Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Guusje, wat balen zeg!

Robertha, toch jammer, er is altijd een kans, toch.

Denzel, sterkte met het wachten, hopen op een vruchtbare ronde.

Ja..en voetbal was spannend! Ik had ook Brazilie als winnaar in de poule maar ben heel blij dat dat niet uitkomt.

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Denzel; spannend hè, die wachtbank. Succes!!

@ hier; vanmiddag een feest, tante van mijn vriend wordt 65. Morgen misschien naar de Tour de france. Zal wel druk zijn, maar lijkt me toch wel leuk een keer.

3. Fransa

Fransa Niet meer actief

Hoihoi!

We waren weer een heel eind gezakt...

Gister was de voetbal zeker spannend. We hebben de 2e helft met onze Braziliaanse buurman gekeken. Arme hij.... Maar was wel gezellig hoor ;)

Zoonlief heeft vandaag overdag maar 2x een half uur geslapen. Maar de 2e keer was hij echt nog niet uitgeslapen. Denk gewoon dat hij van de warmte wakker werd. Nou ja, gewoon om 20:00u er weer in gedaan vanavond en we hebben hem nog niet weer gehoord. Volgens mij komen er ook weer tandjes door. Hij is de laatste dagen wat jengelig, kwijlt weer als de beste en vandaag stopte hij de hele tijd z'n vingers in z'n mond. Heb al geprobeerd te kijken maar dat laat hij niet echt toe. Dus even afwachten of het idd tandjes zijn...

En verder.... kunnen jullie geloven dat ik gewoon een griepje te pakken heb?? Ben hartstikke dik verkouden, heb last van m'n keel en voel me harstikke belabberd. Heb ik dan weer... Zal wel een combi van warmte, airco en verminderde weerstand zijn. Maar kan me niet voorstellen dat ik dit ooit eerder in de zomer heb gehad.... Vandaag dus eigenlijk bijna de hele dag op de bank gehangen en 2x in bed gelegen. Hopelijk voel ik me morgen weer wat fitter...

Bibi, gaan jullie nog bij de Tour de France kijken? Ze komen hier ook nog in de buurt langs dus ik denk dat wij ook nog wel even gaan kijken. Kan toch niet zo zijn dat ik in Frankrijk woon maar nog nooit wat van de Tour de France heb gezien...

Denzel, spannend weer die wachtweken. Zou leuk zijn als je je bij die collega's kunt aansluiten!

Nou, bedtijd hier.... fijne zondag morgen!

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Fransa; beetje opgeknapt inmiddels? Wij gaan toch maar niet meer naar de tour. Zaten zo te twijfelen en het is ook erg heet nu (we hebben geen airco in de auto ;)) dus blijven we toch maar lekker thuis. Wanneer komen ze bij jou langs? Vandaag nog niet toch, vandaag gaan ze tot Brussel dacht ik?

@ hier; al sinds vrijdag last van zere tepels. :$ Meteen na mijn ei al. Als dat tot mijn NOD aan gaat houden kan ik mijn lol nog op...;) was vanochtend ook misselijk, zou dat allemaal al met een bevruchting te maken kunnen hebben of is dat echt te vroeg?

5. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    @ Fransa, Dat is niet lekker zeg zo'n verkoudheid. Ik hoop dat je snel weer opknapt.

@ bibi, spannend zeg. Ik hoop voor je dat het deze maand raak is.

@ hier, sinds gisteren ook vlagen van misselijkheid. Maar verder nergens last van. Zal wel van de warmte en niet goed eten komen

6. Fransa

Fransa Niet meer actief

Nou, hier nog niet echt opgeknapt hoor. Vannacht verschrikkelijk slecht geslapen. Het was te warm en tot overmaat van ramp was zoonlief ook nog 1,5 uur wakker. Denk dat het de tandjes zijn. Lag echt ontrootsbaar te huilen. Pfff... was wel pittig hoor. Getroost, water gegeven, nog meer getroost en uiteindelijk maar een klein flesje melk gedaan. Toen heeft hij nog wel een half uur liggen 'kletsen' maar uiteindelijk is hij wel weer in slaap gevallen. Tot half 9 vanochtend. Maar ja, het was voor mij echt geen goede nacht. Verstopte neus dus moet door m'n mond ademen. Maar ja, met dit weer krijg je dan een hartstikke droge mond dus daar werd ik dan ook weer wakker van. Vicieuze cirkel zeg maar... Vandaag nog maar een dagje rustig aan doen en hopelijk morgen weer wat fitter...

Bibi, gaat lekker. Geen idee of dat al zo snel kan. Ik heb nooit kwaaltjes gehad tussen ei en NOD. Maar ja, heb ook geen kwaaltjes als ik zwanger ben. Kan je dus niet zeggen of het mogelijk is.

Denzel, jij ook al wat kwaaltjes. Spannend hoor. Zullen wel 10 lange wachtdagen worden....

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Denzel; zie dat jij 1 dag voor loopt op mij, wat leuk! Kunnen we samen wachten. Al een idee wanneer je gaat testen?

@ Fransa; pfff, lijkt me inderdaad zwaar als de kleine je 's nachts wakker houdt. Gelukkig dat ie nog wat geslapen heeft, maar je moet dan zelf ook weer in slaap zien te komen en dat zal niet altijd lukken. Doe maar lekker rustig aan vandaag. ;)

8. Fransa

Fransa Niet meer actief

Nou, zoonlief heeft niet echt z'n dag vandaag. Hij ligt nu gelukkig alweer een half uurtje te slapen maar volgens mij hoor ik hem ondertussen ook al weer wakker worden...
    Vanochtend wilde hij gewoon niet slapen terwijl hij gewoon hartstikke moe was. Uiteindelijk is manlief met hem gaan wandelen en toen was het zo gebeurd en heeft hij 40 minuten in de wandelwagen geslapen. Maar hij is niet echt gezellig. Nou ja, ben blij dat het weekend is en ik niet alleen ben want dat had ik met mijn conditie echt niet getrokken....

Nou, genoeg klaagzangen. Kom morgen wel wat meer vrolijkheid brengen...

9. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ziezo, wij zijn weer terug thuis van Rock Werchter.
    We leken bijna de enige Belgen bij wijze van spreken, het was haast Rock Holland :D

Verder zal ik straks proberen bijlezen ;)
    Heb wel proberen elke dag tempen, maar ben de uren zowat vergeten maar elke keer wel meteen voor 8u voor ik opstond.
    Dit is mijn kaartje nu..

Bekijk bijlage 83115

10. Vinora

Vinora Niet meer actief

Sorry moet even wat kwijt.

Ik heb zo rond 17u seks gehad, daarvoor totaaaal geen krampje.
    Mijn vriend stootte 1 maal te hard en nu heb ik een krampjes die lijken op ongesteldheidskrampjes, toch heb ik niet het gevoel mijn regels te krijgen maar dat geeft me wel stress natuurlijk want ik weet niet of het daardoor komt of gewoon echt ongesteldheid is die zal komen of gewoon door te stoten dus.

11. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi dames!!

Gisteren hebben we het aan de belangrijkste mensen verteld dus........

IK BEN ZWANGER!!

Jullie wisten het al wel hé, maar wou het toch eens graag zo neertypen!! :D
    De uitgerekende datum is 12 of 13 februari. Toen ik de gyn vertelde wanneer ik mijn eisprong had rekende hij 13 februari uit en na de echo zei hij 12 februari. Weet dus eigenlijk niet wat ze aanhouden, ik hou voorlopig 13 aan. Dan zullen we bij de volgende afspraak wel zien welke datum het wordt!!!

12. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    NOD:

11-06: Cindy1981 (1e ronde, 2e kindje)
    20-06: Twijfel (1e ronde, 4e kindje)
    06-07: KellyAernoudt ( 1e ronde, 2e kindje)
    08-07: TuttiFrutti (1e ronde, 2e kindje)
    08-07: Jolijn2008 (2e ronde, 2e kindje)
    14-07: Denzel (2e ronde 1e kindje)
    16-07: Bibi26 (4e ronde, 1e kindje)
    25-07: Kipkip (4e ronde, 2e kindje)
    01-08: Robertha (oefenronde, 2e kindje)

Anders:
    08-06: Guusje44 beginnen met puregon, cd 20 nog geen groei te zien (2e ronde, 2e kindje)

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 01-02-2011
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011

*zwijmel* Had nooit gedacht dat ik zo snel in het roze zou verschijnen!! *zwijmel*

13. Fransa

Fransa Niet meer actief

YEAH!!! Leuk hoor dat je het nu gewoon lekker kunt uitroepen. En dat je gewoon weer lekker met ons mee kunt kletsen zonder dat je moet oppassen dat je je niet verspreekt.

En je bent alweer ruim 8 weken. Gaat de goede kant op!!

Hier nog 14 dagen tot de 12-weken echo. Ben zelf eigenlijk wel benieuwd op welke datum mijn gyn mij laat zetten. Als je van de eerste dag van mijn laatste menstruatie uit zou gaan dan ben ik 27 januari uitgerekend. Maar omdat ik eigenlijk wel heel erg zeker weet dat ik pas op 11 mei m'n ei had en dus een cyclus van 33 dagen had zet ik mezelf dus op 1 februari. Maar ja, dan nog eens zien of er aan de grootte van het kindje te zien is waar we ongeveer zitten....

Vandaag nog lekker vrij. Even nog genieten van het mooie weer. En het feit dat ik me weer een stuk fitter voel.

Zoonlief heeft vannacht niet liggen spoken, dat deed hij wel toen we naar bed gingen. Het zijn sowieso tandjes want we hebben tandjes nr. 5 en 6 gespot. Maar gisteravond leek het ook een beetje verlatingsangst. Want pas toen manlief bij hem op de kamer ging liggen terwijl hij in z'n eigen bedje lag stopte hij eindelijk met het ontroostbare huilen dat hij al ruim een kwartier volhield... Er lijkt echt weer een nieuwe fase aan te breken met hem. Nou ja, komen we ook wel weer doorheen ;)

14. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Jenna, goed zeg! Wat leuk dat je het nu roze op wit kunt zetten.

Fransa, schiet ook al weer lekker op, op naar de 12-weken echo.

Pfff...hier heeft er een een sprongetje (haha...zeg maar gerust de mega 15 maanden sprong). Weet niet wat ze wilt, erg vermoeiend en stort af en toe heel dramatisch op de grond als ze iets niet mag. Wat dan wel weer komisch is maar je niet om mag lachen.

15. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Zo, weer even bijgelezen. Hoop dat ik niemand vergeet, er is veel gekletst in een paar dagen.

Fransa: wat fijn dat je zonntje weer een beetje beter begint te slapen; hopelijk blijft het zo. Verlatingsangst zou goed kunnen op deze leeftijd. Vooral mijn oudste had het erg; na een tijdje vouwde ik standaard mn was op zijn kamer op totdat hij sliep omdat ik anders ong een half uur stil naast zn bed moest zitten (3x per dag :$ ) Hij sliep (en slaapt nog steeds) wel veel/vaak.
    Gelukkig ben je ook weer wat opgeknapt. Hopelijk heb je vandaag helemaal nergens meer last van.

Guusje: wat vervelend dat er nou steeds niets te zien is in het ziekenhuis zeg. :( Ik hoop dat je vandaag beter nieuws krijgt. Ik zal ervoor bidden dat het niet lang meer gaat duren.

Bibi: een kleine kans, is ook een kans! ;) Wie weet heb je over iets meer dan een week een goede test in je handen. (Of ga je al eerder testen?)
    Succes ook met je propedeuse morgen.

Wk: ik had nooit verwacht dat "we" konden winnen van Brazilie. Ben benieuwd wat er dinsdagavond gebeuren. Mijn zoons zijn al helemaal in de overwinningsroes en volgens hen is de titel al in de zak :D Hopelijk worden ze niet te ruw wakker geschud.

Robertha: jij bent goed bezig, 3 a 4 x in de week sporten :$ Ben je al veel afgevallen? Als jullie toch besluiten om deze maand al "gericht te gaan klussen" dan wel een beetje rustig aan doen met lijnen na je ei he.

Denzel: succes op het wachtbankje; dat zijn de ergste weken, vind ik. Hopelijk ben jij op je werk de volgende die kan melden binnenkort zw-schaps verlof nodig te hebben. ;)

Kelly: weer een beetje bijgekomen? Je temp ziet er goed uit; spannend. :)

Jenna: YES!!! :) :) :) Nu officieel! Ik ben nu natuurlijk wel erg nieuwsgierig hoe het gegaan is met het etentje :D ;)

Kipkip: met 15 mnd al zo'n eigen willetje? O,o die is vroeg. Ik kan me nog herinneren dat ik me ook wel eens om moest draaien bij al die "dramatiek" :D Soms ziet het er gewoon lachwekkend uit, maar ja dat blijft het niet als ze het op onmogelijke momenten op onmogelijke plaatsen, met onmogelijke andere mensen erbij gaan doen :) Succes

Wij hebben besloten dat de komende maanden even proefrondes gaan worden. Het klinkt misschien heel raar, maar als ik nu zwanger zou worden, zou ik uitgerekend zijn in een al hele drukke periode in ons gezin (lees: 2 jarige kinderen en een jarige opa en oma). Mezelf kennende moeten we daar maar even rekening mee houden. We houden nu dus oktober aan wanneer we weer echt willen beginnen. Voorlopig houden we het bij oefenen. Maar, nieuwsgierig als ik ben, blijf ik graag op de hoogte hoe het met jullie allemaal gaat, dus ik blijf gewoon lekker meekletsen.

16. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    NOD:

11-06: Cindy1981 (1e ronde, 2e kindje)
    06-07: KellyAernoudt ( 1e ronde, 2e kindje)
    08-07: TuttiFrutti (1e ronde, 2e kindje)
    08-07: Jolijn2008 (2e ronde, 2e kindje)
    14-07: Denzel (2e ronde 1e kindje)
    16-07: Bibi26 (4e ronde, 1e kindje)
    25-07: Kipkip (4e ronde, 2e kindje)
    01-08: Robertha (oefenronde, 2e kindje)

Anders:
    08-06: Guusje44 beginnen met puregon, cd 20 nog geen groei te zien (2e ronde, 2e kindje)

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 01-02-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011

Mezelf maar even van het lijstje gehaald omdat ik ook geen idee heb wanneer mijn NOD zal zijn. Eerst maar eens kijken of er regelmaat in mn cyclus komt voordat ik me weer op een datum ga focussen. (Want ja, mijn verstand weet wel dat het nu even geen goede timing is om zwanger te worden, maar als die NOD datum nadert zal mijn gevoel ws weer heeeel anders gaan spreken en harder schreeuwen dan mijn verstand :D ;).)
    Hoort iemand trouwens nog weleens iets van Cindy? (Ze staat nu bovenaan ons lijstje en die datum is ook allang voorbij.)

17. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden,

Jeej Jenna je mag het nu officieel uitroepen dat je zwanger bent! Heb je leuke reacties gekregen op het nieuws?

Twijffel, moeilijke beslissing zeg om toch nog even te wachte. Maar ik denk dat je gewoon moet doen wat jou het beste lijkt!

Ik heb dus vanmorgen weer een echo gehad en er was nog steeds niks te zien. Alleen maar erg veel kleine fillikels. Ik moet nu dus tot donderdag 125eh spuiten en dan weer terugkomen voor een echo.

18. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ik dénk mezelf straks de kruidvat testen 2 voor 5 euro te gaan halen en morgen eens eentje al te proberen.
    NOD zal wel niet kloppen, maar dan doe ik er volgende week nog eens eentje en zo elke week tot ik ongesteld wordt :D

19. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Jenna wat heerlijk dat het hoge woord eruit is en je nu gezellig volledig mee kan gaan klesten ;)

Fijn hè Fransa al die fases, soms dan denk je waar zijn we zou weer in terecht gekomen. Gelukkig trekt het altijd weer recht, maar op het moment dat je erin zit :(

Guusje wat ontzettend balen zeg, lijkt me frustrerend. Is daar een verklaring voor?

Jolijn ga je ook donderdagochtend testen? Wilde vandaag testen, gevoelsmatig dan, want verstandelijk weet ik dat het niks gaat worden. Heb me in kunnen houden, nog maar 3 nachtjes ;)

Dat wachtbankje zit inderdaad niet lekker!!! :x

Twijfel wat verstandig, wel fijn dat je gezellig blijft mee kletsen.

Kelly spannend, ben benieuwd voor je morgen. Je temp beloofd wel wat (wat ik van tempen weet dan...)

Ik ben ook helemaal niet lekker (weer) hopelijk is het voor een goed doel, maar ben bang van niet heb verder niet echt duidelijke kwaaltjes (al had ik dat bij mijn eerste zwangerschap ook niet) of te wel :( ;)

20. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Fransa, goed dat je je beter voelt! Want als je negen maanden zo ziek moet zijn... lijkt me niet leuk, maar alé het gaat de goede richting uit!!
    Enne, je knaapje twee tandje tegelijk, het arm schaapje! Ja die tussenfases kunnen soms lastig zijn hé, maar erna is het weer fijner. Dan kunnen ze weer vanales nieuws en dat is ook weer tof hé! Nog maar even doorzetten!

Kipkip, ja zo roze op wit is wel mooi! Hopelijk is er snel geen blauw meer over en mag iedereen naar het roze komen!!
    Bij jou dus ook een sprongetje... Ook maar even doorzetten, het is zo leuk als ze weer iets nieuws kunnen.

Twijfel, hier was het feestje super! Goede reacties van iedereen. Mijn schoonzus (zus van mijn man) had het wel wat moeilijk... Zij heeft een dochtertje van 2.5j dankzij eiceldonatie. Maar de kansen voor een tweede op die manier zijn nu op en ze willen dus niet weer eens op zoek naar een andere donor. Ze zijn nu bezig met adoptie. Dus voor haar was het natuurlijk wel wat dubbel. Ze was héél blij voor ons, maar ik begrijp dat het een slag voor haar is...
    Wat een moedige beslissing heb je genomen! Maar blijf inderdaad maar gezellig bij ons hoor!! Je kan dan toch nog lekker meekletsen over andere dingen hé! En als t even lastig is helpen we je er wel doorheen!!
    Ik heb ook niets meer van cindy gehoord, haar datum is inderdaad al even verstreken! Word nu ook benieuwd...
    *roept haar even* CINDY......!!!!!!!!:D

Guusje, heel toffe reacties gekregen ja! Ik heb ook de indruk dat ik het nu pas zelf echt besef (of durf beseffen...)
    Wat jammer dat je nog steeds geen follikel hebt...:( Had je het met de arts gehad over je idee om met een nieuwe cyclus te starten? En wat vond hij/zij ervan?

Kelly, spannend! Hou ons maar goed op de hoogte!

tuttifrutti en jolijn, jullie nod komt er ook aan! Veel succes!!! Hebben jullie al een voorgevoel?
    Tuttifrutti, geen kwaaltjes is ook wel altijd een goed teken hé!

Hier, lekker aan t genieten van een frisser dagje! Ben het huis aan t afkoelen voor een volgende hittegolf! Heb heel graag zonnig weer maar de afgelopen week was me er wat over... Rond 25 graden vind ik ideaal! We zijn ook niet snel tevreden hé;)
    Hebben jullie graag die hitte van de afgelopen tijd?

Deel Deze Pagina