeggen dat je weet dat ze meeleest en dat je dat niet zo netjes vindt. Misschien laat ze het dan wel....

Welkom nieuwelingen! Maak jullie borst maar nat want er wordt lekker veel geschreven hier...

Kelly, wat jammer dat het niet goed is gegaan met je zwangerschap. Dat is dan wel even slikken he. Ook al wist je het niet.... Sterkte en hopelijk is het gauw weer raak!

Guusje, meubels zien er leuk uit. Echt mijn stijl! Leuk he al die voorbereidingen... Moet je niet zoals wij in 7 jaar tijd 6x verhuizen want dan gaat de lol er echt wel een keertje af....

Bibi, misschien anders een idee om niet met je mannetje te delen dat het je vruchtbare dagen zijn? En hem gewoon verleiden zeg maar. Misschien voelt het voor hem dan wat spontaner terwijl jij toch krijgt wat je wilt. Ik zei het ook niet altijd omdat hij ook wel eens gewoon spontaan wilde. Nou, dat kon 'ie dan krijgen hoor... ;)

Ik moet hoognodig gaan. Ben al zo ontzettend traag vanochtend. Zoonlief lag vannacht alweer voor de 2e nacht achtereen te spoken. We zijn bezig met een nieuw schema (terug naar 3 flessen) maar dat werkt blijkbaar nog niet helemaal goed want hij lijkt 's nachts gewoon echt honger te hebben. Niet echt handig. Dus even kijken wat we daar aan gaan doen...

Fijne dag allemaal!

15. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    #1115 Jenna09, 2 jun 2010
    Laatst bewerkt: 2 jun 2010
    Goedemorgen!

Ja hoor Guusje, ik laat je zeker weten of mijn cyclus normaal doet of niet! Eens ik OOIT zwanger zou zijn en het is de wijde wereld in kan ik daarover ook gewoon posten! Ik wil alleen een eventuele zwangerschap even geheimhouden, de rest maakt me niet uit hoor.
    Zoals ik al zei is het onvermijdelijk dat als je samen hier bent, je mekaar uiteindelijk tegen het lijf loopt en elkaar herkent. Niets aan te doen, is ook geen ramp hé.

Fransa, wat jammer dat je deze nacht geen goede nachtrust (weeral) heb gehad. Misschien is je kleintje er inderdaad nog niet klaar voor om op een fles minder over te gaan. Anders vandaag weer eens gewoon proberen zoals ervoor. Slaapt hij dan wel weet je dat het daar aan ligt hé.
    En dan kan je misschien die vierde fles afbouwen, elke dag een beetje minder of zo....

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik heb ook gewoon geprobeert qua flessen en als hij zelf liet staan dan liet ik de fles vervalln als hij wakker word s nachts zou ik hem gewoon nog op 4 flessen houden. colin is hier trouwens ook nooit naar 3 flessen gegaan hij kreeg er 4 toen 1 vervangen door brood en toen nog 1 eraf doordat hij hem zelf liet staan late fles, ochtend fles werd pap en als laatste ging zijn 16.00 fles eraf die heeft ie best lang gehad tot 11 a 12 maanden.

17. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Jenna, jammer dat je niet vrij uit meer kan praten, maar begrijp wel dat je het stil wil houden. En wat je zegt gelukkig kan je nog wel gezellig meekletsen ;)

Fransa pittig hoor 2 slechte nachten en wat andere ook zeggen ik zou die vierde fles gewoon nog even behouden. Onze zoon heeft hem ook lang gehad en op een gegeven moment langzaam afgebouwt. En wij genoten ook van dat kleine ventje half slapend in je armen :)

18. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Wij hebben voor ons mannetje ook nog 3 flessen. Alleen soms als hij het zelf aangeeft maar 2. Ik heb ook nooit zelf besloten om er een fles af te doen, dat deed hij tot nu toe nog elke keer zelf.

19. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    NOD:

21-06: Denzel (1e ronde 1e kindje)

Anders:

Zwanger:

Zo Ik heb mijzelf er ook even bijgezet. Al weet ik nog niet hoe mijn cyclus precies is.

@Guusje, Ja idd hengelo is heel dichtbij hier. Kun je op het fietsje af.

20. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Kipkip: Dankjewel!

@Fransa: Dankjewel!

Vanmorgen voor het eerst getempt, ben eens benieuwd of ik snel een regelmatige cyclus zal hebben en zwanger zal zijn :)

Deel Deze Pagina