@ Twijfel; ja, vind je m'n banner leuk? Dank je. Ben er zelf nog niet helemaal tevreden over, maar goed, ik laat 'm even staan. Die dip in je temp klinkt goed meid, ben benieuwd hoor! @ Mimi; lekker rustig aan doen meid. Ik snap dat je graag wilt werken, maar je moet echt aan jezelf en je beeb denken. Succes de komende tijd! @ hier; vk hier op het forum zegt dat de bloeding een innesteling niet in de weg kan staan en gaat voor me duimen. Er is dus toch nog enige hoop. Maar had me er al bij neergelegd dat het deze maand niet zo is dus ik zie wel. Wilde het jullie wel even vertellen.
Ik word een beetje van mijn tempkaartje, elke dag is het bijna wel wat anders Ok ben 3 keer wat later wakker geworden maar temp anders altijd op exact hetzelfde tijdstip. Ik snap enkel nog niet veel van al hetgene je kan invullen dus ik doe gewoon de temperatuur , het uur en als ik mijn maandstonden heb komt dat er ook bij. De rest snap ik niet.
Guusje, morgen naar de gyn! Veel succes!! Fransa, wat goed van het kloppend hartje!! Vanaf nu kan je echt gaan genieten hé! Mimi, wat erg dat je zo'n last hebt seg! Als je al hoopt dat je contract niet verlengd wordt, ist al erg hé Had je bij je eerste zw ook zoveel last? (hebt ondertussen gelezen van wel) Bi kan blijkbaar een grote domper zijn. Ik heb er bij mijn zw geen last van gehad, dus kan er niet van meespreken. Goed van je beslissing van ziekteverlof! Je moet nu vooral aan jezelf denken, en aan dat kleine hummeltje!! Zie maar hoe het je gaat, en als je met halve dagen je beter voelt... waarom niet!!? Bibi, wat goed dat je het wil proberen los te laten! Misschien lukt het nu wel zonder dat je het weet. Maar inderdaad wel hier blijven hé! Wie weet dus toch nog een kansje deze maand! Jolijn, de kleintjes hebben toch vaak last van terug aanpassen na een vakantie hé! goed dat ze er al doorheen is! Robertha, je bent inderdaad niet te zwaar, maar als je je beter voelt een paar kilo minder, dan go for it! veel succes!! Twijfel, klinkt steeds spannender bij jou!! Denzel veel succes op t bankje KellyA, ik kan je er geen raad in geven, helaas! Hier, lekker van het zonnetje aan t genieten geweest met zoonlief. Die vieze wind nemen we er maar bij! Hij hoort nu te slapen maar ligt zichzelf lekker te vermaken in bed! Zal dadelijk wel strike liggen!
Mimi: lukt het een beetje om je werk los te laten? Heb je nu ook minder last van je zw kwaaltjes? (Of was jij dat niet die dacht dat het ook met spanning mbt werk te maken had?) Wel fijn dat je na je zwangerschap snel herstelt. Als je dan weer wilt werken, vind je waarschijnlijk idd weer wel iets anders als dat nodig zou zijn. Ik vind het op het moment alles behalve saai, ik vind het superspannend, maar aan de andere kant ook weer doodeng; bang voor teleurstelling. Jolijn: opletten dat je niet teveel aankomt...dat klinkt voor mij als een luxe probleem, maar voor jou was het ws ook niet prettig. Fijn dat Jolijn weer in haar ritme zit. Werken je man en jij ook in hetzelfde ziekenhuis of bij elkaars "concurent"? Lijkt me wel wat hebben om hetzelfde werk te doen. Uhm maar niet in mijn geval, mijn man is electro monteur, haha. Zie me al lopen... Bibi: toch nog spannend dan. Over een weekje weet je het, toch? KellyA: sorry, ik temp nog maar net en weet er nog bijna niets van eigenlijk. Misschien kun je je vraag stellen bij het temp topic? Jenna: ik vond de wind wel heerlijk verfrissend. Het was in onze achtertuin eigenlijk net iets te warm. Maar ik klaag niet, liever dit dan slecht weer. Guusje: hoe ging het vandaag bij de gyn? Morgen gaat een vriendin naar die vriendin die ziek is en ik ben nu muziek aan het uitzoeken om op een cd te branden zodat ze die alvast mee kan nemen. Ik had ergens anders gevraagd om tips voor een persoonlijk kado en deze kwam daar uit. Het is lastig om iets mat haar af te spreken, want iedereen wil er nu naar toe en eerst zijn ze zelf een paar dagen weggeweest (heel slim) en ik wilde gewoon alvast wat geven; je weet maar nooit.
Hoi meiden! ff kort..ik voel me niet zo lekker.. (misselijk en uitgeput) ik heb de echo gehad en het zag er werkelijk prachtig uit! alles klopt incl termijn. kom gauw terug
Vervelend dat je je zo rot voelt. Hoop dat het snel beter zal gaan. Gefeliciteerd met de goede echo iig.
he meiden, De misselijkheid is inderdaad veel minder nu de beslissing rust er is. verder voel ik de rest nog duidelijk. type dus ook even een ego bericht.Ik ben nu echt nog bezig met 2 weken rust, sta er nog niet bij stil of het daarna zou lukken die halve dagen. Ben vandaag wel met mijn moeder samen op slakkentempo de stad in geweest, moest echt zwangerschapsondergoed en een legging hebben.geen enkele gewone broek/ legging past meer en met zere bekken is een meebewegende broek of legging erg lekker dus heb veel jurkjes aan. ook nog een lekkere flubber broek gevonden, een langer shirtje en 2 buikbanden om shirtjes te verlengen, alles in 2 winkels miss etam en hema. tussendoor even gezeten om wat te eten en rompers voor colin mee genomen bij hema. het ging wel maar jee daarna ben je wel moe.. maar goed dat is in ieder geval ook weer klaar.
effe gauw tussendoor (ik lees wel mee, maar niet veel tijd om te reageren ) Bibi, we blijven hoop houden!! Is het nu wel gestopt? Cherie, fijn een goede echo!! Toch een goed gevoel om alles weer een beetje bevestigd te krijgen. Succes met de misselijkheid! Kelly, deze schommelingen kunnen sommige vrouwen hebben, dat wil nog niet veel zeggen. Als je cyclus ong 33 dagen is, dan zal een van de komende dagen je eisprong zijn en je temp daardoor/daarna omhoog gaan. Succes nog! Liefs
Hoi allemaal, ik ben eigenlijk al te laat voor een afspraak, maar moet toch even mn "ei" kwijt. (Klinkt raar op dit forum.) Vanavond zal ik alles lezen en reageren. Fijne dag vandaag. Ik zit op het moment echt in een soort van emotionele achtbaan. Aan de ene kant het verdriet om mijn vriendin en aan de andere kant de steeds grotere hoop dat ik zondag een heeeel leuk kado voor mijn man heb . Soms voelt het wel alsof mijn ongi komt, maar er is gelukkig nog niets te zien. Ben inmiddels wel bang dat als het alsnog komt, of de test negatief is, dat ik dan enorm teleurgesteld zal zijn. Zit nu al op 16 DPO. Maar aan de andere kant is dit mijn eerste natuurlijke cyclus in 6 jaar. Ik moet maar een beetje proberen met 2 voeten op de grond te blijven, maar dat is niet makkelijk.
Hoi, Ik heb mijn ongi gisteren onverwacht gekregen. Dus op voor de volgende ronde maar! Het is wel bijna een week te vroeg. Ik hoop dat mijn cyclus volgende maand wel normaal is. NOD: 11-06: Cindy1981 (1e ronde, 2e kindje) 20-06: Twijfel (1e ronde, 4e kindje) 22-06: Bibi26 ( 3e ronde, 1e kindje) 27-06: TuttiFrutti (1e ronde, 2e kindje) 01-07 : kipkip (3e ronde, 2e kindje) 06-07: KellyAernoudt ( 1e ronde, 2e kindje) 08-07: Jolijn2008 (2e ronde, 2e kindje) 14-07: Robertha (oefenronde) 14-07: Denzel (2e ronde 1e kindje) Anders: 24-06: paard van Robertha 08-06: Guusje44 beginnen met puregon (2e ronde, 2e kindje) Zwanger: Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011 Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011 Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 01-02-2011
@Robertha: Als ik dezelfde cyclus zou hebben ong als vorige maand, zou mijn eisprong 22 juni moeten zijn. Dus vanaf de 19e beginnen we goed te klussen.
NOD: 11-06: Cindy1981 (1e ronde, 2e kindje) 20-06: Twijfel (1e ronde, 4e kindje) 22-06: Bibi26 ( 3e ronde, 1e kindje) 27-06: TuttiFrutti (1e ronde, 2e kindje) 01-07 : kipkip (3e ronde, 2e kindje) 06-07: KellyAernoudt ( 1e ronde, 2e kindje) 08-07: Jolijn2008 (2e ronde, 2e kindje) 14-07: Robertha (oefenronde) 14-07: Denzel (2e ronde 1e kindje) Anders: ?: paard van Robertha 08-06: Guusje44 beginnen met puregon (2e ronde, 2e kindje) Zwanger: Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011 Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011 Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 01-02-2011 Heb even mn paard veranderd, volgende week weet ik weer meer. Volgens mij staat Cindy ook nog niet helemaal goed.... Kelly, vergeet nu ook niet af en toe te klussen voor het geval je een vroeg eitje hebt Denzel, wel balen en ook zo'n korte cyclus. Heb je dat al vaker gehad? Twijfel, het is logisch dat je nu zo emotioneel bent. Je kaartje ziet er goed uit, ik duim voor je! Zulke dingen geven echt het idee dat je "vol " in het leven staat. Ik wens je veel succes en natuurlijk een posi test zondag! Hoe gaat het met de rest? Liefs
Hey meiden, hier ben ik ook nog even. Ik verwaarloos jullie verschrikkelijk. Maar het is ook zo druk op het moment met het nieuwe huis. Ik hoop snel weer mee te kunnen kletsen.
Vandaag heerlijk met mn moeder naar de stad geweest. Lekker alle zorgen kunnen vergeten en vaderdag kado'tjes gekocht (incl test natuurlijk ) Dat was wel even een minder momentje omdat mijn moeder er niet helemaal achter staat. Ze beseft wel dat het onze keus is, maar is er helaas niet enthousiast over. Met mijn verstand kan ik de "beren op de weg" wel begrijpen, omdat wij om diezelfde reden zolang getwijfelt hebben of we het wel of niet zouden doen. Hopelijk verandert het bij haar ook nog. Ik heb ook een paar nieuwe kleren gekocht en bij alles gekeken of het rekbaar is, zodat ik voorlopig daar ook mee vooruit kan. Mimi: jij bent afgelopen week ook goed geslaagd als ik het zo zie. Wat een uitkomst he, die leggings. Denzel: jij ook al te vroeg? Jammer joh. Hopelijk heb je volgende maand meer geluk. Guusje: vordert het klussen in je huis goed? Lopen jullie een beetje op schema? Robertha: wat gebeurt er deze week dan met je paard?
Twijfel, komende week krijgt mijn paard fm (follikolmeting ) Zo noemen ze dat niet bij een paard maar daar komt het wel op neer. We zijn al vanaf april bezig haar dragend te krijgen maar lukte helaas niet. Laatst had ze een bacterie in de baarmoeder dus daar is ze nu aan geholpen. Hopelijk is het de volgende keer gewoon raak! Ik snap je moeder ook wel, maar het is jullie keus! Mijn man heeft ook een zusje die nu 13 jaar is en mijn man is 31. Hartstikke leuk, omdat zij natuurlijk heel veel mee kan helpen. En dat zal bij jullie ook zo zijn. Ik hoop dat het raak is voor je!
NOD: 11-06: Cindy1981 (1e ronde, 2e kindje) 20-06: Twijfel (1e ronde, 4e kindje) 27-06: TuttiFrutti (1e ronde, 2e kindje) 01-07 : kipkip (3e ronde, 2e kindje) 06-07: KellyAernoudt ( 1e ronde, 2e kindje) 08-07: Jolijn2008 (2e ronde, 2e kindje) 14-07: Robertha (oefenronde) 14-07: Denzel (2e ronde 1e kindje) Anders: ?: paard van Robertha 08-06: Guusje44 beginnen met puregon (2e ronde, 2e kindje) ?? : Bibi26, cyclus van slag...ronde 4, 1e kindje Zwanger: Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011 Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011 Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 01-02-2011 Mezelf maar gezellig bij Robertha's paard neergezet want mijn lichaam doet zo vreemd, geen idee hoe mijn cyclus nu eigenlijk is. Volgens mij is vandaag mijn ongi echt begonnen...Gisteren voor het eerst sinds een week geen bloedverlies en sinds vandaag helderrood en behoorlijk heftig, dit is geen tussentijdse bloeding meer...Dus op naar ronde 4 en maar gewoon lekker de hele maand aan de klus en dan zien we wel. 8) @ Guusje; schiet het al op met het huisje? Succes met klussen! @ de rest; ben hier even heel snel en zal hier de komende tijd wat minder zijn, maar denk wel aan jullie hoor. Allemaal succes met zwanger worden/zijn!
Hoi dames! Kom even kort laten zien dat ik nog leef Heb weinig tijd om te reageren, maar even kort! Guusje, veel succes als je op fm moet! mimi, wat goed dat je nu wat beter bent, nu de beslissing is gevallen! Twijfel, laat de moed maar niet zakken! bibi, Misschien bij de volgende cyclus meer regelmaat. en anders misschien eens een afspraakje maken bij een gyn of zo. die kunnen dan via echo eens kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn. @ de rest, alles oké?