Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Denzel tof hé die beestjes, je krijgt daar zoveel liefde van!

Kipkip, je cyclus is waarschijnlijk nog aan het recuperen na het spiraal, hopelijk volgende cyclus een beetje normaler!

Guusje, die symptomen gaan toch al de goede richting uit! Hopelijk hoef je deze zomer ook geen gewone zwangerschapsbroeken te halen!

Twijfel, dat is inderdaad ook een hele bende, wel gezellig al die beestjes hé!
    En vandaag nog een blende 'sloebers' erbij!! Veel plezier en geluk!

Robertha! Veel geluk met je paardje! Hopelijk is het dit keer wel raak!

Mimi, hopelijk knap je snel wat op zodat je weer normaal aan de slag kan!

Fransa, veel succes van de kinderarts, hopelijk krijg je een antwoord op je vragen!
    En wat lijkt me die avond satc geweldig geweest, zeker als jullie ook in de stijl zaten!! Heerlijk!

Proficiat bibi! en klussen maarrrrrrrrrrrrrrrr!

Voor de rest is het hier superdruk vandaag! Vandaag de opendeur op school, ik hoop dat de kindjes het optreden goed doen en braaf zijn in de klas!

Tot de volgende!

2. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Robertha: Het lukt me langs geen kanten, kan je ook niet gewoon een afbeelding in je bericht toevoegen?

3. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Kelly, Je kunt idd ook een afbeelding toevoegen aan een bericht.
    Je gaat hieronder dan naar "meer opties"
    Je kunt daar een bericht tikken en iets verder naar onder kun je een bijlage toevoegen bij "beheer bijlagen"
    Kijk maar even of het zo lukt dan....

Kipkip, hoe is het nu?

Guusje ook zo spannend!! Heb je vorige week nog moeten "klussen" , moet je nu weer;):D. Moet er veel gebeuren in jullie nieuwe huisje? Hoop voor je dat het klussen zo voorbij is!

Jenna, veel plezier met alle kids!!

4. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Mijn temp is nog steeds hoog, 4e dag al dus zal dan toch mn ei zijn geweest denk ik; spannend. Nu geduldig wachten dan maar. Dat is toch al mijn sterkste eigenschap. 8)
    En Bibi zit jij nu ook op het wachtbankje inmiddels of nog net niet?
    Ik hoop dat het met je paard deze keer raak is. Was de laatste kans dit jaar toch?

Fransa: hopleijk gaat het eten snel beter. Soms is het even een periode waarin ze wat moeilijker daarin zijn, maar meestal gaat dat weer over. Bij mijn oudste en jongste wel in ieder geval. De middelste is een verhaal appart, maar dat is met alles zo bij hem;):)

Mimi: fijne vakantie en lekker uitrusten daar.

Guusje: succes in je nieuwe paleisje.

We hebben de kids overleeft vannacht! Het was toch zeker 5 uur rustig 8) Tussen 2.00 en ong 6.45 was iedereen onder zeil. (gaap)
    En vandaag natuurlijk ook weer visite, maar gelukkig nu even een rustmomentje. Maar ja de jarige geniet volop en daar doe je het voor.

5. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Robertha: Poging zoveel..

Edit: Gelukt!

6. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    #1166 kipkip, 5 jun 2010
    Laatst bewerkt: 5 jun 2010
    Bibi, veel plezier en gefeliciteerd met het halen van je toets.

Fransa, wij gaan maandag ook naar de kinderarts ivm het slechte eten. En het is helaas geen tijdelijk iets, ze heeft altijd al slecht gegeten overdag (lees: ze eet eigenlijk de hele dag niets). Ben benieuwd of er bij jullie wat uitkomt.

Jenna, hoe is de opendeur gegaan? Ben je tevreden?

Guusje, veel succes met je nieuwe huis. Hoe gaat het met de symptomen? Heb je er een goed gevoel over?

Ik ben net terug van een hele dag tennissen en ga zo lekker op de bank hangen. Was erg vermoeiend in die hitte en bovendien was het gisteravond laat. Baal wel van mijn cyclus, was altijd zo keurig op tijd en nu een cyclus van 23 dagen. Daar kun je toch helemaal niks mee, al helemaal niet als de eisprong pas op dag 18 is. Maar goed, ik hoop volgende ronde weer iets normaler. Op naar ronde 3!

7. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    NOD:

01-06: KellyAernoudt (oefenronde)

09-06: Guusje ( 1e ronde, 2e kindje)
    10-06: Jolijn2008 (1e ronde, 2e kindje)
    11-06: Cindy1981 (1e ronde, 2e kindje)
    20-06: Twijfel (1e ronde, 4e kindje)
    21-06: Denzel (1e ronde 1e kindje)
    22-06: Bibi26 ( 3e ronde, 1e kindje)
    27-06: TuttiFrutti (1e ronde, 2e kindje)
    01-07 : kipkip (3e ronde, 2e kindje)
    14-07: Robertha (oefenronde)

Anders:
    24-06: paard van Robertha

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 01-02-2011

8. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hier vanmorgen niet zo leuk uit bed gekomen, want ik had allemaal bloed. Ik voelde alleen niks wat leek op een ongi, maar even later kreeg ik krampen en hele erge steken in van onderen (het leken wel messteken). Nu is dat alleen allemaal weer weg en ik weet dus niet wat ik ervan moet denken. Ik zit ook pas op dag 11 na mijn eisprong. Vandaag even in de gaten houden en als het doorzet morgen de gyn maar bellen.

9. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    @guusje, dat is idd even wat minder. sterket ermee!

hier, gisteravond zo'n 2 uur lang kramp rechtsonder in mijn buik gehad, zou dit al de eisprong zijn geweest? Want als ik een normale cyclus zou hebben is die pas maandag. Hebben jullie enig idee?

10. Fransa

Fransa Niet meer actief

Guusje, bah dat was idd niet lekker wakker worden. Hopelijk is het niets. Wel vreemd als het nog maar dag 11 na je eisprong is... Houd je ons op de hoogte?

Denzel, geen idee of het je ei kan zijn. Kan maar zo. Ik voel m'n ei niet, ik zie het alleen aan de afscheiding... Kun je daar ook geen duidelijkheid uit halen?

Kipkip, de kinderarts hier zegt nog steeds dat het waarschijnlijk vanzelf wel gaat komen. Volgens haar is hij te druk met andere dingen en heeft hij daarom nog geen interessen in eten. We moeten gewoon doorgaan zoals we nu doen en ze verwacht dat hij vanzelf wel begint te happen. Ik hoop het maar... Het gaat nu wel de ene dag beter dan de andere...
    Hij drinkt ook heel weinig. Sap ofzo wil hij ook bijna niet hebben. Iemand enig idee wat je ze dan nog meer aan kunt bieden?

Hoe is het met de rest?

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

Moe maar voldaan na een gezellige dag gister.
    Heb veel gezeten hoor.
    Vandaag 2 jaar getrouwd dus na zo even het restje opruimen, gaan we er even lekker in de auto op uit even ergens wat eten en kijken.

Fransa : colin krijgt hier geen sap, hooguit echte vruchtensap, omdat hij er misselijk van word van de toevoegingen. Hij krijgt hier diksap of roosvice, water, soms beetje warme melk (van veel melk word ie ook misselijk, pap gaat prima). Colin heeft behoorlijke reflux "gehad", bij gewoon voedsel e.d. hebben we er nu bijna geen last meer van , maar hij had verborgen en gewone reflux e heeft bijna 1 jaar Zantac gehad, dus hij resgeert erg snel op dunne drankjes.

Nog een optie is thee, maar dan wel looizuur/theeiene vrije thee dus rooibos bijv. mag ook , bij kruidenthee even opletten dat er tot 1 jaar geen zoethout of honing in zit is niet zo goed voor de kleine.

12. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Guusje, wat erg! Wel raar dat het al over is! Misschien toch maar even de gyn bellen om te vragen! Veel succes!!!

Twijfel dan zit je nu officieel in de wachtfase!!
    Oef, een stevige nacht achter de rug, maar ja een mens doet alles om die kleine wezentjes te plezieren hé!

Kipkip en de rest: de opendeur is gelukkig prima verlopen, ben tevreden dat het voorbij is!! De kids hebben het heel goed gedaan de schatjes!!

Mimi proficiat met je huwelijksverjaardag! Geniet van vandaag!
    en wat goed dat het gisteren ook tof was geweest!!

Hier: De mannen (mijn man en zijn vrienden) zijn hier een geitenstal aan het bouwen, gaat mooi zijn!! Nu staat er een klein ding dat als voorlopig stalletje dienst gedaan heeft, nu krijgen ze binnenkort bijna een hotel!!:D

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Guusje; hè bah meid, vervelend...Ik hoop voor je dat het niks is, misschien een tussentijdse bloeding...Heeft het niet meer doorgezet intussen?

@ Twijfel; nee, ik zit nog net niet op de wachtbank, maar ik kom snel bij je zitten hoor. :D Gisteren was de ovutest hetzelfde als vrijdag, nét niet posi. (of misschien ook wel; worden die testlijnen echt precies even donker als de controlestreep? Want ze zijn wel echt heel duidelijk zichtbaar) Hoe dan ook, gisteren geklust en morgen gewoon voor de zekerheid nog een keer en dan plof ik ook op de wachtbank. ;)

@ hier; alles prima. :) Het concert gisteren was echt geweldig!! Ik heb ontzettend genoten, ook van Kane en Di-rect, die vond ik zeker zo mooi als Bon Jovi. Marcel van Di-rect kan me toch zingen, niet te filmen! Bon Jovi begint toch wat af te zakken vind ik...elke keer hetzelfde al jaren lang. De nieuwere nummers slaan gewoon niet aan, ze moeten elke keer die ouwe knallers spelen en dat wordt zo voorspelbaar. ;) Ben benieuwd of die nog heel lang doorgaan...
    Wat is het vandaag trouwens benauwd hè? Pfff, ik plak helemaal, bah. Het heeft hier al even geregend, wel jammer, maar een beetje afkoeling is wel lekker. Hoe is het weer bij jullie allemaal?

14. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    hey!

heb niet zoveel tijd, maar wilde jullie even laten weten dat het bij mn paard niet zo goed gaat..
    We hadden een slijmmonster genomen (van de baarmoeder) en nu blijkt ze een bacterie te hebben. daarom nu antibiotica en over 3 weken pas weer insemineren.

Gotta go!

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Robertha, wat vervelend van je paard,

Bibi, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad, je had in ieder geval super weer. Ook nog geklust daarna :D?

Guusje, hoe is het nu?

16. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey

Ben ik weer even.
    Hoe is het met jou kipkip? Wel een hele vreemde cyclus:( Hopelijk is de volgende duidelijker. Het is wel duidelijk ongi?

Jenna, leuk weekend gehad?

Bibi, wat fijn dat het zo leuk was! En je bent natuurlijk ook goed verkleurd8). Nog 2 spannende weekjes voor jou en dan weten we weer wat meer!

Kelly, goed bezig! Nu kun je die regelmatig posten dan kunnen we mooi mee spieken;)

Hier is ons meisje ziek:(. Ze heeft koorts en eet wat minder goed (gelukkig nog wel wat) Bovendien moppert en huilt ze veel en dat terwijl ze dat anders nooit doet. Misschien komt er nog wel een tand door....

@rest; fijne zondag nog!

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Kipkip; ja hoor, nog geklust. :D Gaat prima hier, om de dag dus zou goed moeten zijn...

@ Robertha; wat vervelend dat je meisje ziek is. :( En ja paardje ook al. Hopelijk knappen beiden snel weer op, beterschap ermee!

Ik heb een vraagje over mijn ovutesten. Heb er nu drie gedaan de afgelopen dagen en ik zie nauwelijks verschil:
    Bekijk bijlage 76806
    Het lijkt me dat die vandaag nog nét wat donkerder is, of niet? En is ie al posi of moet ik toch nog even wachten?

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Zegt het trouwens iets dat mijn temp nu (in de avond) hoog is of is dat altijd zo?

19. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey bibi;)
    Over ovutesten die andere topic...
    Er zijn wel meiden die 2x per dag tempen, maar daar weet ik niet zoveel van. Naar mijn mening hangt het dan ook heel erg af van wat je allemaal gedaan hebt over de hele dag... Ben benieuwd naar je temp morgen!

Liefs

20. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden,

@ bibi, dat klinkt als een geslaagde avond. Jullie hadden er ook lekker weer bij aan het strand.
    Van ovutesten heb ik geen verstand, dus ik kan je niet helpen.

@ Robertha, balen zeg van je paard. En beterschap voor je meisje!

Hier nog geen duidelijkheid. De hele dag wel lichte bloeding gehad, maar ik kan het nog geen ongesteldheid noemen. Ik heb ook geen krampen die ik anders wel heb. Ik doe anders morgen gewoon een test voor de zekerheid, als het negatief is bel ik de gyn om te vragen of ik weer kan beginnen met spuiten.

Morgen wordt mijn kleine mannetje 1. Ik vind het helemaal spannend.

Deel Deze Pagina