Hihi, het lijkt wel alsof ik nog helemaal geen ervaring heb... maar ik weet het echt allemaal niet meer. (zit mezelf nu zachtjes uit te lachen)
Die bedoel ik ja Ondanks dat het met de oor thermometer is lijkt het erop dat je een ei hebt gehad op ong dag 17 daarna een dip (innestelingsdip) en nu blijft hij stijgen. Snap je het nog? Hoe was je cyclus voorheen altijd?
Hoi meiden, ik heb minder leuk nieuws Vriend zit weer te twijfelen, als het deze ronde niet raak is wachten we gewoon nog even. Hij wil liever eerst trouwen en een huisje kopen... Maar na de mk wil ik zo graag een 2e, duimen jullie mee het einde van de maand?
Natuurlijk duimen we mee Kelly! Ik zat laatst ook in zo'n situatie. Sommige mannen.... Hopelijk is het nu gewoon raak!
Hij zei wel als het raak was dat hij ervoor gaat, maar nu hij twijfelt vind ik het meer van 'dan moét hij het wel aanvaarden'.. Ik denk dat hij wel graag wil maar nogal schrik heeft dat het niet gaat zoals hij verwacht.. Tenslotte is hij niet de biologische papa van mijn zoontje en heeft hij geboorte, opgroeien enzo niet meegemaakt tot zijn 20 maanden. Ik hoop het zo! Voelde me gisteren echt niet lekker trouwens, misselijk, zwarte plekken voor de ogen, hoofdpijn, gevoelige borsten.. Ben eens benieuwd wat het deze maand zal worden. Ben nu wel gestopt met tempen omdat mijn vriend ff niet meer 'wil' dus het is op het gevoel afgaan nu.
@ Kelly; ga heel hard voor je duimen! En hopen dat je vriend misschien toch nog van gedachten veranderd...Het is ook niet niks, een kindje. Mijn vriend heeft er ook een tijd over gedaan voordat hij er helemaal voor wilde gaan hoor. Succes meid! @ Robertha; jáááá, een veulentje!! Wat leuk! Hopen dat alles goed gaat met de dame. Die andere veulentjes, waren dat merries of hengstjes? En waar hoop je zelf op? @ hier; zoals jullie zien ben ik hier toch elke dag. Zoals Jolijn al zei, wil ik het los laten, krijg ik deze situatie. Dusss, blijf gewoon lekker hier lezen en kletsen, maar ga geen ovutesten meer gebruiken en niet tempen. Heb ik het op die manier toch een beetje los gelaten hè. Vandaag niet getest by the way, ga echt wachten tot zaterdag. Maar de vk hier op het forum heeft wel aangegeven dat een bevruchting al erg vroeg mis kan gaan dus dat kan het vorige week geweest zijn. Misschien dat daar de hcg nog van was...
Hey Bibi, ik heb altijd al een hengstje gewild maar wij hebben thuis ondertussen al 5 merrietjes gehad, waarvan 4 uit dit paardje Deze keer wil ik graag een merrie als opvolger voor deze, maar zul je net zien.... Dat zou ook een logische beredenering zijn van de vk. Vind het toch héél knap van je dat je het zo "los laat" door niet te tempen etc. Want nu weet je dus ook niet wanneer je volgende ei is. Klussen wanneer je zin hebt maakt het dan wel weer leuker en spannender. Fijne dag nog!
Kelly, wat Kl*te... Mannen... soms begrijpen we ze echt niet hé! Veel succes deze maand, wie weet... Twijfel, een testje zou ik ook wel aanraden!! Klinkt allemaal positief! Bibi, gewoon doen waar je je goed bij voelt hoor! Je kan hier natuurlijk ook je frustraties en vragen kwijt hé! Robertha, ja je mist die kleine ukjes wel hé! Al kijk ik toch uit naar de vakantie samen met J. Zal trouwens samen voor je duimen voor je merrietje! De laatste loodjes inderdaad, die zijn ook het zwaarst hé...
Op het topic van temp kaartjes denken ze juist dat mn ei net geweest is, dan heb ik 'm waarschijnlijk net gemist Maar ik dacht eigenlijk ook hetzelfde als jij. Mijn vorige natuurlijke cyclus was 6 jaar geleden. Na mijn mk ben ik implanon gaan gebruiken en dit is de eerste cyclus na verwijdering. Maar als mijn lichaam meteen weer in zn oude schema komt, dan zou het wel kunnen kloppen want ik had altijd een cyclus van 35 dagen. Dus ik waag as zondag gewoon weer een testje; wie weet. KellyA: wat vervelend dat je mannetje begint te twijfelen; misschien een soort bindingsangst of angst voor het onbekende? Heb je vrienden met baby's? Zo ja, ga er dan eens langs en misschien kunnen jullie eens proefdraaien (oppassen). Bibi: ik snap dat je het op deze manier niet los kunt laten, blijf hier maar lekker alles van je afschrijven. Even een nieuwsflits ik begin weer aardig last van mn avondeten te krijgen; misschien ben ik toch zwanger en heb ik last van avondziekte ipv ochtendziekte (haha) Dat is wel praktscher, dan heb je minder te doen dan 's morgens
Hoihoi! Ben er ook nog hoor. Lig alleen de hele week al 's avonds na het werk op de bank. Ben 's avonds wel redelijk afgebrand. Hopelijk dit weekend wat beter als ik overdag wat meer rust kan nemen... Heb zojuist even bijgelezen. Het wordt hier wel spannend gemaakt hoor! Bibi, ik duim voor je! Het was toch echt wel een streepje hoor! En Robertha, gefeliciteerd met je paard!! Kelly, balen dat je vriend weer twijfelt. Zou het rustig benaderen zodat hij zich niet gedwongen voelt. Misschien dat het helpt... Mimi, wat laf van je fiest zeg! Rotzakken... Tsjonge zeg, je bekken nu al helemaal verweekt. Ga je het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustig aan doen de komende 7 maanden?? Twijfel, jij maakt het ook nog wel spannend! Jenna, jij nog even druk dus. Hoelang nog tot de vakantie? Guusje, balen dat er nog geen vooruitgang inzit en dat je de dosis moet ophogen. Hopelijk heeft dat voldoende effect! Hoest met de rest?
Wat is het hier rustig! Iedereen zo onder de indruk van het voetbal? Fransa: wat vervelend dat je zo moe bent. Probeer lekker uit te slapen en uit te rusten dit weekend. Ik weet dat het vroeg is, maar moest even van me afschrijven. Ik wordt nl helemaal gek van mijn temp! 8) Maar het ligt dus echt wel aan mijn thermometer; ga volgende week een andere halen als het dan nog nodig is (zeg ik een beetje hoopvol). Vanmorgen heb ik een paar keer na elkaar getempd en ik heb van alles voorbij zien komen, varierend tussen 34.7 en 36.6!!! :x Hoezo onduidelijkheid. Ik heb vanmorgen zelfs gebeden dat ik komend weekend duidelijkheid heb; of ongi of een posi test! Aaaargh ik word hier niet vrolijk van!
@KellyA; wat een vervelende situatie. Bij vrouwen kan dat gevoel soms heel sterk zijn... Zal duimen voor je deze maand @Robertha; GEFELICITEERD, wat een verrassing zeg!!! @Twijfel; wat een onzekerheid, je lichaam neemt een loopje met je. Balen dat je thermometer niet goed, kan je daar ook geen "zekerheid" uit halen. Hoe is het met je vriendin? @Bibi; wat spannend zeg, maar ze zeggen toch een licht streepje is ook een streepje? Er staat toch echt wat, maar dat zou dus ook kunnen komen van een eventuele miskraam? Zal voor je duimen, het zou wel heel leuk zijn en fijn naar die spanning @Mimi; hoe is het nou? Kan je een beetje rust vinden en zo ja merk je verschil? @allemaal; ik lees geregeld mee via mijn GSM, maar ik kan daar niet mee reageren. Als ik een bericht typ zegt hij dat ik minimaal 3 tekens moet invoeren Update, ik dacht dat ik vorige week maandag mijn eisprong zou moeten hebben gezien wat tekenen van mijn lichaam, maar niks gevoeld. Sindsdien last van mijn buik aan de rechterkant. Gisteren naar de dokter geweest met mijn zoontje (hij heeft de zesde ziekte ) gelijk even naar mijn buik laten kijken, omdat de pijn heel heftig was die dag. Hij concludeerde een verlate eisprong wat dan gepaard kan gaan met veel pijn (nou dat klopte wel :x). De pijn is nu inderdaad over en de dag ervoor geklust. Dus wie weet. Vind het wel al heel bijzonder dat ik gelijk een eisprong heb, toch weer even de pil geslikt...
Even wat bijgelezen @Robertha: Gefeliciteerd met je paard! @Bibi: Ben echt zooo benieuwd naar de test morgen! Ik duim voor je! @Jenna: Hoe gaat het met jou? @Twijfel: Ook al zo spannend, een vrouwenlichaam kan toch zo ingewikkeld zijn. Ik duim voor een posi test. @Fransa: Lekker niksen kan ook zoveel deugd doen, dus geniet ervan! @TuttiFrutti: Wat balen van de pijn seg, goed dat je het even gevraagd hebt aan de dokter dan. Beterschap voor je zoontje! Hier toch gisteren tegen mijn vriend gezegd dat ik deze maand gewoon 'uittemp' zodat ik een beetje een overzicht heb voor moest ik toch zwanger zijn dat ik het zie aan mijn tempkaartje. Gisterenmorgen had ik dus niet getempt, snel nog even 's avonds gedaan. Wel niet op het juiste tijdstip enzo, maar zo heb ik dan toch een temp voor gisteren. Vanmorgen weer op de 'juiste' tijd. Hier even mijn kaartje: Bekijk bijlage 81238
NOD: 11-06: Cindy1981 (1e ronde, 2e kindje) 20-06: Twijfel (1e ronde, 4e kindje) 01-07: Kipkip (3e ronde, 2e kindje) 02-07: Robertha (oefenronde, 2e kindje) 06-07: KellyAernoudt ( 1e ronde, 2e kindje) 08-07: TuttiFrutti (1e ronde, 2e kindje) 08-07: Jolijn2008 (2e ronde, 2e kindje) 14-07: Denzel (2e ronde 1e kindje) Anders: 08-06: Guusje44 beginnen met puregon (2e ronde, 2e kindje) ?? : Bibi26, cyclus van slag...ronde 4, 1e kindje Zwanger: Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011 Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011 Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 01-02-2011 Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011 Even mijn NOD aangepast, gezien mijn verlate eisprong komt mijn ongesteldheid (of liever mijn testdatum ) ook later (gaf de dokter aan). edit: zit even te tellen, maar dan zou ik een cyclus van 48 dagen hebben (normaal zat hij ook wel rond de 42-44) Hoezo mijn geduld wordt op de proef gesteld
NOD: 11-06: Cindy1981 (1e ronde, 2e kindje) 20-06: Twijfel (1e ronde, 4e kindje) 01-07: Kipkip (3e ronde, 2e kindje) 02-07: Robertha (oefenronde, 2e kindje) 06-07: KellyAernoudt ( 1e ronde, 2e kindje) 08-07: TuttiFrutti (1e ronde, 2e kindje) 08-07: Jolijn2008 (2e ronde, 2e kindje) 14-07: Denzel (2e ronde 1e kindje) Anders: 08-06: Guusje44 beginnen met puregon, cd 20 nog geen groei te zien (2e ronde, 2e kindje) ?? : Bibi26, cyclus van slag...ronde 4, 1e kindje Zwanger: Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011 Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011 Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 01-02-2011 Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011 Sorry meiden, ik heb even niet bijgelezen. Ik ben vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest en er is nog steeds geen groei te zien. Ik moet nu dit weekend om en om 75 en 100 spuiten en dan maandag terugkomen.
Guusje, balen dat er nog steeds geen groei te zien is. Ga voor je duimen dit weekend! Wel apart dat het de vorige keer best snel ging maar dat het nu zo lang duurt... Tutti, tsjonge zeg wat een lange cyclussen. Je geduld wordt idd op de proef gesteld. Wel goed geprofiteerd van je ei?? Kelly, dus je blijft nog wel even tempen. Ook wel zo prettig om de maand even af te maken. Misschien ook wel goed voor duidelijkheid omtrent je cyclus... Hier even relaxen. Zoonlief slaapt al even. Is niet in de beste stemming vandaag. Wil veel vastgehouden worden en zodra ik een deur dicht doe of wegloop begint hij te huilen. Hij eet wel goed vandaag, dus daar moeten we maar even van profiteren... Ik voel me ook goed. Lekker uitgeslapen vanochtend (als je 07:00u uitslapen noemt....) en dus vandaag lekker fit. Straks boodschappen halen en dan vanmiddag lekker in de tuin.
Hey meiden, Het is niet echt te verklaren waarom ik steeds zo laat een groeiend ei heb. Toen ik zwanger bleek van Lucas had ik op dag 35 pas een ei. De vorige keer was ook erg vroeg voor mijn doen. @ Fransa, lekker he dat uitslapen. Ook al is het "maar" 7 uur, hier ook een mannetje dat vaak vroeg wakker is.
meiden, zou jullie graag willen verlossen, maar heb wéér een hele lichte test. Dit keer een cb+ en met avondurine, heb 'm een uurtje geleden gedaan. Tuur ze Bekijk bijlage 81341 Zodra ik duidelijkheid heb hou ik op met dit ego-gedoe hoor, maar ben gewoon nergens anders meer mee bezig, sorry.