goeiemorgen, HIer gaat het wel iets beter met de rust. ben minder duizelig. Gister bij mijn bekkenfysio geweest en inderdaad volle bi. Moet kijken of ik een trippelstoel in huis kan krijgen en er rekening me houden dat het nu snel verergerd.elke week heen. Ze zei probeer het werken halve dagen, maar ze verwacht niet dat ik dat lang vol ga houden 4 a 5 uur staan en lopen. Dus ik ga het gewoon proberen over een week en ik zie wel. denzel en bibi.. roep jullie cyclussen een stot de orde Ik duik nog even mijn bed in colin wou om half 7 eruit , dus die heeft een fles pap in zijn buik en toen wou ie weer slapen.. prima.. dus mama gaat ook nog even, nu willen mijn bekken wel weer liggen.
Dan maar goed rusten mimi!!! En als het werken niet lukt binnen een weekje, moet je maar een besluit nemen dat het beste voor jezelf is.
@mimi goed voor jezelf zorgen hoor! Wel fijn dat je je beter voelt nu je wat meer rust hebt. @roberta ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe lang mijn cyclus in werkelijkheid is. Ik ben net voor de 1e x natuurlijk ongi geworden na 15 jaar pil. Hoe het 15 jaar geleden was weet ik echt niet meer. @guusje heel veel succes met je nieuwe huisje, in dat klussen gaat echt zoveel tijd zitten. @hier, lekker weekend, daar was ik wel aan toe.
Weer zo rustig hier! Ben ook blij dat het weekend is, al is dat ook druk dit keer... Guusje ben je al op fm geweest?
Het is idd rustig hier. Ik ben gisteren geweest voor een fm, maar er was nog niks te zien. Ik moet morgenochtend weerkomen en dan gaan we waarschijnlijk weer verhogen met de medicijnen.
Hoi iedereen, wie van jullie heeft er meer ervaring met tempen? Ik ben net eigenlijk wel geschrokken. Ff geeft ineens aan het niet meer zeker is of ik een eisprong gehad heb Ik begon eigenlijk juist een beetje zeker gevoel te krijgen omdat vandaag dag 28 van mijn cyclus is en ik nog steeds niet ongi ben. Dus had me al helemaal op voorbereid en verheugt dat ik morgen een leuk vaderdag kado zou hebben en nu dit weer. Eerst staat er een hele tijd dat ik mn ei op dag 11 heb gehad en nu zou het ineens niet meer zo zijn???? Wie snapt dit? Maak me beetje zorgen nu.
Het is idd rustig hier. Zal ook wel komen omdat het voor niet zoveel mensen erg spannend is nu... Guusje, erg jammer! Hopelijk groeien ze de komende week wel! Twijfel ik kan je een paar dingen zeggen, maar ben ook geen expert dus misschien dat ik er ook naast zit - Je temp is wel degelijk goed gestegen dus toch denk ik wel dat je een eisprong hebt gehad - Je temp aan het begin was 35.4 (was dat je echte eerste dag van je ongi?) en nu 36.4 dus ik vind hem nog te hoog om ongi te worden - Je hebt 2 grote dippen gehad, meer vrouwen hebben dat (zwanger en niet zwanger) - Je hebt best veel open rondjes in je kaartje. Deze zijn minder betrouwbaar. Komt het doordat je op verschillende tijden tempt? -Ik ben héél benieuwd naar je testje morgen! Succes! Hier weinig te melden. Manlief is al de hele dag werken en komt vanavond pas héél laat thuis. Maar morgen vaderdag en geen we lekker de hele dag samen leuke dingen doen By the way, Was hij een tijdje geleden nog zo fel over het zwanger worden, nu niet meer! Hij merkt ook hoe goed het nu gaat en ik heb er al helemaal zin in om er vanaf aug weer voor te gaan! Dat is al best snel
Hoi! Ik ben er ook nog! Een paar vermoeidheidsdipjes gehad. Nou ja, dipjes.... Je kon me dinsdag en gisteren echt van de vloer vegen hoor. Was echt niets meer waard 's avonds. Nu gaat het gelukkig weer beter. We hadden een bruiloft vandaag. Manlief heeft mij en zoonlief thuis afgezet en hij is verder gegaan met feesten. Dan is het wel lastig dat je ergens woont waar je niet al te veel mensen kent. Is het ook lastig oppas te vinden. Nou ja, de rest van de dag was erg gezellig dus ik vond het wel prima zo. Kan ik ook gewoon lekker languit op de bank. Mimi, wat rot zeg dat je nu al volledige bi hebt. Zo vroeg in de zwangerschap. Had ik nog niet eerder gehoord eerlijk gezegd. Je moet het echt rustig aan doen hoor want je hebt nog een lange weg te gaan. En het zou wel fijn zijn als je die nog een beetje fatsoenlijk kunt doorkomen... Guusje, jammer dat er nog niets te zien was. Hopelijk binnenkort beter nieuws! Twijfel, sorry kan je niet helpen! Bibi, dapper hoor dat je het van je afzet. Maar ik denk wel dat wij wel het bewijs zijn dat het het beste werkt als je je er niet teveel mee bezig houdt. Bij zoonlief waren we 8 maanden lang er best mee bezig en toen we in december besloten het even een maandje te laten rusten en in 2009 weer een nieuwe poging te wagen was het gewoon raak! En ook deze keer waren we er niet echt bewust mee bezig geweest (ei 'gemist' dacht ik....) en ook nu was het gewoon weer raak. Dus ik hoop dat het ook een positieve uitwerking op jullie heeft! Robertha, het is al best heel gauw augustus hoor! Dus dat zijn wel leuke vooruitzichten. Dan is het wachten ook niet zo erg meer, of wel....? Hoe is het met de rest?
Dames, ik snap er niets meer van en ben ook beetje teleurgesteld. Zit nu op cd 30 niet ongi, maar ook geen posi test . Weet wel dat er nog hoop is, maar had mijn man zo graag verrast. Zou mijn normale cyclus dan toch nog op gang moeten komen? Dan kan het nog weleens heel lang duren.
Goeie morgen meiden! Mocht vandaag toch weer eens op zp kijken van mezelf. Bloedverlies alweer voorbij, erg vorge ongi dus of toch een tussentijdse bloeding...Snap er echt helemaal niks van deze maand. Had misschien toch door moeten gaan met tempen, maar ja. Van de week wel even een testje, just to make sure. Dan weet ik ook of mijn ongi echt vroeg was of niet, kan ik daar voor de volgende maand rekening mee houden. @ Twijfel; wat vervelend zo meid, die onzekerheid. Ik hoop toch echt dat je snel meer duidelijkheid hebt. Bij mij ging het ook zo goed deze maand, netjes op tijd een ei, mooie temp steeds en toen ineens dat bloedverlies. Helaas hebben we ons lichaam niet onder controle. Succes! @ Guusje; jammer meis. Hopelijk is er volgende keer wel goed nieuws! @ de rest; hoe is het met iedereen? Het is rustig geweest hier de afgelopen dagen. Fijne zondag in elk geval!
Ik ben benieuwd deze maand.. Ik meet elke morgen om 5u mijn temperatuur (heb dagen dat ik om 6u moet beginnen werken dus moest wel een zelfde uur vinden) en nu net in mijn vruchtbare periode en op een vrije dag wordt ik té laat wakker (8u30), temp is 36,7°. Meestal is hij maar rond 36,1°, dus het kan wel eens zijn dat ik goed zit met mijn eisprong maar door het tijdsverschil ben ik nu niet zeker. Sowieso goed geklust deze maand!
Hoi dames! Twijfel, wat kl* van die onzekerheid! Het kan nog alle kanten uit hé! Hopelijk kiest je cyclus de juiste, ik zal in ieder geval duimen voor je! Robertha!! Wat goed nieuws dat je mannetje gedraaid is van mening! Fijn voor je. Mannen hebben gewoon vaak wat meer tijd nodig dan wij denk ik. Maar nu nog een maandje of twee geduld en je kan er invliegen!! Fransa! Goed dat het wat beter is met de vermoeidheid, dan kwam het nog goed uit dat je naar huis kon gaan, al kan ik geloven dat je ook graag nog wat genoten had van het feest! Hoe is het er voor de rest mee? Zijn de mensen in je omgeving al op de hoogte dat je zwanger bent, of wanneer ga je het vertellen? Bibi, goed dat het bloeden gestopt is! Kan je zien wat je cyclus verder zal doen. Hier, zijn ze vandaag weer bezig met de stal, fijn. Gaat goed vooruit vandaag! Voor de rest niet te veel te melden. Groetjes
@ mimi; wat vervelend zeg bi... Nu heel goed naar je lichaam luisteren... Niks is belangrijker dan jouw lichaam en jullie kleintje! @ guusje; jammer dat er nog niks te zien was. Maar misschien is de dosis medicatie waar je nu steeds mee begint te laag... Maar overstimulatie is ook niks... Hoe was de fm gisteren? Was er wat te zien of is de dosis verhoogd? @ Twijfel; jammer van je nega test. Kan me voorstellen dat je het nu ff niet meer weet. FF is een handig programma, maar als je een eisprong hebt gehad, en FF gaat twijfelen, dan verandert dat niks in je lichaam... @ Fransa; vervelend die vermoeidheid. Gaat het verder allemaal goed? @ Robertha; Wat fijn datje man nu een stuk positiever is!!! Nog heel even geduld dus... @ bibi; het is allemaal wel een beetje vaag zeg jouw cyclus... Een testje kan nooit kwaad! @ KellyAernoudt; spannend dan... maar de stijging die je had is wel flink voor alleen uitslapen... Wie weet is het morgen duidelijker... Gisteravond hebben we bij mijn ouders vaderdag gevierd. Was erg gezellig. Vanochtend heeft dochterlief uitgeslapen tot 7:45 uur (normaal 6:00 uur) dus was een aangename verrassing! Papa is goed verwend en zo even naar buiten. Dochterlief is heerlijk aan het boeven! Verder gaan we deze week aan de klus. Ben benieuwd!
Hallo ladies! Bibi, wel heeeeeel erg vreemd, jouw cyclus. Je hoort/leest het wel eens vaker en ben toch benieuwd naar je testje volgende week. Vind het ook heel knap dat je het "los" kunt laten. Hopelijk snel weer positief nieuws! Twijfel, ik vind het ook erg raar. Had ook verwacht (aan de hand van je kaartje) dat de test wel posi zou zijn... Nog even duimen dan. Maak er toch een leuke dag van!! Fransa, leuk weer van je te horen! Het lijkt me ook wel lastig om in een gebied te wonen waar je niet veel mensen kent. Ik weet dat wij gezegend zijn met onze familie in de "buurt". Hoe gaat het nu met de kleine man? Jolijn, succes met klussen @all, ik heb zo gelachen vandaag.... We hebben dus besloten om er vanaf ong aug weer voor te gaan en dus had ik ook gezegd: "niet meer voor het zingen een jasje aan" (als jullie nog weten wat ik bedoel ) De vorige ronde had ik op dag 29 een ei en die ronde ervoor geen ei. En zie nu....op dag 16!!!! Toen ging ik nadenken.... Heb van de week een avond in bed gelegen dat ik ineens echt een stevige buikpijn/kramp kreeg. Heb echt even liggen creperen (dacht toch echt dat ik niet kleinzerig ben) en even daarna was het weer over. Daarna heeft manlief mij nog verleid en toch weer eerst zonder vrijen en daarna pas een condoom om. Er bestaat toch weer een kleine (lees: hele kleine kans) dat ik zwanger zou kunnen worden want nu is mn temp omhoog gegaan en bleek dat ik dus gewoon een eisprong had! Heel erg vreemd en ook mn vroegste ei ooit. Zo had ik het nog nooit gevoeld. Toen mn temp vandaag dus 36.8 was moest ik heel erg lachen omdat we nu dus wéér in deze situatie zitten...
Oei Robertha, spannend. je weet maar nooit meid, ik lees vaak dat mensen juist zwanger raken wanneer ze er niet mee bezig zijn.
Robertha!! Wat spannend! Wie weet een klein waterkansje, maar dat is genoeg hé! Misschien dat er wel eentje te vroeg was vertrokken en je ei kan vangen!
Fransa: wel fijn dat je het zo op kon lossen met de bruiloft; heb je toch gedeeltelijk mee kunnen maken en ook kunnen rusten. (Al had je misschien anders gewild.) Hoe komt het dat je niet zoveel mensen in je omgeving kent? Zijn jullie pas net verhuisd? (Misschien heb je het al eens verteld, maar is me even ontschoten, sorry.) Bibi: bij jou ook moeilijk in te schatten wat je lichaam nu eigenlijk aan het doen is, als ik het zo lees. Net wat je zegt: het lichaam doet wat het zelf wil en eigenlijk is dat maar goed ook. Misschie is het ook maar beter als ik ook stop met tempen en alles wat spontaner laat gebeuren. Heb je al bedacht welke dag je wilt gaan testen? KellyA: dat wordt voor jou dus ook weer een spannende tijd de komende weken. Jenna: schiet het een beetje op met de stal? Jolijn: zorg dat je er goed uitgerust aan begint succes. Robertha: weer spannend dus, deze keer. Je weet ons wel scherp te houden. Ik ben van plan om volgende week zondag nog eens te testen als ik dan nog niet ongi ben. Kan me herinneren dat ik voorheen weleens een cyclus had van 35 dagen; dat zou dan vrijdag zijn. Als ik dat een beetje ruim aanhoud kom ik op zondag uit. Denk dat ik dan (voor het eerst ) wel samen met mijn man ga testen. Had hem graag een bijzonder vaderdagkado gegeven, maar ja dat kun je niet afdwingen. De natuur houdt geen rekening met dat soort fratsen. Verder hebben we natuurlijk wel gewoon een leuke vaderdag gehad. De kinderen hebben mijn man goed verwend (incl ontbijt op bed), daarna naar de kerk en vanmiddag naar mijn vader en daar heerlijk frietjes gegeten.
Twijfel, jammer van je negatieve test! Blijf voor je duimen hoor zolang je niet ongesteld bent! Robertha, toch nog een klein beetje spanning deze maand. Ben benieuwd! Zo kom je de tijd tot augustus helemaal wel door lijkt me zo Twijfel, we wonen hier nu bijna een jaar. We hebben op zich wel wat kennissen hier maar die hebben zelf ook kinderen en wonen niet altijd heel dichtbij. Dus ook niet echt handig als oppas. Wil daar dan ook niet zoveel gebruik van maken. We zijn nog steeds op zoek naar een betrouwbare oppas maar da's toch best moeilijk. Vind het best wel eng m'n kind bij een 'vreemde' achter te laten.... Vandaag wel weer erg moe geweest. Toch te laat naar bed gegaan gisteravond. Tussen de middag nog 1,5 uur geslapen. En nu er zo maar in. Morgen gelukkig nog vrij. Nog even een dagje om bij te komen en me weer op te laden voor m'n werkweek. Nog maar 12 werkdagen tot de echo! En op donderdagmiddag zijn dat er nog maar 9. Zo kom ik die tijd hopelijk wel door... Slaap lekker voor straks en wie weet tot morgen!
Twijfel wat jammer wat je negatievetest, hopelijk blijft je ongi uit en heb je volgende week en positievetest in handen Bibi wat vreemd, je lichaam kan je wel voor de gek houden hè... HIHI Robertha, ben heel benieuwd dat zou wat zijn!! Fransw dar kan ik me voorstellen dat je je kindje niet zomaar bij iemand achter laat. Kelly klinkt goed bij jouw, dus nu op het wachtbankje? Heerlijk hè Jolijn als ze dan ineens wat langer slapen, alsof je weer ouderwets hebt uitgeslapen