Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Wat stilletjes hier... :(

2. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Hoi allemaal, ik zal denk ik even een paar dagen wat minder reageren. Ik heb net gehoord dat een vriendin van mij is opgegeven en heb het er nogal moeilijk mee. Dat plaatst alles meteen in een ander perspectief. ALS ze inderdaad sterft, laat ze een man, een zwaaaar gehandicapte dochter en een zoon van ong. 12 jaar achter. Het lijkt allemaal heel oneerlijk, maar we weten dat God ook dit onder controle heeft. Maar ik moet het wel allemaal even een plaatsje geven.

3. Fransa

Fransa Niet meer actief

Jeetje Twijfel, wat heftig zeg. Wat heeft je vriendin als ik vragen mag?
    Heel veel sterkte ermee, daar moet je idd even de tijd voor nemen. Zoiets is niet niks zeg....

4. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Hoi,

Wij zijn weer thuis na 2 heerlijke weken in Spanje! Helaas ben ik ongi geworden donderdag, maar we gaan vol goede moed naar ronde 2.

Ik moet nog ff alles terug lezen en een nieuwe banner maken, maar dat komt morgen wel of zo...

5. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Sterkte Twijfel! Ik weet even niks anders te zeggen.

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twijfel; heel veel sterkte meid!!

@ Jolijn; fijn dat jullie zo'n mooie vakantie hebben gehad. Erg jammer van je ongi, maar heel veel succes in de volgende ronde!

@ Jenna en Robertha; wat zou ik zonder jullie (en de rest van ons clubje) moeten. :D Ben niet van plan om heel vroeg te gaan testen hoor, maar 28 Juni leek me wel érg laat. Wacht gewoon tot de 23ste...

7. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Twijfel; Jeetje zeg... Dat is idd heftig... Neem de tijd om dit een plaatsje te geven, maar vergeet door je verdriet niet te genieten van je vriendin nu het nog kan...

8. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Twijfel: Echt heel veel sterkte, ik hoop dat je het allemaal een plaatsje kunt geven.

9. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Twijfel, wat een verschrikkelijk nieuws! Ik wens je heel veel sterkte en probeer toch nog maar te genieten van de tijd die ze wel nog heeft samen met jullie! Neem al de tijd die je nodig hebt!!

bibi, daarom zijn we er hé!

Jolijn, welkom terug! Alles goed gegaan daar in Spanje! Wel minder van je ongi... Maar hou de moed er maar in!

10. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Twijfel wat een heftig nieuws. Heel veel sterkte toegewenst en inderdaad wat Jolijn zegt probeer nog te genieten van de tijd met elkaar. Kan me goed voorstellen dat je anders tegen de dingen aan gaat kijken...

11. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Jolijn, fijn dat je vakantie goed is geweest, jammer dat je ongesteld bent geworden hopelijk meer geluk in de volgende ronde!!

Hihi Bibi dat begrijp ik wel, iets te veel toevalligheden en als het raak is zou het de 23ste toch wel geconstateerd moeten worden. Die testen zijn vrij gevoelig tegenwoordig.

Ik merk bij mezelf dat ik er veel meer mee bezig ben als de eerste keer, de weken lijken ook langer te duren als toen ;)

12. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dames, heb even geruststelling nodig. :( Woendag mijn ei gehad en nu al vanad donderdag bloedverlies. :( Een ovulatiebloeding kan geen kwaad, maar het houdt zo lang aan en nu ben ik bang dat een eventuele innesteling op deze manier niet kan lukken. Iemand van jullier hier ervaring mee? Ik baal zo, eindelijk mijn ei gevonden en dan heb ik dit weer...
    Sorry, even ego, maar zit er best wel mee.

Hoe is het verder met iedereen? wat is het hier toch rustig.

13. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb hier geen ervagin mee Bibi... Kan me wel heel goed voorstellen dat je onzeker erover bent... Is het veel of weinig, helder rood of bruinig/heel donker rood???

14. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    NOD:

11-06: Cindy1981 (1e ronde, 2e kindje)
    20-06: Twijfel (1e ronde, 4e kindje)
    21-06: Denzel (1e ronde 1e kindje)
    22-06: Bibi26 ( 3e ronde, 1e kindje)
    27-06: TuttiFrutti (1e ronde, 2e kindje)
    01-07 : kipkip (3e ronde, 2e kindje)
    06-07: KellyAernoudt ( 1e ronde, 2e kindje)
    08-07: Jolijn2008 (2e ronde, 2e kindje)
    14-07: Robertha (oefenronde)

Anders:
    24-06: paard van Robertha
    08-06: Guusje44 beginnen met puregon (2e ronde, 2e kindje)

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 01-02-2011

15. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Bibi, schatje toch, zou je geen raad kunnen geven...:( Heb er geen ervaring mee, maar misschien kan je even best een arts raadplegen. Want dat is toch gek hé, dat het aan blijft houden! Toch maar moed blijven houden hoor!!! Het zal zeker een keer gaan lukken! En eens goed uithuilen als het allemaal niet meezit doet mij altijd deugd! Misschien helpt het bij jou ook!!!

Hier al terug van het tellen van 18.00u Is al beter dan de vorige keren in ieder geval! Deze voormiddag ook leuk vaderdag gevierd! Morgen hebben we alletwee ook een vrije dag, heerlijk, kunnen we nog even nagenieten!

Voor de rest, iedereen een goed weekend gehad?

16. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Ik heb echt geen idee wat dat zou kunnen zijn bibi. Ik zou idd ook even een dokter bellen om te vragen wat dit is

Ik heb weer een leuk maar druk weekend gehad. vrijdag verjaardag van mijn moeder. Zaterdag verder gegaan met het beleren van mijn pony voor de kar. En vandaag was er hier in de buurt een men wedstrijd waar ik naar toe ben geweest. Dus al met al een zeer geslaagd weekend.

17. Fransa

Fransa Niet meer actief

Bibi, wat vervelend zeg! Kan je helaas niet helpen, heb het zelf nooit gehad. Anders idd even de ha bellen als het aanhoudt.

Jenna, uitgeteld dus ;). Mooi dat het niet zo lang duurde, scheelt weer he... Fijne dag morgen met z'n 3-tjes!

Jolijn, jammer dat je ongesteld geworden bent. We duimen voor de volgende ronde!

Hoest met de rest?

Hier ben ik echt de uren aan het aftellen. Nog maar 1 nachtje slapen en dan naar de gyn!! Duimen jullie mee dat ik een echo krijg?

18. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Fransa; in ieder geval even vertellen van je afscheiding.. Misschien trekt dat de gyn over de streep voor een echo als hij het niet zou willen...

Jenna; hier is het volgende week vaderdag. Dochterlief moet nog even wat bedenken voor haar papa...;)

TuttiFrutti; lijkt idd alsof de weken heel lang duren... Had op vakantie ook behoorijk last van m'n (.)(.)... En dan gaat er vanalles door je hoofd... Nu weer wachten totdat de ongi weg is... Heb wel het gevoel dat ik het na vorige cyclus iets meer los kan laten...

Bibi; Zou idd ff de huisarts bellen...

Denzel; klinkt leuk het rijden met je pony voor de kar! Komt volgens mij toch nog heel wat bij kijken.

Ik ga nu m'n mandje in. morgen weer werken :(

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Bedankt meiden! *knuffel voor jullie allemaal* Het lijkt vanavond minder te zijn dus wie weet gaat het eindelijk over...

@ Jenna; vandaag al vaderdag? Bij ons is dat volgende week. Zou zo mooi zijn als we zondag al een posi test hebben...Misschien gaan we dat proberen, maar eerst eens kijken wat mijn lichaam deze week doet.
    Geniet van je vrije dag morgen! Morgen voetbalt Nederland dus ik ga 's middags kijken, ben benieuwd!

@ Fransa; veel succes (en plezier) morgen. Hopelijk een goed bericht en een mooie echo. :)

Ik ga mijn bedje in, hopen dat ik lekker kan slapen want ik ben doodmoe, heb vanmiddag ook al op bed gelegen. Tot morgen meiden!

20. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey allemaal!

Ben ik eens wat langer niet hier geweest en hebben jullie bijna allemaal niet zo'n leuk nieuws:(

Twijfel, hoe is het nu? Jeetje dat is schrikken zeg! Zeker als het om iemand gaat die zo dicht bij staat. Sterkte!

Jolijn, jammer dat je ongi bent geworden. Wie weet brengt de volgende ronde meer geluk met zich mee. Wij duimen wel voor je;) !

Bibi, hoe gaat het vandaag? Nog steeds die afscheiding? Ik heb er geen ervaring mee, maar weet wel dat het kan... Als je het niet vertrouwd, dan zou ik even de ha bellen, maar ik hoop voor jou dat het gewoon bij de eisprong en innesteling hoort!

Spannend Fransa!!! Vandaag hopelijk een echo! Ik duim wel voor je. Hoe laat mag je ook alweer? Laat je snel wat weten?? :)

Een leuke dag gehad dus gister, Jenna? Geniet er vandaag ook nog maar even van. Hier zijn vanmiddag ook veel mensen vrij vanwege het voetbal, maar ik mag gewoon de hele dag werken. Gelukkig hebben we een tv dus kunnen we met alle kinderen voetbal gaan kijken:)
    Toch wel een beetje spannend in Belgie hoe dat nu met de regering gaat?? Ik ving er iets van op, op tv...

Ik ga naar het werk, hopelijk tot vanavond!

Deel Deze Pagina