Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    En in negatief:

Bekijk bijlage 81342

Vriend zag geen kruis op de test, maar ik zag het toch echt...Duidelijker dan op de foto.

2. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Bibi, ik zie toch ook wel een kruisje hoor! En als je hem thuis nog beter kan zien dan dit... Dit kan toch wel positieve hoop geven!!! Ik zou er toch eens eentje doen met ochtendurine, zien wat dat geeft! Wanneer ben je van plan er nog eentje te doen?? Ik ben nu echt wel heeeel erg benieuwd!!
    Enne... niet erg hoor van de ego berichtjes! Daarom zijn we hier;)

Twijfel wat hatelijk hé, die onwetendheid en die twijfels... Hopelijk heeft het gebedje goed gedaan en weet je snel iets meer!!
    enne zo'n temp schommelingen op korte tijd kan idd echt niet, weg die meter!!

Fransa, nog drie dagen werken. Twee zéér drukke en de laatste is een rustige... Donderdag begint de vakantie!

Tuttifrutti, Jammer dat je eisprong later is dan gepland maar wel goed dat er eentje is hé, na pilgebruik!! Hopelijk kan je t vangen!!
    t Zijn inderdaad wel lange cyclussen... Wel geduld op de proef???;):D

Kelly, is je mannetje nog niet van mening gedraaid?? enne als je blijft tempen krijg je toch een beetje inzicht in je cyclus hé

Guusje, wat balen!! Op welke dag heb je vorige keer je eisprong gehad, en ben je deze keer later?? Hopelijk krijg je alsnog een pracht-ei!!! *duimduimduim* Zeker de moed niet laten zakken!!

Hier: Alles ok hoor! Ben blij dat het weekend is, na al dat oefenen voor de proclamatie! Pfff... Hoop echt dat de ouders positief gaan reageren na al deze moeite!

3. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    @ twijfel; je naam is kennelijk niet voor niks Twijfel... als je nu twijfelt aan jezelf en hoe het de vorige 3 keer is gegaan... Ken het wel hoor. Ik heb ook geen idee meer hoe het in het begin was bij mijn ma en bij de zwangerschap van Jolijn... Wel heel vervelend die onduidelijkheid. Hopelijk weet je snel meer!

@ kelly; wat jammer dat je vriend weer aan het twijfelen is... Hopelijk wordt het snel duidelijker voor hem! Hoop voor je dat het raak is deze ronde... En idd niet te veel er boven op zitten... Dan is het misschien minder 'beangstigend' (weet niet of dit het woord is wat ik zocht, en of dit het juiste woord is...) voor je vriend...

@ jenna; Waarom zouden de ouders het niks vinden waar je zoveel energie in hebt gestopt samen met de kindjes... kan ik me eigenlijk niet voorstellen...

@ Fransa; lekker je rust pakken meid! Lekker hoor uitslapen too 7:00 uur! Is toch wel luxe!

@ Tuttifrutti; vervelend dat je zoontje de 6e ziekte heeft. Is hij er erg hangerig door? Jolijn had vanavond ook kleine bultjes/uitslag op haar rug en arm. Misschien van de warmte...
    Raar dat je eisprong zo laat was. maar wel super dat je er duidelijk eentje hebt! Zie dat onze NOD op dezelfde dag valt... Spannend!

@ Guusje; wat frustrerend dat er nog geen groei te zien is terwijl vorige cyclus het zo snel was. Hopelijk is er maandag meer te zien! ik duim voor je!

@ Bibi; ik zie ook een +... misschien toch eentje met ochtendurine doen voor meer zekerheid? Weet dat HCG vrij lang in je bloed kan blijven na een mk... zou eenzelfde merk test gebruiken voor de testen die je nog gaat doen, dat is makkelijker te vergelijken. Ik ga ondertussen gewoon door met duimen!

Hier is alles rustig. volgens mij is mijn ei gisteren geweest dus we wachten... Vandaag de nieuwe auto gekregen. Ben er echt heel blij mee!
    Morgen moet ik nog een dag werken. Is gelukkig wel samen met een collega, behalve het 1e uur van 8-9. Maar heb er nit echt zin in...

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Bedankt voor de reacties meiden. :)

@ Jolijn; het was nog niet echt een mk te noemen...Heb duidelijk op 9 Juni mijn ei gehad. Als het dan vorige week donderdag fout is gegaan was het vruchtje dus hooguit een week oud. Volgens mij kun je dan het hcg nog niet eens met een test aantonen, of wel? Laat staan dat het dan een week later nog aantoonbaar is...Ik test morgen ochtend nog wel een keer. ;)

5. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Met mijn zwangerschappen had ik 4 of 5 dagen na mijn ei al zwangerschapskwaaltjes en 5 dagen voor nod een hele duidelijke posi test (dus dat is mijn enige ervaring ;))! Ik hoop voor je dat de volgende test eraf knalt!!! Dan is het gewoon duidelijk! En er zijn ook vrouwen die pas heel laat posi testen...

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    net een kv gedaan. Zie weer een hele lichte verkleuring, maar hij liep niet goed door volgens mij. Zie nog vaag twee horizontale lijnen er doorheen lopen. Ik ga er dus maar gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben, zou toch echt inmiddels een duidelijkere streep moeten zijn. Is denk ik toch vorige week mis gegaan...:(

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    NOD:

11-06: Cindy1981 (1e ronde, 2e kindje)
    20-06: Twijfel (1e ronde, 4e kindje)
    01-07: Kipkip (3e ronde, 2e kindje)
    02-07: Robertha (oefenronde, 2e kindje)
    06-07: KellyAernoudt ( 1e ronde, 2e kindje)
    08-07: TuttiFrutti (1e ronde, 2e kindje)
    08-07: Jolijn2008 (2e ronde, 2e kindje)
    14-07: Denzel (2e ronde 1e kindje)
    16-07: Bibi26 (4e ronde, 1e kindje)

Anders:
    08-06: Guusje44 beginnen met puregon, cd 20 nog geen groei te zien (2e ronde, 2e kindje)

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 01-02-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011

Zo, mezelf waar weer op de lijst gezet. Heb NOD aan gehouden op dag 30 na het bloedverlies.

@ Guusje; lees net je berichtje, wat ontzettend vervelend meid. :( Sterkte en ik hoop dat er gauw een eitje te zien zal zijn!!

8. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Tuttifrutti: (moet trouwens steeds aan mijn jongste denken bij jouw naam; dat is nl zijn koosnaampje :p)
    Ik word idd niet goed van mn eigen lichaam; en van die thermometer. :(
    Wat leuk dat je naar mn vriendin vraagt! Ik heb haar afgelopen week weer gezien en ze is eigenlijk erg positief. Ze hebben besloten om geen chemo meer te doen, omdat ze op de vorige erg heftig reageerde. Ze denkt nu tweeledig: "of God geneest me waar de medische wereld het niet meer kan, of Hij doet dat niet en dan is dat ook goed, maar wil ik niet de laatste tijd met mijn gezin verspillen door hardstikke ziek te zijn van chemo" Ze hebben wat dat betreft echt los kunnen laten; echt knap. Klinkt heel ego, maar dat maakt het voor mij ook makkelijker om mee om te gaan.
    Wat fijn dat de ha het meteen ff wilde checken en dat je iig een eisprong hebt gehad. Dan mag je nu gaan wachten...(pfff, duur lang hoor.)

Guusje: he meid wat vervelend zeg. Moet je nu weer een hogere dosis nemen? Ik hoop dat er maandag flinke groei te zien is. Succes.

Kelly: slim van je dat je blijft tempen; meten is weten he? ;)

Jenna: lekker uitrusten dit weekend en ik weet zeker dat de ouders zullen genieten. Wat mijn kinderen ook doen, ik sta bij zoiets altijd met tranen van ontroering en trots in mijn ogen. ;) Succes alvast!

Jolijn: al lekker rond getoerd met je nieuwe auto?

Bibi: tja, wat kan ik nog zeggen wat niet al gezegd is. Ik geef je maar een dikke *knuffel* Sterkte.

Zoals jullie dus al opgemerkt hebben, heb ik mijn naam goed gekozen :D Het is zelfs al zo dat ik morgen eigenlijk niet meer durf te testen omdat ik het zeker denk te weten dat ik toch niet zwanger ben. Terwijl ik vorige week juist niet kon wachten omdat ik toen zeker wist dat ik wel zwanger was! (Kunnen jullie het nog volgen?) Twijfels, twijfels, twijfels. ;)

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Haha Twijfel, denk dat die naam ons allemaal wel past. ;) Veel succes met testen, hoop dat het raak is meid!

10. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    @ bibi; jammer dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt wat betreft je testen. Wel heel knap van je dat je je volgende nod op het lijstje hebt gezet! Misschien komende maand nog tempen om duidelijkheid te krijgen in wat je lichaam doet en wanneer je weer een eisprong hebt? Lijkt me nu heel lastig nl om precies te zeggen wanneer deze cyclus is begonnen...

@ Twijfel; heb je al wel tekenen van een naderende ongi? Misschien toch nog een testje doen dan heb je misschien meer duidelijkheid.

Vandaag nog een dagje gewerkt. Op zaterdag overdag werken we met z'n tweeën, dus dat is wel gezellig! Nu was het vandaag zo rustig, dat we heerlijk hebben zitten kletsen en af en toe een patiënt moesten doen. Dagje was redelijk snel voorbij.

Onze kleine schat was vanochtend alleen een beetje aan de vroege kant wakker; 4:30 uur!!!! :$ :$ :$ en klaar wakker. Uiteindelijk is ze om 6:00 uur weer in slaap gevallen, maar toen was mijn wekker net gegaan... Zou het heerlijk hebben gevonden om tot 7 uur uit te slapen!

Morgen hebben we afgesproken met m'n zwager, schoonzus en neefje en een bevriend stel en hun kinderen om alvast voor de komende vakantie te kijken wie wat meeneemt en wat afspraken te maken. heb er heel veel zin in! Is altijd erg gezellig met z'n allen! Nu een rustige avond!

11. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Jolijn, succes met de nieuwe auto!!
    Zo vroeg al... Pfff, dat is de moeite...

Bibi... :(

Dank je wel meiden voor het hart onder de riem.
    Ga nu eens even naar mijn zoontje kijken, die heeft zich daarnet in slaap geweend (Lees: gebruld!!!) Dat is niet zijn gewoonte, maar hij gooide de ganse tijd zijn knuffels uit het bed en heb hem dan uiteindelijk maar laten wenen.
    Ga nu eens even kijken en zijn knuffels in bed leggen want anders wordt hij deze nacht zonder zijn schatten wakker!!!

12. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Goedeavond dames!

Daar was ik weer. Terug uit Belle Italia, waren enerverende 2 weken, zo'n 5 dagen regen gehad en dan is zo'n caravan best klein. Maar allang blij dat we niet in een tent zaten. Voor de rest hadden ze daar geen potjes eten die mevrouw lusste dus die heeft 2 weken haast 's avonds niet gegeten, behalve 3x pannekoeken (of is het pannenkoeken?) Daarentegen opeens wel brood gaan eten, het blijft een rare. De vrijdag voor we op vakantie zijn gegaan nog bij de logopedist geweest en die gaf aan dat waarschijnlijk niets lichamelijks mis is maar dat ze het kauwen gewoon goed moet oefenen...nou dat heeft ze in ieder geval in de vakantie gedaan. Voor de rest was het superleuk, ik heb echt het idee dat ik haar opeens weer zo veel beter heb leren kennen. Zo thuis ben je toch vaker bezig met andere dingen en hier hadden we alle tijd. Ook een hele leuke camping, direct aan het strand en het vliegen ging ook goed (met dank aan de dvd speler en bumba, haha)

Hoe is het hier met de dames??? Nog nieuwe zwangeren? Wij hebben hard ons best gedaan, al hoewel gaat eigenlijk vanzelf op vakantie, vooral als ze 's avonds toch niks anders te doen hebt! Maar goed, na die rare cyclus van vorige maand is het maar weer afwachten, ook niet getempt in de vak. komt volgende maand wel weer.

13. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    hai Kipkip! Zo te horen (lezen) was het een leuke vakantie dus? Ik hoop dat wij ons ook zo goed vermaken over een week of 4. Gelukkig viel het vliegen mee want dat is toch altijd weer afwachten. Nog een paar daagjes afwachten en dan weet je of het klussen ;) resultaat heeft gehad. Dat is het wel:"made in Italy"!! Lijkt me heerlijk zo'n vakantie waar je een en al aandacht hebt voor je kleintje(s)!

Bibi, wat balen zeg dat het nu nog zo onduidelijk is...:(
    Ik hoop voor je dat het snel duidelijk wordt en vergeet ondertussen niet te klussen;)

Guusje, ook al was je cyclus de vorige keren langer dan de laatste keer, ik had toch hoop dat het nu weer de goede kant op gaat. Ik blijf gewoon nog even voor je duimen!

Jolijn, veel plezier met jullie nieuwe auto! Zie aan je banner dat je ei idd is geweest, dus welkom op het wachtbankje;)

Twijfel hoe is het nu met je?

Kelly al een ei gespot?

Mimi, rustig blijven liggen/zitten! Wij kunnen je vanaf hier niet helpen, maar misschien wel vermaken;)

Jenna, soms moeten kids zichzelf in slaap huilen, maar ik vind het ook nooit plezant om te horen... Heeft hij verder wel goed geslapen?

@all, hier lekker rustigaan. Het is te warm om mezelf druk te maken of om heel actief te zijn;) Fijne zondag nog!

14. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi kipkip welkom terug!
    Alles dus toch goed gegaan! Leuk hé zoveel tijd voor elkaar hebben, thuis ben je altijd wel met iets bezig...
    Wie weet inderdaad binnen negen maanden een 'made in Italy baby'!! We zullen duimen!

Robertha, inderdaad niet leuk als ze zo schreeuwen. Dat gebeurde hier het laatste half jaar al niet meer. ging altijd slapen zonder zeuren, soms nog even praten in bed maar dat was altijd leuk om te horen, maar dit... Pffff...
    Nu op t moment ligt hij weer te huilen... Gisterenmiddag, gisterenavond en nu voormiddag ook weer... Niet leuk.
    Misschien dat het aan het warme weer ligt, maar daar kan ik nu toch niets aan veranderen........ Dat dit maar vlug over is...

15. Vinora

Vinora Niet meer actief

16. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    hellowwwwwwww girls,

zie alweer heel wat zwangere erbij helemaal top zeg. Gefeliciteerd.
    Hier nog steeds niet ongesteld en nog steeds negatieve testen. Dus zal wel een maand overslaan ofzo met mn eisprong.

Ik ga weer ff genieten van het lekkere weer.

17. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Kelly, ik hoop voor je dat je temp de komende tijd (het liefst 9 maanden;) ) hoog blijft. Dan heb je ong gister je ei gehad. *duim duim duim*

Jenna, als je het niet "gewend" bent, dan is het helemaal zielig. maar volgens mij wen je er nooit aan. Ik hoop voor je dat hij het vanavond weer beter doet!

Cindy. tjonge, dat is wel een hele lange cyclus! Op welke dag zit je nu? Hoe was je cyclus voorheen? Balen zeg!

18. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Jenna; vervelend zeg dat je zoon zo aan het huilen is als hij moet gaan slapen. Is dit misschien verlatingsangst? Jolijn deed dit ook een tijdje en probeerde op allerlei manieren om mij op haar kamer te krijgen met het inslapen. (spenen uit bed, huilen, roepen, enz). Ik ben 1 keer op haar kamer gaan zitten. De avond erna weg gaan en dan steeds terug komen als ze stond te huilen. Laten weten dat je heel dicht bij bent werkte bij haar. Nu slaapt ze weer zonder problemen in.
    Vrijdag was mijn man vrij en ging ik op de fiets naar het werk. Jolijn is dit niet gewend en heeft 20 minuten staan krijsen bij de achterdeur...

@ kipkip; Fijn dat jullie zo'n geslaagde vakantie hebben gehad. Gelukkig is het hier nu ook warm. Dan hoef je niet zo af te kicken... Goed hoor dat je dochter brood enz. heeft gegeten!

@ cindy; dat is wel een hele lange cycus zeg! Benje aan het tempen?

Hier alles rustig en warm. Zo eens met de strijk bezig... Jolijn en ik zijn net samen in bad gegaan. Ze was steeds een bakje water over haar hoofd aan het leeggooien en dan heel hard schateren! Hoef dus niet bang te zijn dat ze watervrees heeft!!! Ook ging ze mij proberen nat te gooien, maar steeds was het bakje al leeg voordat ze boven mijn hoofd was. Was echt even heerlijk genieten!

19. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Hoi meiden, helaas vanmorgen weer een negatieve test. Volgens de vk op dit forum zijn er zelfs vrouwen waarvan de eerste cyclus na anti conceptie 100 :$:$ dagen duurt.
    Ik trek me even terug hier. Ik ga ook niet meer tempen. Maar natuurlijk blijf ik wel lekker met jullie meelezen en soms zal ik ook wel reageren. En natuurlijk laat ik het jullie weten als er iets te melden valt. :) Succes allemaal.

20. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Robertha; Ik dacht net dat ik hem de 22e moest krijgen..
    Toen net veel geklust. Voorbije dagen ook wel, maar niet zo als toen.
    Spijtig..

Deel Deze Pagina