Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Twijfel: Ik duim voor je mee!

@Robertha: Ooh wat fijn dat jullie er dan ook voor gaan, nog ff geduld dus!

Wij klussen nog even door, maar dat gebeurt sowieso :D
    Ik merk wel dat nu mijn vriend weet dat dit de vruchtbare periode kan zijn hij meer let op hoe hij alles doet :p

Gisteren zei ik dus dat ik ff wat uitgeslapen had en mijn temp 36,7° was, is die vandaag weer fel gezakt naar gewoon 36° op het gewone uur.

Bekijk bijlage 80117

2. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Fransa: je hebt helemaal gelijk. Ik laat mn kinderen ook niet zomaar bij iedereen achter. Het moet iemand zijn die ik echt goed ken.

3. Fransa

Fransa Niet meer actief

Zo, we waren een heel eind gezakt vandaag. Dus zal ons maar even weer omhoog halen....

Hier alles goed. Zoonlief was even wat lastig vanmiddag. Dan is hij moe maar wil niet slapen. Uiteindelijk heb ik hem in slaap gewiegd en gezongen. Hopelijk is hij nu even stil. Hij kan nog wel wat slaap gebruiken vandaag. Was vanochtend om 06.00u wakker en heeft nog maar 2x een half uurtje geslapen. Wat dat betreft....

Nog maar 4 weken tot de echo en morgen alweer 8 weken. Hopelijk gaan de komende 4 weken wat sneller. Houd helemaal niet van dat wachten. Na de 12 weken vind ik het niet zo erg meer. Dan hoef je er niet meer zo geheimzinnig over te doen en dan merk je wel aan meer dingen dat je zwanger bent. Zolang ik niets voel en ik die 2e echo nog niet heb gehad is het toch wel frustrerend....

Hoe is het met met de rest?

4. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    *Schop*

Zo even ons topic een schopje naar boven geven. We zijn zo'n eind gezakt.

@mimi, balen van je bi zeg. Luister maar goed naar je lichaam.

@ bibi, van jou lichaam kun je deze maand echt niet van op aan. Hopelijk doet hij volgende maand weer normaal

@fransa, vervelend dat je zo moe bent. Hopelijk gaat het snel weer iets beter.

@hier, niets te melden dit keer. Alles gaat zo zijn gangetje.

5. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    NOD:

11-06: Cindy1981 (1e ronde, 2e kindje)

20-06: Twijfel (1e ronde, 4e kindje)
    27-06: TuttiFrutti (1e ronde, 2e kindje)
    01-07: Kipkip (3e ronde, 2e kindje)
    02-07: Robertha (oefenronde, 2e kindje)
    06-07: KellyAernoudt ( 1e ronde, 2e kindje)
    08-07: Jolijn2008 (2e ronde, 2e kindje)
    14-07: Denzel (2e ronde 1e kindje)

Anders:
    ?: paard van Robertha
    08-06: Guusje44 beginnen met puregon (2e ronde, 2e kindje)
    ?? : Bibi26, cyclus van slag...ronde 4, 1e kindje

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 01-02-2011

Er wordt zoveel geschreven in de andere topics dat we weer wat naar beneden stonden....
    Meteen het lijstje maar even aangepast. Hopelijk blijf mn temp hoog (voor 2 weken;)) en was het echt mn eisprong;)

6. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik verwaarloos jullie helemaal. tis de drukte en de vermoeidheid (nog licht misselijk maar te doen)
    meiden ik denk aan jullie en kom gauw terug. maar kan me gewoon niet concentreren op wat jullie schrijven.

dan wordt t constant ego berichten.

(K) ik denk aan jullie

7. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Gelukkig gaat het hier minder hard, zo kan ik het tenminste volgen.
    Ik hoop ook voor je dat je geluk hebt deze maand, zou een leuk onverwachts, gewild kado zijn. ;)

Vraagje: ik heb bij het temp topic gevraagd om adviezen en nu vertelde iemand dat je het beste rectaal of vaginaal kan tempen, terwijl ik een oorthermometer gebruik. Hebben jullie ervaring hiermee?

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Vaginaal!:S juk.. sorry lijkt me niet helemaal normaal (kan aan mij liggen.. Maar rectaal is altijd het beste. oorthermometers zijn minder betrouwbaar... maar als jij daarmee duidelijke waardes krijgt misschien dat het dan voor jou wel gaat. rectaal is gewoon altijd de beste methode.

9. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi dames! Nog maar eens omhoog, moest ver gaan zoeken naar ons topic!

Fransa, ik duim met je mee dat de vier komende weken snel om zijn hoor!

Babysit, hier ook iemand die altijd bekenden neemt, vertrouw ik gewoon meer.

Roberha, wij hopen met je meer voor een ei!!

Kelly, go for it!!

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Meiden, ik ga even ego doen, sorry daarvoor. :) Weet dat ik het allemaal los moet laten, maar ging dus gisteren testen voor de zekerheid, kreeg ik dit:
    Bekijk bijlage 80580
    Bovenste foto is origineel, onderste bewerkt.
    Je zou zeggen posi, toch?? Vanochtend weer een lichte streep op de kv, maar cb digitaal zegt 'niet zwanger'. Heb ik dit. :( Kan het zijn dat het meteen vorige week bij de innesteling al is afgestoten en dat daarom mijn ongi eerder kwam? Snap er werkelijk niks meer van...

Nogmaals sorry voor dit ego-bericht, maar zit er echt mee...:(

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
  12. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey bibi, zag je ook een streep voordat je de test uit elkaar haalde? Want als dat zo is zou ik toch echt morgen of overmorgen nog een keer testen. Als hij weer een streep geeft kan het iig niet valspositief zijn.

13. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ik zie net dat je al 2x een test hebt gedaan. Als het vorige week al fout is gegaan, zou je nu geen streep hebben lijkt mij.

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hoi Guusje. Fijn dat je zo snel reageerd! Zag de streep echt binnen de tijd, na 3 of 4 minuten zoiets. En ook toen de test in elkaar zat:
    Bekijk bijlage 80591
    Hij was in het echt duidelijker dan op de foto, dat weet ik zeker. Ga haast aan mezelf twijfelen, maar de streep stond er duidelijk. Vandaag was ie wel lichter en dat hoort niet, toch?
    Zit trouwens morgen pas op dag 14 na de eisprong dus ben wel vroeg...

15. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Als je meteen een dag later test, kan het volgens mij altijd wel lichter zijn. Het is echt afhankelijk van hoeveel je de vorige dag hebt gedronken. Je HCG verdubbeld om de dag, dus om het zeker te weten zou ik morgen nog een keer testen als ik jou was.

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Pfff, dit is toch om gek van te worden. Sorry, misschien zeur ik wel, ik weet dat het pas ronde 3 is, maar testte om duidelijkheid te krijgen, en nu dit...Dank je voor je reactie hoor meid!!

Hoe is het met jou?

17. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Met mij weer wat minder. Er was vandaag (CD17) nog geen enkele groei te zien van eitjes! Ik moet dus ophogen naar 100EH en vrijdag weer terugkomen voor een echo.
    Ik baal er flink van, vooral omdat ik goede hoop had na de vorige ronde dat ik al zo'n vroeg ei had.

18. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    @ bibi; jeetje zeg wat een onduidelijk gebeuren... Kan me voorstellen dat je hier onzeker door wordt! Had je met ochtendurine getest? en zou morgen idd ff controleren. de kv test is volgens mij wel gevoeliger dan de cb digitaal... Dus kan zijn dat de ene posi is terwijl de andere dit niet is... en het lijntje zie ik toch ook echt op de test die in elkaar zit! Morgen of anders overmorgen nog een testje doen (als je zolang kan wachten...) Anders naar de ha voor een bloedtest??? Ik duim toch voor je!!!

@ Guusje; hoe is het bij jou? Hebben jullie de medicatie verhoogd bij de laaste fm? Wanneer moet je weer meten en was er al iets zichtbaar???

@ Twijfel; heb jij al iets meer duidelijkheid???

@ thermometers; rectaal temperaturen is de beste methode. Vaginaal geeft hetzelfde als rectaal. Als je een oorthermometer gebruikt is deze ook betrouwbaar, maar je moet er dan altijd 0,3 of zo bij optellen. Staat in de gebruiksaanwijzing van de oorthermometer. Er staat eigenlijk dat je moet tempen met een thermometer met 2 decimalen achter de komma...

@ cherie; vervelend dat je zo moe bent en ook wat misselijk! Hopelijk wordt het snel minder en voel je je wat meer happy!

@ hier alles z'n gangetje. Nog geen temp stijging, maar dat verwacht ik ook nog niet. Verder duiden alle fertiliteits-tekenen op een naderend ei... We gaan aan de klus!

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Jolijn; gelukkig zie jij het streepje ook. :) En hij was nog duidelijker in het echt hoor, dat weet ik zeker. Maar zou de ha en bloedtest willen doen? De assistente klonk vorige week alsof ze het maar overdreven vond dat ik er zo fanatiek mee bezig was. ;)

@ Guusje; wat rot meid. :( Ik hoop voor je dat het ophogen van de medicijnen helpt. Sterkte en veel succes!!

20. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey!

Bibi!!:$ Jij maakt het wel heel spannend! Ik had vorig jaar op een dinsdag ook zo'n streepje....op woensdag een negatieve digitale en op donderdag een positieve digitale.. Het kan dus nog steeds! In het begin heb je zo weinig HCG dat het streepje daarom nog kan wisselen van duidelijkheid. Ik zou er morgen of overmorgen (als je zo lang kunt wachten;)) gewoon nog een doen. Je zou ook morgen je temp nog een keer op kunnen nemen want die moet dan wel "hoog" zijn voor jouw doen. Succes! ( ik duim héél hard voor je!)

Twijfel, rectaal is wel het meest naukeurig. Je temp is erg stabiel nu, heb je nog een testje geprobeerd? ( oh nee, dat zo je aan het eind van de week pas doen:))
    Als er nog een volgende cyclus komt ;) zou ik rectaal tempen en op een vaste tijd. Dat is het meest nauwkeurig. Dan kan het nog wel zijn dat je open rondjes krijgt in de kaartje (heb ik nu ook) maar dan kan het ook zijn omdat je een klacht (bij mij; sleep deprived) invuld.
    Succes nog!

Cherie, geeft niks meid! Dat had ik vorig jaar ook. We denken aan je en je doet maar lekker rustig aan!

Jolijn, succes met klussen!!;):D

Guusje, balen zeg! Ik zou hetzelfde gedacht hebben als jij... Jammer dat de dosis weer verhoogd moet worden. Hopelijk groeit er dan toch nog snel een ei(of 2;))! Hou ons op de hoogte!

@all, leuke dag gehad? Ik heb besloten de thermometer een aantal dagen weg te leggen en pas volgende week woensdag of zo weer te tempen, want dan kan ik toch pas zien of en wanneer ik ongi gan worden. Mn ei is in ieder geval geweest:D

Deel Deze Pagina