Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twijfel; kan me indenken dat je je even terug trekt. Het valt niet mee allemaal...Succes meid en laat af en toe wat van je horen!

@ Robertha; ja, het is allemaal onduidelijk, maar niks aan te doen. We klussen volop hoor, zal wel door het mooie weer komen ofzo, vriendlief heeft er zin in. :D

@ Jolijn; tempen kan nu niet meer. Ga er vanuit dat de cyclus al de 17de is begonnen, die donderdag dat ik behoorlijk wat bloedverlies had. Dan zit ik dus alweer op dag 12 morgen. En weet van afgelopen maand wel dat ik mijn ei duidelijk kan voelen en kan signaleren aan de hand van mijn afscheiding. Dus let daar maar op en we klussen gewoon flink en wachten af wat de komende weken gaan brengen. ;)

@ Kipkip; goed geklust dus op vakantie, goed zo! :D Mocht ik in augustus nog niet zwanger zijn; wij gaan ook naar Italië, wie weet lukt het daar wel beter ofzo, haha. :D

2. Vinora

Vinora Niet meer actief

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Helaas geen "made in italy" baby, ben weer na 23 dagen ongesteld geworden. En met een eisprong rond dag 18 raak ik zo natuurlijk nooit zwanger! Ik wel gelezen dat het 6 maanden kan duren na het verwijderen van het spiraaltje. Ben ik mooi klaar mee, ik had altijd zo'n mooie cyclus van 28 dagen.

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    NOD:

11-06: Cindy1981 (1e ronde, 2e kindje)
    20-06: Twijfel (1e ronde, 4e kindje)
    02-07: Robertha (oefenronde, 2e kindje)
    06-07: KellyAernoudt ( 1e ronde, 2e kindje)
    08-07: TuttiFrutti (1e ronde, 2e kindje)
    08-07: Jolijn2008 (2e ronde, 2e kindje)
    14-07: Denzel (2e ronde 1e kindje)
    16-07: Bibi26 (4e ronde, 1e kindje)
    25-07: Kipkip (4e ronde, 2e kindje)

Anders:
    08-06: Guusje44 beginnen met puregon, cd 20 nog geen groei te zien (2e ronde, 2e kindje)

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 01-02-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011

Hou toch maar weer 28 dagen aan voor de volgende NOD

5. Fransa

Fransa Niet meer actief

Twijfel, balen van je negatieve test. Ik kan me voorstellen dat je het even rustig aan gaat doen. Wil je trouwens niet bang maken, maar ik ben één van die vrouwen waarbij de eerste cyclus na het stoppen met de pil heeeeeel lang duurde. Bij mij heeft deze uiteindelijk 111 dagen geduurd voordat ik eindelijk ongesteld werd. En dat was alleen omdat ik van de huisarts een proverakuurtje had gekregen om de boel op gang te blijven. Tis echt een kwestie van geduld ben ik bang.... Deze keer duurde mijn eerste cyclus 'maar' 52 dagen. Al stukken beter dus...

Zit lekker op de bank. Zoonlief slaapt nog. Zal zo wel wakker worden. Mag hij mooi met mama voetbal kijken :)

Kelly, spannend die stijgende temp. Ik duim voor je!

Hoest met de rest? Jenna, succes met je laatste werkweekje!

6. Fransa

Fransa Niet meer actief

Oh en Bibi, wel jammer dat die test niet positiever wordt.... Dapper dat je je volgende ronde er al hebt ingezet. Hopelijk deze maand meer geluk.
    En als je zwanger bent gaan jullie toch ook wel met vakantie? Of lees ik je opmerking dan verkeerd?
    Hier straks met 15 weken op een luchtbed. Dat is nog wel te doen denk ik. 10 weken later had ik dat niet meer gedaan hoor... Dus manlief heeft geluk ;)

7. Vinora

Vinora Niet meer actief

FF duidt dus inderdaad mijn eisprong later aan dan ik dacht,
    dus nu weet ik helemaal niet of het raak zal zijn of wanneer ik dan mijn NOD heb.. :(

Bekijk bijlage 81901

8. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Wat een hoop duidelijkheden hier... Fijn die cyclussen, laten ze zich gewoon aan de afspraken houden ;) Dames sterkte, kan me die onzekerheid erg voorstellen. Ik begin het ook goed zat te worden, omdat ik zo'n lange cylcus heb nu, maar ben in iedergeval wel blij dat ik mijn eisprong heb gevoeld en dat ik dan als het goed is wel redelijk kan zijn van mijn NOD.

Twijfel wat knap van je vriendin, wat mooi om te horen hoe ze in deze situatie staat en dat ze er wat moois van maken. Voor jouw sterkte!!

Jenna hoe gaat het slapen van je zoontje?

Jolijn, heerlijk is dat hè. Wat kan je toch genieten van de kleine dingen in het leven als je een kind hebt. Ik vind het onderschrift van Robertha ook zo goed, klopt helemaal :D

9. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
  10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

lees nog steeds mee, alleen geen puf uit veel te reageren.

Echo vandaag was goed!!!!!:D:D:D

Klein beweegelijk mini mensje in mijn buik. Baarmoeder ligt al boven het schaambot:$.. hartje klopt als een trein en schoppen en slaan kan hij/zij nu al dus dat word weer net zo'n drukte aker als colin in mijn buik..

11. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Hoi Mimi,

Fijn dat je echo goed was, wat leuk dat je al kon zien dat het echt een druktemaker is. Zo je baarmoeder ligt al hoog!!

Hoe is het met de BI? Beetje je draai gevonden helemaal thuis zijn?

12. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Kipkip: Dat schiet idd niet op zo. Hopen maar dat je lichaam snel weer een mooie, regelmatige cyclus heeft.

Kelly: Dat blijft dus nog even heel erg spannend. Als ik het goed heb begrepen, is je NOD ong 10-14 dagen na je eisprong.

Tuttifrutti: Dank je.

Mimi: Fijn dat je echo goed was; gefeliciteerd.

Afgelopen dagen heb ik het echt helemaal los kunnen laten, dus ik zit weer helemaal lekker in mijn vel. We hebben besloten om mijn lichaam eerst maar eens af te laten "kicken" van de nep-hormonen. We hopen dan over een paar maanden meer duidelijkheid te hebben en dan gaan we er weer voor. Als ik nu zwanger zou worden, dan kom ik precies uit in de periode dat ik al 2 jarige kids heb en mijn ouders zijn dan ook jarig; dus dat zou ook een beetje druk worden. Deze gedachte geeft me weer even rust.

13. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Cindy, wat onzekerheid dus, niet leuk hé...:( Ken er helaas alles van...

Slapen, het slapen van J gaat alweer wat beter gelukkig. Zaterdag en zondag was echt hel, maar weet niet wat hij had, als t van de warmte was zou het nu toch ook nog moeten aanhouden hé.

Jolijn, leuk hé samen in bad. Hier is dag ook altijd feest. En hier ook een echt waterratje!

Twijfel, hier had ik daar ook last van na mijn pilgebruik, echt een half jaar duurde het vooraleer het een beetje op gang kwam... Niet leuk... Daarom ben ik na de eerste ook niet meer aan de pil gegaan, bang dat ik het weeral helemaal in de war stuurde, maar tot nu toe nog steeds een mooie regelmatige cyclus (iets langer dan normaal maar het kan ermee door...)
    Laat maar van je horen als je er nood aan hebt!!!

kipkip, geen goed nieuws bij jou dus. Jammer, hopelijk gaat deze cyclus wat beter!

Mimi, wat goed van de goede echo! En al boven het schaambot!! Er zit zeker racertje in je buik:D

Hier de proclamatie zit erop! t Is goed geweest! Ouders en kinderen waren tevreden. Dus ik ook!!!:D
    Morgen nog opruimen, even vergaderen en dan samen gaan uiteten! Heerlijk dagje ontspannen!!!

14. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Ben je er even een weekend niet, wordt er toch gekletst. Ik heb wel even alles bijgelezen.

Bibi, Jammer dat je test niet positiver wil worden.

Mimi, gefeliceteerd met je goede echo.

Kipkip, jammer, hopelijk de volgende ronde meer geluk!

Verder ben ik het alweer vergeten.

@hier, ik zou vandaag mijn meest vruchtbare dag moeten hebben, ik heb mijn ei nog niet gevoeld, vorige maand was hij heel duidelijk. Maar wel alvast flink geklust. We zullen zien wat deze maand brengt.

15. Fransa

Fransa Niet meer actief

Mimi, mooi dat je weer een goede echo had. En je baarmoeder zit al best hoog voor deze termijn. Gaven ze daar nog een reden voor? Of is dat wel normaal bij een 2e kindje? Hoe is het verder met je?

Kipkip, jammer dat het bij jullie niet raak was deze ronde. Hopelijk deze maand beter. Als je er met die hitte nog een beetje zin in hebt ;).... Dus het eten moet gewoon vanzelf komen. Nou, dan houd ik hier ook nog wel hoop. Het gaat echt op en af. Maar er lijkt wel meer interesse te komen dus dat is wel positief.

Twijfel, wat goed dat je het nu echt los kunt laten. Brengt ook wel lekker rust in je lijf he...

Denzel, toch maar even een paar dagen goed aan de slag. Helemaal als je niet zeker weet of je je ei al hebt gehad...

Jenna, dus het ergste zit er op. Fijn hoor!! Nu in alle rust de boel afsluiten en dan lekker genieten van de zomer!! Ik moet nog bijna 5 weken werken tot aan mijn vakantie dus ik ben wel jaloers...

Guusje, hoe is het met jou?

En de rest?

Hier vandaag de 9 weken bereikt. Het komt allemaal wat dichterbij maar het duurt me allemaal echt veel te lang. Dus dat aftellen is ook niet altijd verstandig want dan lijken de dagen nog langer te duren. Nou ja, de dagen dat ik werk zijn zo voorbij dus na deze week nog maar 6 dagen werken tot aan de echo!

Verder heb ik vanmiddag 1 uur en 45 minuten gedaan over mijn reis van werk naar huis. Normaal gaat dat in zo'n 40 minuten maar nu dus een stukkie langer wegens een ongeluk. En het rottige is is dat je eigenlijk bijna geen sluiproutes hebt. En de 2 die er zijn stonden natuurlijk ook al helemaal vol. Dus dat was flink geduld hebben... Was wel lekker chagarijning toen ik thuiskwam. Is me nog niet eerder gebeurd sinds ik weer aan het werk ben (februari) dus wat dat betreft mag ik niet klagen...

Nu weer voor de tv. We kijken een bizarre film op RTL8. Manlief vindt 'em wel leuk, juist omdat hij zo bizar is. Ik weet het zo net nog niet....

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

meiden , dank jullie wel voor de reacties.. Ik ga morgen echt proberen om op jullie te reageren.

We zijn vanavond bij schoonouders geweest , schoonzus is jarig en we hebben ge bbq t. Was erg gezzellig.

het schijnt wel vaker zo te zijn bij een tweede inderdaad dat het gelijk hoog ligt, mijn baarmoeder is ook goed ruim zoals de vk dat zei, de baby heeft ALLE ruimte..;).. goh hoe zou ik toch aan die buik komen..:D

ik heb me er bij neergelegd dat ik thuis ben en vind het nu zelfs wel lekker, erk gewoon dat ik steeds eer weer aankan, dat ijn lijf begint op te krabbelen.
    Bi doet zeer, maar heb gelukkig nog weinig keren gehad dat het echt scheef stond en vast.

17. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Goed dat je je er nu goed bij voelt mimi. Geniet maar lekker van de rust!! Je bent een leuk 5-sterren hotel dus met zulke grote kamer!:D. Je kindje zal zeker tevreden zijn!!!

Vijf weken is inderdaad nog even hé Fransa! Nog maar even doorzetten, ze zullen om zijn voor je het weet hoor!
    Nog even wachten en dan weer een echo, spannend! Maar zolang je nergens last van hebt zal wel alles ok zijn hé!
    En zolang in de auto, met dit weer danook nog... Pfff... Kan geloven dat je chagie thuis komt, je zou voor minder!! Maar ik zit sowieso niet zo graag in de auto, ik rij ook maar 10-15min naar het werk gelukkig...
    Hoe was de film??

Denzel klussen maar!!

18. mimi83

mimi83 Niet meer actief

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggg!

PEUTERS!!!!

wat ben ik blij dat meneer in zijn bed ligt, jee wat een draak vandaag zeg..:(:(:x

hij heeft voor het eerst sireus straf gehad, incl. zitten in de hoek en hij bleef nog zitten ook:$.. schreeuwend en heeeel zielig , maar hij bleef zitten..

zo maar goed ik ga een poging reageren doen, maar moest dit eerst even kwijt..

19. mimi83

mimi83 Niet meer actief

#1419 mimi83, 30 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jun 2010
    oke vanaf 20 juni:

bibi:ik denk niet dat je zomaar een bloedtest doen, dat doen ze hier pas na 6 weken overtijd en symptomen en geen dag eerder.waarom maak jij het zo spanned!!!ik teste bij colin trouwens pas 5 dagen na NOD positief. ahh bah ook al gathet dan vroeg fout het is en blijft kl*te.. ben je er alweer een beetje bovenop???

kelly: lukt het een beetje met tempen??nou zeg waaro nu weer twijfels bij je vriend. Je kan toch ook een huis kopen/huren als je zwanger bent of ben ik nu gek.. zwanger trouwen ja ach dat is wat je leuk vind, wij hebben het geriskeerd achteraf was het de maand na het trouwens raak en was ik daar ook wel blij mee anders had ik misschien erg moe geweest.

guusje: hoe is het met jou??slaan de spuiten al wat aan.. wat lijkt e het vervelend en elke keer een teleurstelling als het weer niet gegroeit is..

jolijn: wat een luxe he als je als ouders 1.45 uur langer kan slapen (vaderdag). wat voor auto hebben jullie nu??heerlijk dat ze geen watervrees heeft, colin vind hhet water op zijn hoofd een verschrikking;)

twijfel: ik snap er bij jou niets van , dacht echt dat het raak zou zijn..rectaal tepen blijft het betrouwbaarst. heb je al een nieuwe thermometer?vind het heel knap van je vriendin hoe ze met haar ziekte omgaat, ik zou zelf niet weten hoe ik zou reageren..helaas negatief.. rustig aan. fijn dat het velletje weer lekker zit;)

robertha: haha en nu raak!!jeeeeeeeeeeeeeeeeejjj je paard is drachtig, ja dat moet wel een super veulen zjn..

fransa: wat duurt wachten op de echo lang he..wat irritant he als je gewoon naar huis wil en er staan auto's in de weg;)..

cherie: hihi bekend hoor ik heb er ook moeite mee en ik ben fulltie thuis.

tutti: wat vervelend dat je zoveel last had van je verlate eisprong, wel goed geklust ondaks pijn???wat zielig dat je zoontje ziek is, gaat het alweer beter??

jenna: jee je hebt het er aar druk mee op je werk.. hoeft niet hoor dat het aanhoud van de warmte bij J. colin slaapt nu ook weer beter , maar dat het net warmer was ging hij s'avond pas o 11 uur slapen ofzo. lekker uit eten!!Jep ik ben een 5 sterren hotel, alleen het motortje achter het hotel heeft het wat zwaar. Was bij colin ook zo hoor trouwens mijn lijf regelt het prima voor die kleine aar niet voor mij,

kipkip: ciao . super dat het leuk was. nog even afwachten voor de made in italie beeb;). gaat robertha ook doen..nou zeg geen italie beeb, dat is rap inderdaad 23 dagen..

cindy: oke geen duidelijkheid dus. nou ja volgende ronde wel springen hoor ei van cindy!

denzel: fijn weekend gehad of was je niet weg?gewoon blijven klussen;)

ZO hebben jullei het weerbericht gehoord!! vrijdag subtropisch et 37-40 graden!!!!!:$:$:$:$ dan doen we dus NIETS.
    Zaterdag gaan martin en ik (gelukkig s ochtends) een andere auto halen, we hebben een alfa romeo 166 gekocht .. de nieuwste auto ooit voor ons uit 1999, manlief is gek van oldtimers, maar deze vinden we allebei wel erg mooi!!

Mijn echo van gister

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

dit is onze nieuwe auto:D

Deel Deze Pagina