Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Guusje alsnog gefeliciteerd met je zoontje. Jammer dat het deze ronde niet is gelukt, op naar ronde 2!!

Robertha hoe is het in de ziekeboeg?

Twijfel wat spannend. Toen ik zwanger was van de eerste en het zelf nog niet wist sprong de dochter van een vriendin van ons mij gelijk bij binnenkomst om mijn nek terwijl zij altijd eerst de kat uit de boom moet kijken, toen kreeg ik ook mijn bedenkingen en ja hoor ik was het. Weet niet wat die kinderen oppikken, maar veel meer als wij denken/weten!!! Ben heel benieuwd of het raak is.

Bibi nog aan klussen toe gekomen.

Ik heb nu heerlijk 4 dagen vrij...

2. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hallo!

Ik denk ook dat kinderen dat hel goed aan kunnen voelen! Dus spannend!!!;)

Fransa, leuk weer van je te horen! Ons meisje was met 6 maanden 7180 gram een 66,5 cm dus volgens mij is het gewicht en lengte van jouw ventje ook prima. Je bent al 6 weken vandaag! Post je een foto van je echo volgende week?

Jenna, wat leuk een geitenhok! Ik vind geiten ook altijd grappig om te zien:) Maar hier geen geiten, alleen wat schaapjes. Het weekend gelukkig goed doorgekomen. Nu op naar de zomervakantie! Wanneer begint die bij jullie?

Hier gaat het gelukkig wel wat beter met ons meisje. Alleen de fles om 19.00 uur wil ze niet. Ze slaapt overdag nu prima maar 's avonds doet ze er 1 tot 1,5 uur over:( En doordat ze de fles niet opdrinkt wordt ze 's nachts weer wakker. Vannacht ook al en daarna was ze om 5.15 uur al wakker. Heb haar speen gegeven en daarna (na wat mopperen) sliep ze gelukkig tot 7 uur. Maar heb een hekel aan gebroken nachten (ik weet dat we verwend waren dat ze al snel door sliep) Hopelijk vanavond weer beter!

Tja en ook bij paarden gaat het helaas niet altijd zoals we willen. Over 3 weken zie ik wel weer verder....

Liefs

3. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Fransa, wat jammer dat je mannetje nog steeds s nachts het moeilijk heeft! Hopelijk is het snel over!

tuttifrutti, wat gek dat kinderen het zo kunnen aanvoelen hé! Hopelijk is het bij twijfel ook juist!

Hier alles ok! van het geitenhokje staat alleen het geraamte! Nu moet het dak er nog op en dan de binnen en buitenkant bekleden met plankjes! als het af is zal ik er zeker eens een foto van in mijn album zetten!
    Maar nu kunnen ze pas volgende zondag verder werken omdat komende zondag het verkiezingen zijn in Belgie. Ik moet dan gaan tellen, en manlief zal moeten op J passen. Maar ja, als het een toffe groep is, is dat tellen niet zo erg en kan het nog gezellig zijn hoor.

4. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Phoe, lijkt me een hele klus al die stemmen tellen. Heb je dat al vaker gedaan? Hoe lang ben je daar ongeveer mee bezig?

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

even een foto alvast.. vanavond reageer ik.. eerst even koken

Dit ben ik vandaag om ongeveer 18.00 :D

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

nog 1 met shirt

7. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    @ jenna, Leuk zeg een nieuw geitenstal. Ik heb ook geiten gehad. Van die dwerggeiten. Erg leuk spul. Die zijn zo gek als een deur. Lachen joh.

@guusje, Jammer zeg van deze ronde, ik wens je in de volgende ronde meer geluk.

@mimi, Jeetje zeg wat een buik. En je bent echt nog maar 7 weken op weg?

Hier, Ik mag nu op het wachtbankje, afgelopen week flink geklust, dus nu maar afwachten of nu al raak is. Maar ik verwacht het niet. Het zou wel heel snel zijn na 15 pilgebruik.
    Morgen nog weer even naar mijn pony's, ik ben een van hen aan het beleren voor de wagen. Gaat tot nu toe echt super goed. Ik ben benieuwd of dat zo blijft.

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Mimi; en dat met 7 weken??! :$ Wow hey, niet te geloven! Mooi hoor. :)

@ Twijfel; ik ken ook een kindje wat het pas goed geraden had. mama wist het zelf niet eens. Ze kwamen er pas achter bij de dokter toen het helaas mis bleek te zijn. :( Maar hun dochtertje zei het al een paar weken, 'mama baby in de buik'. Dus wie weet, spannend hoor. ;)

@ Robertha; zal zo even een paar foto's van zaterdag in mijn album zetten. 8) Zijn wel bewerkt, heb ze genomen van de videoschermen want het podium was te ver weg. ;)

@ Fransa; wat heerlijk, geen klachten! Kan me wel voorstellen dat je liever wel wat voelt, voor de zekerheid. Maar ik ken meer mensen die niks voelen en bij wie het helemaal in orde is hoor dus maak je niet druk. :)

@ hier; klussen als het een moetje is werkt niet echt geloof ik. ;) Maar de test van vandaag is weer net zo knal als gisteren dus ik hoop dat het vanavond nog lukt. Anders is er helaas weer eens kans verkeken...:( Duimen alsjeblieft meiden! ;)

9. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    @ Mimi: Zo dat is een mooie buik! Daar kun je trots op zijn. :)

@ Bibi: Ik zal met je meehopen dat deze ronde niet verloren gaat. Maak er iets romantisch van. ;)

@ Fransa: Heerlijk dat je geen klachten hebt, maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je dan soms twijfelt of het wel echt zo is. Vertrouw op je lichaam. Tijdens mijn eerste zwangerschap kreeg ik pas op het laatst wat kwaaltjes en daar is toch echt een stevige 10 (!) ponder uitgekomen. :D

10. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Tutti Fruti: sorry, jou helemaal vergeten. :) Lekker genieten van je vrije dagen. Ga je nog iets bijzonders doen?

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

Denzel: jep ik ben echt pas 7 weken zwanger..d gyn heeft al gewaarschuwd dat ik waarschijlijk met ongeveer 8 maanden niet meer achter het autostuur pas;), zo niet eerder. lastig want ik woon in een dorp met niets. 15 maanden of 15 jaar pilgebruik?? zeg nooit nooit, maar ik zou er ook van uitgaan dat je lijf eerst moet ontpillen.men ze.

twijfel: al een beetje duidelijkheid qua eisprong temp. gewoon blijven klussen;). Ik slaap (bijna) elke dag als colin slaapt anders red ik het echt niet, alleen als ik aan het werk ben word het wat lastig..:D oeeeeehh spannend, kindjes voelen het vaak aan:D:D10 ponder.. pfff mag ik het gewoon laten bij een 7 ponder:$

guusje: bah.. jammer zeg. volgende ronde jou beurt!

bibi: klussen, klussen, klussen!!!:D zonder het een moetje te laten voelen! werkt mestal beter;)

kipkip: hoe is het met je mannetje??

robertha: ja , dit word geen zwangerschap waar ik zo even door heen fiets, merk het echt wel in mijn dagelijkse dingen, moet me nu al echt aanpassen anders trek ik het niet.. Vandaag ook 1,5 in de stad geweest voor schoenen voor colin, pampers, zwemluiers en 6 boodschapjes. helemaal gesloopt. Slaapt jullie meiske alweer iets beter?? hoeveel drinkt ze van de 19.00 fles? misschien zit er te weinig tijd tussen die en de fles ervoor? Je kan ook proberen die met voeding voor hongerige baby's te maken, wat ze dan binnenkrijgt vult beter. of pap met een lepelltje ofzo als ze dat wel eet. colin heeft een tijdje gehad dat ie gewoon genoeg had van het smaakje en als ik dan zo'n kant en klaar pakje gaf bijv. met bescuit .ging de fles er helemaal in.

kelly: haha nou dan heb jij geen ovulatie gevoel nodig.. gewoon raak klussen kom je er wel haha.

Fransa: ja kloppende hartjes daar doen we het voor!! aan de ene kant fijn dat je geen last hebt, maar kan me voorstellen dat het wel eens prettig zou zijn om bijv. last van je borsten te hebben ofzo.. niet zo heftig maar duidelijk genoeg dat er wat gebeurd..ik mag donderdag weer, ben zo benieuwd heb natuurlijk alleen nog maar een vruchtzakje gezien, dus ik ben blij dat martin mee gaat straks zijn het er wel 2 ofzo:$ en ik wil dat hartje zien.. bleh word helemaal een beetje zenuwlappig..jij maandag weer lekker.. Ja dat had ik bij colin ook s avonds gewoon dik voelen.. dat is nu dan wel beter ik voel me nu gewoon zwangerdik. ja vallen en opstaan, soms kan dat even hard gaan. wij hebben ook van die foam tegels, maar meneer vind het nu alleen maar leuk om ze uit elkaar te halen;):(..dus die liggen even tijdelijk op zolder. gelukkig slaapt hij weer wat beter.

tutti: heerlijk 4 dagen vrij.. nou ja ik nog 1 dag werken morgen..

jena: geitenhok al klaar?? leuk joh.. Tellen bj de verkiezingen.. nou tel ze dan maar;)

Zo met colin gaat het goed, de antibiotica en zalf slaan aan. Het is al bijna weg!:D heel blij mee.morgen werken van 9-18 , dan is hij bij mijn moeder die woont in de straat dus hij slaapt lekker in zijn eigen bedje tussen de middag. morgen avond stemmen en donderdag ochtend naar gyn:D. dan laatste wassen en alvast kleding klaar leggen, ik krijg dond. middag nog even visite gezellig en vrijdag naar de huttenheugte!!:D

12. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Twijfel, om 14.00u moeten we beginnen en om hoe laat we thuis zijn hangt er zowat vanaf, t is eens 20.00u geweest maar ook een 21.30u... Maar met een toffe groep kan dat echt wel plezant zijn. Als het maar niet weer 21.30 wordt.
    Ik ben er altijd bij, hier kiezen ze meestal mensen uit het onderwijs en gemeentepersoneel, we hangen er dus altijd bij...

Amai, mimi, kan me voorstellen dat je het niet meer kan wegstoppen :D. Dat gaat hard seg! Goed dat het met colin beter gaat, want die arme ventjes kunnen daar echt pijn van hebben hé!

Denzel wij hebben ook de dwergjes. Vijf in totaal, en inderdaad een zotte bende! Als je een keertje een dipje hebt of zo, beuren ze je onmiddellijk terug op!
    Hopelijk binnen twee weken goed nieuws!

Bibi, hopelijk is het er gisteren toch nog van gekomen! Misschien moet je je mannetje volgende keer niet op de hoogte brengen welke dagen het echt moét...

Fransa, gewoon genieten van het feit dat je geen kwaaltjes hebt hoor. Maar ik kan me voorstellen dat je toch wil weten of alles goed gaat. Wanneer kon je naar de gyn voor een echo, was dat volgende week ergens? Oh zie net dat je maandag mag gaan!:) Maar even doorbijten, en anders eens een testje nog eens ertegenaan gooien gewoon voor je gemoed te kalmeren...

robertha, hoe ist met je meisje, gaat het haar al wat beter?

Hier nog steeds lekker druk op school... pfff... We zijn hard aan het knutselen voor vaderdag, daarna moeten we hard voorbereiden voor de proclamatie, een ganse namiddag moet gevuld worden... (Ga dat doen door het schooljaar samen met de kleuters adhv foto's te overlopen, hapjes en drankjes aan de ouders aan te bieden en de 'diploma'uitreiking.) Dan vakantie!! Die begint in gans Belgie op 1 juli, maar de kinderen moeten de laatste woensdag niet meer gaan. Wij wel nog om de klas op te ruimen en zo!
    Groetjes

13. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ik stel hier mij vraag ook even:
    Willen de meiden met ervaring met tempen aub even met mij meekijken? Ik doe het voor de eerste keer en wil me niet meteen te blij maken, maar als ik het goed begrijp zou het dan kunnen betekenen dat het raak is? Of wil dit nog niets zeggen?

14. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Zo mimi jij hebt al een aardige buik, je kan het niet echt geheim houden dnek ik zo, of hoeft dat voor jouw ook niet?

Fijn Robertha dat het beter gaat, pittig hè die gebroken nachten. Het is fijn als ze snel doorslapen, maar je bent er ook heel snel weer aan gewend hè?! Extra pijnlijk dan als het niet gebeurd...

Twijfel helaas geen ervaring met tempen, zou wel heel erg leuk zijn als het raak is.

Fransa kan me voorstellen dat je wat wilt voelen dta je in ieder geval zeker weet dat je zwanger bent.

Ben wel benieuwd als ik zwanger ben of ik dan ook weer af en toe zo onzeker ben. Dat had ik met de eerste ook. Had ik vooral de eerste 3 maanden dat ik "angstig" kon zijn.

4 dagen vrij en aan de schoonmaak, fijne invulling van, hihi. Vorige week ziek geweest dus moet wat schade in halen... Van het weekend gewerkt en best druk gehad. Merk al een aantal dagen dat ik onrust in mijn lijf heb en gisteren echt even een dipje (weet wel waar het aan ligt, maar volgens mij komt het ook wel door het stoppen met de pil) gelukkig heeft mijn vriendje even geluisterd en dat lucht wel op. Hopelijk blijft het buten droog en kan ik vanmiddag even lekker naar buiten, doet een mens ook goed ;)

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twijfel; je kaartje ziet er wel érg goed uit...Wil je niet blij maken met niks, maar de dip zou best eens van de innesteling kunnen zijn...Ik hoop het echt voor je!!

@ Jenna; bijna vakantie, wat heerlijk! Ik heb gisteren beoordeling gehad en die heb ik gehaald. :D Heb nu alles gehaald. 5 Juli heb ik examen en als dat goed gaat heb ik mijn propedeuse. :D

@ hier; gisteren geklust! :D :D En vandaag was de ovutest weer wat lichter dus zou goed moeten zijn:
    Bekijk bijlage 77524
    (onderste is van vandaag)
    Nu nog hopen dat morgen mijn temp omhoog gaat. Moet dat echt altijd na je eisprong of is niet bij iedereen het temperatuur verschil zo groot?

16. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ons meisje is nu 14 maanden en weegt 8800 gram en is 78 cm. Vandaag heeft mijn schoonmoeder haar 's middags warm eten ook gegeven en dan eet ze wel wat. Ze lust dus gewoon gewoon geen brood of aanverwante produkten. Vrijdag gaan we naar de logopediste, ben benieuwd of zij nog handige tips heeft.

Bibi; bij mij gaat mijn temperatuur altijd duidelijk omhoog en blijft dan hoog dat de volgende ongesteldheid (of een innestelingsdip tussen dag 5-7.

Twijfel; dat ziet er heel goed uit. Ben benieuwd! En dan ook nog die kleine die een hint gaf. Wordt wel heel spannend.

Mimi; wat een buik al, dat belooft nog wat. Probeer dat maar eens geheim te houden, haha. Veel plezier het weekend op het park.

Zo mannetje is gelukkig weer beter, nog een half dagje werken en dan zaterdag met vakantie. Heb wel lichtelijk vakantiestress. Ik hoop dat het vliegen goed gaat want zo leuk vind ze het niet meer om stil te moeten zitten. We gaan vrijdag nog maar even een portable dvd speler kopen, kan ze bumba filmpjes kijken in het vliegtuig.

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

geheim houden heeftt geen zin en doen we du ook niet morgen na e echo.. zet ik de echo op mijn hyves dus dan is het echt wereld kundig.

18. Fransa

Fransa Niet meer actief

Wow Mimi, mooie buik al hoor. Geheimhouden is in dit geval wel lastig idd... Ik vind het al moeilijk. Niet vanwege m'n buik alhoewel ik wel vind dat die wat meer is gaan blubberen de laatste tijd. Kan niet echt blij worden van de verbloemende topjes en tuniekjes. Nog even doorbijten want op m'n werk wil ik het toch echt pas rond de 12 weken bekend maken.... Als de echo van maandag goed is gaan we het wel de familie en naaste vrienden vertellen trouwens...
    Ik duim voor je morgen hoor, ben echt heel benieuwd. En hoop natuurlijk vooral dat alles goed is.

Bibi, nou het grote wachten is weer aangebroken! Gelukkig dus nog wel geklust. We duimen weer!

Kipkip, laat je nog even weten hoe het vrijdag bij de logopediste ging? Ik kan namelijk ook wel wat tips gebruiken voor dat slechte etertje hier. Haar lengte is prima, ze is misschien wat aan de lichte kant... Hopelijk wordt het wat beter met de tips die jullie krijgen!

Twijfel, ik heb nooit getemperatuurd dus ik kan het je niet zeggen... Wel bijzonder zo'n kleintje met zo'n opmerking. Hopelijk is het waar!!

TuttiFrutti, lekker hoor schoonmaken... Niet mijn hobby eerlijk gezegd. Maar 4 dagen is wel lekker vrij. Ik moet juist een extra dag werken deze week. En volgende week een halve dag. Nou ja, moet ook vrije dagen sparen dus zo erg vind ik het niet. Behalve het feit dat ik op vrijdag moet deze week....

Jenna, jij dus lekker druk met van alles. Ook wel prettig toch!?

Robertha, gaat het alweer beter met je meisje?

Ik tel nog even verder af. Nog maar 5 dagen! Helpen jullie me er door heen.... Ik ga wel alleen trouwens want manlief moet gewoon werken. Misschien niet het meest leuk en gezellige maar ja... Met de volgende wil hij wel mee. En zoonlief is naar de oppas maandag dus daar moet ik dan ook maar gebruik van maken he...

19. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hallo allemaal,

effe gauw een berichtje want heb een hele drukke dag gehad.

Twijfel, het ziet er goed uit, maar helaas is dat geen bevestiging. Heel veel mensen hebben een dip en zijn/blijven niet zwanger. Er zijn ook mensen die geen dip hebben en wel zwanger blijken. Toch vind ik het erg positief en blijf ik je temo de komende dagen in de gaten houden!!

Bibi, je temp moet morgen of overmorgen omhoog gaan. Dit bevestigd dan de testjes van gister en eergister. Wel goed dat er nog gewerkt is;) ! En nu de wachtbank op!

Fransa, wij helpen je er wel doorheen!

Kipkip, is idd wat aan de lichte kant.. Ben benieuwd wat ze eraan willen doen. Want je kunt het eten tenslotte niet naar binnen duwen...

Ik ga nu gauw naar bed en hoop morgen meer reactie te kunnen geven! (het is bij mij nu toch saai)

Ps met ons meisje gaat het gelukkig weer wat beter!

20. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hihi Bibi, wat zie ik nu?? Je temp is gestegen!;)
    Dan heb je mooi op het goede moment geklust!

Ik ga gauw werken en kom vanavond nog even terug!

Liefs

Deel Deze Pagina