Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Ik zie het streepje ook Bibi! Ook als ik de foto uitvergroot. Ik zou eerst nog een keertje testen voordat je een bloedtest vraagt. Heel vreemd dat je zo'n streepje krijgt als je net ongi ben geworden... Dat zou toch niet moeten kunnen! Vandaar dat het ook iets anders kan zijn;)

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dank je wel Robertha!! Ja sorry, ik laat jullie elke maand wel zweten hè. :D Waarom kan het niet gewoon duidelijk zijn? ;) Maar goed, zal nog eens moeten testen van de week, jullie horen in elk geval zeker hoe het hier verder gaat!

3. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    @bibi, spannend zeg. Ik zie ook echt wel een streepje. Ik ben heel benieuwd of je nu zwanger bent of niet. Ik ga igg heel hard voor je duimen.

@cherie, Vervelend dat je zo moe bent. hopelijk gaat he snel beter,

@twijfel, Ook voor jou ga ik duimen dat je een posi test hebt aan het einde van de week.

4. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Bibi: Als ik je test zie, zou ik ook zeggen dat het positief is. Heb je je vraag al aan een van de vk's van deze site gesteld. Van al die onduidelijkheid wordt je ook alleen maar onzeker. Heb je al besloten of en wanneer je weer gaat testen? Als het dan weer zo onduidelijk is zou ik echt aan de ha een bloedtest vragen als ik jou was. Zoals ik je verhaal las, heb je een goed gesprek gehad met de ass en ze zal ook wel begrijpen dat je gewoon duidelijkheid wilt.

Guusje: jammer dat je weer een hogere dosering moest, maar gelukkig houden ze het volgens mij wel goed in de gaten en doen ze alles om je te helpen in het zkh. Ik hoop dat de hogere dosering snel zal werken.

Jolijn: dat klinkt goed; hard werken dus ;)

Robertha: ik wens je veel geduld op het saaie wachtbankje. (gaap) ;)

Iedereen bedankt voor alle tips over het tempen. Ik ga er maar vanuit dat dit tot nu toe een oefenronde is geweest om er wat meer handigheid in te krijgen, met een kleine kans op succes. (Als dat bij Robertha kan, kan het bij mij ook, toch?) :D En nu ik me dat heb voorgenomen heb ik er ook echt meer rust in. Ik blijf nog even oefenen met tempen en wacht af of ik voor zondag ongi wordt. Dan kan daarna het "echte" werk gaan beginnen.
    Hebben jullie ook zo genoten van het lekkere weer? Wij hebben heerlijk de bbq aangedaan. (Jam, jam.) Wel geprobeerd niet te veel te eten, omdat ik als het kan toch nog wat kilo's kwijt wil raken voordat de zw-kilo's straks weer komen...

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

meiden.. sorry.. ik ben zo moe dat ik niet de puf heb om te reageren.

Bibi: ik zou zeggen pos.. bel gewoon en vk op en leg het voor..

Mijn fiets is gejat kwamen we net achte. had al zoiets van wat is het leeg voor het huis..dus net koem we aanrijden en ik zeg waar is mijn fiets eigenlijk.. nou weg dus.. incl. kinderzitje, tassn en scherm..:x. geen verz. want hij stond in de voortuin..

6. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    He Mimi dat is nou toch wel super pech zeg. Meestal hoor je dat fietsen met kinderzitjes niet gestolen worden, maar dat is dus ook niet altijd waar. Tjonge, als zelfs in je eigen tuin je fiets niet meer veilig staat... (Zal die van mij ook maar eens snel binnen gaan zetten.)

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Meiden, net weer getest en een héél licht streepje, krijg 'm niet eens goed op de foto. Wacht dus wel even tot zaterdag, testen zijn nu toch op. ;) Jullie horen het wel.

Liefs, Bibi

8. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    @mimi, balen van je fiets joh. Ik heb zo een keer zo mijn best gedaan om een fiets te laten jatten, maar het duurde een half jaar voor hij weg was. En ik woon nog wel in een stad met een heel slecht imago.

@ bibi, Ik duim nog steeds!

9. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    bibi!!!! Kom ik een avondje niet, lees ik hier zoveel nieuws!! Voor mij ziet het er in ieder geval ook een duidelijk streepje uit! Als het vorige week al zou afgebroken zijn zou die streep er niet gestaan hebben hoor. Wil je geen valse hoop geven, maar posi blijven. Ik hoop dat zaterdag er een dikke vette streep staat!!!! Ik duim in ieder geval heeeeeeel hard voor je!!

Mimi, wat erg!! Alweer kosten... Pfff en dat omdat iemand zo slecht is!

Robertha wat goed van je ei!

Guusje nog steeds geen eitjes. Hoop dat ze snel gaan groeien!!

Twijfel, heeft het gesmaakt?!

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hi meiden,

Ik zit vanaf vandaag 100 % in de ziektewet, mijn bekken zijn helemaal verweekt en ik kan niet langer als 10 min achter elkaar staan, dus op mijn werk was het duidelijk dat dat niet zou kunnen in de winkel staan.

met een fiets kopen wachten we denk ik nog wel even , want ik kan toch niet fetsen nu..;)

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Bedankt voor het duimen meiden! Ik heb weinig hoop hoor, het streepje zou toch wel duidelijker moeten zijn...Maar zoals ik al zei, jullie horen het wel. ;)

@ Mimi; wat balen van je fiets! Daar kun je je echt kwaad om maken hè, dat ze gewoon niet van je spullen af blijven. :x Stelletje tuig. :x

12. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Wat vervelend mimi! Ik kan er ook niet bij, waarom mensen zomaar zulke fietsen weg halen. Met zitjes nog wel!
    Wel goed dat je de ziektewet in bent gegaan. Nou ja, niet goed, maar je moet echt eerst aan jezelf denken. Je hebt tenslotte nog even te gaan en er loopt/kruipt er nog eentje rond. Succes!

Bibi, erg vreemd! Hoe lang zit je nu na je "menstruatie"? Erg vervelend dat je nu nog geen duidelijkheid hebt... Ik hoop voor je dat het streepje toch nog duidelijker wordt!

Ik ga nu even een heel lang verhaal schrijven....;)

13. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Ik heb dus nog een beetje nieuws:

Vandaag kwam de dierenarts even kijken bij mijn paard of ze al weer een eitje had die aan het groeien was, zodat we van de week kunnen insemineren. 3 weken geleden hebben we haar nl op vrijdags geinsemineerd daarna bleek dat ze een bacterie had en een heel klein beetje vocht in de baarmoeder. Dus hebben we 3 dagen achter elkaar (zat, zon en maandag) antibiotica in haar baarmoeder "gespoeld" zodat de bacterie weg zou gaan. Op maandag bleek haar ei weg te zijn (op zaterdag nog niet) dus had insemineren geen zin meer. Nu kon ze rustig weer op gang komen. Balen was dat zeg!

Vandaag voelde de dierenarts, ze zegt:"de baarmoeder voelt gesloten dus komt er nog geen eitje aan". Maar as zondag zou haar eisprong ong weer moeten zijn, dus zouden er nu al tekenen moeten zijn. Dus pakt ze de scan erbij....Je voelt hem al hangen...

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D zwanger!!!!!

We zagen een vruchtje!!! Niet te geloven! Ik geloof het nu nog steeds niet. Een kans van misschien 1%. Dit moet toch wel een sterk veulen worden;). Ze is rond 5 mei 2011 uitgerekend

Sorry als ik te blij ben, maar dit is toch echt een kadootje (zo zei de dierenarts het:D)

14. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    NOD:

11-06: Cindy1981 (1e ronde, 2e kindje)
    20-06: Twijfel (1e ronde, 4e kindje)

27-06: TuttiFrutti (1e ronde, 2e kindje)
    01-07: Kipkip (3e ronde, 2e kindje)
    02-07: Robertha (oefenronde, 2e kindje)
    06-07: KellyAernoudt ( 1e ronde, 2e kindje)
    08-07: Jolijn2008 (2e ronde, 2e kindje)
    14-07: Denzel (2e ronde 1e kindje)

Anders:
    08-06: Guusje44 beginnen met puregon (2e ronde, 2e kindje)
    ?? : Bibi26, cyclus van slag...ronde 4, 1e kindje

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 01-02-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011

15. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    @ paard van Robertha en Robertha; hinnik, de hinnik, de hinnik, de baby... Gaaf hoor een veulen!!! en jij dan misschien een 2e..???!!! Wel heel onverwacht na die antibiotica e.d....

@ mimi; Wat een brutaliteit om voor een huis een fiets weg te halen en ngo wel een met kinderzitjes... Ongeacht of je nu wel of niet meer kan fietsen door je bi, het blijft een erg vervelend gevoel!!! Een wijs besluit om nu voor je lichaam te kiezen. Helaas moet het... Zet hem op meid!

@ Denzel; ik heb een keer een fiets laten jatten (met sleutel en reserve sleutel er nog in ;)) was binnen een avondje weg! En dat was bij een flat, ergens op een zeer rustig stukje wat je ook niet zo kon zien liggen vanaf de straat...

@ bibi; het blijft raar en onduidelijk. Als je nu met deze twijfels naar de ha gaat, kan ik me niet voorstellen dat de assistente je het riet weer in stuurt... maar hopelijk brengt een volgende test meer duidelijkheid! Hoe voel je je verder? Wel gemeen hoor, wilde je het meer los laten krijg je dit...

Vrijdag krijgen we de nieuwe auto!!! (nou ja, krijgen...) Ben er zo blij mee! Onze huidige auto vertrouw ik niet meer en rijdt ook niet zo lekker. Ook hebben we straks veel meer kofferbakruimte en de ruimte tussen de achterbank en voorstoelen is ook groter. Kan bijna niet wachten!!!
    Verder voel ik op het moment een soort steekjes in m'n rechter lies en een soort van zwaar rechter been. Misschien een eisprong??? Zou wel kunnen qua moment... Ben benieuwd naar m'n temp morgen en overmorgen. Tot nu toe vrij stabiel 36.64 iedere ochtend met hier en daar een uitschieter na een onrustige nacht met de kleine meid...

16. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Bibi, goed hoop houden hoor!

Mimi, nu kan je goed rusten dan. Het zal een dubbel gevoel zijn, maar probeer er toch maar het beste van de te maken!!

ROBERTHA!!!!! PROFICIAT!!!!!!!! Wat een goed nieuws seg!! Je paardje heeft dat wel heel goed gedaan seg! Nu maar genieten en haar in de watten leggen!

Jolijn, klussen maar meis. doe je best om goed te vangen! ;)

Hier druk druk druk, nog even en de proclamatie is voorbij oef!! Kan er niet meer van genieten omdat het me echt zenuwachtig maakt... Pffff... Hoop dat de ouders geamuseerd gaan zijn en dat het snel om is:). En dat het de allerlaatste dag is dat zit me vooral ook tegen... Je heb zo geen tijd om samen met de kinderen rustig van de laatste dagen te genieten zonder stress voor t één of t ander... Ach ja, we zullen wel zien! Als ik volgend jaar zelf een datum mag prikken zal het zeker in de voorlaatste week gaan zijn. Kan je nog met de kleuters genieten van hun laatste kleuterdagen...
    Maar dit jaar als ze naar huis gaan dinsdag om half vier, is voor hun het schooljaar om. Wij moeten woensdag nog aanwezig zijn om op te ruimen en te vergaderen enzo... (Maar of je daar kan van genieten??;)

17. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    hahaha, jolijn, dat was grappig!!:) Had idd bekeken en als wij in aug meteen zwanger zouden worden, dat zijn we in mei uitgeteld;) Ga er maar niet vanuit, is ook niet zo handig...:)

Jenna, Nog eventjes en dan heb je dus vakantie! Ik zou die kleine mannen ook gaan missen al die weken. Wij zijn maar 2 weken dicht, maar na de vakantie gaan er veel kids naar de basisschool dus moeten we ze alsnog gaan missen:(. Gelukkig blijven er altijd nieuwe komen;) Succes nog even!

Bibi, hoe is het nu met je? Vind het echt hele erg voor je, dat je nu geen duidelijkheid hebt. Als ik iets zou kunnen doen voor je, zou ik het zo doen, maar is een beetje lastig vanaf hier;)

Twijfel hoe is het met jou? Nog een testje geprobeerd?

Fransa, is het in frankrijk ook zo'n mooi weer?8)

Liefs

18. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Bibi: dat blijft dus nog even spannend bij jou. Ik hoop dat je komend weekend eindelijk duielijkheid hebt. Tjonge, zo kun je het nooit loslaten natuurlijk. 8)

Mimi: ik hoop dat je bekken zich toch weer wat zal herstellen. Als je nu al niet langer dan 10 min kunt staan duurt de zwangerschap wel erg lang. :( Dan maar goed rusten en aan jezelf en je baby denken. Is niet altijd makkelijk, dus succes.

Robertha: GEFELICITEERD!!! :) :) :) Wat een onverwachts kado!
    Leuke uitgerekende datum, 5-5 (ja ik heb iets met cijfers)
    Ik wist trouwens niet dat een zw-schap zo lang duurde bij paarden; ik vind 9 maanden al zo lang! :D

Jenna: nog even volhouden meid, het zijn de laatste loodjes.

Gisteravond was ik Misselijk, echt niet normaal meer. Het begon na het avondeten en duurde tot ik naar bed ging. Ik hoop dat het een teken v zw-schap is, dan heb ik het er wel voor over, anders echt niet!
    Maar aan de andere kant is vandaag mijn temp ineens een stuk hoger, dus dan zou ik net mn ei gehad hebben en kan ik dus nog niet echt zw zijn :( Snap echt niet zoveel van mijn lichaam.
    Wat het ook is, het betekent iig dat mijn lich het nog niet verleerd is, na 6 jaar implanon en dat is een goed teken. Wat er ook gebeurd, dat is toch goed nieuws. :)

19. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    :$:$:$ Twijfel je temp!!!
    Gooi er is een testje tegenaan!:) (ben niet nieuwsgierig hoor!)

Een paard draagt idd 11(!) maanden. Je bent met het hele traject vanaf het insemineren etc. dus altijd minimaal een jaar bezig:$. Blij dat wij dat niet hebben;)

20. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Bedoel je een ovu test of een zw-schap test? Denk je dat dit van mn ei is of van een zw-schap?

Deel Deze Pagina