Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Zo meiden, ben er ook weer eens! Mis jullie veel te erg als ik een paar dagen niet kom kijken. :D

@ kipkip; balen hoor meid. :( Mijn cyclus was dus ook ineens zo kort, vervelend is dat. Ik hoop voor je dat er snel regelmaat in komt.

@ Fransa; ik bedoelde de opmerking inderdaad niet zo dat we niet gaan als ik zwanger ben. Bedoelde gewoon, als Kipkip zoveel had geklust in Italië, dat dat bij ons dan misschien ook wel zo zou gaan. ;) Onzin natuurlijk, maar je grijpt je overal aan vast als je iets graag wil hè. ;)
    Kan me voorstellen dat je het allemaal nogal lang vindt duren. Lijkt me best moeilijk, dat wachten. Daarom kan ik ook maar beter niet zo aftellen, het is wachten op je ei, wachten op je NOD, wachten op je eerste echo, wachten op 12 weken echo etc etc. Zwanger worden en zijn is niet niks. Succes en sterkte met wachten!

@ Mimi; wat fijn dat je echo zo goed was!! Mooi om te zien hè, het blijft wonderlijk, zo'n klein mensje in je buik. :) En mooie auto hebben jullie hoor! Wij hebben een BMW, op zich hartstikke mooi, maar er zit geen airco in en ik kom er nu dus weer achter hoe graag ik die zou willen hebben. :D Misschien dat we binnenkort naar wat anders gaan kijken.

@ Kelly; hoe is je temp? Ziet er wel goed uit op je kaartje, ben benieuwd!

@ hier; alles goed. Duidelijke ei-symptomen en omdat ik testverslaafd ben net toch maar een ovutest gedaan. :D Deze was al mooi duidelijk, nog niet posi, maar eitje is dus onderweg. :D Daar ben ik echt wel blij om, mjn cyclus gaat dus gelukkig gewoon verder.

2. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Mimi; Super dat je echo goed was! Het tempen doe ik nu eigenlijk niet zooo nauw meer, ik temp wel nog elke dag maar soms is het weel eens ietsje later. Waarom mijn vriend twijfelt weet ik eigenlijk niet goed, ik denk vooral omdat Vittorio nu net 2 jaar is geworden en zoooo koppig en druk kan zijn.

@Kipkip: Héél veel succes de volgende ronde meid!

@Fransa: Ook gefeliciteerd van mij met de zwangerschap (dacht dat ik dat nog niet gedaan had ;))

@Denzel: Veel succes met klussen!

@Bibi: Ja ik denk dat de temp goed zit, voel me eigenlijk erg raar. Misschien raar, maar ik zit met een goed voorgevoel.. dus wie weet :)

Verder vertrek ik morgenvroeg om 5u naar rock werchter tot zondagnacht!
    4 dagjes festivalkoorts!
    Kga daar toch ook nog wat proberen tempen, om toch een goed kaartje te hebben :)
    Ik ben zooooo benieuwd naar deze ronde.
    Gisteren wist een vriendin van me te melden dat ze had getest omdat ze zich slecht voelde dit weekend, en die was echt knalpositief.
    Zij wou het echt niet nu, ik wil best ruilen.
    Zo onverwacht voor haar, maar ik zou het erg vinden als ik nu dus niet posi test en zij zwanger is en het liever nog niet meteen terug wou.

3. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Kelly, veel plezier op werchter, al ben je al vertrokken ondertussen...
    Ja dat is echt niet leuk hé, iemand die zwanger is die het liever niet wil, en bij jezelf lukt het dan niet... Niet eerlijk...
    Veel succes deze ronde!!!

Bibib, vang het meid!!! Als je ons mist kom je toch gezellig even langs!!8) Enne maar goed klussen nu met je ei!! Heb je vandaag ook nog een test gedaan?

Mimi, mooie auto hoor! veel succes ermee!!!!

Hier: vakantie is begonnen!! Joehoe! Ga deze week (als het niet te warm is) een fietsstoeltje halen. Dan kunnen J en ik lekker wat gaan toeren in de vakantie. Maar dan zal het weer het wel moeten toelaten, want in deze hitte... Niet te doen!! Namiddag is het enige wat wij doen, binnen blijven, schuilen voor de hitte!

4. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Zo stil hier... :(

t Is zo warm buiten dat ik eigenlijk maar de ganse tijd binnen hang... Tijd gaat wel niet echt voorbij zo... Hopelijk wordt het snel wat beter, warm weer is tof, maar dit... Dit gaat mijn petje even te boven!

5. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Effe gauw...

Net een testje gedaan voor de zekerheid omdat mn temp nog niet gezakt is. Maar negatief... Een nega test is natuurlijk nooit leuk;) maar in ons geval valt dat nog wel mee.

Bibi, hallo *zwaai zwaai* !

Kelly, veel plezier!!!!! Ik ben naar paaspop geweest en dat was ook super. Vergeet je zonnebrand niet (als je al niet weg bent;) )

Jenna, hier is het ook zo warm.... Blijf van "ellende" maar binnen hangen dan is het nog goed te doen;) Gelukkig slaapt ons meisje, boven, wel goed, dus nu even mn handen vrij.

Zal mn testje even in een ander topic plaatsen...

Liefs

6. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Toch jammer robertha, maar de kans was ook heel klein hé... Hopelijk binnenkort toch een tweede streepje!!

Jij dus ook binnen... Buiten is het echt niet te doen hé!!

7. Fransa

Fransa Niet meer actief

Pfff... het is nog steeds warm....
    Duik er vanavond maar niet al te vroeg in want zo slaap ik toch niet echt lekker...

Net nog even opgeruimd in huis en nu weer lekker relaxen op de bank. Weekend is begonnen voor mij dus daar ben ik wel blij om. Het was de afgelopen dagen nog wel prima te doen op m'n werk maar vandaag werd het daar toch ook wel warm... Nou ja, zal niet al te hard klagen. Zomer is best relaxed. Vorig jaar liep ik met een hoogzwangere buik rond. Dan is dit toch wel beter.

Robertha, jammer hoor die negatieve test. Ook al hoeft het nog niet en verwacht je er nog niet zoveel van, zo'n negatieve test is nooit leuk idd. Hopelijk heb je zo gauw jullie willen wel dat mooie plusje!

Jenna, leuk hoor een fietsstoeltje. Hier bedachten we deze week net dat ik al bijna een jaar niet meer heb gefietst. In NL hebben we mijn fatsoenlijke fiets verkocht omdat je er hier toch niet zoveel mee kunt. Maar van mountainbiken is ook nog niets gekomen. Met zo'n kleintje is dat ook niet echt handig he... Ik ben het vast nog niet verleerd maar tis wel een bizar idee. In NL deden we echt bijna alles op de fiets en nu niets meer...

Nou, hopelijk slapen we allemaal een beetje lekker vannacht.

Tot morgen!

8. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden, ik ben jullie echt enorm aan het verwaarlozen. Maar het is ook zo druk met het nieuwe huis, het schiet wel eindelijk een beetje op. Zaterdag gaan we laminaat leggen boven en dan lijkt het al weer wat meer.
    Ik kom echt zo snel mogelijk weer meekletsen.

9. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Mijn menstruatie is vanmorgen doorgekomen! Eerlijk gezegd ben ik er erg blij mee; ik begon al bang te worden dat ik te lang hormonen had gebruikt en dat onze kans voorbij was. 8) Tja, je kunt jezelf helemaal onzeker maken als je een control-freak bent en geen idee hebt wat je lichaam aan het doen is :D.
    Nu even een paar maanden kijken of er routine in mn cyclus komt, (dat zou mooi zijn) en dan vanaf oktober weer serieus aan het werk.
    Ik zal zo even bijlezen en op de rest reageren.

10. Fransa

Fransa Niet meer actief

Goedemorgen!

Pfff... wat is een baby die moe is maar niet wil slapen vermoeiend zeg. Hij ligt inmiddels al voor de 3e keer in bed maar blijft maar huilen. En je ziet in alles dat hij wel moe is. Nou ja, deze keer maar echt laten liggen. Valt vanzelf wel in slaap...

Guusje, leuk hoor klussen in jullie nieuwe huisje. Alhoewel het met dit weer misschien niet echt een pretje is...
    En tussendoor ook nog steeds naar het zkh?

Twijfel, kan me vorstellen dat je blij bent dat je menstruatie doorgekomen is. Dan weet je zeker dat het allemaal nog wel werkt. En deze ronde gaan we gewoon heel hard voor je duimen!

11. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Twijfel, "gelukkig" is je ongi doorgekomen. Zo weet je iig dat je lichaam het nog doet na al die hormonen.

@ Fransa, ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Hier een kleine die ook niet wil slapen ondanks de vermoeidheid. Ik was al blij dat hij net in de auto in slaap is gevallen, dus ik heb hem nu lekker overgeplaatst in z'n bedje.

Hier vanmorgen alweer naar het zh geweest en er was nog steeds niks te zien. Maandag moet ik weer terugkomen, maar als er dan niks te zien is ga ik vragen of we deze poging kunnen afbreken. Want volgens mij wordt het zo niet meer wat en dan kunnen we beter met een schone lei opnieuw beginnen. Maar ik weet niet eens of dat wel kan/mag.

12. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Guusje, weer geen goed nieuws dus...:( Gelukkig heb je je huisje waar je mee bezig kan zijn, dan kan je het misschien een beetje van je afzetten... Alé dat hoop ik toch voor je. Misschien is een nieuwe propere lei inderdaad een goed idee. Hopelijk mag je het proberen.

Fransa, slaapt hij inmiddels. Vorige week had ik hier hetzelfde probleem, ondertussen slaapt hij wel weer lekker! Maar die periode is zeker niet leuk, en dan nog met zo'n warm weer... pfff

Twijfel, goed dat het doorgekomen is! Soms zijn we toch nog blij met ongi hé... Gewoon om de te weten dat er nog een cyclus is en dat je met een nieuwe ronde kan beginnen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen... hopelijk een goede kans!

Hier, ben vanmorgen met J gaan fietsen!! Heerlijk, al moet ik toegeven dat ik wel voelde dat ik allaaaaaaang niet meer gefietst heb:) Maar ga zeker nu meer!!
    J vond het ook enorm fijn om heen en weer te swingen in dat ding, wat het voor mij wel lastig maakte om mijn evenwicht te houden!!! :D Het boefje toch;)
    Heb net nog even een beetje in de tuin gewerkt maar blijf nu binnen tot straks denk ik... Pff, t is me echt te warm!
    Straks komen ze onze nieuwe tuintafel en stoelen leveren... Joepie! Alé, ik hoop het toch, want eigenlijk kwamen ze gisteren maar daar was bij de firma iets tussen gekomen...

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Robertha; joehoe!! *zwaait even terug* :D Wat jammer van je test meid, maar gelukkig ben je er nuchter onder, knap van je. :)

@ Guusje; meid, wat lijkt me dat toch vervelend, elke keer slecht nieuws in het ziekenhuis...:( Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wil je in elk geval een héle dikke knuffel geven!
    Gelukkig heb je ook je huisje om je op te concentreren, dat is dan toch in elk geval iets positiefs hè.

@ Jenna; ik heb ook héél lang niet gefietst (wel een paar jaar :) :) ) maar de laatste tijd fiets ik regelmatig en het is ook eigenlijk inderdaad heel fijn. We gaan het gewoon volhouden! ;) Fietsen met een kleintje voorop lijkt me wel latig, zie mezelf al klungelen. :D

@ hier; dinsdag voor het laatst geklust...het lukt hier gewoon niet als het erop aan komt, we zijn er allebei teveel mee bezig. Maar heb nu toch hoop want sinds gister avond is het vruchtbaar slijm weg. Heb net een ovutestje gedaan ( heb ze dus niet goed gebruikt deze maand, maar toch, je piek kun je altijd wel zien ) en deze was erg licht. Gisteren veel ei-pijn gehad dus denk dat mijn eitje gisteren voorbij is gekomen. Dan zouden de zwemmertjes van dinsdag misschien nog iets kunnen uitrichten, maar denk dat onze kans deze maand weer erg klein is...

14. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey!

Twijfel, hier ook vandaag dus gaan we nu even lekker gelijk op;)

Bibi, de zwemmers van dinsdag hebben zeker een goede kans als je ei op donderdag is gesprongen. Zij moeten tenslotte nog een lange weg afleggen en zijn er dan helemaal klaar voor als het eitje erbij komt:D. Dat probleem hadden wij ook toen we voor ons meisje bezig waren. Uiteindelijk liet ff zien dat mn ei op donderdag was gesprongen en we hadden maandags voor het laatst geklust. Het kan dus zeker!

Guusje, wat valt dat tegen!:( Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen zodat je weer een eerlijke kans krijgt. Probeer ondertussen lekker van je ventje, het weer en het nieuwe huis te genieten! Ik zou je graag een van mijn eitjes willen geven;):)

Jenna, ik kan ook niet wachten om te gaan fietsen! Het stoeltje zit er al op maar ze zit gewoon nog niet goed genoeg om te gaan fietsen. Over 1 of 2 maandjes zien we wel weer. Ondertussen zijn wij ook binnen weer gaan schuilen want het is echt niet te houden.

Fransa, hopelijk slaapt hij snel weer goed in. Hier ligt mn meisje ook in bed, alleen huilt ze niet maar ligt ze te kletsen. Ze is echt héél moe (van het zwemmen vanmorgen) maar vecht gewoon tegen de slaap. Hoe gaat het verder met je? Geen weer voor een zwangere zo;);) (ook voor de niet zwangere)
    Fijn weekend nog!

@all: vandaag de ongi doorgebroken dus heb weer een nette cyclus waar ik heel blij mee ben. De afgelopen dagen (toen mn temp hoog bleef) merkte ik wel dat manlief het toch steeds leuker begint te vinden. Voor zn gevoel wil hij er wel weer voor gaan maar het verstand (praktisch) zegt nog even te wachten. Ik had uitgerekend dat als we er komende maand voor gaan (en zwanger mogen worden) dat ik dan al ben bevallen voordat mn paard moet bevallen en dat ik dan mooi thuis zit met verlof, hoe handig kan het zijn;) Een maand later zijn we nl samen uitgeteld:$;) wat een stuk minder handig is. Ach ja we zien het wel. Ben ondertussen lekker bezig met ons meisje, de vakantie over 3 weken en het afvallen. Ik sport nu tijdelijk 3á4 x per week en voel me dan ook super goed. Ben lekker relaxed (nu binnen in de airco;):D) en heb zin in de zomervakantie!

Liefs

15. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    NOD:

11-06: Cindy1981 (1e ronde, 2e kindje)

20-06: Twijfel (1e ronde, 4e kindje)
    06-07: KellyAernoudt ( 1e ronde, 2e kindje)
    08-07: TuttiFrutti (1e ronde, 2e kindje)
    08-07: Jolijn2008 (2e ronde, 2e kindje)
    14-07: Denzel (2e ronde 1e kindje)
    16-07: Bibi26 (4e ronde, 1e kindje)
    25-07: Kipkip (4e ronde, 2e kindje)
    01-08: Robertha (oefenronde, 2e kindje)

Anders:
    08-06: Guusje44 beginnen met puregon, cd 20 nog geen groei te zien (2e ronde, 2e kindje)

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 01-02-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011

Mijn volgende nod ligt gewoon al in augustus!! Waarschijnlijk dus de laatste oefenronde (als we over 2 weken er al weer niet voor willen gaan;) )

16. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Bibi, dit is zeker geen verkeken kans hoor! Het is zeker nog mogelijk dat de zwemmers van dinsdag je eitje van donderdag nog te strikken gekregen hebben! We duimen alvast heeeeeel hard voor je!

Robertha, jij ook ongi... Nu nog maar één ronde en je kan er lekker echtie voor gaan. (Ik zal toch ook zeker duimen dat je mannetje er binnen twee weken al voor wil gaan!!!)
    Zou wel heel speciaal zijn hé om gelijk met je paard uitgeteld te zijn! Maar inderdaad praktisch zou het niet echt zijn...

17. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Tja, zie mezelf ook niet het veulen er mee uittrekken als ikzelf met een hele dikke buik loop;)
    Maar zolang het nog niet zover is, maak ik me er ook nog niet druk om.

Slaapt je kleintje vandaag wat beter, Fransa?

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Bedankt Robertha en Jenna! We houden de moed er gewoon in! :) Het zal toch ooit wel een keer zo mogen zijn hè. ;)

@ Robertha; je cyclus wordt steeds mooier meid, fijn hoor! En idd, voor je het weet is het Augustus en kunnen jullie voor het echie aan de klus. :D

@ wk; hebben jullie ook allemaal gekeken naar Nederland-Brazilië?? Wat gaaf zeg!! 8) Wow, echt té spannend! En nu hebben we dus dinsdag weer een voetbal-avondje! :D
    heb trouwens dinsdag ook mijn examen voor mijn propedeuse...Zal allemaal wel los lopen, maar toch, klein beetje spannend is het wel. ;)

19. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    wow Bibi, dat was idd héél erg spannend!!!!
    Ik had ook echt niet verwacht dat "we" zouden winnen:)
    In de poule op t werk had ik brazilie in de finale en laten winnen, maar dit is toch wel leuker en spannender!!;)

Morgen BBQ op t werk en zondag nog niets gepland.
    Gaat er iemand nog wat leuks doen het weekend?

liefs

20. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Het WK was echt super spannend! De eerste helft dacht ik echt dat we er geweest waren. Maar de tweede helft kwamen we super terug. We mochten lekker eerder weg van het werk om thuis de wedstrijd te kunnen volgen. Heerlijk hoor.

Pfff bij ons is de afdeling nu echt super vruchtbaar. Er zijn al 2 zwangeren van de 13. Zal ik daar binnenkort ook bij zitten. Zal wel leuk zijn

@hier, weer op het wachtbankje aangeschoven. Ik vind het op de een of andere manier spannender dan vorige maand

Deel Deze Pagina