Goedemorgen dames! Idd hier is het weer ook echt slecht! Voel dan ook onmiddellijk dat de zin om erin te vliegen hier duidelijk minder is Ah zo Fransa! Lijkt me wel mooi daar in Frankrijk. Woon je zo in een typische mooie Franse buurt met veel groen en natuur, of eerder in de stad? Of misschien aan de Franse kust? Hier wordt het zwart wit omdat wij eigenlijk niet zoveel bruintinten hebben maar eerder een strakke inrichting. Daarbij vind ik zwart wit mooier dan sepia. Maar bij bruintinten is sepia idd heel erg mooi. Bibi, wat goed seg, dat is niet zo heel erg lang meer dan hé! Ik duim in ieder geval mee dat het uitkomt!!!!! Ook Robertha heeft een heel positieve pendel! Eén maandje na bibi zou jij aan de beurt kunnen zijn!!! Goed seg! *duim*duim*duim. Hier ben ik er nog steeds niet over uit of ik zou laten pendelen of niet... zou het graag willen weten maar ben bang dat het een pendel is die heel veraf ligt. Maar ben ook bang voor een pendel die dichtbij is en dan niet uit zou komen... Wat zou ik toch maar best doen???
Ik zou het gewoon doen Jenna! Ik was vanochtend echt helemaal in de wolken. Ben er nu nog steeds blij mee, maar besef nu wel dat het absoluut geen zekerheid geeft. Dus als je dat tegen jezelf kunt zeggen is het gewoon alleen maar echt heel erg leuk. Dat wordt de komende tijd flink duimen Fransa! Zou mooi zijn als we echt zo vlak na elkaar zwanger zouden worden, kunnen we elkaar mooi op de hoogte houden. En dan Jenna er ook nog bij natuurlijk. Het weer is wel flink op geknapt hè. Wij hebben vanmiddag in elk geval nog lekker buiten gespeeld met de kinderen op mijn werk. Het is hier nu nog steeds aangenaam buiten wat temperatuur betreft en de zon schijnt nog volop.
Mijn man noemde mij altijd kipkip en nu we een dochtertje hebben, hebben we het ook vaak over "de kip". Bijvoorbeeld "haal jij vanavond de kip of ik?" Dus er wordt gezellig getokt hier...
Ik zie dat hier al een aardig clubje is! Hallo Marloes! mag ik mee doen? mijn eerste ronde begint na de volgende menstruatie. (de 17de) voor derde kindje!
Hallo cherie! Welkom bij het clubje! Bij je andere kindjes geen problemen gehad om zwanger te worden? En zijn het jongens of meisjes of van allbei 1? En? Weet je al wat je gaat doen Jenna? Ik heb me laten pendelen, maar doe er verder niet teveel mee. Zet hem ook niet in de handtekening, want dan zie ik hem niet steeds Idd een leuke naam kipkip! Toch eens iets anders Nu maar hopen dat er snel wat eitjes uitkomen liefs
Hoi Robertha Nee geen problemen gehad met zwanger worden met de boys! De oudste 6mnd over gedaan de jongste was 1ste ronde raak! dus suuuuper sssspannend weer allemaal.
Hier is het net pas beginnen opklaren en nu wordt t al donker, dus een beetje laat het zonnetje hier... 8) Kipkip wat geweldig!! Lig hier helemaal in een deuk achter de pc!!! Inderdaad robertha, laat kipkip maar goed broeden op haar eitje, dat er nog snel een kuikentje bij komt!!! Weet nog steeds niet of k nu ga laten pendelen of niet... Morgenavond vertrekken we voor een weekendje weg, dus zal maandag misschien laten pendelen... Ben eigenlijk gewoon bang dat het in de hele verre toekomst gaat uitkomen en dan zakt me de moed al onmiddellijk in de schoenen... WELKOM CHERIE!! Tuurlijk mag je meedoen! Is inderdaad een tof clubje hier, toffe meiden!! Veel succes in ieder geval, dat je snel zwanger mag worden!
Deze foto hebben wij trouwens als canvas aan de muur hangen (en dan in ca 1,20 x 0,90 ofzo iets). Wij hadden het kado gekregen, ik schrok me wild toen die werd bezorgd
Jenna, het pendelen doe ik alleen uit nieuwsgierigheid. Ik hang er niet heel erg aan ofzo. Ben nu vooral benieuwd of het gaat uitkomen of niet... Heb er inmiddels nu 3 en ze zijn allemaal anders maar zitten wel dicht bij elkaar. Dus het zou perspectief kunnen bieden We wonen trouwens in de campagne. Nou ja, echte campagne is het ook niet hoor. We hebben een stad en bergen in de buurt. Heerlijk wonen hier Cherie, welkom! Zo, de 3e al. Waren jullie daar al gauw over uit? Wij hadden het altijd over 3 maar denk dat we het bij 2 gaan laten... Hier waarschijnlijk m'n eisprong vandaag! Had vandaag echt heel veel helder slijmverlies (sorry voor de details ... ). Dus het lijkt toch op gang te komen hier. Nu hopen dat het echt zo is en dat ik me niet laat bedriegen. Maar ga m'n ticker even op NOD over 2 weken zetten (vrijdag de 23e). Dan hoef ik me voor die tijd ook niet te bedenken of ik nog een keer moet gaan testen of niet... Zou dan een eerste cyclus van zo'n 52 dagen hebben. Nou ja, we moeten ergens beginnen he.... Kipkip, lachen hoor die uitleg. En we kunnen er hier al goede grappen over maken zo te zien Robertha, jij dus ook al onduidelijkheid over je cyclus. Lekker irritant is dat he. Dat tempen ben ik nooit aan begonnen. Leek me echt zo'n gedoe. Maar in sommige situaties moet je wel he... Laten we hopen dat het niet al te erg lijkt/wordt. Zou wel fijn zijn! Bibi, ik zag in je handtekening dat je gisteren een negatieve ovulatietest had. Vandaag ook nog weer getest? Hoe lang heb je de pil precies geslikt? Want je zou in principe wel een langere eerste cyclus kunnen hebben. Hoeft natuurlijk niet, maar je ziet het wel vaker. Maar hopelijk laat het niet te lang op zich wachten. Dan weet je iig waar je aan toe bent en kunnen jullie lekker aan de slag. En dan maar hopen dat de pendel geen gelijk heeft en het gewoon veel eerder raak is! Hier een grijze dag vandaag. Maar gelukkig geen regen. Morgen vrij, maar dan wordt er natuurlijk wel regen voorspeld... Nou ja, eerst morgenochtend gezellig wat vriendinnetjes op de koffie met kindjes. Ook leuk voor zoonlief. Het zijn voornamelijk meisjes en de meesten zijn wat ouder. Maar als hij straks ook nog wat ouder is wordt het voor hem ook leuk natuurlijk! Zo, ga nu nog even de badkamer poetsen. Nog geen tijd gehad deze week om veel te doen. Was er nog niet fit genoeg voor na een dag werken...
Ha kipkip, zie nu net je foto. Wat issie gaaf zeg!! Helemaal goed! Mooi koppie!! Ik ga ook voor een foto van toen hij een paar dagen oud was. Manlief heeft een mooie gemaakt die we dus nog moeten bewerken.
KipKip Prachtige foto! wow..echt super super mooi. We waren er redelijk snel over uit. althans.. ik manlief moest ff bijdraaien.. maar die is nu zekerder dan ik. hahaha.. Af en toe komen er twijfels.. maar t lijkt me geweldig! Altijd leuk kindjes bij elkaar! veel plezier morgen.
En Cherie, als de 3e er is even een foto maken in een teil, net zoals in jouw avatar! Het wordt wel steeds gezelliger hier, leuk hoor! Over het pendelen, daar is ook een topic over waarin mensen aangeven hoe vaak de uitkomst goed is geweest en dat percentage is bedroevend laag, dus inderdaad niet te veel aan vasthouden.
Prachtige foto Kipkip! @ Jenna; veel plezier! Lekker hoor, een weekendje er tussenuit. @ Fransa; hoop voor je dat je inderdaad je ei hebt gehad, zou mooi zijn. Ik ben het mijne nog steeds kwijt dus als jullie 'm vinden stuur maar deze kant op.
Amai, goed gekletst gisterenavond!! kipkip waw echt knap seg!! Inderdaad zou me ook een hoedje schrikken als dat ineens geleverd werd!! Wel een tof hoedje! enne, t wordt inderdaad steeds toffer en gezelliger!! Leuk!! Fransa, hopelijk kan je binnen 14 dagen dan uitkijken naar een positieve test! En moest het toch niet gelukt zijn en je word rond die periode ongi, dan weet je toch tenminste dat je je ei gevoeld hebt, hé. Wat ook wel tof om te weten is natuurlijk. Lijkt me trouwens wel tof om te wonen daar, aan je uitleg te horen. Ik ben ook een echt natuurmens dus die bergen en zo lijken me super! en toch niet te ver van de stad... zodat je toch alles dichtbij hebt. Ik woon in een typisch Vlaams dorp. Maar echt aan de rand ervan, niet aan een grote weg of zo. Hier in onze straat komen troouwens alleen de mensen die hier wonen, geen drukke bedoeling dus. Ben hier maar een beetje aan het pakken geslagen voor zoonlief. Valt wel op dat vroeger we weggingen we extra dingen voor ons meenamen. Nu is t voor ons tot een minimum beperkt en voor zoonlief liefst te veel zodat hij niets te kort komt... Ouders...
Hay! Jenna, veel plezier dit weekend! Geniet maar lekker van de dagen dat je nog met z'n 3'en bent Als je de zon tegenkomt dan stuur hem maar hierheen! Fransa wat fijn dat er wat duidelijkheid lijkt te komen. Als je bij mn temp kaartje kijkt zie je dat ik ook al lang afscheiding (sorry voor de details) heb. Geen idee wat het betekend want een ei is er nog niet... Veel plezier met alle kids vandaag! Kipkip, mooie foto! En op zo'n formaat komt hij helemaal mooi over. Hangt die in de woonkamer? Bibi nog geen ei gespot? Als je de "paashaas" tegenkomt, stuur hem dan ook even door naar mij dan wordt mn cyclus wat duidelijker. Cherie; ik wilde ook altijd 2 kids en mijn man 3. Nu we er 1 hebben denk ik vaak genoeg dat het niet bij 2 zal blijven Succes deze ronde! Fijne dag, bijna weekend! Liefs
Gave foto Kipkip, echt mooi. Wij hebben er ook 2 ophangen, zal zo de foto eens opzoeken. Jenna,veel plezier dit weekend. Hier is het weekend begonnen, met een lekker zonnetje.
Zo, heb hier weer bergen verzet... oef! Altijd maar snelsnel als de kleintjes slapen zijn. Want als J wakker is doe ik geen klop in het huishouden. Ik weet niet of dat bij jullie lukt...? Hier is het zonnetje ook al de ganse ochtend van de partij! Heerlijk!! Robertha: wat balen dat je nu ook nog altijd geen zekerheid hebt over je cyclus! Hoop snel op duidelijkheid! Mercikes voor de wensen voor t weekend. T zal wel tof worden. We gaan met de moeder, 2 zussen en aanhang van mijn man. Zijn dan met zeven volwassenen en 4 kindjes. Doen we elk jaar en is altijd wel tof hoor. Moest ik er niet meer geraken dan wens ik jullie nu al een tof weekend!!! want ga er nu een paar dagen niet zijn. Meiden met een ei: klussen klussen klussen Meiden die op ongi aan t wachten zijn: veel succes met het eventuele testen en dat anders de ongi maar snel doorkomt zodat jullie zekerheid hebben Meiden met onzekerheid: ik hoop dat dit weekend een beetje opklaringen brengt, zodat jullie ook weten waar je aan toe bent!